Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Rame Coradia Stream

In jos 
+5
AeroX
Laurentiu Ciobanu
Dr2005
Adrian78
TGV 4515
9 participanți
Mergi la pagina : 1, 2  Urmatorul
AutorMesaj
TGV 4515




Numarul mesajelor : 28
Localizare : Antwerpen; Belgia
Reputatie : 1219
Data de inscriere : 16/02/2021

Rame Coradia Stream Empty
MesajSubiect: Rame Coradia Stream   Rame Coradia Stream Icon_minitimeJoi 31 Mar 2022, 01:41

Sa semnat un contract pentru 20 de rame Coradia stream la Alstom.

Rame de 6 piece, viteza maxima e 160 km/h.
Vor avea 350 de locuri.

https://economie.hotnews.ro/stiri-industrie_feroviara-25457112-semnat-contractul-prin-care-alstom-livra-20-trenuri-electrice-romania-cum-arata-unde-vor-circula.htm
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18070
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 23446
Data de inscriere : 05/10/2010

Rame Coradia Stream Empty
MesajSubiect: Re: Rame Coradia Stream   Rame Coradia Stream Icon_minitimeMar 16 Mai 2023, 15:38

Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18070
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 23446
Data de inscriere : 05/10/2010

Rame Coradia Stream Empty
MesajSubiect: Re: Rame Coradia Stream   Rame Coradia Stream Icon_minitimeJoi 14 Dec 2023, 22:04

Astazi, 14 decembrie 2023, echipa de proiect RE-IR1 ARF si echipa supervizorului Egis Rail, au efectuat inspectia trenului adus de Alstom Ferroviaria in Romania pentru a fi livrat catre ARF. Inspectia a avut loc in urma notificarii transmise de furnizor pentru aceasta zi si face parte din procedurile oficiale de livrare, punere in circulatie cu calatori si, ulterior, receptie a vehiculului feroviar. In cadrul inspectiei nu au fost identificate defecte majore.

Alstom urmeaza sa finalizeze in perioada urmatoare remedierea punctelor identificate, inclusiv sa faca demonstratii in regim dinamic al trenului.

La finalizarea întregului proces, in baza notificarii Alstom, ARF va putea prezenta trenul public, inainte de punerea in circulatie cu calatori. Aceasta etapa implica si obtinerea autorizatiilor necesare din partea autoritatilor de siguranta circulatiei din domeniul feroviar. Totodata, ARF se coordoneaza cu operatorul desemnat sa opereze aceste trenuri, CFR Calatori, pentru a asigura punerea in circulatie in conditii de calitate in termenul cel mai scurt dupa obtinerea autorizațiilor de către furnizorul trenului.

Rame Coradia Stream Fb_im744
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20075
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 24819
Data de inscriere : 17/08/2011

Rame Coradia Stream Empty
MesajSubiect: Re: Rame Coradia Stream   Rame Coradia Stream Icon_minitimeJoi 14 Dec 2023, 23:28

Scaunele par ca cele din ramele pe care le foloseşte FS pe trenul pentru aeroportul Fiumicino. Numai că acolo FS consideră tot trenul clasa I, ca să te taxeze mai mult Laughing

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Laurentiu Ciobanu

Laurentiu Ciobanu


Numarul mesajelor : 1027
Varsta : 40
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 3478
Data de inscriere : 24/08/2017

Rame Coradia Stream Empty
MesajSubiect: Re: Rame Coradia Stream   Rame Coradia Stream Icon_minitimeVin 15 Dec 2023, 09:17

Am intrebat si eu cand le vom vedea pe linia de aeroport sau pe trenurile de Obor si s-au ofuscat aia, la mintea creata a astora cred ca deja le vad drept ultimate confort si vor sa le puna la IC la tarif de clasa 1.
Ma rog, cat timp unii vad 21-76 drept vagoane confortabile, nu ne mai mira nimic.
Sus In jos
AeroX
V.I.P Member
V.I.P Member
AeroX


Numarul mesajelor : 2040
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6444
Data de inscriere : 25/05/2012

Rame Coradia Stream Empty
MesajSubiect: Re: Rame Coradia Stream   Rame Coradia Stream Icon_minitimeVin 15 Dec 2023, 09:46

Poate n-au gustat gluma, Laurentiule.

21-76 sunt okay la standardele majoritatii atat timp cat nu e tot vagonul full si lumea are bagaje voluminoase.
Dar fotoliile in sine au fost apreciate pentru confortul de clasa a 2-a. Fata de cele din 20-68.
Initial 21-76 au fost branduite pentru InterCity (Express).
Nu prea le vedeai pe Accelerate sau Rapide. E drept ca unii le adora ca sa-si puna catrafusele pe masa, altii sunt iritati de prezenta mesei fixe. Altii se inchina cu doua maini cand vad unde au prizele puse. Iar noaptea daca apuci sa circuli cu ele au lumina obositoare.

Partea buna e ca rama ARF va avea si cateva scaune stil autocar cum iti place tie.
Partea proasta e ca s-ar putea sa nu fie cel mai generos spatiu intre scaunele asezate stil autocar.
Dar ne convingem curand, un prim drum la Constanta sau Brasov tot voi avea ca sa stiu mai bine ce vorbesc in cunostinta de cauza.
Sau ce o sa blestem ARF dupa.  Twisted Evil Macar o data tot o sa merg experimental.

La Cluj/Timisoara n-as fi mers cu rama asta nici daca avea scaunele ca in Stadler Giruno.
Tot e un "tramvai"...si sa stai peste 10 ore in tren tot nu te incanta. Pe cand vesticii stau in medie sub 3-4 ore, maxim 5...si asta pentru ca si liniile au viteze de peste 200 km/h (pe portiuni considerabile, nu cioturi).

Cred ca am mai zis anterior, important e sa isi dovedeasca utilitatea macar la scurt-mediu parcurs (Craiova, Brasov, Galati, Constanta, etc.).
Nu trebuie sa le vedem ca fix ele vor fi baza la lung parcurs. N-au cum sa devina asa ceva. Trenurile clasice trebuie sa se mentina (mai ales cele de noapte).
Sus In jos
https://www.youtube.com/c/AdiMNET
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18070
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 23446
Data de inscriere : 05/10/2010

Rame Coradia Stream Empty
MesajSubiect: Re: Rame Coradia Stream   Rame Coradia Stream Icon_minitimeVin 15 Dec 2023, 09:53

Interiorul e asemănător cu cele.din Italia unde sunt folosite maxim ca RE adică REV deci ar merge maxim.pana la Craiova Galați Brașov Constanța
Eu am intuiție că dacă le baga pe astea in viitor o să scoată celelalte trenuri și o să rămână numai astea cuprinse în CSP
Ar trebui dotate și cu aparate de cafea și băuturi
Mai prioritar era scoaterea compunerilor EA/DA-1/2 vagon acolo unde avem și manevre și rebrusare
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20075
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 24819
Data de inscriere : 17/08/2011

Rame Coradia Stream Empty
MesajSubiect: Re: Rame Coradia Stream   Rame Coradia Stream Icon_minitimeVin 15 Dec 2023, 10:06

Laurentiu Ciobanu a scris:
Am intrebat si eu cand le vom vedea pe linia de aeroport sau pe trenurile de Obor si s-au ofuscat aia, la mintea creata a astora cred ca deja le vad drept ultimate confort si vor sa le puna la IC la tarif de clasa 1.
Normal că s-au ofuscat, câtă vreme trenurile vor fi parte dintr-un CSP atribuit competitiv, deci limitat la anumite secţii care au fost deja anunţate. Apoi, linia de aeroport nu e electrificată şi nu ştiu dacă va fi prea curând, mai ales că liniile de 25 kV 50 Hz c.a. pot afecta sistemele de ILS ale aeroportului. A, da, am uitat, oricum nu există gabarit de electrificare la subtraversarea de peste drum de Depoul BcT, un proiect pe termen lung prevede desfiinţarea firului Chitila - Băneasa şi transformarea pasajului în debleu pentru a permite electrificarea.

Aerox a scris:
Tot e un "tramvai"...si sa stai peste 10 ore in tren tot nu te incanta.
E remarcabil că românului îi place să stea cu genunchii la bărbie într-un maxi-taxi sau autocar chiar şi câteva zile (că sunt curse Germania, Franţa şi chiar UK), îi place să meargă cu WizzAir şi RyanAir, îi place să conducă precum un zombie câte 12 - 15 ore... dar îi pute "tramvaiul" Alstom, care are şi climatizare şi bude şi prize şi loc de făcut ture pe jos dacă-ţi amorţesc picioarele (a, da, punem pariu că senzorii de fum din bude vor fi dezactivaţi după prima zi? Deci românul nostru are şi loc de fumat/vapat).

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
AeroX
V.I.P Member
V.I.P Member
AeroX


Numarul mesajelor : 2040
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6444
Data de inscriere : 25/05/2012

Rame Coradia Stream Empty
MesajSubiect: Re: Rame Coradia Stream   Rame Coradia Stream Icon_minitimeVin 15 Dec 2023, 12:15

Dr2005, aia care se chinuie 2 zile in autocar automat vor vedea lux asemenea tren.
Poate pe asta s-a bazat ARF.  Laughing
Asa cum v-ati bazat toti din palatul CFR ca si la IC vin elevi si studenti si o sa fie totul ok la prima vedere. Pe langa privilegiatii din primarii care-si deconteaza drumurile.
Insa cei care conduc propria masina atata timp e treaba lor, daca au o placere in asta, nu poti sa judeci oamenii pentru alegerile lor. Poate au un circuit, se mai opresc pe parcurs, isi iau hotel in anumite orase, se bucura de mai multe lucruri simultan.

Ca fapt divers, la Wizz chiar mi-am facut abonament pentru Priority si aleg gratis locurile mai spatioase din fata (si inclus troler de cabina). Si zbor 2-3 ore, nu 10. Nu vad sensul comparatiei.
Si imi recuperez banii din zborurile avute in 12 luni. Si chiar si la locurile obisnuite in A321 Neo stateai chiar okay, mai bine ca la Ryan.
Lasa ca altii platesc mai mult la zborurile de linie si deseori nu e mai bine ca la low-cost-uri.
Sus In jos
https://www.youtube.com/c/AdiMNET
Laurentiu Ciobanu

Laurentiu Ciobanu


Numarul mesajelor : 1027
Varsta : 40
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 3478
Data de inscriere : 24/08/2017

Rame Coradia Stream Empty
MesajSubiect: Re: Rame Coradia Stream   Rame Coradia Stream Icon_minitimeVin 15 Dec 2023, 13:08

AeroX a scris:
Poate n-au gustat gluma, Laurentiule.
21-76 sunt okay la standardele majoritatii atat timp cat nu e tot vagonul full si lumea are bagaje voluminoase.

Ai pus punctul pe i. Un vagon trebuie sa fie confortabil si la 100% grad de ocupare, ori saloanele noastre cu locuri fata in fata numai confortabile nu sunt. Ca sa nu mai zicem ca rareori le prinzi libere, in general sunt pline pana la refuz si nu musai cu studenti.
Iar 21-76 le vedem si la lung parcurs, ca sa nu mai zic de sezoniere cu 100% grad de ocupare.
Sincer prefer 20-68-ul unde pot sa-mi intind picioarele sub scaunul din fata decat locurile fata in fata unde daca mai stau si la geam, nu prea am variante.

Acum, stiu si eu ca nu vom mai vedea compartimentate in viitor.
Dar am mers si cu Regio Jet, si cu AVE si cu diverse alte vagoane salon prin Europa cu diverse viteze si doar la trenurile regionale (gen pe langa Barcelona sau Ventimiglia) am avut locuri fata in fata, in rest era configuratia ca la autocar, doar in mijlocul vagonului aveai 4 locuri fata in fata. Ca sa nu mai zic ca nivelul de confort era cu totul altfel fata de scaunele 20-83 sau 21-76.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18070
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 23446
Data de inscriere : 05/10/2010

Rame Coradia Stream Empty
MesajSubiect: Re: Rame Coradia Stream   Rame Coradia Stream Icon_minitimeVin 15 Dec 2023, 14:00

Eu am spus că măcar CFR Călători puteau să modernizeze 50 de vagoane inclusiv 21-80 si 21-90 in modelul 20-91 Astra pentru distante lungi și trenuri de noapte dar ei se gândesc cum sa înghesuie cat mai multi adică 84 de locuri
Înțeleg că la sezoniere ai cerere dar în rest?
Sus In jos
riciu

riciu


Numarul mesajelor : 1285
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6376
Data de inscriere : 27/06/2010

Rame Coradia Stream Empty
MesajSubiect: Re: Rame Coradia Stream   Rame Coradia Stream Icon_minitimeVin 15 Dec 2023, 14:52

Noile trenuri ultra mega hepta... si etc.
Am mai zis-o si o mai spun: ramele astea sunt pentru calatorii de max 1-2 ore!!! Cineva m-a tras de urechi, ca de ce vreau mai multe toalete (au 4 doar).... Pai ori sageata ori astea, tot aia e. Viteza nu (ca nu e imposibil la cum arata infrastructura), confort nu...
Astea ar fi bune pentru aeroport, dar stai ca nu e electrificata linia...
Sus In jos
ciprian71




Numarul mesajelor : 1620
Varsta : 52
Localizare : BUCURESTI
Reputatie : 4489
Data de inscriere : 19/07/2016

Rame Coradia Stream Empty
MesajSubiect: Rame Coradia Stream   Rame Coradia Stream Icon_minitimeVin 15 Dec 2023, 17:39

Sunt bune pe linia 800 Constanta-Mangalia si linia 102 cand vor fi electrificate. Pana atunci sunt bune ca RE. Bcuresti-Brasov si Bucuresti-Constanta. Insa nimeni nu s-a gandit ca pot fi la fel de bune si pe relatia Sighisoara-Simeria sau Sighisoara -Teius.
Sus In jos
ciprian71




Numarul mesajelor : 1620
Varsta : 52
Localizare : BUCURESTI
Reputatie : 4489
Data de inscriere : 19/07/2016

Rame Coradia Stream Empty
MesajSubiect: Re: Rame Coradia Stream   Rame Coradia Stream Icon_minitimeVin 15 Dec 2023, 17:45

Adrian78 a scris:
Astazi, 14 decembrie 2023, echipa de proiect RE-IR1 ARF si echipa supervizorului Egis Rail, au efectuat inspectia trenului adus de Alstom Ferroviaria in Romania pentru a fi livrat catre ARF. Inspectia a avut loc in urma notificarii transmise de furnizor pentru aceasta zi si face parte din procedurile oficiale de livrare, punere in circulatie cu calatori si, ulterior, receptie a vehiculului feroviar. In cadrul inspectiei nu au fost identificate defecte majore.

Rame Coradia Stream Fb_im744
Supervizorul trebuia sa aibe totusi si un troler obisnuit, sa incerce putin daca intra cumva intre scaunul pus in dreptul usii si tocul usii. Sau ne vom pregati cu gagaje de maxim 5 litri ca la wizz air?
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20075
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 24819
Data de inscriere : 17/08/2011

Rame Coradia Stream Empty
MesajSubiect: Re: Rame Coradia Stream   Rame Coradia Stream Icon_minitimeSam 16 Dec 2023, 12:39

Dacă scaunele sunt aşezate la fel ca în ramele pentru FS, nu cred că vor fi probleme cu trolerele... la Roma am trecut prin 3 vagoane cu bagajul de cală după mine fără probleme. Ba a şi încăput deasupra scaunului.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Continut sponsorizat





Rame Coradia Stream Empty
MesajSubiect: Re: Rame Coradia Stream   Rame Coradia Stream Icon_minitime

Sus In jos
 
Rame Coradia Stream
Sus 
Pagina 1 din 2Mergi la pagina : 1, 2  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Rame electrice Hyperion
» Rame Stadler FLIRT
» Vagoane seria 26-05 Rame TE Acvila (etajate portocalii)
» Rame electrice străine
» Rame RIO-RIB Regiotrans

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MATERIAL RULANT :: AUTOMOTOARE SI RAME ELECTRICE-
Mergi direct la: