| | 410 : Viseu de Jos - Borsa | |
|
+32kristi kkk dan tm marius664 Vale_ntin mielutu zburator ets2oltromânia teoiasi Warrington Andrey_tm Luca tgv IonutCFR2009 matyus.alfred bogdan srl boldalexandru cfr500 lifetec Dr2005 Adrian78 Katalin4653 TVlad cristi CFR Semafor traian cristi ar Nesebar Ionutz Caspar flov1982 rumpf1 ldh80 MariusM Vlad 36 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
TVlad V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2818 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8218 Data de inscriere : 16/01/2010
| Subiect: Re: 410 : Viseu de Jos - Borsa Mar 05 Iul 2022, 22:50 | |
| In partea cealalta, spre Cimpulung la Tisa, nu se reface legatura? |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8768 Reputatie : 12478 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: 410 : Viseu de Jos - Borsa Mier 06 Iul 2022, 11:05 | |
| - Dr2005 a scris:
- UZ a informat partea română asupra începerii lucrărilor de repunere în circulaţie a liniei Rahiv - Frontieră UA/RO.
Cu ce ajuta refacerea liniei? nu pot trasborda vagoane. Sau vor sa aiba o cale de tranzit de fapt? |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 8671 Reputatie : 13903 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: 410 : Viseu de Jos - Borsa Mier 06 Iul 2022, 15:35 | |
| Ne gândim la binele ucrainenilor, dar la binele românilor nu ne putem gândi ! De fapt cine să gândească, Grindeanu ? Îl doare la cardan de noi ! Ia să vedeți voi când s-o termina războiul ce ne va întoarce spatele Ucraina ! |
| | | riciu
Numarul mesajelor : 1287 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6379 Data de inscriere : 27/06/2010
| Subiect: Re: 410 : Viseu de Jos - Borsa Mier 06 Iul 2022, 15:42 | |
| IMHO daca intoarcem spatele ucrainielor, practic ne oferim spatele violului altor natii mai de la Nord-Est asa. Asta una. Azi e Ucraina, maine... cine stie... Asta se numeste masochism! Sunt constient ca fiecare tara are ceva de impartit cu vecinii, e normal, dar in caz de "calamitate" trebuie sa lasam animozitatile si sa ne ajutam reciproc pentru ca daca nu facem asta s-ar putea sa ne-o luam si noi. In acest sens recomand a se citi despre dilema prizonierului... https://en.wikipedia.org/wiki/Prisoner%27s_dilemma si aici https://www.investopedia.com/terms/p/prisoners-dilemma.asp.
Doi la mana, moral vorbind, nu faci bine, pentru a primi bine, ci din principiu! De aia ne si merg lucrurile prost, cine are ochi sa citeasca si sa bage la cap. Cine nu... vorba poetului (el se referea la padure, eu la oameni) Iar noi locului ne tinem/Cum am fost asa ramanem. |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 8671 Reputatie : 13903 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: 410 : Viseu de Jos - Borsa Mier 06 Iul 2022, 16:31 | |
| Pe mine nu mă doare că îi ajutăm pe ucraineni, mă doare că pentru noi românii în toți acești ani nu s-a făcut nimic, și că a trebuit cu ocazia războiului din ucraina să se refacă anumite linii. Până acum de ce au fost lăsate în paragină? Vezi Portul Constanța, vezi atâtea secții abandonate sau închise. Până acum nu au fost de importanță strategică? Ăla de la Huși nu plătește și el taxe și impozite ? Nu merită să aibe tren ? De ce ministerul transporturilor prin directorul de la DTF și președintele ARF nu dau o dispoziție de genul Stimați OTF (absolut toți) înțelegeți-vă între voi și intrați și pe celelalte secții abandonate. Nu vă mai călcați pe picioare doar pe București - Brașov, București - Constanța, Cluj - Huedin / Oradea, că nu vă mai compensăm trasele.
Mai ales pe cele cu diesel mulți km pe sub sârmă. O fi ea democrație dar nici chiar așa. Eu zic că trebuie o schimbare, umblat la legislație, că atunci când vrea ministerul și există și un interes imediat își bagă nasul. Că tot se vorbește pe forum despre Franța Germania Belgia și ar vrea cineva să copiem modelul lor. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18075 Localizare : Hunedoara Reputatie : 23452 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: 410 : Viseu de Jos - Borsa Mier 06 Iul 2022, 16:42 | |
| Mda aia am scris si eu pe o postare pe facebook a celor de la CFR Infrastructura in legatura cu reparatia infrastructurii din portul Constanta ca avem sectia M202 unde se fac cupluri la greu si se aude de doi ani ca vor sa deschida inca o linie in Simeria Triaj plus cate doua linii in Subcetate si Pui pentru trenurile de cupluri dinspre si inspre Petrosani si Targu Jiu pentru ca uneori statia Calan Bai nu face fata cu cele 3 linii si alea cu 5km/h sau daca nu sa mareasca tonajul pana la 2000t pana la Subcetate.Apropo in statia Calan Bai sa descarcat sina noua a fost si un tren Robel acuma un an jumatate dar nu s-a schimbat nimic Sa vedem din banii incasati pe traficul in plus dinspre Ucraina spre Port ce se va face cu ei isi vor trage directorasii ceva prime ? |
| | | riciu
Numarul mesajelor : 1287 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6379 Data de inscriere : 27/06/2010
| Subiect: Re: 410 : Viseu de Jos - Borsa Joi 07 Iul 2022, 14:29 | |
| @Vitosa Eu zic că trebuie o schimbare, umblat la legislație, că atunci când vrea ministerul și există și un interes imediat își bagă nasul.
In primul rand, sper ca ai citit dilema prizonierului. In al doilea rand, ca sa umbli la legislatie, trebuie sa ai parlamentari ok moral, caci ei fac legile, parca ii si zice legislativ... Ca sa ai parlamentari ok moral, atunci cand pui stampila de vot, trebuie sa votezi cu capul, nu cu altceva. Iar cand optiunile sunt proaste, tine minte ca nu sunt fix la fel de proate toate!
Vrei legislatie buna? Vezi ce faci si tudar si toti cei cu care interactionezi si cu care poti sa schimbi idei, la urmatoarele alegeri. Daca vom avea si vom avea cu siguranta (e suficient sa ma uit la ce se scrie pe acest forum) acelasi tip de parmalentari, atunci vom acea aceleasi legi, sau mai idioate.
Cand e sa mergem la vot, nu... ca nu am pe cine, nu... ca toti sunt "identici si la fel". Pai daca sunt toti "identici si la fel", atunci de ce ne plangem cand legile sunt proaste?
Scuzati off-topicul!!! |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20079 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 24824 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: 410 : Viseu de Jos - Borsa Sam 09 Iul 2022, 22:44 | |
| - Vitosa a scris:
- Ne gândim la binele ucrainenilor, dar la binele românilor nu ne putem gândi !
În loc să fii fericit că de ,,dragul" ucrainenilor se reabilitează toată linia încălecată, deci şi cea pentru trenurile noastre... - Vitosa a scris:
- Pe mine nu mă doare că îi ajutăm pe ucraineni, mă doare că pentru noi românii în toți acești ani nu s-a făcut nimic, și că a trebuit cu ocazia războiului din ucraina să se refacă anumite linii. Până acum de ce au fost lăsate în paragină?
Liniile din port erau suficiente pentru ce nevoi avea portul. De fapt, sunt suficiente şi acum... ideea e că, din diverse motive (şi de gura presei), operatorii portuari sunt mereu curaţi ca lacrima, deşi ei reprezintă cauza blocajelor din port. Dacă vrea unul să încarce un Panamax, vrea să îl încarce dintr-o singură trecere, adică să aibă deja în port cele 50.000 t de marfă. Calculaţi voi câte vagoane cu câte 60t fiecare şi/sau câte camioane cu câte 35t fiecare (sau 40t pentru cele din UA/MD) trebuie. Pentru că cerealele ucrainene nu se pot depozita în Portul Constanţa în siloz, nefiind conforme normelor UE (tratate cu pesticide interzise în UE ori modificate genetic)... practic, operatorul portual ori alocă siloz dedicat în care nu mai intră nimic altceva decât cereale din UA (şi când trece din nou la marfă RO curăţă şi dezinfectează silozul), fie ţine ,,la coadă" câteva sute de vagoane ca să poată să încarce. Evident, la cerealele vrac se face a doua variantă, ceea ce a făcut ca vagoanele din UA, de la o medie de 7 zile pentru parcursul Vicşani/Ungheni - Port Constanţa şi retur să ajungă la medii de 14 - 21 zile pentru acelaşi drum. Dar, na, e mai simplu să înjuri calea ferată! Prin urmare, liniile redeschise din port vor deveni parcare de vagoane şi nimic mai mult. La fel şi cele redeschise din Palas şi viitoarele linii care se vor (re)construi la Valul lui Traian. - Vitosa a scris:
- De ce ministerul transporturilor prin directorul de la DTF și președintele ARF nu dau o dispoziție de genul
Stimați OTF (absolut toți) înțelegeți-vă între voi și intrați și pe celelalte secții abandonate. Nu vă mai călcați pe picioare doar pe București - Brașov, București - Constanța, Cluj - Huedin / Oradea, că nu vă mai compensăm trasele. Pentru că legea nu permite. Şi când ARF a refuzat o trasă în CSP, a fost dat în judecată şi a pierdut. Şi pentru că Consiliul Concurenţei a mai făcut praf o bucăţică din CSP prin obligaţia realocării traselor de aeroport. N-ai ce să faci câtă vreme eşti sabotat din toate părţile. _________________ :TTT:
|
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6337 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 11469 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: 410 : Viseu de Jos - Borsa Dum 10 Iul 2022, 12:13 | |
| Pai si companiei UZ (caile ferate din Ucraina) i convine faptul ca operatorii portuari de la Constanta tin blocate in port vagoanele UZ incarcate cu cereale ?!
Cand au fost incheiate contractele dintre UZ si operatorii feroviari de marfa din Romania, UZ nu a pus o conditie ca aceste vagoane cu cereale sa ajunga si sa fie descarcate intr-un anumit interval de timp, in portul Constanta ?! |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: 410 : Viseu de Jos - Borsa | |
| |
| | | | 410 : Viseu de Jos - Borsa | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |