| | Bucureşti Obor | |
|
+34ciprian71 truscamihai dan tm M.I.C.I. TVlad gamezplayi Luna Adrian78 Dr2005 ATM Mircea Hirjau nokia2010 ldh80 IonutChircu Vitosa Silver Boracik TONIghtwish SULZERUL 0733 raoul Ionutz Zoly87 didi IonutCFR2009 Felix 19jimmy84 Alex Avram vrabieionut zenox4500 MariusM Vlad Lde 2100 gicu COSTACHE MIHAIL 38 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
IonutFanRailway
Numarul mesajelor : 176 Localizare : București Reputatie : 488 Data de inscriere : 04/08/2023
| Subiect: Re: Bucureşti Obor Lun 20 Noi 2023, 12:17 | |
| - Laurentiu Ciobanu a scris:
- Controlorul singur nu poate fizic sa se ia de calatorii fraudulosi, ci cel mult sa anunte jandarmeria care sa actioneze in consecinta.
La fel era si pe Oltenita pe vremuri (ba chiar mai rau, ca nu se vindeau bilete la casa CU ANII), pana a venit TFC-ul cu agenti de paza in tren, moment in care blatismul a disparut.
Sa nu ne mire de ce a mai ramas un singur tren care pleaca de la gara Obor (ca lui R13197 nu-i poti spune tren musai, e doar modalitatea de a transfera trenul de Obor-Fetesti dintr-o gara intr-alta, ajungi mai repede cu metroul sau cu trolebuzul).
LE: de la noul mers se mai adauga inca 3 trenuri din Gara Obor, la 13:20 unul chiar pana la Constanta, probabil ca sa nu dea motive sa inchida gara cu totul si probabil pentru a mai stimula traficul de calatori pe ruta asta. Situația de pe Oltenita - Titan Sud o știam, CFR-ul o considera nerentabila din simplu fapt a nu facea profit, de ce nu facea profit? Deoarece nu exista pază în trenuri și controlori erau lipsiți de apărare. A venit TFC-ul a pus paza, și prin minune face profit. Cum am m-ai zis și pe alte topicuri, nu există inițiativă în a face ceva. Pe de altă parte, vina este și a călătorului care crede ca totul i se cuvine și are tupeul de a călători fără bilet și a se lua în gură cu controlorul. Gara Obor o consider o stație destul de importantă pe viitor, deoarece pe viitor, cum am zis și mai sus, ar putea avea o conexiune directă cu Gara de Nord și toate trenurile indiferent de rang ar putea opri acolo. |
| | | Laurentiu Ciobanu
Numarul mesajelor : 1027 Varsta : 40 Localizare : Bucuresti Reputatie : 3480 Data de inscriere : 24/08/2017
| Subiect: Re: Bucureşti Obor Lun 20 Noi 2023, 12:33 | |
| Un tunel pe sub Bucuresti pana la GdN nu cred ca vom vedea in urmatorii 50 de ani, odata pentru ca trebuie sa cobori linia in subteran cu o panta de maxim 3%, ori pentru asta ai nevoie de macar 500 de metri ca sa cobori nivelul superior sina la macar 15 metri de nivelul solului, ca daca adaugi si inaltimea maxima a catenarei ajungi la macar 7-8 metri, ori trebuie sa iti mai ramana 7-8 metri pana la nivelul solului, iar apoi ramane problema cladirilor de deasupra ce pot fi afectate de tunelul de dedesubt. Iar astea sunt calculele mele de nespecialist, un specialist in infrastructura probabil va gasi si mai multe impedimente.
Prin urmare Gara Obor va ramane o linie infundata. Mai utila ar fi o linie de metrou care sa ajunga acolo, o eventuala magistrala Ferentari-Colentina care sa treaca pe la Obor-Gara Obor. |
| | | SMDS
Numarul mesajelor : 442 Varsta : 30 Localizare : Cluj Napoca Reputatie : 2171 Data de inscriere : 30/08/2019
| Subiect: Re: Bucureşti Obor Lun 20 Noi 2023, 14:30 | |
| Ma bag si eu in seama, dar nu am o opinie de specialist. In contextul unui tunel de la Gara de Nord la Obor, nu vad de ce nu s-ar putea. Zic asta in contextul in care am ajuns in gara din Zurich si gasesc foarte multe paralele cu Gara de Nord. Tot statie infundata. Tot manunci mare de linii. Una mai moderna ca alta, si acoperite peroanele, dar tot pe acolo bate. Idea e ca (si se vede si pe harta) statia asta Zurich HB are linii care intra in subteran, in zona pasarelei Negrellisteg (locatie: https://maps.app.goo.gl/zcverCCyHykSMZTc7). O diferenta in Zurich fata de Bucuresti Nord este ca peroanele se desfasoara deasupra raului Sihl, deci linia (electrificata) trebuie sa coboare repede, or in Bucuresti Nord nu ai asemenea ... dificultati. Personal, daca ar fi sa se faca tunel, ca sa eviti si probleme de panta prea abrupta, ar putea incepe in Bucuresti Basarb si iese in Bucuresti Obor, chiar unde se termina linia, pentru ca pare distanta suficienta pana la gara cat sa fie o panta abordabila. Pe traseul dintre gari nu cunosc locatia tunelelor de metoru sau a altor constructii. Iar ca sa multumesti pe toata lumea, transformi Gara de Nord din gara de suprafata, intr-o gara pe 3 nivele: suprateran (cum e acum), subteran nivelul 1 cu liniile ferate spre Obor si subteran nivelul 2 cu acces la metrou. Pe acelasi principiu precum Gara Zurich, poate chiar si cea din Viena, unde gara e o constructie multi modala pe mai multe nivele, cu mall si tot tacamul, sa fie un loc placut de petrcere a timpului. In fine, ar fi un tunel lung, iar pentru asta... e nevoie de ceva bani poate doar cu fonduri europene. Daca e fezabil. |
| | | Laurentiu Ciobanu
Numarul mesajelor : 1027 Varsta : 40 Localizare : Bucuresti Reputatie : 3480 Data de inscriere : 24/08/2017
| Subiect: Re: Bucureşti Obor Lun 20 Noi 2023, 22:19 | |
| Ai 2 magistrale de metrou pe traseul unei ipotetice linii care sa uneasca in subteran cele 2 gari. Ma rog, daca saracia aia de Austria a putut, am fi putut si noi, doar ca noi suntem ocupati cu furatul. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Bucureşti Obor | |
| |
| | | | Bucureşti Obor | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |