Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Complex feroviar Galati

In jos 
+9
sun20
Laurentiu Ciobanu
CalinIonMihai
Dr2005
Vitosa
dan tm
mielutu zburator
calatorul
ldh80
13 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3, 4
AutorMesaj
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6306
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 11425
Data de inscriere : 03/11/2010

Complex feroviar Galati - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: Complex feroviar Galati   Complex feroviar Galati - Pagina 4 Icon_minitimeLun 05 Feb 2024, 15:54

Atat cat am putut sa-mi dau seama, cu ajutorul Google Maps, traseul cailor ferate de ecartament larg, din cadrul complexului CFR Galati, ar fi:

-Din statia de frontiera Galati Larga Grupa B, o linie de ecartament larg merge pe la nord de statiile Galati Larga Grupa A, Galati-Marfuri, trece apoi prin statia Galati-Brates, trece apoi peste calea ferata spre Barlad (linia 703) si peste strada Macului, dupa care merge un timp paralel cu magistrala 700, dupa care trece prin tunel (firul incalecat, care este cred si singura cale ferata incalecata electrificata din Romania), dupa care, intre Ramificatie CSG si statia uzinala CFU Catusa, este linie incalecata cu 4 sine.
Aceasta linie larga/incalecata se termina in statia CFU Catusa si este folosita, in principal, pentru aprovizionarea cu minereu de fier a combinatului siderurgic.

-Tot din statia de frontiera Galati Larga Grupa B o alta linie de ecartament larg face o curba larga , trece prin zona unde se afla mai multe unitati economice (Portul Galati Bazinul Nou, Unicom Oil Terminal, statia de sortare a minereurilor, zona libera, Pbn Galati Cargil), apoi merge un timp paralel cu Calea Prutului, dupa care se incaleca cu o linie de ecartament normal, traverseaza la nivel Calea Prutului si ajunge in asa-numita "zona transbordare".
Apoi se incaleca din nou cu o linie de ecartament normal, trece pe sub Calea Prutului, dupa care descaleca, traverseaza strada Alexandru Moruzzi si ajunge in incinta portului Galati- Docuri.
Aceasta linie de ecartament larg este cred folosita pentru vagoanele cu cereale din Ucraina, caresunt descarcate in portul Galati- Docuri.

-De asemenea alte linii de ecartament larg ajung si in statia "Triaj Bazin Port Nou/Gara nr. 8"

-De asemenea mai exista o linie de ecartament larg (nu cred ca mai este folosita) care pleaca din statia Galati-Brates, traverseaza strada Macului si ajunge in statia Galati- Calatori.


Ca si linii de ecartament larg in statii ar fi:

-Statia Galati Larga Grupa B: 6 linii

-In "zona transbordare", la "GP Intermodal": doua linii de ecartament larg si una incalecata

-Statia Galati-Brates: 3 linii de ecartament larg si una incalecata

-Statia Galati- Calatori: o linie de ecartament larg si o linie incalecata


Locomotivele de cale larga apartinand CFM si UZ circula numai pana in/din statia de frontiera Galati Larga Grupa B ? Pana in/din aceea statie vagoanele de cale larga sunt preluate de locomotive de cale larga, apartinand OTF romani ?

Controlul vamal si de frontiera a trenurilor de marfa care vin dinspre/spre Giurgiulesti se face in statia Galati Larga Grupa B ?

In afara de minereu de fier si cereale se mai transporta si alte marfuri, pe calea ferata spre Giurgiulesti ?

Mai circula trenuri de marfa, pe firul de ecartament normal, dintre statiile Galati Larga Grupa B CFR si Giurgiulesti CFM ? De mentionat ca pana in anii 1991- 1996 calea ferata, dintre aceste statii, era numai de ecartament larg, fiind transformata, in perioada 1991- 1996, in linie incalecata cu 4 sine.

Statia Galati-Brates are instalatie CED.

Statia Galati-Larga-Grupa-B are macazuri manuale si semnale luminoase.

Electrificarea cailor ferate, in sensul spre Giurgiulesti, se termina la capatul "zonei transbordare" (inainte de pasajul de nivel cu Calea Prutului) si probabil in statia Galati-Marfuri.
Sus In jos
 
Complex feroviar Galati
Sus 
Pagina 4 din 4Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3, 4
 Subiecte similare
-
» Complex feroviar Bucuresti
» Gari din tara
» Galați (700)
» Depouri si remize
» Locomotive cu abur

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFRASTRUCTURA FEROVIARA :: INFRASTRUCTURA-
Mergi direct la: