| Revista presei | |
|
+15cfr500 IonutFanRailway kristi kkk ldh80 Vitosa DAS 2011 razvan - trenuri IonutCFR2009 riciu Ony_x Laurentiu Ciobanu dan tm Dr2005 AeroX Adrian78 19 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
riciu
Numarul mesajelor : 1294 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6395 Data de inscriere : 27/06/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mier Feb 28, 2024 5:04 pm | |
| Ony_x
Pe M4, circula DOAR IVA.
A circulat ocazional BM cu ceva ocazii, dar din cate stiu a "la cale libera" ca sa ma exprima plastic. Odata au fost niste filmari, odata a fost ziua portilor deschise. In rest circula IVA, si circula foarte bine. Cand le-or scoate nu stiu.
|
|
| |
cfr500
Numarul mesajelor : 2571 Varsta : 23 Reputatie : 7156 Data de inscriere : 18/11/2011
| Subiect: Re: Revista presei Joi Feb 29, 2024 10:56 am | |
| https://clubferoviar.ro/arf-vrea-sa-cumpere-trenuri-supraetajate/
|
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 8673 Reputatie : 13914 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Joi Feb 29, 2024 12:02 pm | |
| Pentru ce rute vin astea ? Tot pentru București - Ploiești / Buzău / Roșiori ? Ce să mai dublezi trenurile pe București - Ploiești unde sunt trenuri din oră în oră, ba chiar sunt intervale orare unde sunt și din 30 în 30 minute. Sau ai RE și după 10 minute ai R. Dar eu tot nu cred în povestea asta cum că vor dubla trenurile actuale. Cum nici la cele pentru rangul IR nu cred. Păi de exemplu pe M800 ce să mai dubleze când ai tren IR din oră în oră !? Sau cum s-a mai zis pe feisbuc, București - Cluj sunt 3 trenuri acum, când vor veni ramele alea vor fi 6 trenuri. Băi mă leși ? Mai am o nelămurire. ARF când i le va preda lui CFR Călători o să le impună și trenurile pe care vor face serviciu ? Ceva de genul la trenurile xxxx xxxx xxxx vreau să văd ramă electrică ? Și începând cu care mers scot trasele la licitație ? Când se va ocupa ARF de mersul trenurilor ? Sper să nu mai vedem inepții ca în prezent unde pentru 1 minut se ratează o legătură. Sau cu timpii de mers umflați nejustificat. |
|
| |
DAS 2011
Numarul mesajelor : 377 Reputatie : 5009 Data de inscriere : 18/09/2011
| Subiect: Re: Revista presei Joi Feb 29, 2024 7:35 pm | |
| Pe Iasi - Pascani daca ar fi rame electrice de 250 locuri care sa circule la ora fixa, cadentat din ora in ora, ar avea clienti si inca ar atrage si alti navetisti de cand E 583 s-a congestionat maxim si microbuzele fac 1.15 - 1.30. Exista potential...Desfiintata H.Pietrisu aflata in pustietate si infiintat PO Parcul industrial Miroslava. |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 8673 Reputatie : 13914 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Joi Feb 29, 2024 9:13 pm | |
| Petiție către CFR SA Regionala Iași ai făcut? |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 8673 Reputatie : 13914 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Joi Feb 29, 2024 10:51 pm | |
| - Adrian78 a scris:
- Cam târziu când puteau luau o licență gen Bombardier AGC la fel cum au cumpărat CAF licență pentru Alstom
Regiolis Cu vagoane or să producă?
Directorul general al Astra Vagoane Arad, Marian Mihail Călin, a acordat un interviu canalului Job TV, emisiunea PROFITabil, în care a vorbit de planurile de viitor ale producătorului de material rulant. Totodată, el a realizat o radiografie a industriei feroviare actuale din România.
Directorul general al Astra Vagoane Călători Arad, Marian Mihail Călin, a acordat un interviu canalului Job TV, emisiunea PROFITabil în care a vorbit de planurile de viitor ale producătorului de material rulant, printre care reluarea producției de vagoane, dar și despre o accentuare a prezenței companiei pe piețe externe. Nu în ultimul rând, viitorul ar putea aduce rame electrice fabricate la Arad, poate chiar în colaborare cu alți actori importanți din România.
În interviul acordat canalului Job TV, realizat de redacția Club Feroviar, Marian Mihail Călin mai abordează problemele forței de muncă din sector, pregătirea personalului, modalitățile prin care numărul incidentelor de siguranță feroviară din România poate scădea.
Interviul va fi difuzat miercuri 28 februarie și joi 29 februarie la ora 19.00 pe canalul Job TV (poziția 211 în grila de canale Digi
https://clubferoviar.ro/interviu-marian-calin-director-general-astra-vagoane/?fbclid=IwAR20uSy0UEWy4uOAuUew_FIIvNBXY7xvbCsfzAeLqEEd2CR2b2QeqsGnvp8 De la GÂNDIRE LA PROIECT, trec 2 ani (să zicem). Încă 2 -3 ani de la proiect la execuție a unuia sau două prototipuri. Apoi, omologarea, să zicem 2-3 ani dacă apar ceva defecțiuni plus remedieri. Atunci să zicem, cam în 6-7 ani vom vedea acest tren că va circula. Până atunci, tehnologia și tehnica feroviară va evolua pentru că marii producători nu vor sta pe loc, să aștepte pe ASTRA ca să producă trenuri. |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18102 Localizare : Hunedoara Reputatie : 23490 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Joi Feb 29, 2024 11:06 pm | |
| Era greu și dacă câștigau licitația că să producă rame chinezești pe care cei de la.Leo Express debea acuma le-au autorizat după 4 ani și cred că nici nu mai cumpără altele pentru că acolo e jumătate acționar Renfe. In afara de Serbia Ungaria Macedonia doar in Austria o sa mai circule chinezăriile alea.etajate Probabil cei de la Astra se gândesc doar sa asambleze rame.cum a fost contractul.cu Desiro că altfel omologarea pentru un produs nou durează ani de zile |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20105 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 24859 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Vin Mar 01, 2024 12:01 am | |
| Astra are o licenţă Siemens pentru tramvaie şi o licenţă De Dietrich pentru vagoane. Orice produs de la concurenţa acestor firme e posibil să ducă la anularea acordurilor anterioare. Prin urmare, n-o să dea Blidar vrabia din mână (tramvaiele luate de administraţiile PNL) pe cioara de pe gard (o ipotetică comandă de rame electrice la care, în plus, va trebui şi să asigure mentenanţă 15 ani). _________________ :TTT:
|
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18102 Localizare : Hunedoara Reputatie : 23490 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Vin Mar 01, 2024 8:49 am | |
| https://clubferoviar.ro/reevaluarea-licitatiei-de-20-de-trenuri-inter-regionale/ |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18102 Localizare : Hunedoara Reputatie : 23490 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Dum Mar 03, 2024 7:38 pm | |
| https://www.presshouse.ro/2024/03/03/cati-studenti-pot-incapea-intr-un-vagon-de-la-regio-calatori/?fbclid=IwAR1XhiIh37qg5RgUhaTVP6dI_VGmbgoJm1flvo0799cc39BKbEmGM1ZsdPg |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 8673 Reputatie : 13914 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mar Mar 05, 2024 6:27 am | |
| https://www.puterea.ro/jaf-incredibil-la-transporturi-terenul-spitalului-si-al-policlinicii-witting-este-evaluat-la-2-lei/?fbclid=IwAR0ZnLM7767OMrl1Y-nkiBrfdMeB-lyBdCrs9wJNaXxJPrDaOj_XhPCjjAI |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20105 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 24859 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mar Mar 05, 2024 10:28 am | |
| Terenul nu a fost evaluat niciodată. Când s-a realizat primul inventar centralizat al bunurilor statului, toate bunurile care nu aveau trecută valoarea de inventar au fost trecute cu valoare de un leu. Evident, la transferul oricărui activ de la o entitate la alta, prima etapă e reevaluarea lui, aşa că nu o să treacă nimeni în inventar terenuri cu 1 leu. Dar pentru click-uri pe site... _________________ :TTT:
|
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 8673 Reputatie : 13914 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mar Mar 05, 2024 10:50 pm | |
| https://clubferoviar.ro/trenurile-timisoara-virset/?fbclid=IwAR1MjECG_Wa7ic7Kp2VrWTHeDYsko_CFxIuPHg4SpKaB3anWKCw8PsGuipU |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 8673 Reputatie : 13914 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mier Mar 06, 2024 10:16 pm | |
| https://clubferoviar.ro/cat-vom-face-cu-trenul-de-la-bucuresti-la-craiova/?fbclid=IwAR3hB2K7oRBjV7EMO53K3nVWJ5JPcBMPoHwHb8iNno1lGqdVGmzjPyLzOnU
Așa va fi ce zic ăștia acolo ? Eu nu cred până nu văd cu ochii mei. Mai e unul pe feisbuc care tot o ține cu upgrade la 200 km/h, băi mă leși ? Păi de ce nu faci de la bun început ptr 200 km/h !? Adică investești acum (bine e din PNNR draci laci) să ridici viteza la cea constructivă, apoi peste câțiva ani încă o investiție să o ridici la 200 km/h. Adică pentru unde ai intervenit în prezent, UE nu îți mai dă bani a doua oară dar îți dă alții peste câțiva ani ? Cum vine asta, să mă lămurești și pe mine Dr2005. |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18102 Localizare : Hunedoara Reputatie : 23490 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mier Mar 06, 2024 10:32 pm | |
| Pai cred că pentru 200 km/h îți mai trebuie in plus doar garduri de protecție pentru animale ETCS și eliminarea trecerilor la.nivel |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
|
| |
| Revista presei | |
|