De dublat ar merge dublată linia de la HM Balotești până la HM Armășești, că sa ai linie dubla completa de la București (Mogoșoaia) până la Urziceni, deoarece între București și Urziceni ar fi potențial pentru mai multe trenuri de călători, trenuri regio!
Porțiunile Urziceni - Făurei și Faurei- Tecuci întradevăr - nu știu dacă s-ar justifica dublarea lor, pentru că nu prea au potențial pentru multe trenuri regio!
Iar că trenuri de marfa doar cele cu cereale ar circula pe acolo, că alte trenuri de marfă nu prea ar fi pe acolo!
In schimb s-ar merita făcut un proiect mai amplu, care să prevadă: reconstrucția întregii linii București - Urziceni- Faurei- Tecuci - Vaslui- Grajduri - (Iași) pentru viteza stabilită de 160 km/h (până la Grajduri), electrificarea ei pe întreaga distanță, echiparea cu BLA a liniei și cu instalații CE a stațiilor și HM urilor și dublarea porțiunilor HM Balotești - HM Armășești, Tecuci RAM Frunzeasca- Bârlad, HM Munteni- Vaslui- Buhăiești, HM Rebricea- Grajduri.
Cam cat ar costa un asemenea proiect ?
Astfel un tren IR București - Urziceni- Faurei- Tecuci- Vaslui- Iași, care sa circule cu 160 km/h până la Grajduri și să oprească numai în: Urziceni, Făurei, Tecuci, Bârlad, Crasna, Vaslui și Nicolina ar acoperi distanta București - Iași (via Făurei) în cca 5 ore sau chiar mai puțin poate, ceea ce ar fi destul de bine!