| | Discutii libere pe seama liniei M800 | |
|
+9219jimmy84 dan_dinca CRT Vale_ntin Cipri Andrei Neculai LanceR aris86 ttavi Czirjak Arpad ets2oltromânia ciprian71 Katalin4653 Cris_Cr neluadi alex1987 AeroX cristi ar ravers75 StefanD_ TonyGFR Dionis AndreiStefan AndiCFR Balto Katalyn ldh80 dan tm gvd florin.lifticariu Jurnal Feroviar NIKU24 mielutu zburator Luca tgv Razvan Tudor dan_tfg marius_catalin84 nenuandrei TVlad COSTACHE MIHAIL Amiralul Nk11 bercenicity marius664 cristy79 Andrey_tm bubu matei vulcan alexmorph3us Adisoft1991s didinul mariuscfrbucuresti ATM 63-1143-5 cfr500 cortexedge Caspar cosmin br riciu Parazitii Mihay NB 2009 Teodor rizelgeorgel2004 NicuS yeu1 Spartan1948 kristi kkk alliens Adirmvl razvan - trenuri truscamihai phnegativ solomon1984 IonutCFR2009 allred gardianlinux Vitosa ANDU2100HP Luna DUAL alex.barac.5 AlexD Alex Avram Grigor brutusel maris.constantin Adrian78 Dr2005 DPS baiazid Capsuneanu Nesebar 96 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
ciprian71
Numarul mesajelor : 1620 Varsta : 52 Localizare : BUCURESTI Reputatie : 4490 Data de inscriere : 19/07/2016
| Subiect: Discutii libere pe seama liniei M800 Lun 27 Ian 2020, 21:06 | |
| Poate ca daca culoarul Budapesta - Curtici - Constanta era gata 100% se putea pune in discutie o astfel de investitie CFR-BDZ. Dar BDZ si-a creat culoarul sau european, profitand de balbaiala romaneasca in materie de investitii in infrastructura, prin Burgas -Sofia, ce se va conectat in viitorul imediat cu Belgrad -Budapesta. Interesele economice al transportului de marfa sunt mari,iar Romania nu a fost interesata. Linia de care amintea Ony_x putea fi realizata doar in vremurile comuniste, o intelegere intre Ceausescu si Jitcov, numita cumva linia prieteniei cu interese economice bilateral avantajoase. |
| | | Ony_x
Numarul mesajelor : 272 Reputatie : 4280 Data de inscriere : 21/05/2013
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Mar 28 Ian 2020, 12:12 | |
| Da, asta este marea noastra problema, lipsa gandirii in perspectiva. Toti factorii de decizie de pe la noi sunt motivati numai de cum sa fure cat mai repede ceva, nu sa faca ceva util si de perspectiva. Sunt atatea exemple in care Romania a fost exclusa din proiecte europene pentru ca personaje de prin functii de conducere cu bilute mari si creier mic nu au fost in stare sa ia niste decizii corecte si la timp. Existenta unei linii de tren directe care sa uneasca Constanta , Mangalia, Albena, Varna si eventual Istambul ar fi extrem de folositoare pentru dezvoltarea turismului, transportul de marfa intre statiuni ar fi mult mai simplu, nu s-ar mai aglomera drumurile cu dube etc. Evident ca si dublarea + mdernizarea liniei ar fi necesara, chiar daca trenurile evident nu vor circula cu cine stie ce viteze dar chiar si asa, daca in doua ore spre exemplu ai putea ajunge din Constanta in Albena ar fi perfect.
Ultima editare efectuata de catre Ony_x in Mar 28 Ian 2020, 12:29, editata de 1 ori |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18073 Localizare : Hunedoara Reputatie : 23450 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Mar 28 Ian 2020, 12:17 | |
| - ciprian71 a scris:
- Poate ca daca culoarul Budapesta - Curtici - Constanta era gata 100% se putea pune in discutie o astfel de investitie CFR-BDZ. Dar BDZ si-a creat culoarul sau european, profitand de balbaiala romaneasca in materie de investitii in infrastructura, prin Burgas -Sofia, ce se va conectat in viitorul imediat cu Belgrad -Budapesta. Interesele economice al transportului de marfa sunt mari,iar Romania nu a fost interesata.
Linia de care amintea Ony_x putea fi realizata doar in vremurile comuniste, o intelegere intre Ceausescu si Jitcov, numita cumva linia prieteniei cu interese economice bilateral avantajoase. Exact pana terminam noi C4 trenurile o sa mearga cu 100 km/h prin Serbia Bulgaria spre Turcia iar noi o sa ramanem probabil cu trenurile de cereale pentru portul Constanta deci asa tampiti suntem de nici de port nu putem profita Mai avem avantajul coridorului Ucraina spre Bulgaria Grecia da nici de ala nu ne intereseaza sa redeschidem Bucuresti Giurgiu |
| | | Ony_x
Numarul mesajelor : 272 Reputatie : 4280 Data de inscriere : 21/05/2013
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Mar 28 Ian 2020, 12:37 | |
| - Adrian78 a scris:
- Exact pana terminam noi C4 trenurile o sa mearga cu 100 km/h prin Serbia Bulgaria spre Turcia iar noi o sa ramanem probabil cu trenurile de cereale pentru portul Constanta deci asa tampiti suntem de nici de port nu putem profita
Mai avem avantajul coridorului Ucraina spre Bulgaria Grecia da nici de ala nu ne intereseaza sa redeschidem Bucuresti Giurgiu In fiecare vara cand merg la mare ma doare sufletul sa vad liniile care merg spre portul COnstanta Sud care altadata erau pline de trenuri care intrau si ieseau din port, acum sunt pustii si pline de balarii. Exact cum ai spus si tu Adrian78 suntem asa de tampiti ca nici de infrastructura pe care o avem deja nu stim sa profitam... |
| | | Capsuneanu
Numarul mesajelor : 225 Reputatie : 4593 Data de inscriere : 28/05/2012
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Mier 05 Feb 2020, 21:32 | |
| Primul semn de viscol si 1587 o incaseaza cu ceasul de la gara. Banuiesc ca la catenara e problema de la vant. Pariuri la ce ora ajunge ? Clar nu pe data de 5 februarie. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20078 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 24823 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Joi 06 Feb 2020, 09:12 | |
| Nu-i bai, au anulat cam toate R-urile mai departe de Medgidia (inclusiv cele de Tulcea şi Mangalia, că navetiştii poa' să meargă la ia-mă nene cu abonamentele), bănuiesc că le ajung locomotivele diesel pentru restul trenurilor. _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22198 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Joi 06 Feb 2020, 09:18 | |
| In primul rand trenurile de rang superior sunt pe primul loc Nu cele de rang inferior. Si daca se strica o locomotiva la IR si in zona este un R se ia locomotiva de la R pentru IR ca IR este important in primul rand. Nu mai agita tu apele ca ti tu în brațe toti tiganii, dar nu esti la zi cu realitatea. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20078 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 24823 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Joi 06 Feb 2020, 09:54 | |
| Da, ştiu că într-o republică banaieră e mai important trenul de lung parcurs decât ăla de navetişti. Până o avea vreun şef din CFR Călători nevoie de doctor şi o muri aşteptând doctorul care n-a mai avut tren să vină la serviciu. Mă gândesc cât de proşti sunt ăia de la OeBB, care au 80% din trafic şi din încasări în regim de R şi S-Bahn. Le trebuie şi lor o doamnă C la comercial, să le arate cum se face transport feroviar, ce mama naibii! La fel de proşti sunt şi ungurii, auzi la ei, să ţină trenurile noastre internaţionale în Lokoshaza dacă ajung întârziate ca să nu îşi întârzie trenurile pentru abonaţi. Păi trenul internaţional e peste orice, nu? E mai important să ajungă tanti Tamara (nume ales la întâmplare) la Viena la nepoţi decât 200 de cetăţeni la serviciu. Păi ce atâta muncă? Să dea la lopată în curte dacă se plictisesc, nu?
Acest mesaj este un pamflet şi trebuie tratat ca atare (cu excepţia frazei cu republica bananieră, aia e reală). _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22198 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Joi 06 Feb 2020, 10:48 | |
| Aici e Romania, navetistul poate ramane acasa, da un telefon, alo șefu azi din cauza zăpezii nu pot ajunge nu circula nimic, ok boss be vedem maine sau poimâine când se mai limpezește situația sau alt caz, alo șefu de azi sunt in medical, ne vedem peste o saptamana. In schimb trenurile de lung parcurs trebuie sa circule ca oamenii aia ce merg sute de km nu au unde sa stea in frig ore întregi! Normal ca trenurile internaționale si de lung parcurs trebuie sa treaca in fata la orice tren regional! |
| | | alexmorph3us
Numarul mesajelor : 441 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5501 Data de inscriere : 13/07/2010
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Mar 30 Iun 2020, 12:55 | |
| O nouă licitație pentru implementarea ERTMS pe portiunea de cale ferata Constanța-București-Predeal: https://clubferoviar.ro/ertms-pe-constanta-bucuresti-predeal-2/ |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20078 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 24823 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Mar 30 Iun 2020, 13:33 | |
| E vorba de upgrade-ul de la nivelul 1 la nivelul 2, cu instalarea GSM-R, probabil şi cu instalarea ERTMS pe abătutele din staţii (pe M800 s-a pus doar pe directe). O acţiune de bun simţ, la urma urmei, pe care Comisia Europeană o cere de vreo 3 ani. _________________ :TTT:
|
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 | |
| |
| | | | Discutii libere pe seama liniei M800 | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |