Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni

In jos 
+41
t1972
Dr2005
Adrian78
razvan - trenuri
Peter Fodor
Laurentiu Ciobanu
sun20
kasapis2007
Theijs
DUAL
AeroX
MariusM
Jeorje
dan tm
sp59
ravers75
spiderpc
Katalyn
TER200
cardinal
alliens
Nesebar
bobi
ciprian71
alinx3330
marius_catalin84
marius664
cristinat
@ndrey
laurentzu
IonutCFR2009
sorin
teoiasi
riciu
mielutu zburator
Adirmvl
neluadi
cfr500
DAS 2011
ldh80
Andrey_tm
45 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 21 ... 39, 40, 41, 42, 43  Urmatorul
AutorMesaj
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6365
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 11508
Data de inscriere : 03/11/2010

M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   - Pagina 40 Empty
MesajSubiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni    M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   - Pagina 40 Icon_minitimeMier 26 Iul 2023, 21:52

Daca vreodata se va intampla "minunea" sa fie electrificate liniile Iasi- Vaslui- Tecuci si Iasi- Ungheni Moldova (moldovenii cred ca ar fi de acord ca CFR-SA sa electrifice liniile de ecartament normal pana in si inclusiv cele din statia Ungheni-Moldova) atunci depoul Iasi nu va mai aveea nevoie de locomotive diesel, ci de doar maxim 5 automotoare (doua pentru Husi, doua pentru Falciu- pentru care sa se reinfiinteze remiza Barlad- si unul de rezerva)!

Daca M600 ar fi electrificata (pana la Tecuci si pana la Ungheni Moldova) ideal ar fi ca trenurile "regio" Iasi- Vaslui, Iasi- Barlad, Iasi- HM Ungheni Prut si Iasi- Ungheni Moldova sa fie compuse cu rame electrice!

Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 8673
Reputatie : 13914
Data de inscriere : 08/01/2011

M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   - Pagina 40 Empty
MesajSubiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni    M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   - Pagina 40 Icon_minitimeMier 26 Iul 2023, 22:05

Ai un minimum de condiții în cadrul remizei Bârlad ? Poți face automotorului o revizie pe canal ? Alimentare cu motorină ? Salubrizarea și golitul budelor automotoarelor ?
Cred că e o paragină acolo...
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6365
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 11508
Data de inscriere : 03/11/2010

M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   - Pagina 40 Empty
MesajSubiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni    M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   - Pagina 40 Icon_minitimeMier 26 Iul 2023, 23:17

Cu investiții condițiile pot fi create! Ideea este că traseul trenurilor de călători trebuie gândite de așa natură că sa fie atractive pentru călători! Ori cei care locuiesc în Fălciu, Murgeni, Epureni, etc au cel mai des treabă la Bârlad, când trebuie sa se duca pentru diverse treburi la "oraș". Și de asta nu are rost sa târâi automotorul (cu consum in plus, inutil de motorină) tocmai până la Iași (cu excepția cazurilor când trebuie dus la Iași pentru revizii periodice, capitale, reparatii majore, etc) sau tocmai până la Tecuci! Pentru cei mai puțini din Fălciu, Murgeni, Epureni, etc. Care ar aveea treabă la Iași, o singura schimbare a trenului in Zorleni (cu legături bune, să aștepte 5 sau 10 minute) nu cred că ar fi o mare problemă! Iar la Tecuci mă îndoiesc sa aibă treabă cineva care locuiește în Fălciu, Murgeni, Epureni, etc!
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20105
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 24859
Data de inscriere : 17/08/2011

M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   - Pagina 40 Empty
MesajSubiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni    M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   - Pagina 40 Icon_minitimeJoi 27 Iul 2023, 10:18

Toate depourile şi remizele CFR-ului sunt de pe vremea... construirii liniilor prin zonă. Sunt gândite pentru o întreţinere cu personal numeros şi pentru vremuri în care eficienţa economică nu conta, că statul plătea tot.
În 2023 nu mai poţi să organizezi transportul aşa.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
IonutCFR2009


Numarul mesajelor : 6397
Reputatie : 12078
Data de inscriere : 09/07/2009

M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   - Pagina 40 Empty
MesajSubiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni    M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   - Pagina 40 Icon_minitimeJoi 27 Iul 2023, 12:05

Vitosa a scris:
Ai un minimum de condiții în cadrul remizei Bârlad ? Poți face automotorului o revizie pe canal ? Alimentare cu motorină ? Salubrizarea și golitul budelor automotoarelor ?
Cred că e o paragină acolo...

Daca s-ar vrea, s-ar face... Parca RC are alea mari conditii la Draganesti Prahova... Alimenteaza cu motorina din butoaie aflate sub o magazie care sta sa cada... ISU oare i-a vizitat vreodata ? Laughing
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6365
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 11508
Data de inscriere : 03/11/2010

M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   - Pagina 40 Empty
MesajSubiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni    M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   - Pagina 40 Icon_minitimeJoi 27 Iul 2023, 14:47

Dr2005 a scris:
Toate depourile şi remizele CFR-ului sunt de pe vremea... construirii liniilor prin zonă. Sunt gândite pentru o întreţinere cu personal numeros şi pentru vremuri în care eficienţa economică nu conta, că statul plătea tot.
În 2023 nu mai poţi să organizezi transportul aşa.

Pentru o remiza mica (cum ar fi la Husi sau la Barlad), in care sa se poata face numai operatiuni minime (alimentare cu motorina, alimentare cu apa dedurizata, incarcare baterii de acumulatori, verificare pe canalul de revizie, golire WC-uri) la automotoare, sunt suficienti 5 oameni (nu trebuie personal mai mult) in total, ca sa fie cineva permanent si sa lucreze in ture de 12 cu 24/ 12cu 48.

Un singur om pe tura este suficient pentru a manipula o pompa de motorina, o pompa de alimentare cu apa dedurizata, o instalatie de vidanjare a WC-urilor automotorului, o instalatie de incarcarea bateriilor de acumulatori, etc!
Acuma exista instalatii (pompe, etc) moderne pentru astfel de operatiuni, care nu necesita personal numeros care sa le manipuleze!
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 8673
Reputatie : 13914
Data de inscriere : 08/01/2011

M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   - Pagina 40 Empty
MesajSubiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni    M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   - Pagina 40 Icon_minitimeJoi 27 Iul 2023, 16:40

Domnule, dumneata ai rămas blocat în comunism. Revino-ți în 2023. Comunismul a apus acum 33 ani în urmă.
Ce ceri d-ta cu 5 salariați care să se ocupe de acele operațiuni înseamnă niște cheltuieli (de salarizare) în plus, ceea ce administrația CFR a redus cheltuielile cât a putut de mult. Ba chiar le-a tăiat la sânge ca să zic așa.
La vremurile pe care le trăim, de partea cu alimentatul cu motorină se ocupă fie mecanicii fie mecanicii ajutori (tot ei mai fac și funcția de acar în depou) fie revizorii.
De partea cu întreținerea se ocupă echipe SCRL ale fiecărui depou, iar de partea cu salubrizarea și vidanjarea budelor se ocupă firme externalizate.
Omule înțelege odată că trăim alte vremuri și că vremurile din comunism nu se mai întorc.
Clar la Huși și la Bârlad cfr nu îți va aduce nici vagonul cu motorină nici apă dedurizată nici stație pentru încărcare acumulatori nici pompă de vidanjare bude. Ei nici până în ziua de azi nu au montat prize de 380V în toate reviziile de vagoane sau la capete de secție unde stau vagoanele, gen la Vatra Dornei la Mangalia de stau garniturile toată ziua în soare, te prezinți ca salariat la tren și până îți leagă locomotiva, te urci într-un cuptor de 50 grade Celsius. Nici la Suceava în depou nu există priză la care să stea desiro cuplat.
Și d-ta ceri ceea ce ceri...
Doamne dar îți explică toate lumea că nu se poate sau că nu se mai poate face cum ceri d-ta, dar d-ta batman batman nu înțelegi neam și tot turui încontinuare,  nu domne că trebuie câte 5 Idemei de fiecare stație, că trebuie 5 salariați care să se ocupe de nuștiu ce. Niște cheltuieli în plus cu care administrația CFR nu mai e de acord. Și încă
un lucru pe care văd că nu îl intelegi, ce e desființat desființat rămâne. Nu îl reinființează de dragul că zice cutărescu pe facebook forumuri sau alte rețele de socializare.
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6365
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 11508
Data de inscriere : 03/11/2010

M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   - Pagina 40 Empty
MesajSubiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni    M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   - Pagina 40 Icon_minitimeJoi 27 Iul 2023, 21:54

Știu care este situația de astăzi din domeniul feroviar din România, eu zic ce ar trebui făcut, asta bineînțeles dacă cei care conduc azi România ar aveea o cu totul alta politica în domeniul feroviar!

De exemplul eu as reduce foarte mult numărul personalului TESA și administrativ de la CFR-SA, CFR Călători, CFR Marfă (directori, șefi de servicii, etc, în general funcțiile de conducere) și aș angaja în schimb masiv personal de întreținere a liniilor, a instalațiilor, impiegați de mișcare, etc!
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 8673
Reputatie : 13914
Data de inscriere : 08/01/2011

M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   - Pagina 40 Empty
MesajSubiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni    M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   - Pagina 40 Icon_minitimeJoi 27 Iul 2023, 22:14

Tot cu târnăcopul să muncească ?
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20105
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 24859
Data de inscriere : 17/08/2011

M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   - Pagina 40 Empty
MesajSubiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni    M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   - Pagina 40 Icon_minitimeJoi 27 Iul 2023, 22:19

N-ai de unde să mai reduci, deja sunt servicii unde mai e doar un angajat, care e şi şef de serviciu şi executant, uneori e şi pe post de secretară. Toate restructurările s-au făcut doar la TESA, dar procedurile necesitând 100 de angajaţi pe teren ca la 1900 toamna au rămas. Numai că, ce să vezi, angajaţii respectivi au dispărut în mod natural din sistem. Iar CFR-urile în loc să se modernizeze, se plâng că nu mai găsesc acari, păzitori de barieră, picheri, revizori de puncte periculoase, şefi de district, mecanici ajutori ş.a.. Toate funcţiile astea sunt dispărute de ani buni în Occident, macazurile centralizate există de aproape 100 de ani, iar verificarea liniei poţi să o faci trecând săptămânal pe ea un utilaj de măsurat, nu să pui oameni să bată toată linia la picior, mai ales pe secţii cu trenuri multe.
Şi nici oamenii nu se bat să lucreze pe aceste funcţii... munca e multă, grea, repetitivă, chiar periculoasă pe alocuri (dacă faci revizia căii pe la Predeal s-ar putea să te întâlneşti cu Moş Martin fix în tunel dacă nu eşti atent) şi plătită prost. Tinerii pasionaţi de c.f. care vor muncă brută se fac mecanici sau IDM, eventual şefi de tren. Ăia care vor la birou se angajează la privat sau, dacă îi susţin părinţii în primii ani, ajung prin birourile CFR-urilor sau prin MTI, numai că posturile la birou se scot foarte rar la concurs şi salariile nu sunt atractive.

În schimb, la noi se fac petiţii pentru reintroducerea mecanicului ajutor şi a partidei complete la călători.

A, da, apropo de IDM, întregul sistem de CEL care se introduce încet, dar sigur, pe toate secţiile fără BLA, presupune existenţa unui singur IDM pe secţie, care va sta undeva într-un dispecerat, la căldură şi aer condiţionat, cu un mouse în mână şi un monitor în faţă. Treaba asta poate să o facă şi de la Revizoratul Central dacă vrea, totul e prin fibră optică (asta merge pe orice staţie CE, am asistat şi eu la o demonstraţie, în care din câteva click-uri date de la Bucureşti s-a făcut un parcurs în Curtici. Şi ca să te asiguri că macazurile şi semnalele sunt OK, aveai camere video şi le puteai vedea). Pe secţie ai doar o echipă de electronişti cu o maşină, care se deplasează la deranjamente. Nema IDM în toate staţiile, nema acari, nema păzitori de barieră, de fapt nu mai ai niciun angajat CFR Infra în staţie, poţi să vinzi clădirile sau să le închiriezi.

Cât despre remizarea automotoarelor... să faci un gard în jurul unui spaţiu necesită un dosar întreg de proiecte şi aprobări. Să tragi un branşament de 400V... altă birocraţie, poate să dureze şi un an, iar de instalat staţie de motorină... succes în a obţine aviz de la ISU, că nu mai ai voie să pui rezervorul de motorină între blocuri ca pe vremuri.
Practic, un ipotetic tren la Huşi nu are unde să înnopteze şi să fie pregătit în afară de Tecuci, fie că îl operează CFR Călători, fie că îl operează vreun privat care îşi închiriază după aia câteva linii pentru remizare. Acolo ai loc, ai canal de vizitare, ai loc pentru pompă de motorină (un Diesel Point sau ceva similar, nu instalaţiile vechi), ai apă, are loc şi vidanja pentru bude şi e şi împrejmuit să poţi să păzeşti trenul. Iar trenul are nevoie de mecanic şi şef de tren... şi atât. Numai că la cât de civilizaţi sunt românii, după o cursă deja o să ai covor de seminţe pe jos, iar buda va fi înfundată cu mucuri de ţigară, eventual vreun călător se va şi defeca pe lângă ea.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6365
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 11508
Data de inscriere : 03/11/2010

M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   - Pagina 40 Empty
MesajSubiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni    M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   - Pagina 40 Icon_minitimeJoi 27 Iul 2023, 23:08

Pai daca s-ar vrea și la Huși ai putea creea condițiile pentru remizarea și pregătirea unui automotor Desiro: ai clădirea fostei remize de locomotive (clădire care poate fi expropriată și trecută în proprietatea CFR Călători, și apoi renovată, consolidată și modernizată. In clădire sunt două linii cu canal de revizie.), branșamentul de apă - canal se poate racorda la rețeaua de apa-canal de pe strada Dobrina, branșamentul electric se poate racorda la rețeaua electrică de pe strada Dobrina, între clădirea remizei și strada Gării este loc destul pentru instalarea unui rezervor de motorină ( nu exista blocuri in aceea zonă) , se poată monta o centrala termica pe baza de gaze naturale pentru încălzirea clădirii (este rețea de gaze naturale pe strada Dobrina) iar dormitoare pentru personalul de tren și de tracțiune a CFR Călători se pot amenaja la Huși în clădirea unde era atelierul de reparații (clădirea mai mica lipita de clădirea remizei) și în clădirea fostei magazii de bagaje-mesagerie!
Daca s-ar vrea s-ar putea realiza aceste lucruri!
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20105
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 24859
Data de inscriere : 17/08/2011

M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   - Pagina 40 Empty
MesajSubiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni    M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   - Pagina 40 Icon_minitimeJoi 27 Iul 2023, 23:18

Teoria ta e greşită din start: nu se poate expropria ceva în favoarea unei societăţi comerciale care nu este administrator de infrastructură publică.
Apoi, pentru că, întâmplător, am mai mult timp la dispoziţie acum:
- branşamentul de apă/canal din zonă mai mult ca sigur că e pentru uz casnic. O unitate industrială în care se lucrează cu motorină şi uleiuri are nevoie de sursă proprie de apă (nu speli Desiro-ul cu apă potabilă) şi de staţie de epurare proprie, că după ce spală ăia canalul plin de ulei şi jeg, canalizarea oraşului sigur nu face faţă la poluarea asta;
- ţeava de gaze probabil e tot pentru uz casnic, dacă te apuci să încălzeşti o hală cu o centrală pe gaz, laşi un sfert de Huşi fără gaz la aragaz şi centrale (a, da, să nu uit, reţelele de gaz rezidenţiale, în general, sunt proiectate pentru gătit, nu pentru microcentrale, deci ţeava aia s-ar putea oricum să fie subdimensionată);
- ce fel de reţea e pe Str. Dobrina? Dintr-un 400V pentru uz casnic nu prea poţi să alimentezi consumatori mari, îţi trebuie o linie de (măcar) 1500 V şi transformator propriu;
- dormitoare probabil se pot amenaja inclusiv în clădirea gării.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6365
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 11508
Data de inscriere : 03/11/2010

M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   - Pagina 40 Empty
MesajSubiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni    M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   - Pagina 40 Icon_minitimeVin 28 Iul 2023, 07:13

Dr2005 a scris:
Teoria ta e greşită din start: nu se poate expropria ceva în favoarea unei societăţi comerciale care nu este administrator de infrastructură publică.
Apoi, pentru că, întâmplător, am mai mult timp la dispoziţie acum:
- branşamentul de apă/canal din zonă mai mult ca sigur că e pentru uz casnic. O unitate industrială în care se lucrează cu motorină şi uleiuri are nevoie de sursă proprie de apă (nu speli Desiro-ul cu apă potabilă) şi de staţie de epurare proprie, că după ce spală ăia canalul plin de ulei şi jeg, canalizarea oraşului sigur nu face faţă la poluarea asta;
- ţeava de gaze probabil e tot pentru uz casnic, dacă te apuci să încălzeşti o hală cu o centrală pe gaz, laşi un sfert de Huşi fără gaz la aragaz şi centrale (a, da, să nu uit, reţelele de gaz rezidenţiale, în general, sunt proiectate pentru gătit, nu pentru microcentrale, deci ţeava aia s-ar putea oricum să fie subdimensionată);
- ce fel de reţea e pe Str. Dobrina? Dintr-un 400V pentru uz casnic nu prea poţi să alimentezi consumatori mari, îţi trebuie o linie de (măcar) 1500 V şi transformator propriu;
- dormitoare probabil se pot amenaja inclusiv în clădirea gării.

-Sau se poate expropria si trecut intai in administrarea CFR-SA si apoi CFR-SA sa transfere in administrarea CFR-Calatori (solutii legale se pot gasi cred);

-Reteaua de apa-canal de pe strada Dobrina alimenteaza cartierul de case "Dobrina", cele cateva blocuri ANL de la "Podgoria" si cateva institutii publice si firme ("Liceul Tehnologic Sfanta Ecaterina", Ocolul Silvic, Autogara, Serviciul Teritorial al Politiei de Frontiera, "SC Club T Srl", un service auto, etc). Acuma daca reteaua de apa-canal de pe strada Dobrina nu ar permite si un bransament pentru remiza+dormitor personal tractiune se poate solicita SC Aquavas SA modificarea acestei retele.
In privinta apei uzate, rezultata din vidanjarea toaletelor automotorului, aceasta se poate deversa in reteaua de canalizare menajera de pe strada Dobrina.
Spalarea exterioara a automorului nu trebuie sa se faca neaparat la Husi- se poate face la Iasi.

-Reteaua de gaze naturale de pe strada Dobrina alimenteaza cartierul de case "Dobrina", cele cateva blocuri ANL de la "Podgoria" si institutiile si firmele sus-amintite.
Cladirea remizei are o lungime de 41 m si o latime (ambele corpuri) de 14,6 m. Cladirea fostului atelier are o lungime de 8,8 m si o latime de 6,65 m. Acuma cam ce capacitate ar trebui sa aibe o centrala pe gaze naturale, ca sa incalzeasca aceste doua cladiri ? Daca reteaua actuala de gaze naturale de pe strada Dobrina nu ar face fata se poate solicita SC Gaz Est SA Vaslui modificarea acesteia!

-Pe strada Dobrina este retea publica trifazata de energie electrica! Pentru un automotor "Desiro" nu vad de ce trebuie iti trebuie linie de 1500 V- la 1500 V curent alternativ monofazat se alimenteaza vagoanele de calatori!
Automotoarele "Desiro" se alimenteaza, in stationare, la 230 sau 400 V! In perioada septembrie 2007- vara anului 2010, cat a circulat Desiroul la Husi (ca tren "personal"), cat stationa in Husi, era alimentat printr-un cablu electric!
Ca si consumatori electrici la remiza Husi ar fi: circuite prize, circuite iluminat, pompa si instalatie preparare apa dedurizata, pompa motorina, instalatie incarcare baterii de acumulatori, cateva corpuri de iluminat pentru iluminarea perimetrala. Pentru toti acesti consumatori (se poate calcula puterea lor) un bransament trifazat ar fi cred suficient!

PS: Majoritatea celor care locuiesc la bloc in Husi au centrale termice de apartament pe baza de gaze naturale si nu am auzit sa existe in Husi probleme in aprovizionare cu gaze naturale in Husi!
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 8673
Reputatie : 13914
Data de inscriere : 08/01/2011

M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   - Pagina 40 Empty
MesajSubiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni    M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   - Pagina 40 Icon_minitimeVin 28 Iul 2023, 11:35

Da da dormitoare în clădirea gării, probabil tot ca la Craiova camerele delimitate între ele din foi de tego Laughing
Stați calmi, nu se va face nimic.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20105
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 24859
Data de inscriere : 17/08/2011

M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   - Pagina 40 Empty
MesajSubiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni    M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   - Pagina 40 Icon_minitimeVin 28 Iul 2023, 13:24

ldh80 a scris:
-Sau se poate expropria si trecut intai in administrarea CFR-SA si apoi CFR-SA sa transfere in administrarea CFR-Calatori (solutii legale se pot gasi cred);
Nu ai voie să dai cadou bunuri la societăţi comerciale! Este ilegal, ba e chiar motiv de infringement.

ldh80 a scris:
se poate solicita SC Aquavas SA modificarea acestei retele.
Tu glumeşti, nu? Canalizarea unei localităţi este pentru nevoi casnice, nu pentru agenţi industriali mari. Oriunde se lucrează cu materii care pot polua apa (cum sunt carburanţii, uleiurile, alte materii din categoria celor periculoase), agentul economic are OBLIGAŢIA să îşi epureze apele proprii, nu să facă primăria staţie de epurare mai mare.

ldh80 a scris:
 In privinta apei uzate, rezultata din vidanjarea toaletelor automotorului, aceasta se poate deversa in reteaua de canalizare menajera de pe strada Dobrina.
WC-ul vacuumatic are, în interior, o soluţie chimică pentru a neutraliza bacteriile şi mirosurile. Ce iese din rezervorul de retenţie e un amestec al acelei soluţii şi dejecţiile călătorilor. Aşa ceva nu se aruncă la canal, trebuie epurat separat.

ldh80 a scris:
 Daca reteaua actuala de gaze naturale de pe strada Dobrina nu ar face fata se poate solicita SC Gaz Est SA Vaslui modificarea acesteia!
Asta-i tot glumă? Reţeaua de gaz e pentru clienţi casnici şi pentru persoane juridice cu consum similar celor fizice. Dacă vrei putere calorică mai mare (că gazul se tarifează la putere calorică, nu la m3), TU ai obligaţia să îţi faci proiectul, tot tu îţi faci ţeava cu o firmă autorizată ANRE şi tot tu îţi faci contract de distribuţie şi furnizare. Nu te legi la ţeava pentru case.

şdh80 a scris:
-Pe strada Dobrina este retea publica trifazata de energie electrica!  Pentru un automotor "Desiro" nu vad de ce trebuie iti trebuie linie de 1500 V- la 1500 V curent alternativ monofazat se alimenteaza vagoanele de calatori!
Automotoarele "Desiro" se alimenteaza, in stationare, la 230 sau 400 V! In perioada septembrie 2007- vara anului 2010, cat a circulat Desiroul la Husi (ca tren "personal"), cat stationa in Husi, era alimentat printr-un cablu electric!
Răspunsul îl găseşti în fizica de clasa a şasea.
Dacă vrei doar să nu îngheţe motorul noaptea şi să nu se descarce prea tare bateriile, într-adevăr, poţi folosi un cablu la 230V, dar am îndoieli că reţeaua din gară duce mai mult de atât.

ldh80 a scris:
pompa si instalatie preparare apa dedurizata, pompa motorina, instalatie incarcare baterii de acumulatori, cateva corpuri de iluminat pentru iluminarea perimetrala. Pentru toti acesti consumatori (se poate calcula puterea lor) un bransament trifazat ar fi cred suficient!
La ce îţi trebuie apă dedurizată? Că e automotor, nu locomotivă cu abur. Bateriile se încarcă în mers (sau de la priză - caz în care nu necesită puteri prea mari). Pompa de motorină din ce am văzut pe site (cel puţin cea de la Oscar Downstream) e pe 400 V.

PS: Majoritatea celor care locuiesc la bloc in Husi au centrale termice de apartament pe baza de gaze naturale si nu am auzit sa existe in Husi probleme in aprovizionare cu gaze naturale in Husi!
[/quote]

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Continut sponsorizat





M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   - Pagina 40 Empty
MesajSubiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni    M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   - Pagina 40 Icon_minitime

Sus In jos
 
M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni
Sus 
Pagina 40 din 43Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 21 ... 39, 40, 41, 42, 43  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni
» IR 1964/1963 Iasi-Vaslui-Tecuci-Focsani-Buzau(Suceava)-Mangalia
» Mersul Trenurilor 2012-2013
» IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia
» Întrebări şi răspunsuri

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MAGISTRALELE DIN ROMANIA :: M 600-
Mergi direct la: