Numarul mesajelor : 865 Reputatie : 6273 Data de inscriere : 31/08/2009
Subiect: Re: DB-Germania Joi 24 Dec 2015, 16:28
Din câte văd, nu mai folosesc garnitura ca tren electric automotor, ci pe post de vagoane. Oricum, pe dinafară arată a vechitură, dar la interior nici Karpaty n-ar avea ce să comenteze critic!
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18075 Localizare : Hunedoara Reputatie : 23453 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: DB-Germania Joi 24 Dec 2015, 16:39
Nici originalul nu arata chiar asa rau http://www.vagonweb.cz/fotogalerie/A/OeBB_4010.php
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22199 Data de inscriere : 06/12/2009
Subiect: Re: DB-Germania Joi 24 Dec 2015, 16:40
Nu ai ce sa comentezi cand vezi atata curatenie, ordine si toate arata impecabil. E normal, doar e in Germania!
_________________
cfr500
Numarul mesajelor : 2570 Varsta : 23 Reputatie : 7147 Data de inscriere : 18/11/2011
Subiect: Re: DB-Germania Joi 24 Dec 2015, 20:36
https://www.youtube.com/watch?v=vmWkpambgs4
Automotoare trase de locomotiva, semnalizare mecanica. Nu e Romania, ci Germania.
Frumoase linii, dar semnalizarea e tot mecanica. Parca e Pitesti. Minutul 5:00
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8772 Reputatie : 12483 Data de inscriere : 16/07/2014
pai ne pregatim pentru Eurabia, si ca sa nu socheze, masurile se iau pas cu pas....
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8772 Reputatie : 12483 Data de inscriere : 16/07/2014
Subiect: Re: DB-Germania Vin 01 Apr 2016, 23:31
Dar vad ca se merge cu viteza spre Eurabia asta.Speram sa dureze vreo 30 de ani dar vad ca nu e asa.
alliens
Numarul mesajelor : 530 Reputatie : 5236 Data de inscriere : 27/06/2011
Subiect: Re: DB-Germania Sam 02 Apr 2016, 23:03
dan tm a scris:
Dar vad ca se merge cu viteza spre Eurabia asta.Speram sa dureze vreo 30 de ani dar vad ca nu e asa.
fiecare merge cu ce are nemtii cu ICE, francezii cu TGV, spaniolii cu AVE, britanicii am vazut ca vor si ei sa recupereze cu HSL 2, noi mergem mai incet, doar cu linii de 160 km/h si alea mai mult pe hartie :...macar aici avem un avantaj ca suntem ramasi in urma ....
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20082 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 24828 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: DB-Germania Sam 02 Apr 2016, 23:24
Totuşi, la noi nu se întâmplă prea multe accidente cu trenuri de călători. Dar asta pentru că instrucţia noastră are multe norme redundante, pe care UE şi ERA ne presează să le anulăm. Să vedeţi când nu s-o mai face proba frânei la rebrusare sau eficacitatea frânei cu o staţie înaintea celei înfundate... o să păţim şi noi în Gara de Nord cum au păţit francezii, olandezii şi belgienii cu trenuri scăpate.
_________________ :TTT:
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8772 Reputatie : 12483 Data de inscriere : 16/07/2014
Subiect: Re: DB-Germania Dum 03 Apr 2016, 10:22
alliens a scris:
dan tm a scris:
Dar vad ca se merge cu viteza spre Eurabia asta.Speram sa dureze vreo 30 de ani dar vad ca nu e asa.
fiecare merge cu ce are nemtii cu ICE, francezii cu TGV, spaniolii cu AVE, britanicii am vazut ca vor si ei sa recupereze cu HSL 2, noi mergem mai incet, doar cu linii de 160 km/h si alea mai mult pe hartie :...macar aici avem un avantaj ca suntem ramasi in urma ....
TGV, ICE, AVE fiecare cu ce are, eu ma refeream la faptul ca se infiinteaza compartimente pentru femei nu la viteza de circulatie.
alliens
Numarul mesajelor : 530 Reputatie : 5236 Data de inscriere : 27/06/2011
Subiect: Re: DB-Germania Vin 08 Apr 2016, 22:48
dan tm a scris:
alliens a scris:
fiecare merge cu ce are nemtii cu ICE, francezii cu TGV, spaniolii cu AVE, britanicii am vazut ca vor si ei sa recupereze cu HSL 2, noi mergem mai incet, doar cu linii de 160 km/h si alea mai mult pe hartie :...macar aici avem un avantaj ca suntem ramasi in urma ....
TGV, ICE, AVE fiecare cu ce are, eu ma refeream la faptul ca se infiinteaza compartimente pentru femei nu la viteza de circulatie.
stai linistit am inteles, incercam sa fac haz de necaz...prin faptul ca tocmai aia care sunt mai dezvoltati incep sa transpuna in practica ideile unei pretinse religii
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8772 Reputatie : 12483 Data de inscriere : 16/07/2014
Subiect: Re: DB-Germania Dum 03 Iul 2016, 13:01
Mersul de tren al Reichului pentru strainatate, inclusiv Bucuresti.
http://www.deutsches-kursbuch.de/1942/F_III.htm
http://www.deutsches-kursbuch.de/1942/F_II.htm
http://www.deutsches-kursbuch.de/index.htm
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8292 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 12899 Data de inscriere : 06/04/2012
GERMANY's per capita investment in rail infrastructure ranks poorly alongside that of other major European economies, according to a study published on July 12 by German transport consultancy SCI Verkehr and Allianz pro Schiene, a coalition of 22 non-profit organisations and over 120 companies from across the German rail industry.
The study notes that Germany invested €56 per head in 2015 compared with €72 in Italy, €141 in the Netherlands, €152 in Britain, €192 in Austria, and €383 in Switzerland.
Allianz pro Schiene argues that Germany needs to invest at least €80 per head. "Although the German federal transport ministry is congratulating itself for record amounts of investment in the railways, the German per capita amount in 2015 is poor," says the alliance's managing director Mr Dirk Flege. "A comparison over several years shows a long-term German trend. The first year of the new performance and funding agreement, which the federal government negotiated with German Rail (DB), has unfortunately only led to a moderate increase in rail network investment. In the previous year, Germany invested €49 per person in its rail network."
Flege criticises the federal government for investing "considerably more" in road construction than rail projects, in contrast to policies of Germany's southern neighbours, Austria and Switzerland. "The Alpine states are facilitating the modal shift in transport with targeted investments in their rail networks, whereas in Germany, even with the latest federal infrastructure plan, it's business as usual with the wrong transport policy agenda," he says.
The study warns that underinvestment has implications for rail's ability to compete beyond Germany's borders, particularly for freight operators. "We urgently need more capacity for rail freight transport, but in fact the very opposite is happening" says SCI Verkehr managing director Ms Maria Leenen. "Germany is a brake on European rail freight. With our infrastructure deficits we are increasingly becoming a bottleneck on the trans-European routes. Our neighbours have done their infrastructure homework whereas Germany's politicians are still dithering."
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8772 Reputatie : 12483 Data de inscriere : 16/07/2014
Subiect: Re: DB-Germania Dum 07 Aug 2016, 23:23
un reportaj interesant. Nu cred ca in Romania s-a facut vreodata un documentar despre partea nestiuta a functionarii cailor ferate.