Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2)

In jos 
+18
ldh80
IonutCFR2009
Nesebar
Adrian78
TVlad
cardinal
MariusM
Whyse1
aris86
Dr2005
razvan - trenuri
ALEXCFR
CalinIonMihai
vlad237
Johnny84
AeroX
Vitosa
dan tm
22 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 32 ... 43  Urmatorul
AutorMesaj
t1972




Numarul mesajelor : 365
Localizare : 01 08 1972
Reputatie : 2777
Data de inscriere : 22/10/2017

M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) - Pagina 22 Empty
MesajSubiect: Mers   M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) - Pagina 22 Icon_minitimeSam 5 Noi - 18:01

Si atunci de ce au anulat trenurile...Operatorul de stat asta motiveaza, traficul foarte scazut de calatori si costurile mari cu operarea,,motorina,,.Chiar asta sa motivat..
Sus In jos
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
IonutCFR2009


Numarul mesajelor : 6397
Reputatie : 12078
Data de inscriere : 09/07/2009

M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) - Pagina 22 Empty
MesajSubiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2)   M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) - Pagina 22 Icon_minitimeSam 5 Noi - 18:10

t1972 a scris:
Si atunci de ce au anulat trenurile...Operatorul de stat asta motiveaza, traficul foarte scazut de calatori si costurile mari cu operarea,,motorina,,.Chiar asta sa motivat..

Nu. Au zis ca nu mai e loc din cauza celor de Aeroport, ceea ce este o mare minciuna. Exista Pajura HM si Mogosoaia, doua puncte de sectionare unde se pot face 16 incrucisari pe ora, daca exista vointa... Unde scrie ca aeropoartele trebuie sa circule nederanjate ? Oricum cele care coboara viaductul asteapta in Mogosoaia la cruce, deci se contrazic singuri... Dar, cand trebuie sa dai un raspuns negativ la petitii, sigur ca da... inventezi tot felul... Parca n-ati stii ce fel de oameni sunt pusi acolo sa dea raspunsuri.
Sus In jos
t1972




Numarul mesajelor : 365
Localizare : 01 08 1972
Reputatie : 2777
Data de inscriere : 22/10/2017

M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) - Pagina 22 Empty
MesajSubiect: Mers   M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) - Pagina 22 Icon_minitimeSam 5 Noi - 23:40

Nu nu acesta este motivul...Cind nu se circula la aeroport, trenurile de Galati Urziceni Bucuresti se anulau pe banda..Daca va uitati in urma vedeti ca asa este, Urziceni Bucuresti tot pe acolo circula..Aceste este motivul invocat..Lipsa calatorilor si consumul mare de motorina..Asa ca pe aceasta sectie nu o sa mai vedem nici un tren de calatori, niciodata..A devenit o amintire..Cam toate consoartele ei trecute de bravii nostri conducatori sub indrumarea calduroasa primita de la UE pentru reducerea costurilor le au trecut la sectii neinteroperabile..nu acuz si nu defaimez pe nimeni..Asa ca noi nostalgicii care mai scrim pe acest forum sa pestram cu sfintenie filmuletele cu trenuri de calatori pe aceste sectii, caci ele vor deveni istorie,o istorie pe care cu multi ani in urma cei care au construit aceste linii se mindreau, iar acum cei ce le administreaza se mindresc ca le inchid, motivind puerilpuerilca nu sint rentabile...Sa le demonteze sa recupereze ceva din ele..
Sus In jos
t1972




Numarul mesajelor : 365
Localizare : 01 08 1972
Reputatie : 2777
Data de inscriere : 22/10/2017

M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) - Pagina 22 Empty
MesajSubiect: Mers   M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) - Pagina 22 Icon_minitimeSam 5 Noi - 23:48

Niciodata la nici o petitie nu o sa primim un raspuns care sa reflecte realitatea..Nu depind de cei ce dau raspunsuri la petitii.In opinia mea, cei ce citesc aceste petitii trebuie sa formuleze un raspuns, oficial ca asa este procedura, Dar neoficial spun asa,,Lasai dom,le in pace, caci cind se inbata fac sesizari....Acest comentariu este un pamflet si trebuie luat caatare..
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20105
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 24859
Data de inscriere : 17/08/2011

M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) - Pagina 22 Empty
MesajSubiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2)   M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) - Pagina 22 Icon_minitimeLun 7 Noi - 8:30

IonutCFR2009 a scris:
Nu. Au zis ca nu mai e loc din cauza celor de Aeroport, ceea ce este o mare minciuna. Exista Pajura HM si Mogosoaia, doua puncte de sectionare unde se pot face 16 incrucisari pe ora, daca exista vointa... Unde scrie ca aeropoartele trebuie sa circule nederanjate ? Oricum cele care coboara viaductul asteapta in Mogosoaia la cruce, deci se contrazic singuri... Dar, cand trebuie sa dai un raspuns negativ la petitii, sigur ca da... inventezi tot felul... Parca n-ati stii ce fel de oameni sunt pusi acolo sa dea raspunsuri.
La aeroport se merge cu abonament, sunt călători fideli, nu sunt călători de week-end.
La Pajura dacă încrucişezi pierd oamenii avionul.

Citat :
Cum o sa fie costuri mari cu motorina cand trenul circula 100 % plin ?
Dacă trenul are 2 vagoane, poate să fie plin 200% că tot nu îşi scoate banii. În cazul fericit ieşi pe zero cu un LDH cu 3 - 4 vagoane pline, dar asta dacă ai schimburi frecvente de călători (mai multe bilete pe distanţe mici costă mai mult decât mai puţine bilete pe distanţe lungi). Singura soluţie ar fi cu Desiro, dar care nu prea e disponibil, câtă vreme un R7 costă spre milionul de euro.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
t1972




Numarul mesajelor : 365
Localizare : 01 08 1972
Reputatie : 2777
Data de inscriere : 22/10/2017

M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) - Pagina 22 Empty
MesajSubiect: Mers   M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) - Pagina 22 Icon_minitimeLun 7 Noi - 10:24

Nu sa facut nimic si nici nu se va face...dăm o groaza de bani strainilor sa ne faca trenuri iar noi fabricile le am pus la pamant, aveam ateliere de reparat vagoane, Atelierele Grivita daca nu ma insel, iar noi reparam vagoanele la privat..asa ca deduceti si voi unde am ajuns.. nici un ministru nici conducerea operatorului de stat nu au dacut nimic in acest sens, toti operatorii privati isi repara materialul rulant in regie proprie, iar operatorul de stat le repara pe unde apuca si la niste preturi exorbitante...ne racim gura de pomana...si acele prapadite de malaxa daca erau modernizate si pe interior,,puse scaune tapisate crescut un pic gradul de comfort puteau circula pe sectii cu trafic redus de calatori iar mecanicul conductor putea elibera bilete si nu mai trebuia si sef de tren..In alte tari este asa ceva chiar am vazut..se mentineau sectiile in viata, daca se insista se gasea solutii..la noi nimic nimic..Tinem o groaza de Regionale degeaba numai pentru a mentine posturi si cheltuieli cu salariile..in rest nimic...Bani sint calatori sint numai ca banii nu sint administrati cum trebuie iar calatorii sint trimisi la alti operatori., realitatea se vede..Plimbi locomotiva cu un singur vagon pentru a mentine o trasa nu pentru a fi rentabila...pune un automotor si modifica nornativele sau mi stiu eu ce pentru a face economie..nu cred ca un operator pivat ar face asta...vad ca toti operatorii privati vin cu diesel sub fir electric de la Brasov, mai putin de Softronic, iar cfr anuleaza trenurile de Galati Urziceni deoarece are consum de motorina, nu pentru trafic de calatori ci pentru consum de motorina..si pentru a reduce cheltuielile, dar birourile si regionalele raman aceleasi..nu acuz si nu defaimez pe nimeni...noi scriem pe aici de dragul de a scrie,oricum nu ia nimeni in considerare ce scriem noi..Cind o sa fie vagoane si locomotive nu o sa mai fie linii sa mai circule cai ei le au inchis...le inghesuue pe toate pe acele citeva linii....interoperabile...si atit in rest fier vechi..
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18102
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 23490
Data de inscriere : 05/10/2010

M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) - Pagina 22 Empty
MesajSubiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2)   M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) - Pagina 22 Icon_minitimeLun 7 Noi - 10:39

Dr2005 un Desiro consuma până între 30-100l de motorina la 100km.Eu zic că la un Desiro plin mai ales.la.IR chiar nu iasă pe minus.Cine e vinovat că CFR nu și-a modernizat flota de locomotive și că există locomotive Traxx MDE cu 4 motoare de 550kw care în funcție de regim merg și cu un singur motor..
Sus In jos
cardinal

cardinal


Numarul mesajelor : 3197
Reputatie : 8414
Data de inscriere : 08/04/2010

M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) - Pagina 22 Empty
MesajSubiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2)   M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) - Pagina 22 Icon_minitimeLun 7 Noi - 14:58

malaxele ar fi fost bune pe rute gen Tecuci Marasesti. sau chiar Barbosi Tecuci
Sus In jos
cardinal

cardinal


Numarul mesajelor : 3197
Reputatie : 8414
Data de inscriere : 08/04/2010

M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) - Pagina 22 Empty
MesajSubiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2)   M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) - Pagina 22 Icon_minitimeLun 7 Noi - 15:53

sau Urziceni Faurei, ca sa ramanem on topic
Sus In jos
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
IonutCFR2009


Numarul mesajelor : 6397
Reputatie : 12078
Data de inscriere : 09/07/2009

M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) - Pagina 22 Empty
MesajSubiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2)   M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) - Pagina 22 Icon_minitimeLun 7 Noi - 16:08

cardinal a scris:
malaxele ar fi fost bune pe rute gen Tecuci Marasesti. sau chiar Barbosi Tecuci sau Urziceni Faurei, ca sa ramanem on topic

DA + 20-54/20-55

Sunt destule rute asa si uite ca nu zice nimeni de ele ca ar fi in paguba... Toti au un ghimpe cu sectia Urziceni-Faurei. Uite unde era marea pierdere a CFR Laughing
Sus In jos
cardinal

cardinal


Numarul mesajelor : 3197
Reputatie : 8414
Data de inscriere : 08/04/2010

M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) - Pagina 22 Empty
MesajSubiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2)   M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) - Pagina 22 Icon_minitimeLun 7 Noi - 17:27

Dacă îmi spui că e o conspirație împotriva zonei Galați Brăila, să știi că sunt de acord cu tine
Twisted Evil
Sus In jos
t1972




Numarul mesajelor : 365
Localizare : 01 08 1972
Reputatie : 2777
Data de inscriere : 22/10/2017

M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) - Pagina 22 Empty
MesajSubiect: Mers   M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) - Pagina 22 Icon_minitimeLun 7 Noi - 19:08

Mlaxele au fost pe Tecuci Faurei.Dar au fost anulate odata cu preluarea sectiei de Servtrans..au plimbat si ei o locomotiva cu un vagon apoi au anulat, si gata.. sectia Faurei Tecuci si a dat obștescul sfirsit, acum si Faurei Urziceni..in occident sint bani pentru a mentine sectiile cu trefic redus de calatori in viata..la noi nu, la noi se taie din cheltuieli de jos in sus, adica taie jos cit se poate de mult iar sus deloc..
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20105
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 24859
Data de inscriere : 17/08/2011

M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) - Pagina 22 Empty
MesajSubiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2)   M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) - Pagina 22 Icon_minitimeLun 7 Noi - 22:58

Adrian78 a scris:
Dr2005 un Desiro consuma până între 30-100l de motorina la 100km.
Nu, consumă 30 - 35 litri la 100 km pe un motor în regim de IR pe drum drept. Numa' că are două motoare.

Din Făurei - Tecuci nu ai ce să mai scoţi, traficul de călători a fost ZERO pe acolo încă de la construcţie. Trece prin 4 judeţe (Brăila, Vrancea, Buzău, Galaţi), cine să ia trenul, câtă vreme punctele de interes nu sunt atinse? De la bun început s-a construit doar pentru accesul mai rapid al trupelor pe frontul de est. Pe vremea Malaxelor, călătorii erau formaţi din personalul CFR de pe secţie.

Conceptul de locomotivă diesel de linie principală (sau magistrală cum le mai place unora mai comunişti să spună) mai are puţin şi-şi dă obştescul sfârşit în Europa, pe măsură ce liniile cu trafic de marfă se electrifică (evident, noi suntem cu 30 de ani în urmă). Iar la călători nu-ţi trebuie ditamai hardughia de 80 - 90 t ca să îţi tragă 2 - 3 vagoane, poate 4 dacă e vineri şi se întorc studenţii acasă.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Laurentiu Ciobanu

Laurentiu Ciobanu


Numarul mesajelor : 1037
Varsta : 40
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 3498
Data de inscriere : 24/08/2017

M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) - Pagina 22 Empty
MesajSubiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2)   M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) - Pagina 22 Icon_minitimeLun 7 Noi - 23:07

Faurei-Tecuci normal ca ciuciu calatori, dar un Iasi-Bucuresti pe acolo la viteza comerciala de peste 100, nu ar fi de lepadat. Plus ca ar scapa de rebrusarea din Tecuci, ar putea merge in regim de IC (ca n-ar mai avea nevoie de opriri inutile gen Faurei), ca alternativa de transport e doar E85-ul, multi ar prefera sa nu mai conduca pe drumul ala infiorator.
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22207
Data de inscriere : 06/12/2009

M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) - Pagina 22 Empty
MesajSubiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2)   M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) - Pagina 22 Icon_minitimeMar 8 Noi - 1:11

Bucuresti-Iasi sau Bucuresti-Galati prin Urziceni si la rang de IC se puteau baga iar linia sa permita viteza maxima dar cine sa faca ceva bun in tara asta?
In Romania nu va fii nici peste 30 de ani ce e acum in Germania gen sa ai trenuri garla la fel si in Austria sau alte state unde daca ai pierdut acum trenul vine altul peste o ora maxim doua, am inceput si noi pe Constanta sa avem trenuri cum e normal sa fie dar cam atat.
Se puteau baga 2 IC de Iasi prin Urziceni cu o oprire de 1 minut in Urziceni, Faurei, Tecuci, Barlad, Vaslui si sa scoata un 5 ore dar cu actuala linie .............. si pe Galati era frumos sa se scoata maxim 3 ore.
Tot pe Galati se putea baga un RE de noapte, plecare pe la 0:30 cu sosire 5.
Tot pe aici se putea baga un privat cu ceva trenuri formate din AM cadentate la 3 ore si sigur ar face profit calumea, se pare ca la noi toti vad profit doar pe Bucuresti-Brasov, alte rute in tara asta nu mai exista. E trist ce se intampla si nu se vad semne sa se schimbe ceva, cand vezi ce mers de tren au alte state ........... plangi cat de in urma putem fii, ce rute internationale au altii si ce cadentare la trenuri interne au inclusiv pe distante lungi si da si in Polonia se merge cu grupe pentru alte destinatii, se compun si se descompun trenuri, dar ai legaturi de nu-ti vine sa crezi, la noi ............
Aici ma refer la TFC care putea baga 4-5 perechi pe zi direct prin Urziceni si pot baga mana in foc ca erau pline de ar fii facut asta, ca lumea prefera sa faca cat mai putin si cu un AM pe Urziceni chiar poti scoate o durata de 3:30 maxim dar nici ei nu vor, prefera sa se plimbe prin Buzau sa faca 4 ore poate mai mult...........in fine, nu are rost, daca eram poate sub alta stapanire se facea ceva cum trebuie.

_________________
595423M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) - Pagina 22 Bdeem_8496_aM 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) - Pagina 22 Bdeem_8496_aM 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) - Pagina 22 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Continut sponsorizat





M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) - Pagina 22 Empty
MesajSubiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2)   M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) - Pagina 22 Icon_minitime

Sus In jos
 
M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2)
Sus 
Pagina 22 din 43Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 32 ... 43  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1)
» M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2)
» LINIA FERATA BUCURESTI NORD-BUCURESTI COTROCENI-BUCURESTI FILARET-BUCURESTI PROGRESU
» IR 14089/14088: Bucuresti Nord-Constanta-Bucuresti Nord
» 100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MAGISTRALELE DIN ROMANIA :: M 700-
Mergi direct la: