Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Revista presei

In jos 
+34
Tony Ist
92Dragos
CalinIonMihai
Dr2005
@ndrey
Adrian78
Peter Fodor
TVlad
cristi ar
bubu
AeroX
IonutCFR2009
Re6/6
DUAL
mtk
DAS 2011
razvan - trenuri
riciu
MariusM
florin94
Nesebar
Cipri Andrei Neculai
Norbi
Adirmvl
ldh80
cfr500
marius664
Amiralul
Vitosa
ciprian71
alinx3330
alexmorph3us
Luna
dan tm
38 participanți
Mergi la pagina : 1, 2, 3 ... 34 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18075
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 23454
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei Empty
MesajSubiect: Revista presei   Revista presei Icon_minitime29.11.20 16:19

Poate a fost spoita putin atunci cand a fost ceva aniversare cu parada aburoaselor
.
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 8772
Reputatie : 12484
Data de inscriere : 16/07/2014

Revista presei Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei Icon_minitime29.11.20 16:20

https://economie.hotnews.ro/stiri-industrie_feroviara-24448619-octavian-udriste-locomotiva-aburi-trebuia-grija-fiinta-avea-mai-mult-suflet.htm
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20082
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 24829
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei Icon_minitime29.11.20 16:21

Clădirea a fost renovată odată cu ,,eurogările", după aia au venit lucrările la Coridor şi a fost construită monstruozitatea aia de pasarelă metalică îmbrăcată în termopan şi scările rulante aferente.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Luna




Numarul mesajelor : 3274
Reputatie : 8107
Data de inscriere : 18/03/2011

Revista presei Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei Icon_minitime30.11.20 0:56

marius664 a scris:
Pai penalizari mai trebuiau la CFR Calatori...Sunt curios care va fi scaderea oficiala de anul asta...Apropo Dragos, legat de alte discutii...Se pare ca trenurile IR aduc venituri importante companiei, fata de cele R...Poate si de aici faptul ca CFR Calatori acorda o atentie mai deosebita acestora decat celor de naveta...Ziceai ca navetistul este o parte importanta din veniturile operatorilor straini, uite ca la noi aceste trenuri nu aduc venituri foarte mari...Poate si de aici ideea cu trenuri fara oprire sau cat mai putine...
Ar putea aduce venituri si alte trenuri ce acum cara aer sau nu mai circula totul este insa sa se si vrea si sa existe interes.

Adirmvl a scris:
In apararea lui la noi nu aduc venituri si pentru ca sunt gandite cu dosul. Plus conditiile din foarte multe din ele.

Trenuri rare, la ore imposibile, si jegoae. De unde calatori pentru asa ceva.

In plus, nu uita de aspectul demografic. Pai ce densitate ai in Germania, Belgia, Olanda, Anglia, si cum sta Romania la capitolul asta? Iar dupa ce te uiti la asta mai vezi si cata populatie activa e pelcata afara, unde si-au luat si copiii. nu stam deloc bine in privinta asta.
Greoi naveta cu trenul si din cauza intarzierilor. Nu stiu cine isi permite sa intarzie la munca ori sa astepte mult si bine dupa tren in vreo halta. Ori sa plece cu multe ore inainte ca sa nu intarzie. Ca trenurile find rare nici nu poti zice ca aaa, daca intarzie trenul de ora 7 pai il iau pe ala de 7:30 si nu intarzii poate deloc la munca doar nu mai beau cafea si stau la tigara cu colegii inainte sa incep munca ori intarzii cateva minute, nu la noi trenul de ora 7 daca intarzie o ora jumate sau doua o sa stai de cele mai multe ori dupa el si o sa mergi cu el ca urmatorul tren e abea pe la 11 sau 13. Sau in cazul fericit poate poti merge la vreo masina de ocazie ori rechin pe bani insa.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18075
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 23454
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei Icon_minitime01.12.20 7:42

Si ei vor salarii majorate cu 18%

https://www.zf.ro/companii/adevarata-criza-traficul-calatori-statiile-metrou-deservesc-polii-19763656
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18075
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 23454
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei Icon_minitime01.12.20 15:36

Baliverne electorale

https://clubferoviar.ro/propunere-electorala-o-autostrada-feroviara-iasi-oradea/?fbclid=IwAR0Y9e8sspK-VXZWf94o3NvrLeKmJ667m_fWCPIGwctMGFp6kABLXquduYM
Sus In jos
alexmorph3us




Numarul mesajelor : 441
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5503
Data de inscriere : 13/07/2010

Revista presei Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei Icon_minitime01.12.20 15:45

Calea ferată și Marea Unire, atunci și acum:
https://clubferoviar.ro/calea-ferata-si-marea-unire/
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18075
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 23454
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei Icon_minitime01.12.20 22:37

Dupa 80 de ani cam tot pe acolo suntem..

Regionala de căi ferate Braşov - 100 de ani
26 noiembrie la 10:18 ·
Începând cu 25 iulie 1937, pe ruta Braşov – Bucureşti au fost introduse frumoasele automotoare aerodinamice Malaxa, timpul de călătorie fiind scurtat la puţin sub trei ore.
Costul unui bilet Braşov – Bucureşti era de 500 lei. Erau disponibile 100 de locuri în două vagoane luxoase, asemănătoare vagoanelor ministeriale. Automotorul mai oprea pe parcurs doar în gările Ploieşti (Vest), Câmpina, Sinaia, Buşteni şi Predeal.


Revista presei Malaxa10
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18075
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 23454
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei Icon_minitime02.12.20 10:13

https://clubferoviar.ro/terminale-pentru-bilete-in-tren/
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18075
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 23454
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei Icon_minitime03.12.20 15:55

https://clubferoviar.ro/tfc-cumpara-automotoare/
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18075
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 23454
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei Icon_minitime04.12.20 22:55

Bucureşti, 4 decembrie 2020

Noul pod CF peste râul Argeș va avea o deschidere centrală de 145 de metri, a doua ca lungime după cea a podului CF peste Dunăre, de la Cernavodă

Compania Naţională de Căi Ferate CFR SA și compania austriacă PORR CONSTRUCT au semnat astăzi, 4 decembrie 2020, contractul pentru Modernizarea liniei CF București Nord - Jilava - Giurgiu Nord - Giurgiu Nord Frontieră”, Lot 1: ˮRedeschiderea circulației feroviare pe podul CF peste râul Argeș, între Vidra și Comanaˮ, contract în valoare de 472.049.303, 77 lei fără TVA, finanțat din fonduri nerambursabile.

♦ Obiectivul general al investiției Modernizarea liniei de cale ferată București Nord - Jilava - Giurgiu Nord - Giurgiu Nord Frontieră, Lot 1: ˮRedeschiderea circulației feroviare pe pod peste râul Argeș, între Vidra și Comanaˮ, prevede proiectarea și execuția lucrărilor de modernizare, în conformitate cu legislația și reglementările tehnice în vigoare, pe linia de cale ferată dintre stațiile Vidra și Comana (inclusiv stația Comana), de la km 18+180 (capătul Y al stației Vidra), până la km 30+200 (capătul Y al stației Comana), un traseu în lungime de 12,02 km cu 6 lucrări de artă (4 poduri și 2 viaducte):

✅ pod CF km 23+607 peste râul Argeş, între Haltele Vidra şi Grădiștea
✅ pod km 18+265 peste râul Sabar.Noul tablier va avea deschiderea de 45 m.
✅ pod km 18+402 peste râul Sabar. Noul tablier va avea deschiderea de 45 m
✅ pod km 28+375 peste râul Neajlov. Noul tablier va avea deschiderea de 70 m.
✅ viaducte de acces, de la km 23+201, până la km 24+554

Ioan Pintea, Director General CFR SA: “Lucrările pentru reconstrucția podului de cale ferată peste râul Argeș vor dura 3 ani (6 luni proiectare și 24 de luni execuție) și se vor desfășura pe o lungime de aproximativ 12 km. Cea mai complexă parte a acestui proiect va fi construcția noului pod CF peste râul Argeș și a viaductelor de acces. Podul și viaductele de acces vor avea 34 de deschideri, iar deschiderea maximă, care traversează albia minoră a râului Argeș, va fi de 145 m și va reprezenta a doua deschidere ca lungime, după cea a podului CF peste Dunăre, de la Cernavodă“.

♦ Valoarea contractului este de 472.049.303, 77 lei fără TVA
♦ Sursa de finanțare: Fonduri Externe Nerambursabile
♦ Durata contractului: 30 de luni (de la emiterea ordinului de începere)
◘ proiectare - 6 luni
◘ execuția lucrărilor - 24 de luni

Precizăm faptul că modernizarea infrastructurii și suprastructurii feroviare pentru ˮRedeschiderea circulației feroviare pe podul peste râul Argeș, între Vidra și Comanaˮ reprezintă un obiectiv de utilitate publică, cu impact direct asupra dezvoltării durabile a judeţelor Ilfov şi Judeţul, linia CF București - Giurgiu fiind o importantă legătură feroviară între Coridorul Rin – Dunăre şi ţările din sud-estul Europei (Bulgaria, Grecia, Turcia), prin traversarea Dunării pe Podul PRIETENIEI, în sectorul de graniță dintre România și Bulgaria.

Revista presei Fb_img84
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 8772
Reputatie : 12484
Data de inscriere : 16/07/2014

Revista presei Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei Icon_minitime04.12.20 23:22

Oare s-a invatat CFR cu poduri mari acuma ca au deschideri mari si pe M200? santa
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20082
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 24829
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei Icon_minitime06.12.20 0:40

Aici s-a cerut în mod clar pod fără piloni intermediari pentru a se asigura gabaritul de navigaţie.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
alinx3330




Numarul mesajelor : 335
Varsta : 39
Localizare : Iasi
Reputatie : 5292
Data de inscriere : 23/10/2010

Revista presei Empty
MesajSubiect: hy   Revista presei Icon_minitime06.12.20 9:46

Dr2005 a scris:
Aici s-a cerut în mod clar pod fără piloni intermediari pentru a se asigura gabaritul de navigaţie.

da ce navigatie ai pe arges?
Sus In jos
ciprian71




Numarul mesajelor : 1620
Varsta : 52
Localizare : BUCURESTI
Reputatie : 4492
Data de inscriere : 19/07/2016

Revista presei Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei Icon_minitime06.12.20 10:55

alinx3330 a scris:
Dr2005 a scris:
Aici s-a cerut în mod clar pod fără piloni intermediari pentru a se asigura gabaritul de navigaţie.

da ce navigatie ai pe arges?
Ceausescu a fost un tampit ce avea in cap proiecte megalomanice. Una din ele este chiar canalul Dunare - Bucuresti. Acum este un proiect util, doar ca nu se mai poate realiza pe fondul coruptiei fara margini.
Sus In jos
Continut sponsorizat





Revista presei Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei Icon_minitime

Sus In jos
 
Revista presei
Sus 
Pagina 1 din 67Mergi la pagina : 1, 2, 3 ... 34 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Revista presei
» Revista presei
» Revista presei
» Revista presei (partea I)
» Revista presei (partea III)

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: