Numarul mesajelor : 20048 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 24780 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu Mier 03 Mai 2023, 14:16
Nesebar a scris:
Laurentiu Ciobanu a scris:
Mai nasol e ca inca vedem masini care alimenteaza la OMV si la Lukoil, adica nici macar la dat bani nu suntem in stare sa boicotam.
Ete scart, fiecare baga de unde vrea, de asta nu mai poate x ca Luk e de la rusi si OMV e de la austrieci.
Oricum rafinarea se face în România, cu muncitori români, iar profitul vine din rafinare, nu din extracție. Dacă OMV nu lua Petromul, acum era în faliment. Așa... statul român are 48% din acțiuni și încasează anual dividende... practic sunt "money for nothing", e cea mai bună privatizare.
_________________ :TTT:
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18039 Localizare : Hunedoara Reputatie : 23403 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu Mier 03 Mai 2023, 16:49
Nu e chiar money for nothing pentru că OMV are petrol aproape gratis cu redevențe minime fata de alte state.. Sa.ne uitam ce profit face grupul OMV in Austria și cât este aportul Petrom
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20048 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 24780 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu Mier 03 Mai 2023, 22:50
O fi extracţia aproape gratis, dar faci rafinarea aici, cu muncitori români, plăteşti taxele şi impozitele tot aici, iar tu ai acces la nişte staţii de benzină care măcar arată omeneşte şi fiscalizează toată marfa vândută. Pe când Petromul de stat era căpuşat de mulţi, inclusiv de firma sindicatului, Petrom Service. Statul român nu încasa nimic, Petrom era o gaură neagră. Poate ar fi trebuit privatizate şi CEH şi CEO cât încă se mai putea.
_________________ :TTT:
MariusM V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2200 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti Reputatie : 8109 Data de inscriere : 27/08/2008
Subiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu Lun 12 Iun 2023, 14:37
Situaţia la zi:
MariusM V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2200 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti Reputatie : 8109 Data de inscriere : 27/08/2008
Subiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu Mier 19 Iul 2023, 03:31
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18039 Localizare : Hunedoara Reputatie : 23403 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu Mier 23 Aug 2023, 18:43
Numarul mesajelor : 2200 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti Reputatie : 8109 Data de inscriere : 27/08/2008
Subiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu Mier 11 Oct 2023, 21:18
Simeria - Gurasada
Gurasada - Ilteu
Ilteu - Bârzava
Bârzava - Km614
cristi_tgv
Numarul mesajelor : 206 Varsta : 42 Localizare : Banie Reputatie : 4062 Data de inscriere : 07/10/2013
Subiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu Joi 28 Mar 2024, 03:03
dupa inchiderea asta care este acum, se mai da drumul la vreun tronson nou?
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18039 Localizare : Hunedoara Reputatie : 23403 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu Mier 10 Apr 2024, 21:56
Asociația ProInfrastructura
Simeria-Ghioroc: tot mai e (mult) de lucru după 6 ani din care 3 de întârziere. Cele 4 loturi de reconstrucție a magistralei dintre Simeria și Km 614/Ghioroc au contracte semnate din 2017 și se înscriu în trendul general al depășirilor de termene de pe vestitul Coridor Feroviar Rin-Dunăre.
"Traveler", un coleg din comunitatea noastră, v-a pregătit câteva cadre excepțional filmate din dronă cu trei dintre cele mai importante zone rămase neterminate: Bătuța, Sălciva și Brănișca.
La Bătuța, deși tunelul de 700 metri executat de WeBuild este gata, obținerea hârtiilor pentru defrișarea unor tufe de la intrarea estică (dinspre Simeria) a blocat timp de 5 ani consolidările de pe versanți. Așa cum se vede, una din consolidări a ajuns la cotă, dar mai e mult de muncă la cealaltă.
Se speră la o deschidere în 2024 a variantei Bârzava-Vărădia prin tunel, dar avem motive serioase să ne îndoim. Estimarea noastră rămâne 2025, așa cum am scris pe harta interactivă. Așadar, sectorul Bârzava-Ilteu va întârzia 4-5 ani.
O altă zonă critică este la Vărădia (nu apare în filmare), blocată 6 ani în arheologie. Deși aici sunt progrese recente cu strămutarea Cetății Vărădia, nu știm dacă firul nou va trece pe locul cetății în 2024.
La Sălciva, salba de tuneluri a Aktor mai are câțiva ani buni. Tunelul de peste 700 metri este săpat mai puțin de jumătate, la polată mai este mult de lucru, iar tunelul dinspre Arad este neatacat. Estimarea noastră este 2026 cu indulgență, deci tronsonul va întârzia 5-7 ani.
La Brănișca, salba de 3 poduri noi peste Mureș a fost blocată ani de zile de o linie electrică aparent greu de mutat și de arheologia de la Castrul Micia. Sperăm totuși că trenurile vor circula în 2024 pe noile poduri construite de FCC. Însă lotul nu va putea fi recepționat în acest an, așadar și aici vorbim de o întârziere de 4-5 ani.
Cadre aeriene "traveler", lucrări CF Rin-Dunăre, tuneluri Bătuța și Sălciva, plus poduri Brănișca: https://youtu.be/emr5mp_gk7A. Hărți interactive: tunel Bătuța – https://bit.ly/3Hk3iZy, Cetatea Vărădia – https://bit.ly/3TL9UX2, tuneluri Sălciva – https://bit.ly/3VU6unD, zona poduri peste Mureș de la Brănișca – https://bit.ly/3W0mLay.
Continut sponsorizat
Subiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu