| | Tren vs. avion | |
|
+16ciprian71 dan tm marius664 Adrian78 Luna Nesebar Katalyn bobi LanceR Rarau mielutu zburator Adirmvl Dr2005 Warrington riciu vatmanul 20 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3150 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 7966 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Tren vs. avion Joi Oct 12, 2017 12:41 am | |
| Iata cati romani merg cu avionul (inclusiv eu si familia) :
http://www.capital.ro/pasageri-bulgaria-si-romania-cea-mai-mare.html |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22199 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Tren vs. avion Joi Oct 12, 2017 1:25 pm | |
| De ce ai face 3 zile pe drum cand poti face 3 ore pana in Spania? De ce ai merge 30 de ore si cu 5 trenuri cand cu avionul poti face 2 ore? si exemplele pot continua! |
| | | riciu
Numarul mesajelor : 1287 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6380 Data de inscriere : 27/06/2010
| Subiect: Re: Tren vs. avion Joi Oct 12, 2017 1:26 pm | |
| 873.000 pasageri pe an in interiorul Romaniei? Deci fix pix... Era de asteptat... datorita faptului ca Romania nu are distante de avion. |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8772 Reputatie : 12483 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Tren vs. avion Joi Oct 12, 2017 1:27 pm | |
| Si atunci tu de ce propui tot felul de legaturi, Constanta-Praga, Arad-Munchen etc? |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22199 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Tren vs. avion Joi Oct 12, 2017 1:38 pm | |
| E clar ca tu nu ai priceput nimic sau nu vrei sa vezi mai departe sa i un orizont deschis si sa vezi oportunitatile. Ar fi multe de spus dar consider ca nu are rost sa explic asa prea pe larg, o sa spun doar atat, ca un tren care face legatura intre A si B opreste in x statii pe parcurs loc unde se face schimb de calatori, pe langa aia 5-10 calatori sau 50 ca nu avem de unde sa stim cati sunt pe toata distanta mai sunt si un numar de yyy calatori care merg pe bucatele astfel un tren Bucuresti-Praha de exemplu pe langa faptul ca leaga cele 2 capitale mai trece prin alte 2 capitale ceea ce inseamna ca uneste 4 tari si 4 capitale acel tren si nu e doar pentru calatori ce merg strict Bucuresti-Praha pentru ca pe aceasta relatie poate sunt 10 calatori pe zi sau poate doar 5 dar din Ploiesti de exemplu pot urca 3 pentru Bratislava sau din Sinaia urca 5 pentru Kolin iar din Predeal 3 pentru Breclav iar din Brasov urca 10 pentru Praha si tot asa, deci statiile din parcurs sunt pentru schimbul de calatori la care se adauga cei cu InterRail care se plimba fara limite si e normal sa exista trenurile directe intre capitalele Europene. |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8772 Reputatie : 12483 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Tren vs. avion Joi Oct 12, 2017 1:50 pm | |
| Aceste orizonturi se fring, nu e vorba ca nu le vad eu. Am orizonturi aici in tara, sotia mea a mers la Iasi cu avionul in timp ce eu am ales trenul ca sa fac un turneu prin tara pe la Faurei.
Asa ca cine are de mers la Bratislava de la Ploiesti va gasi solutii sau va merge la aeroport, dupa cum eu as avea nevoie sa merg la Nisa dar avionul direct pleaca din Cluj Napoca, deci va trebui sa analizez diverse posibilitati.
Principiul CFR ca un tren care merge din A in B trebuie sa opreasca in toate puntele A1, A2 B8 din parcurs doar doar mai prinde un client e deosebit de pagubos.
Acest principiu se aplica si la trenurile care circula suplimentar pe rute deviate, desi atunci chiar nu stie nimeni de ele.
Asadar acolo unde sint pe bune calatori se pastreaza si trenuri in circulatie chiar si internationala. |
| | | Warrington
Numarul mesajelor : 787 Reputatie : 3595 Data de inscriere : 03/09/2016
| Subiect: Re: Tren vs. avion Sam Oct 14, 2017 7:25 am | |
| - dan tm a scris:
- Principiul CFR ca un tren care merge din A in B trebuie sa opreasca in toate puntele A1, A2 B8 din parcurs doar doar mai prinde un client e deosebit de pagubos.
Aici discuția devine destul de complexă. Ar trebui să existe trenuri fără oprire pe relații ca București - Timișoara, București - Cluj sau București - Suceava, dar pe aceleași relații e normal să existe și trenuri cu 4-5 opriri, pentru călătorii din stațiile intermediare. Chiar și pentru compania feoviară, e mai convenabil să vândă același loc de 2-3 ori, unor pasageri care circulă pe distanțe scurte. Însă pe infrastructura actuală din RO nu cred că sunt posibile trenuri care să meargă 400 - 500 de kilometri fără oprire, nu cred că se poate corela traficul atât de bine. Nici pentru asta România nu are destule căi ferate. |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 8671 Reputatie : 13904 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Tren vs. avion Sam Oct 14, 2017 7:37 am | |
| Nu degeaba existau in trecut rangurile de tren rapid, a.c.c.e.l.e.r.a.t, personal, cursa. Dar cu evolutia asta si cu atatea copieri din vest... Si din pacate nici cfr nu mai dispune de flota de vagoane si locomotive de odinioara. Cand au circulat trenurile alea interne transilvania express insusi d-l director general a lasat un comentariu pe facebook spunand m-am bucurat ca am avut locomotiva sa-l traga. Deci despre ce vorbim aici? Se cunosc problemele din cfr si la nivel inalt dar nimeni nu e interesat sa faca ceva. Si cu atat mai mult ministerul transporturilor ce vrea sa aduca bani la buget si din piatra seaca dar fara sa ofere conditii!! |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 10999 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Tren vs. avion Dum Oct 15, 2017 7:46 pm | |
| Thomas Cook Airlines
10:00 Birmingham UK - 16:30 Hurghada Egipt
A ajuns la München în Germania și abia mâine vor relua mai departe, cică s-ar fi stricat avionul. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Tren vs. avion | |
| |
| | | | Tren vs. avion | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |