Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Revista presei

In jos 
+34
Tony Ist
92Dragos
CalinIonMihai
Dr2005
@ndrey
Adrian78
Peter Fodor
TVlad
cristi ar
bubu
AeroX
IonutCFR2009
Re6/6
DUAL
mtk
DAS 2011
razvan - trenuri
riciu
MariusM
florin94
Nesebar
Cipri Andrei Neculai
Norbi
Adirmvl
ldh80
cfr500
marius664
Amiralul
Vitosa
ciprian71
alinx3330
alexmorph3us
Luna
dan tm
38 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 34 ... 65, 66, 67  Urmatorul
AutorMesaj
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20082
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 24829
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 66 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 66 Icon_minitimeMier 14 Iul 2021, 18:41

Eu pentru 2 - 3 staţii o să merg pe jos. Sper să mă ţină picioarele până ies la pensie, că după aia o să am gratuit, asta presupunând că voi apuca pensia.

Toată majorarea asta oricum nu o să aibă vreun impact în îmbunătăţirea condiţiilor de călătorie... vorbesc, desigur, de cele în sarcina autorităţii contractante şi a operatorilor de transport, adică orare şi trasee mai bune, nu vorbesc de cele imputabile călătorilor, gen curăţenie (nu şoferul îşi lasă cojile de seminţe în salon). Efectul va fi o mică diminuare a compensaţiei şi, probabil, ceva majorări salariale ca să închidă gura sindicatelor. În asta se vor duce banii... mai ales că din toamnă s-ar putea trece şi la disponibilizări, pentru că programul de transport a fost redus cu cca. 300 ture luna trecută, iar în toamnă majorarea de parc va fi de un singur tur. Chiar şi cu preluarea traseelor regionale încă neacoperite (mai sunt vreo 15 trasee care nu circulă), tot vor rămâne fără obiectul muncii măcar 250 de echipaje de şoferi (deci 500 şoferi). Acum sunt rotiţi la concedii şi nu se simte, dar după ce îşi vor face toţi concediile (unele chiar băgate pe gât forţat), va fi un excedent de forţă de muncă la STB.
Totodată, sunt gata să pun pariu şi că va începe tragerea la gard oficial şi pentru Citaro Euro 3 şi 4 (că neoficial sunt deja sute la gard), implicit nu se vor mai justifica o groază de posturi de mecanici şi alţi meseriaşi prin garaje (Otokar şi Citaro Hybrid au mentenanţa inclusă în preţ şi orice intervenţie o fac echipele service-urilor autorizate de producător, nu umblă Dorel sau Ilie de la Sculărie la ele).
Orice achiziţie de vehicule pe fonduri proprii e exclusă din start, din 2006 până în prezent tot ce s-a luat nou s-a luat de către Primărie şi dat în concesiune la RATB/STB.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18075
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 23454
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 66 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 66 Icon_minitimeMier 14 Iul 2021, 21:22

https://www.aradon.ro/aradon-stirile-judetului-arad/un-tren-de-calatori-a-luat-foc-la-seleus-1406404/
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 8772
Reputatie : 12484
Data de inscriere : 16/07/2014

Revista presei - Pagina 66 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 66 Icon_minitimeMier 14 Iul 2021, 22:21

Te zgîrcesti la 3 lei?
Trebuia sa vă facă biletul 5 lei sa fie bine, ca restuo tării plateste pentru voi.
La Timisoara e 2,50 la Arad 3 lei. Auzi la voi 1,3.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20082
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 24829
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 66 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 66 Icon_minitimeJoi 15 Iul 2021, 00:37

dan tm a scris:
Trebuia sa vă facă biletul 5 lei sa fie bine, ca restuo tării plateste pentru voi.
La Timisoara e 2,50 la Arad 3 lei. Auzi la voi 1,3.
Transportul public e compensat de primărie, nu de restul ţării, deci e din impozitele pe salarii pentru firmele şi instituţiile cu sediul/punctul de lucru în Bucureşti (47,5% din impozit, mai precis) şi din TVA-ul produselor vândute aici. La câţi bani plătesc pe astea lunar, măcar transportul să aibă un preţ decent. O să ajungem ca la bulgari, să nu mai circule decât pensionarii şi elevii cu transportul în comun (că la ei era biletul 1 lev - 2,5 lei ar însemna acum, 2 lei însemna acum 10 ani - încă de acum 10 ani, la Sofia acum 3 ani deja ajunsese la 1,60 lev), care să aibă un interval "de vârf" dimineaţa şi unul după-amiaza sau la prânz, apoi un autobuz/troleu/tramvai rătăcit la 30 - 60 minute sau pauză totală. Şi prin vârf înţeleg un interval de 15 minute, nu 3 - 4 cum avem la Bucureşti acum. Adică cam cum merg tramvaiele la voi la Timişora, da' bine că vă încasează SPT 2,5 lei pe bilet.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 8772
Reputatie : 12484
Data de inscriere : 16/07/2014

Revista presei - Pagina 66 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 66 Icon_minitimeJoi 15 Iul 2021, 10:35

Da mă ne încasează, da nu ne plîngem ca voi.

M-ai lămurit cu compensarea, de parcă primăriile nu primesc cote din TVA. ca să nu mai zic de metrou.
Ce treabă avem noi cu bulgarii si cu leva lor?

Adică aveti la 3-4 minute si e scump 3 lei?
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18075
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 23454
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 66 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 66 Icon_minitimeJoi 15 Iul 2021, 14:36

Singurii 50 de km neelectrificati din coridorul de marfa dar ar mai trebui și pana la Ruse si pod nou la Giurgiu

Bucureşti, 15 iulie 2021

📢A fost lansată prima etapă - studiul de fezabilitate - a proiectului pentru electrificarea liniei CF RĂDULEȘTI – GIURGIU NORD

‼ 3,1 mil. RON pentru elaborarea studiului de fezabilitate care va sta la baza proiectului de electrificare a liniei de cale ferată RĂDULEȘTI - GIURGIU NORD (57 km).

♦ Studiul de fezabilitate pentru electrificarea liniei de cale ferată Rădulești - Giurgiu Nord (57 km) trebuie să identifice cea mai eficientă soluție din punct de vedere tehnico-economic, în vederea obținerii sursei de finanțare pentru implementarea obiectivului de investiție, cu asigurarea specificațiilor tehnice de interoperabilitate pe teritoriul României și respectarea conformității standardelor impuse pentru Coridoarele Europene și Coridoarele TEN-T.

✅ Menționăm faptul că, implementarea acestui proiect, pentru electrificarea liniei de cale ferată Rădulești-Giurgiu Nord, contribuie în mod direct nu doar la dezvotarea transportului feroviar, dar si la reducerea impactului asupra mediului înconjurător, prin preluarea traficului de marfă de pe ruta București Nord-Jilava - Giurgiu Nord - Giurgiu Nord Frontieră.

‼Obiectivele specifice ale proiectului sunt următoarele:
►creșterea vitezei medii de circulație a trenurilor;
►creșterea atractivității transportului feroviar pe acest tronson;
►minimizarea efectelor negative asupra mediului;
►creșterea volumului de transport pe calea ferată;
►descongestionarea traficului feroviar din București si zonele limitrofe;
►menţinerea şi, eventual, atragerea de noi transporturi de pe Coridorul European de Marfă RFC 7 Praga – Atena pe teritoriul României;
►creșterea veniturilor CFR din taxa de utilizare a infrastructurii.

✅ Studiul de Fezabilitate va cuprinde inclusiv datele necesare pentru obţinerea tuturor avizărilor în vederea promovării Hotărârii de Guvern pentru aprobarea indicatorilor tehnico – economici şi pentru exproprierea imobilelor aferente obiectivului de investiţii ”Electrificarea și reabilitarea liniei feroviare Rădulești – Giurgiu Nord”, inclusiv completarea/modificarea (dacă este cazul) documentației, prin implementarea tuturor cerințelor/solicitărilor emitenților de avize.

ℹ Valoarea estimată a contractului este de 3.146.831 RON fără TVA, iar sursa de finantare va fi asigurată din Fondul European de Dezvoltare Regională (FEDR).
ℹ Durata contractului este de 9 de luni.
ℹ Anunţul de participare la licitaţia deschisă şi documentaţiile de atribuire sunt disponibile în Sistemul Electronic al Achizitiilor Publice (SEAP), la adresa www.e-licitatie.ro.
ℹ Termenul limită pentru primirea ofertelor este 23.08.2021.
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 8671
Reputatie : 13905
Data de inscriere : 08/01/2011

Revista presei - Pagina 66 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 66 Icon_minitimeSam 17 Iul 2021, 16:40

https://www.g4media.ro/tarom-da-inapoi-angajatii-raman-cu-salariile-nemodificate-nu-se-reduce-nici-programul-de-lucru-de-la-cinci-la-patru-zile.html

Încă o dată dovada că sindicacatul învinge sistemul.
Și oricum acolo la Tarom sunt toți numai rude între ei. Pe cine să dea afară ?
Cât despre acest Chicago-boys ce conduce ministerul transporturilor... nu mai de bine zicere...
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20082
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 24829
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 66 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 66 Icon_minitimeSam 17 Iul 2021, 18:55

Cum dracu' să reduci programul şi să dai oamenii în şomaj tehnic, fix când s-a dat drumul iar la călătorii internaţionale? Oricum în 2 - 3 luni vine valul 4 şi iar se va închide tot.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18075
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 23454
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 66 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 66 Icon_minitimeSam 17 Iul 2021, 19:37

Pai trebuia sa ii dea în șomaj tehnic când a început pandemia.
Oricum sa văzut când au venit 3-4 avioane au fost depășiți de situație probabil vreo 20-25% din personal este umplutura care habar nu are de ce lucra și ce lucra..
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20082
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 24829
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 66 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 66 Icon_minitimeSam 17 Iul 2021, 23:49

Adrian78 a scris:
Oricum sa văzut când au venit 3-4 avioane au fost depășiți de situație probabil vreo 20-25% din personal este umplutura care habar nu are de ce lucra și ce lucra..
Ce treabă are TAROM cu aeroportul? Iar dacă Otopeni ţi se pare un aeroport depăşit de situaţie, înseamnă că n-ai aşteptat până acum o oră să intri în Belgia pe la Zaventem sau 2 ore să ieşi din Olanda pe la Schipol.

Problema e că toţi pasagerii care vin şi NU sunt vaccinaţi trebuie să fie verificaţi de DSP, care DSP în cazul fericit are 5 - 6 angajaţi disponibili pentru asta. În plus, românul e mai scandalagiu din fire şi nu îşi completează formularul din timp, deci se mai pierde timp şi cu explicaţiile şi rugăminţile de a completa formularul. Dacă eşti vaccinat şi ai formularul completat, treci în 2 minute, asta dacă nu te iau la bătaie ăia nevaccinaţi că te bagi în faţa lor.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18075
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 23454
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 66 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 66 Icon_minitimeDum 18 Iul 2021, 12:13

Trenuri si calatori prin regionala Constanța

R 8653 Medgidia-Tulcea azi:aer conditionat era dar toaleta era infundata si arata asa cum vedeti in imagini.S a curatat la Tulcea.R 8658/8008 aerul conditionat mergea dar nu facea fata am mers 6 ore cu geamurile deschise! Dar sa si spunem ca: nu cfr istii infunda wc urile vagoanelor si AM si nu le pot desfunda decit la statiile terminus.Nu mecanicul si seful de tren defecteaza instalatiile AC.Invitam depoul BC sa si faca si mai bine datoria atunci cind repara AM Desiro! Sau mai bine nu se gasesc 2 vag de cls 2 si 1 de cls 1 si pentru turistii din delta sau tulceni? Sunt si ei calatori,CfrC central nu? Nu uitati RE/R8007/8653 si R/RE 8658/8008🚆👍🙁Aa era sa uit gradul de ocupare era de peste 90% la ambele trenuri,erau in inclusiv grupuri de elevi!

Revista presei - Pagina 66 Fb_im205
Revista presei - Pagina 66 Fb_im206
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8292
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 12900
Data de inscriere : 06/04/2012

Revista presei - Pagina 66 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 66 Icon_minitimeDum 18 Iul 2021, 14:46

Adrian78 a scris:
Trenuri si calatori prin regionala Constanța

R 8653 Medgidia-Tulcea azi:aer conditionat era dar toaleta era infundata si arata asa cum vedeti in imagini.S a curatat la Tulcea.R 8658/8008 aerul conditionat mergea dar nu facea fata am mers 6 ore cu geamurile deschise! Dar sa si spunem ca: nu cfr istii infunda wc urile vagoanelor si AM si nu le pot desfunda decit la statiile terminus.Nu mecanicul si seful de tren defecteaza instalatiile AC.Invitam depoul BC sa si faca si mai bine datoria atunci cind repara AM Desiro! Sau mai bine nu se gasesc 2 vag de cls 2 si 1 de cls 1 si pentru turistii din delta sau tulceni? Sunt si ei calatori,CfrC central nu? Nu uitati RE/R8007/8653 si R/RE 8658/8008🚆👍🙁Aa era sa uit gradul de ocupare era de peste 90% la ambele trenuri,erau in inclusiv grupuri de elevi!

Sa cumpere loc la Cuseta sua Dormitor daca nu le convine! Laughing Laughing Laughing
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20082
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 24829
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 66 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 66 Icon_minitimeLun 19 Iul 2021, 01:03

Trenul ăla are tarif de regio. Adică de personal, cum se spunea pe vremuri. Climatizarea nu e obligatorie la regio Twisted Evil Laughing

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18075
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 23454
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 66 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 66 Icon_minitimeMar 20 Iul 2021, 14:01

Si inca una..

https://greatnews.ro/ziua-in-care-am-mers-in-trenul-cfr-cu-doua-locomotive-defecte-in-vagonul-sera-langa-o-sacosa-cu-peste-imputit/
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18075
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 23454
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 66 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 66 Icon_minitimeMar 20 Iul 2021, 16:52

Dr2005 asta nu e ajutor de stat?

Trenuri noi care ajung la timp la destinație! Asta vom obține cu ajutorul celor 3,896 miliarde de euro puse la dispoziția României în Planul Național de Reconstrucție pentru infrastructura feroviară.

Concret, cu acești bani vom putea să modernizăm parcul de vagoane si locomotive și să creștem viteza comercială pe principalele rute de transport feroviar.

Trenurile vor circula fără restricții de viteză pe rutele: București – Craiova, București – Cluj Napoca, Cluj Napoca – Suceava, București – Pitești – Craiova, București – Iași.

Pe rutele Cluj Napoca – Oradea – Episcopia Bihor, Videle – Giurgiu, Constanța – Mangalia se vor face lucrări de electrificare și modernizare a căii ferate, ceea ce va permite trenurilor să circule mai repede.

Tot cu banii din PNRR ne propunem să îmbunătățim serviciile pentru trenurile metropolitane: orar cadențat, frecvență mai mare a trenurilor pe rutele cele mai solicitate, corelarea cu alte mijloace de transport.

Ministrul Cătălin Drulă are multă treabă!

#RevolutiaBuneiGuvernari
Sus In jos
Continut sponsorizat





Revista presei - Pagina 66 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 66 Icon_minitime

Sus In jos
 
Revista presei
Sus 
Pagina 66 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 34 ... 65, 66, 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Revista presei
» Revista presei
» Revista presei
» Revista presei (partea I)
» Revista presei (partea III)

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: