Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Semnale in Ciucea Hm

In jos 
+5
dan tm
DUAL
cfr500
Vlad
lokomo69
9 participanți
Mergi la pagina : 1, 2  Urmatorul
AutorMesaj
lokomo69

lokomo69


Numarul mesajelor : 89
Varsta : 55
Localizare : Timisoara
Reputatie : 4409
Data de inscriere : 28/07/2012

Semnale in Ciucea Hm Empty
MesajSubiect: Semnale in Ciucea Hm   Semnale in Ciucea Hm Icon_minitimeJoi 16 Apr 2015, 18:09

Ceau!

As dori sa ma lamuriti si pe mine in legatura cu semnalele din Ciucea Hm.
Si anume:
Cand intri in statie dinspre Oradea semnalul de intrare este luminos , dar in statie
sunt semnale mecanice (SBW), inspre Cluj se circula cu cale libera pana la Braisoru Hm.
Inspre Oradea cu BLA. Intrebarea este: cine comanda semnalul luminos de intrare in Ciucea Hm.
impegatul din Ciucea sau cel din Piatra Craiului Hm.? Are Ciucea Hm luminoschema?


Va multumesc anticipat Cristi.
Sus In jos
Vlad
Administrator
Administrator
Vlad


Numarul mesajelor : 7252
Varsta : 37
Localizare : Vatra Dornei
Reputatie : 13610
Data de inscriere : 08/04/2009

Semnale in Ciucea Hm Empty
MesajSubiect: Re: Semnale in Ciucea Hm   Semnale in Ciucea Hm Icon_minitimeJoi 16 Apr 2015, 22:26

lokomo69 a scris:
cine comanda semnalul luminos de intrare in Ciucea Hm.

IDM din Ciucea

lokomo69 a scris:

Are Ciucea Hm luminoschema?

Are o mică luminoschemă doar penru capătul Y (spre Oradea) pe care are mai multe butoane şi indicatori luminoşi (led-uri)
Are un buton pentru semnalul de intrare, unul pentru orientarea BLA spre Piatra Craiului la expedierea trenurilor spre acea direcţie plus alte butoane cum ar fi:
semnal chemare Y, orientare manuală bloc, etc
Indicatori luminoşi pentru:
starea semnalului de intrare
starea semnalului de inscriere pe BLA (cel din dreptul semnalului de intare)
starea blocului