Numarul mesajelor : 98 Reputatie : 4032 Data de inscriere : 13/08/2013
Subiect: DB-Germania Dum 08 Iun 2014, 17:25
Trenuri in Germania
alte filmulete cu trenuri din Germania, mai ales din zona Nurmberg, pe canalul Youtube.
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22199 Data de inscriere : 06/12/2009
Subiect: Re: DB-Germania Mar 23 Sept 2014, 20:03
Operatorul privat ODEG din Germania, are material rulant nou protus de Stadler .
Am mers cu ei in 2013, biletele se cumpara tot de la DB, operatorul de stat, nu stiu cum e la ei cu biletele si contractul intre stat si privat dar pe linia x opereaza doar privatul si biletele se iau de la stat .
_________________
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22199 Data de inscriere : 06/12/2009
Subiect: Re: DB-Germania Mar 23 Sept 2014, 20:09
Pozele din 2013 cand am mers cu ODEG .
ODEG are si Desiro pentru rutele scurte de maxim o ora .
Poate vedem asa ceva si la TFC pentru Bucuresti-Buzau sa nu mai circule cu diesel pe linie electrificata si automat un grad de confort marit .
_________________
cfr500
Numarul mesajelor : 2570 Varsta : 23 Reputatie : 7147 Data de inscriere : 18/11/2011
Subiect: Re: DB-Germania Mier 24 Sept 2014, 20:46
Ne trebuie vreo 30 de ani sa ii ajungem din urma.
mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 28 Reputatie : 6792 Data de inscriere : 07/09/2014
Subiect: Re: DB-Germania Mier 05 Aug 2015, 22:13
Câteva trenuri și vagoane în Munchen Hauptabhof și într-un P.O din suburbii.
Vagon cu post conducere aparținând unei rame ICE 3, cu tot cu serie și viteza maximă.
Vagon 10-90 al SBB. E aproape identic cu 10-90 de la noi.
Vagon cu post conducere ICE 2:
Ăsta e ceva mai leneș, doar 280 km.h viteză maximă:
Vagon 80-91 cu post conducere al unui tren IC:
Tren IRE trecând cu 160 km/h prin suburbiile Munchenului:
RE format dintr-un cuplu de 2 rame Stadler FLIRT:
S-bahn...
alex.alexus.tm
Numarul mesajelor : 1311 Varsta : 34 Localizare : Doha - Qatar Reputatie : 6911 Data de inscriere : 28/03/2009
Subiect: Re: DB-Germania Sam 19 Sept 2015, 16:54
Regio privat in Ingolstadt Hbf.
fotos kostenlos
Aburoasa expusa in fata garii (Ingolstadt Hbf)
kostenlos bilder hochladen
Mersul trenurilor - Rohrbach
Kostenloses Bilderhosting
Macheta Taurus intr-unul dintre birourile firmei la care am mers sa ma angajez
bilder hochladen kostenlos
alex.alexus.tm
Numarul mesajelor : 1311 Varsta : 34 Localizare : Doha - Qatar Reputatie : 6911 Data de inscriere : 28/03/2009
Subiect: Re: DB-Germania Mar 22 Sept 2015, 02:30
Hamburg Altona 22.09.2015
Linia 1 -> Linia 4 - se afla in subteran, sunt dedicate exclusiv pentru S-Bahn Linia 5 -> Linia 12 - se afla la suprafata, sunt dedicate exclusiv trenurilor
S-Bahn coborand la linia 2
IC sosit de la Frankfurt (parca)
Regio privat
2xRegio privat
alex.alexus.tm
Numarul mesajelor : 1311 Varsta : 34 Localizare : Doha - Qatar Reputatie : 6911 Data de inscriere : 28/03/2009
Subiect: Re: DB-Germania Sam 26 Sept 2015, 16:15
Braunschweig
De mentionat ca pe langa Desiro sau AM-uri asemanatoare, in acest oras inca se folosesc la trenurile regio AM clasa 92. (cel putin eu asa am dedus pt. ca am vazut in depou destule astfel de exemplare in stare foarte buna, nu cred ca erau conservate)
bilder kostenlos
bilder upload
gratis bilder
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8772 Reputatie : 12483 Data de inscriere : 16/07/2014
Subiect: Re: DB-Germania Vin 16 Oct 2015, 22:11
Cum ar fi la noi capacitate saturata, in Germania mai multe linii sint la capacitatea maxima, poduri cu probleme
Same situation in The Netherlands. There are 11trains per hour per direction between Rotterdam and The Hague. There are just 2 tracs between those two cities. If one train departs with several minutes delay in Rotterdam, you'll soon get a traffic jam. Intercities are some minutes slower as they could be, because they are always running behind a regional train on such sections. Other situation; Schiphol Airport, 6 platforms for 21 trains/hour per direction, total of 42 trains. For that reason all trains are planned with one minute stop there, but some trains with large amount of tourists with large suitcases have to stop 3 minutes before everybody is on the train. In that case the next train is already waiting to enter the station. In normal situations this will be no problem but there are quite often problems with signal or switch faillures because the sections are under reconstruction there. Within no time there are plenty of trains stranded somewhere between two stations. Its horror for traffic control to manage those situations.
Its the ambituon of our government to have a metro-frequencie between the largest cities in The Netherlands. So that you dont have to look in a timetable before going to the station, because every 5 or 10 minutes there will be a train. But unfortunately the infrastructure is not good enough right now.
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20082 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 24828 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: DB-Germania Dum 18 Oct 2015, 00:19
Maybe a solution would be to increase the interval between trains at 10 min and use double-decker cars?
_________________ :TTT:
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18075 Localizare : Hunedoara Reputatie : 23453 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: DB-Germania Vin 06 Noi 2015, 21:13
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22199 Data de inscriere : 06/12/2009
Subiect: Re: DB-Germania Vin 06 Noi 2015, 21:25
Locomore este o firma privata, noua din Germania, in prezent are trenuri pe Stuttgart-Berlin, in 2017 vor sa se extinda si din Bonn la Berlin, Munchen-Frankfurt sau Berlin-Binz.
https://locomore.com/en/index.html
_________________
cfr500
Numarul mesajelor : 2570 Varsta : 23 Reputatie : 7147 Data de inscriere : 18/11/2011
Subiect: Re: DB-Germania Sam 07 Noi 2015, 18:23
Pe multe tronsoane pe axul caii se intinde o sarma. La ce foloseste?
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18075 Localizare : Hunedoara Reputatie : 23453 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: DB-Germania Joi 24 Dec 2015, 15:22
Operatorul privat HKX cu vagoane ex OBB rama electrice 4010
Gestern wurde auf der Strecke Delitzsch-Berlin Südkreuz mit den modernisierten RDC-Reisezugwagen (ex-ÖBB-Wagen der Baureihe Rh 4010) „K21“ eine Abnahmefahrt durchgeführt.