Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Discutii libere pe seama liniei M800

In jos 
+92
19jimmy84
dan_dinca
CRT
Vale_ntin
Cipri Andrei Neculai
LanceR
aris86
ttavi
Czirjak Arpad
ets2oltromânia
ciprian71
Katalin4653
Cris_Cr
neluadi
alex1987
AeroX
cristi ar
ravers75
StefanD_
TonyGFR
Dionis
AndreiStefan
AndiCFR
Balto
Katalyn
ldh80
dan tm
gvd
florin.lifticariu
Jurnal Feroviar
NIKU24
mielutu zburator
Luca tgv
Razvan Tudor
dan_tfg
marius_catalin84
nenuandrei
TVlad
COSTACHE MIHAIL
Amiralul
Nk11
bercenicity
marius664
cristy79
Andrey_tm
bubu
matei vulcan
alexmorph3us
Adisoft1991s
didinul
mariuscfrbucuresti
ATM
63-1143-5
cfr500
cortexedge
Caspar
cosmin br
riciu
Parazitii
Mihay
NB 2009
Teodor
rizelgeorgel2004
NicuS
yeu1
Spartan1948
kristi kkk
alliens
Adirmvl
razvan - trenuri
truscamihai
phnegativ
solomon1984
IonutCFR2009
allred
gardianlinux
Vitosa
ANDU2100HP
Luna
DUAL
alex.barac.5
AlexD
Alex Avram
Grigor
brutusel
maris.constantin
Adrian78
Dr2005
DPS
baiazid
Capsuneanu
Nesebar
96 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 35 ... 65, 66, 67
AutorMesaj
ciprian71




Numarul mesajelor : 1620
Varsta : 52
Localizare : BUCURESTI
Reputatie : 4490
Data de inscriere : 19/07/2016

Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 67 Empty
MesajSubiect: Discutii libere pe seama liniei M800   Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 67 Icon_minitimeLun 27 Ian 2020, 21:06

Poate ca daca culoarul Budapesta - Curtici - Constanta era gata 100% se putea pune in discutie o astfel de investitie CFR-BDZ. Dar BDZ si-a creat culoarul sau european, profitand de balbaiala romaneasca in materie de investitii in infrastructura, prin Burgas -Sofia, ce se va conectat in viitorul imediat cu Belgrad -Budapesta. Interesele economice al transportului de marfa sunt mari,iar Romania nu a fost interesata.
Linia de care amintea Ony_x putea fi realizata doar in vremurile comuniste, o intelegere intre Ceausescu si Jitcov, numita cumva linia prieteniei cu interese economice bilateral avantajoase.
Sus In jos
Ony_x




Numarul mesajelor : 272
Reputatie : 4280
Data de inscriere : 21/05/2013

Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 67 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800   Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 67 Icon_minitimeMar 28 Ian 2020, 12:12

Da, asta este marea noastra problema, lipsa gandirii in perspectiva. Toti factorii de decizie de pe la noi sunt motivati numai de cum sa fure cat mai repede ceva, nu sa faca ceva util si de perspectiva. Sunt atatea exemple in care Romania a fost exclusa din proiecte europene pentru ca personaje de prin functii de conducere cu bilute mari si creier mic nu au fost in stare sa ia niste decizii corecte si la timp. Existenta unei linii de tren directe care sa uneasca Constanta , Mangalia, Albena, Varna si eventual Istambul ar fi extrem de folositoare pentru dezvoltarea turismului, transportul de marfa intre statiuni ar fi mult mai simplu, nu s-ar mai aglomera drumurile cu dube etc. Evident ca si dublarea + mdernizarea liniei ar fi necesara, chiar daca trenurile evident nu vor circula cu cine stie ce viteze dar chiar si asa, daca in doua ore spre exemplu ai putea ajunge din Constanta in Albena ar fi perfect.


Ultima editare efectuata de catre Ony_x in Mar 28 Ian 2020, 12:29, editata de 1 ori
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18073
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 23450
Data de inscriere : 05/10/2010

Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 67 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800   Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 67 Icon_minitimeMar 28 Ian 2020, 12:17

ciprian71 a scris:
Poate  ca daca  culoarul Budapesta - Curtici - Constanta era gata 100% se putea pune in discutie o astfel de investitie CFR-BDZ. Dar  BDZ si-a creat  culoarul sau european, profitand de balbaiala romaneasca in materie de investitii in infrastructura, prin Burgas -Sofia, ce se va conectat in viitorul imediat cu Belgrad -Budapesta. Interesele economice al transportului de marfa sunt mari,iar Romania nu a fost interesata.
Linia de care amintea Ony_x putea fi realizata doar in vremurile comuniste, o intelegere intre Ceausescu si Jitcov, numita cumva linia prieteniei cu interese economice bilateral avantajoase.

Exact pana terminam noi C4 trenurile o sa mearga cu 100 km/h prin Serbia Bulgaria spre Turcia iar noi o sa ramanem probabil cu trenurile de cereale pentru portul Constanta deci asa tampiti suntem de nici de port nu putem profita
Mai avem avantajul coridorului Ucraina spre Bulgaria Grecia da nici de ala nu ne intereseaza sa redeschidem Bucuresti Giurgiu
Sus In jos
Ony_x




Numarul mesajelor : 272
Reputatie : 4280
Data de inscriere : 21/05/2013

Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 67 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800   Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 67 Icon_minitimeMar 28 Ian 2020, 12:37

Adrian78 a scris:
Exact pana terminam noi C4 trenurile o sa mearga cu 100 km/h prin Serbia Bulgaria spre Turcia iar noi o sa ramanem probabil cu trenurile de cereale pentru portul Constanta deci asa tampiti suntem de nici de port nu putem profita
Mai avem avantajul coridorului Ucraina spre Bulgaria Grecia da nici de ala nu ne intereseaza sa redeschidem Bucuresti Giurgiu

In fiecare vara cand merg la mare ma doare sufletul sa vad liniile care merg spre portul COnstanta Sud care altadata erau pline de trenuri care intrau si ieseau din port, acum sunt pustii si pline de balarii. Exact cum ai spus si tu Adrian78 suntem asa de tampiti ca nici de infrastructura pe care o avem deja nu stim sa profitam...
Sus In jos
Capsuneanu




Numarul mesajelor : 225
Reputatie : 4593
Data de inscriere : 28/05/2012

Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 67 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800   Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 67 Icon_minitimeMier 05 Feb 2020, 21:32

Primul semn de viscol si 1587 o incaseaza cu ceasul de la gara. Banuiesc ca la catenara e problema de la vant. Pariuri la ce ora ajunge ? Clar nu pe data de 5 februarie.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20078
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 24823
Data de inscriere : 17/08/2011

Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 67 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800   Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 67 Icon_minitimeJoi 06 Feb 2020, 09:12

Nu-i bai, au anulat cam toate R-urile mai departe de Medgidia (inclusiv cele de Tulcea şi Mangalia, că navetiştii poa' să meargă la ia-mă nene cu abonamentele), bănuiesc că le ajung locomotivele diesel pentru restul trenurilor.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22198
Data de inscriere : 06/12/2009

Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 67 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800   Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 67 Icon_minitimeJoi 06 Feb 2020, 09:18

In primul rand trenurile de rang superior sunt pe primul loc Nu cele de rang inferior. Si daca se strica o locomotiva la IR si in zona este un R se ia locomotiva de la R pentru IR ca IR este important in primul rand. Nu mai agita tu apele ca ti tu în brațe toti tiganii, dar nu esti la zi cu realitatea.

_________________
595423Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 67 Bdeem_8496_aDiscutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 67 Bdeem_8496_aDiscutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 67 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20078
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 24823
Data de inscriere : 17/08/2011

Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 67 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800   Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 67 Icon_minitimeJoi 06 Feb 2020, 09:54

Da, ştiu că într-o republică banaieră e mai important trenul de lung parcurs decât ăla de navetişti. Până o avea vreun şef din CFR Călători nevoie de doctor şi o muri aşteptând doctorul care n-a mai avut tren să vină la serviciu.
Mă gândesc cât de proşti sunt ăia de la OeBB, care au 80% din trafic şi din încasări în regim de R şi S-Bahn. Le trebuie şi lor o doamnă C la comercial, să le arate cum se face transport feroviar, ce mama naibii!
La fel de proşti sunt şi ungurii, auzi la ei, să ţină trenurile noastre internaţionale în Lokoshaza dacă ajung întârziate ca să nu îşi întârzie trenurile pentru abonaţi. Păi trenul internaţional e peste orice, nu? E mai important să ajungă tanti Tamara (nume ales la întâmplare) la Viena la nepoţi decât 200 de cetăţeni la serviciu. Păi ce atâta muncă? Să dea la lopată în curte dacă se plictisesc, nu?

Acest mesaj este un pamflet şi trebuie tratat ca atare (cu excepţia frazei cu republica bananieră, aia e reală).

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22198
Data de inscriere : 06/12/2009

Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 67 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800   Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 67 Icon_minitimeJoi 06 Feb 2020, 10:48

Aici e Romania, navetistul poate ramane acasa, da un telefon, alo șefu azi din cauza zăpezii nu pot ajunge nu circula nimic, ok boss be vedem maine sau poimâine când se mai limpezește situația sau alt caz, alo șefu de azi sunt in medical, ne vedem peste o saptamana. In schimb trenurile de lung parcurs trebuie sa circule ca oamenii aia ce merg sute de km nu au unde sa stea in frig ore întregi!
Normal ca trenurile internaționale si de lung parcurs trebuie sa treaca in fata la orice tren regional!

_________________
595423Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 67 Bdeem_8496_aDiscutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 67 Bdeem_8496_aDiscutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 67 Bdeem_8496_a
Sus In jos
alexmorph3us




Numarul mesajelor : 441
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5501
Data de inscriere : 13/07/2010

Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 67 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800   Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 67 Icon_minitimeMar 30 Iun 2020, 12:55

O nouă licitație pentru implementarea ERTMS pe portiunea de cale ferata Constanța-București-Predeal:
https://clubferoviar.ro/ertms-pe-constanta-bucuresti-predeal-2/
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20078
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 24823
Data de inscriere : 17/08/2011

Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 67 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800   Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 67 Icon_minitimeMar 30 Iun 2020, 13:33

E vorba de upgrade-ul de la nivelul 1 la nivelul 2, cu instalarea GSM-R, probabil şi cu instalarea ERTMS pe abătutele din staţii (pe M800 s-a pus doar pe directe). O acţiune de bun simţ, la urma urmei, pe care Comisia Europeană o cere de vreo 3 ani.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Continut sponsorizat





Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 67 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800   Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 67 Icon_minitime

Sus In jos
 
Discutii libere pe seama liniei M800
Sus 
Pagina 67 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 35 ... 65, 66, 67
 Subiecte similare
-
» Discutii libere pe seama liniei M800
» Discutii libere pe seama liniei 511
» 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt
» M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia
» Lucrari de reabilitare pe M 800

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MAGISTRALELE DIN ROMANIA :: M 800-
Mergi direct la: