Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2)

In jos 
+18
ldh80
IonutCFR2009
Nesebar
Adrian78
TVlad
cardinal
MariusM
Whyse1
aris86
Dr2005
razvan - trenuri
ALEXCFR
CalinIonMihai
vlad237
Johnny84
AeroX
Vitosa
dan tm
22 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 22 ... 41, 42, 43  Urmatorul
AutorMesaj
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6333
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 11464
Data de inscriere : 03/11/2010

M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) - Pagina 42 Empty
MesajSubiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2)   M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) - Pagina 42 Icon_minitimeLun 24 Iul 2023, 12:06

Chiar daca, în prezent, traficul de călători ar fi foarte redus între Urziceni- Făurei, principalele argumente pentru reconstrucția, modernizarea pentru 160 km/h și electrificarea liniei București - Urziceni- Făurei, sunt:

-Prin electrificarea liniei și creșterea vitezei de circulație se pot atrage trenuri de marfa pe aceasta linie (majoritatea OTF de marfă prefera tracțiunea electrica)

-Este linie ușoară, de câmpie, iar între Urziceni- și Făurei ai linie aproape perfect dreapta (fara curbe), iar acest lucru ar trebui valorificat

-Fiind linie ușoară, de câmpie, cu declivitate mică și pe multe porțiuni cu un traseu perfect drept, daca ar fi electrificată, ar permite tonaje mai mari pentru trenurile de marfă, decât permite în prezent M500.
Daca linia ar fi electrificată, cu o locomotivă 060-EA, cred că s-ar putea duce un tren de 2500 tone (sau poate chiar mai mult) pe linia București - Urziceni - Făurei - Tecuci!

- Prin realizarea unei linii electrificate , pentru viteza de 160 km/h, poate s-ar atrage investitori și în localitățile sau zonele adiacente acestei linii!
Un investitor, daca ar ști că poate să-și transporte mărfurile produse cu un tren de marfă care să circule cu 100 km/h și cu tracțiune electrică, poate ar investi în unități de producție și în zone precum Urziceni, Pogoanele, Făurei.

Problema este că trebuie gândit pe viitor, în perspectivă, chiar daca în prezent modernizarea , reconstrucția și electrificarea acestei linii nu "pare" a fi "utila"!
Sus In jos
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
IonutCFR2009


Numarul mesajelor : 6368
Reputatie : 12039
Data de inscriere : 09/07/2009

M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) - Pagina 42 Empty
MesajSubiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2)   M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) - Pagina 42 Icon_minitimeLun 24 Iul 2023, 14:21

Dr2005 a scris:
De ce ai creşte deficitul şi gradul de îndatorare pentru o linie cu trafic aproape zero şi cu potenţial de dezvoltare tot zero? Mai departe de Urziceni e pustiu la propriu, linia e prin câmp, nu deserveşte absolut nimic, traficul de pe ea era artificial - oamenii n-avea de ales, marfa n-avea de ales (că totul era de stat şi trebuiau să aibă toţi de muncă), iar în haltele de mişcare şi staţiile din parcurs nu coborau decât ceferiştii care lucrau în ele (ăsta e şi motivul pentru care perechile alea 2 Urziceni - Făurei şi Făurei - Tecuci au rezistat atâţia ani după '90).
Iar Făurei nu e nici el chiar destinaţie de tren InterCity.
Sigur, poţi să pui câteva trenuri Bucureşti - Galaţi, vineri şi duminică o să umpli câteva vagoane, în restul săptămânii vei umple un sfert de Desiro. Dar nu merită efortul, câtă vreme dacă pui trenul prin Buzău, îl umpli indiferent de oră şi zi. Altfel s-ar fi îmbulzit TFC-ul să îşi târâie VT614-urile pe Urziceni.

M-ai omorat cu Buzaul tau... Du-te intr-o zi la Buzau sa vezi cati urca in trenurile Galati-Bucuresti. nici 50 calatori la toate 4 sau 5 cate sunt... Zi mai bine ca ai tu ceva cu Galatiul si vrei sa-i ocolesti 30 km prin Buzau. asta da... In rest, mai iesi din biroul ala cu AC si mergi cu trenul ca spui numai aberatii pe aici.. de ex cu TFC-ul... Nu-i asa ca nici nu stiai ca in Buzau se schimba mecanicii ? Of Of... E grea documentarea... Laughing
Sus In jos
Laurentiu Ciobanu

Laurentiu Ciobanu


Numarul mesajelor : 1027
Varsta : 40
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 3478
Data de inscriere : 24/08/2017

M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) - Pagina 42 Empty
MesajSubiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2)   M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) - Pagina 42 Icon_minitimeLun 24 Iul 2023, 15:06

De cate ori am mers cu trenul pe Galati-Buzau-Bucuresti cam la Buzau se umplea/golea trenul. Ma rog, hai nu la nivelul ala, dar se simtea diferenta dpdv aglomeratie.

Intr-un fel inteleg de ce nu sunt bagate trenurile alea prin Faurei. Ce nu inteleg e de ce pe ditai magistrala dublata si electrificata trenul face mai mult decat facea pe saracia aia neelectrificata de la Urziceni.
Sus In jos
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
IonutCFR2009


Numarul mesajelor : 6368
Reputatie : 12039
Data de inscriere : 09/07/2009

M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) - Pagina 42 Empty
MesajSubiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2)   M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) - Pagina 42 Icon_minitimeLun 24 Iul 2023, 15:27

Laurentiu Ciobanu a scris:
De cate ori am mers cu trenul pe Galati-Buzau-Bucuresti cam la Buzau se umplea/golea trenul. Ma rog, hai nu la nivelul ala, dar se simtea diferenta dpdv aglomeratie.

Intr-un fel inteleg de ce nu sunt bagate trenurile alea prin Faurei. Ce nu inteleg e de ce pe ditai magistrala dublata si electrificata trenul face mai mult decat facea pe saracia aia neelectrificata de la Urziceni.

Inseamna ca n-ai mai fost demult cu trenul Galati-Bucuresti... Care dublata ? Ca sa-ti dai un raspuns, de ce face asa mult, pe Faurei-Buzau se circula la fir 2 banalizat ca pe cel de langa e jale... 30 km/h doar cu marfarul... iar Faurei-Braila, fir 1 este de 50 minuite acum, datorita noilor restrictii aparute ca linia s-a cam dus dpdv tehnic si e in cadere libera spre 50 km/h ambele fire... Deh nu-s bani de reparatii, ca nu-i TEN-T, nu-i coridor, n-avem mare sau munte, dar avem calatori multi si asta deranjeaza... In plus doar niste amarate de lacuri cu apa sarata... Smile
Pe ruta Buzau-Bucuresti, buzoienii si mizilenii rup randurile la trenurile RE TFC, ca n-or fi tamnpiti sa dea dublu la IR CFR pt 128 km, chiar si cu abonament... Dar asa-i place lui Dr2005 sa abereze ca pe acolo e marea cu sarea, abundenta calatorilor... De fapt nu-i nimic din ce crede el...  Laughing
Sus In jos
Whyse1




Numarul mesajelor : 8
Reputatie : 620
Data de inscriere : 06/09/2022

M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) - Pagina 42 Empty
MesajSubiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2)   M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) - Pagina 42 Icon_minitimeLun 24 Iul 2023, 15:57

@IonutCFR2009: Faurei-Galati e inclusa in TEN-T Comprehensive
M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) - Pagina 42 NzO600p
https://ec.europa.eu/transport/infrastructure/tentec/tentec-portal/map/maps.html

https://clubferoviar.ro/regionala-galati-lucrari-pe-m-700/
Citat :
Regionala Galați a Companiei Naționale de Căi Ferate CFR SA lansează lucrări pe M 700 și pe o secție închiriată Transferoviar Grup.

În sistemul electronic de achiziții publice a fost postat luni anunțul de licitație cu titlul ”Lucrări de întreținere și reparații linii CF”. Valoarea totală estimată a contractului este de 3.513.541,83 lei, echivalentul a 710.000 de euro.

Lucrări pe M 700 și pe secția 504
Procedura de achiziție este împărțită în trei loturi, după cum urmează:

1.Înlocuirea la rând a traverselor necorespunzătoare cu traverse din beton armat precomprimat cu prindere elastică directă tip 49, cu ecartament variabil pe curba de la km 2+870 la km 3+380, de pe L 501 între stația Buzău și Hm. Berca
Valoarea estimată fără TVA: 802.822,51 lei

Lucrările din cadrul obiectivului sunt necesare deoarece analizând starea tehnică actuală a liniei 501 simplă Buzău-Berca, de la km 2+870 la km 3+380 s-a constatat că traversele din lemn sunt necorespunzătoare, materialul mărunt de prindere este uzat sau lipsă și nu mai asigură prinderea șină- traversă. Pentru punerea în siguranță a circulației materialului rulant se impune înlocuirea la rând a traverselor necorespunzătoare cu traverse din beton armat precomprimat cu prindere elastică directă tip 49, cu ecartament variabil pe curba de la km 2+870 la km 3+380, de pe L 501 între stația Buzău și hm Berca și înlocuirea materialelor de cale uzate cu materiale de cale noi. Neefectuarea acestei lucrări va conduce la restricţionarea vitezei de circulație prin agravarea limitării de viteză de 35 km/oră și chiar interzicerea circulației trenurilor de călători și marfă pe L 501 simplă între stația Buzău și hm Berca, de la km 2+870 la km 3+380.

Secția 504, Buzău-Nehoiașu, din care face parte tronsonul unde sunt programate lucrări, este închiriată din 2009 către Transferoviar Grup și pe aici circulă doar trenurile Transferoviar Călători.

2.Înlocuirea materialului mărunt (diblurilor, tirfoanelor B5, plăcilor de poliet, plăcuțelor de cauciuc, inelelor resort B 25, buloane verticale 22×65 si parțial a inelelor resort B23), pe L 700 Pogoanele–Rușețu de la km 107+000 la km 109+000 și pe L 700 Rușețu-Făurei de la km 125+500 la km 127+500
Valoarea estimată fără TVA: 1.733.707,45 lei

Lucrările din cadrul obiectivului sunt necesare ca urmare a faptului că prinderea șinei pe traversă nu mai este asigurată din cauza putrezirii diblurilor de lemn ce echipează traversele din beton precomprimat tip T13 și din cauza uzurii tirfoanelor B5, deteriorarea plăcilor de polietilenă și de pierderea elasticității plăcuțelor de cauciuc. Pentru punerea în siguranță a circulației materialului rulant este necesară înlocuirea materialului mărunt de cale pe L700 simplă între km 107+000-109+000 Pogoanele – Rușețu și între km 125+500-km 127+500 Rușețu – Făurei. Neefectuarea acestei lucrări va conduce la restricţionarea vitezei de circulație sau la interzicerea circulației trenurilor de călători și marfă pe linia 700 simplă între km 107+000-109+000 Pogoanele – Rușețu și între km 125+500 – km 127+500 Rușețu – Făurei.

3.Înlocuirea la rând a traverselor normale din lemn cu traverse din beton precomprimat cu prindere elastică directă tip 49, echipate complet, pe linia 700 Urziceni-Gîrbovi, de la km 71+134 la km 71+450 și înlocuirea materialului mărunt pe linia 700 Urziceni-Gîrbovi de la km 71+750 la km 73+100
Valoarea estimată fără TVA: 977.011,87 lei.

Lucrările din cadrul obiectivului sunt necesare ca urmare a faptului că prinderea șinei pe traversă nu mai este asigurată din cauză că traversele din lemn sunt putrezite în zona de fixare a plăcilor metalice și prezintă crăpături longitudinale. Prinderea șinelor pe traversele din beton este afectată de putrezirea diblurilor de lemn, uzurii tirfoanelor B5, deteriorarea plăcilor de polietilenă și de pierderea elasticității plăcuțelor de cauciuc. Pentru punerea în siguranță a circulației materialului rulant este necesară înlocuirea la rând a traverselor normale de lemn cu traverse din beton precomprimat cu prindere elastică directă tip 49, echipate complet, pe linia 700 Urziceni-Gîrbovi de la km 71+134 la km 71+450 și înlocuirea diblurilor, tirfoanelor B5, plăcilor de polietilenă și cauciuc tip K-49-B, a inelelor resort B25, a buloanelor verticale 22×65 și parțial a inelelor resort B23 pe linia 700 Urziceni-Gîrbovi între km.71+750 și 73+100, cu materiale de cale noi. Neefectuarea acestei lucrări va conduce la restricţionarea vitezei de circulație sau la interzicerea circulației trenurilor de călători și marfă pe linia 700 simplă între stațiile Urziceni-Gîrbovi de la km 71+134 la km 73+100.

Condiții pentru participarea la licitație
Pentru participarea la procedura de achiziție, se solicită experiență similară. Ofertantul (operator economic individual sau asociere de operatori economici) trebuie să demonstreze că în ultimii cinci ani până la data limită de depunere a ofertei a executat lucrări de natură sau complexitate similare cu obiectul procedurii, în valoare individuală/cumulată de minimum 800.000 de lei fără TVA – Lotul 1, 1.000.000 de lei fără TVA – Lotul 2 şi 900.000 de lei fără TVA – Lotul 3 la nivelul unui contract sau mai multor contracte.

Termenul limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este data de 28 august 2023, ora 15:00. Oferta trebuie să fie valabilă până pe 28 decembrie 2023.
Sus In jos
t1972




Numarul mesajelor : 363
Localizare : 01 08 1972
Reputatie : 2765
Data de inscriere : 22/10/2017

M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) - Pagina 42 Empty
MesajSubiect: M700   M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) - Pagina 42 Icon_minitimeLun 24 Iul 2023, 19:17

De la Buzau la Ploiesti, in viitorul apropiat linia o sa intre in RK, asa ca tot ce vine de la Suceava Iasi Galati va circula prin Tecuci Faurei Urziceni Bucuresti Nord.
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6333
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 11464
Data de inscriere : 03/11/2010

M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) - Pagina 42 Empty
MesajSubiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2)   M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) - Pagina 42 Icon_minitimeLun 24 Iul 2023, 20:38

t1972 a scris:
De la Buzau la Ploiesti, in viitorul apropiat linia o sa intre in RK, asa ca tot ce vine de la Suceava Iasi Galati va circula prin Tecuci Faurei Urziceni Bucuresti Nord.

Nu pot decat sa ma bucur ca vor circula din nou trenuri de calatori pe linia Tecuci- Faurei- Urziceni!

Dar din pacate nu stiu cum vor rezolva doua probleme majore: de unde vor scoate locomotive diesel in plus pentru asta (depoul Tecuci nu stiu daca mai are si cate mai are locomotive diesel in parc) si starea in care se afla in prezent linia Tecuci- Faurei- Urziceni nu ar duce la marirea timpilor de mers a trenurilor ?








Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 8671
Reputatie : 13902
Data de inscriere : 08/01/2011

M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) - Pagina 42 Empty
MesajSubiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2)   M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) - Pagina 42 Icon_minitimeLun 24 Iul 2023, 21:17

Depoul Tecuci nu are locomotive în dotare. O fi avut până în 1998 dar după nu îmi aduc aminte să fi avut.
Depoul Tecuci dispune doar de niște automotoare malaxa clasa 78 și de niște purceluși clasa 79, pe care le-au retras demult din circulație. Erau foarte defectuoase.
Nu mă întreba de ce nu le repară. Deși locul lor e la muzeu câteva, restul la remat.
Sus In jos
Laurentiu Ciobanu

Laurentiu Ciobanu


Numarul mesajelor : 1027
Varsta : 40
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 3478
Data de inscriere : 24/08/2017

M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) - Pagina 42 Empty
MesajSubiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2)   M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) - Pagina 42 Icon_minitimeLun 24 Iul 2023, 22:51

t1972 a scris:
De la Buzau la Ploiesti, in viitorul apropiat linia o sa intre in RK, asa ca tot ce vine de la Suceava Iasi Galati va circula prin Tecuci Faurei Urziceni Bucuresti Nord.

Mai degraba cred ca se va circula alternativ pe un singur fir, cum se circula pe Brasov-Sighisoara. Poate doar marfa sa fie mutata pe acolo.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20075
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 24819
Data de inscriere : 17/08/2011

M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) - Pagina 42 Empty
MesajSubiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2)   M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) - Pagina 42 Icon_minitimeLun 24 Iul 2023, 23:04

Vitosa a scris:
Depoul Tecuci nu are locomotive în dotare. O fi avut până în 1998 dar după nu îmi aduc aminte să fi avut.
Depoul Tecuci dispune doar de niște automotoare malaxa clasa 78 și de niște purceluși clasa 79, pe care le-au retras demult din circulație. Erau foarte defectuoase.
Nu mă întreba de ce nu le repară. Deși locul lor e la muzeu câteva, restul la remat.

Fără călătorii de la Ploieşti, Buzău, Focşani, trenurile Bucureşti - Iaşi de zi s-ar putea face bine mersi cu 2 Desiro, presupunând că vor fi disponibile. Dar e puţin probabil să recurgă la soluţia asta, dacă scade capacitatea M500, precis vor ataşa/detaşa vagoanele de Iaşi în Paşcani sau Mărăşeşti de la toate trenurile de Suceava şi aia e, o să vedem şi noi trenuri de 12 - 14 vagoane pe la Buzău tot anul. Şi când or mai avansa lucrările, nu m-ar mira să vedem un Bucureşti - Suceava cu ocol prin Vaslui şi Iaşi.

Poate îşi deviază TFC-ul nişte trenuri Bucureşti - Galaţi prin Urziceni, că va trebui să îşi ducă cumva automotoarele între Buzău, Bucureşti şi Galaţi, iar în caz de capacitate saturată precis vechiturile de DH2 şi VT614 zboară primele de pe M500.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Vitosa




Numarul mesajelor : 8671
Reputatie : 13902
Data de inscriere : 08/01/2011

M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) - Pagina 42 Empty
MesajSubiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2)   M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) - Pagina 42 Icon_minitimeLun 24 Iul 2023, 23:50

N-am înțeles de ce ai dat tag comentariului meu dar e bine că ai adus în discuție partea cu călătorii.
Sus In jos
riciu

riciu


Numarul mesajelor : 1287
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6378
Data de inscriere : 27/06/2010

M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) - Pagina 42 Empty
MesajSubiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2)   M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) - Pagina 42 Icon_minitimeLun 31 Iul 2023, 16:50

Laurentiu Ciobanu a scris:
t1972 a scris:
De la Buzau la Ploiesti, in viitorul apropiat linia o sa intre in RK, asa ca tot ce vine de la Suceava Iasi Galati va circula prin Tecuci Faurei Urziceni Bucuresti Nord.

Mai degraba cred ca se va circula alternativ pe un singur fir, cum se circula pe Brasov-Sighisoara. Poate doar marfa sa fie mutata pe acolo.

Cel mai probabil va fi cu circulatie pe un singur fir.
Sus In jos
t1972




Numarul mesajelor : 363
Localizare : 01 08 1972
Reputatie : 2765
Data de inscriere : 22/10/2017

M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) - Pagina 42 Empty
MesajSubiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2)   M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) - Pagina 42 Icon_minitimeLun 31 Iul 2023, 22:37

Acest segment de sectie Buzau Poiesti sud este foarte circulat
Sus In jos
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
IonutCFR2009


Numarul mesajelor : 6368
Reputatie : 12039
Data de inscriere : 09/07/2009

M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) - Pagina 42 Empty
MesajSubiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2)   M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) - Pagina 42 Icon_minitimeMier 27 Dec 2023, 15:15

Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 8671
Reputatie : 13902
Data de inscriere : 08/01/2011

M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) - Pagina 42 Empty
MesajSubiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2)   M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) - Pagina 42 Icon_minitimeMar 27 Feb 2024, 23:23

https://clubferoviar.ro/calea-ferata-spre-terminalul-otopeni-est/?fbclid=IwAR10UFcKtALo26PQxv9bKCMG3TDI8MrO6cOGhan5qn8UgwBr9fuUc-AZoWw
Sus In jos
Continut sponsorizat





M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) - Pagina 42 Empty
MesajSubiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2)   M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) - Pagina 42 Icon_minitime

Sus In jos
 
M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2)
Sus 
Pagina 42 din 43Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 22 ... 41, 42, 43  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1)
» M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2)
» LINIA FERATA BUCURESTI NORD-BUCURESTI COTROCENI-BUCURESTI FILARET-BUCURESTI PROGRESU
» IR 14089/14088: Bucuresti Nord-Constanta-Bucuresti Nord
» 100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MAGISTRALELE DIN ROMANIA :: M 700-
Mergi direct la: