| Semnalizari - generalitati | |
|
+23ets2oltromânia AndiCFR johnsmoke dan tm Dr2005 TonyGFR NicuS Adirmvl Dionis Teodor vvmm orestte ldh80 marius_catalin84 Adrian78 DUAL @ndrey Costin.H Jhonyla Vlad cfr500 Semafor Luna 27 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13620 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: Semnalizari - generalitati Vin 29 Mar 2013, 20:35 | |
| De ce trebuie ordin daca semnalul e pe liber? Ce scrie in ordin? |
|
| |
Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13620 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: Semnalizari - generalitati Sam 30 Mar 2013, 15:49 | |
| Harta aproximativa cu sectiile unde exista BLA (Bloc de linie automat) Galben - sectii cu BLA albastru inchis - sectii cu cale libera sau BLAS |
|
| |
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13090 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Semnalizari - generalitati Sam 30 Mar 2013, 16:53 | |
| Salut Vlad .. pe Simeria-Hunedoara,jumatate din sectie este BLA |
|
| |
Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13620 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: Semnalizari - generalitati Sam 30 Mar 2013, 16:55 | |
| Intre ce statii mai exact? |
|
| |
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13090 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Semnalizari - generalitati Sam 30 Mar 2013, 16:58 | |
| Simeria-Barcea Mica (inclusiv cap X,cel spre Hunedoara),de acolo se impart firele ,cel din stanga merge spre HD,semnalizare pe cale libera cred pana in Hunedoara(cu semnale mecanice) , cel din dreapta merge spre Hunedoara Triaj(Pestis,etc) semnalizare la fel.Spre Hunedoara sunt erau si prevestitoare pe traseu.. Spre Pestis nu. |
|
| |
Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13620 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: Semnalizari - generalitati Sam 30 Mar 2013, 17:00 | |
| Mersi de completari. O sa modific |
|
| |
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13090 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Semnalizari - generalitati Sam 30 Mar 2013, 17:07 | |
| Oricum nu mai sunt in picioare prevestitoarele,defapt a mai ramas unul singur , prevestitorul de intrare pe cap X al statiei Barcea Mica dinspre Hunedoara... El functiona,cand treceai cu loco peste el,cel putin pana sa ia RegioCosciug linia,cu becurile de la focuri arse,insa acum nu mai cunosc starea lui... |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18102 Localizare : Hunedoara Reputatie : 23490 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Semnalizari - generalitati Sam 30 Mar 2013, 17:27 | |
| Mai exista Bla si Gura Motrului Turceni si Caransebes-Cornatel Banat |
|
| |
marius_catalin84 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 577 Reputatie : 6005 Data de inscriere : 23/08/2009
| Subiect: Re: Semnalizari - generalitati Sam 30 Mar 2013, 21:44 | |
| observ ca M 400 nu are BLA, cel putin de la Brasov la Deda |
|
| |
Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13620 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: Semnalizari - generalitati Sam 30 Mar 2013, 21:47 | |
| Nu are BLA nici acolo si nici pe Dej - Satu Mare, cu mici exceptii. |
|
| |
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6365 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 11508 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Semnalizari- generalitati Vin 26 Apr 2013, 10:43 | |
| Si alte corectari la harta:
-intre Crasna si Munteni exista doar BLAS (n-am inteles de ce nu au montat BLA!), linia fiind dublata. -intre Munteni si Vaslui practic e tot BLAS (din cauza distantei mici intre statiile Munteni si Vaslui nu exista semnale prevestitoare). Linia este simpla, iar- pana prin 2010-2011- paralel cu linia curenta intre Munteni si Vaslui era si o linie industriala, avand la intrarea in statii semnale de manevra!
Si o intrebare:
- Care este diferenta- din punct de vedere al modului de asigurare a parcursurilor trenurilor- intre o sectie cu conducere centralizata si una unde se circula la cale libera ? Intreb asta deoarece si pe unele sectii cu conducere centralizata au existat statii cu semnale mecanice/semafoare! De exemplul linia Letcani- Dorohoi apare in MT 1984/1985 ca "sectie cu conducere centralizata"" (alaturi de Podu Iloaei- Harlau si Roman-Buhaiesti), dar statiile Trusesti, Dangeni si Dorohoi aveau atunci semnale mecanice in functiune! |
|
| |
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6365 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 11508 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Semnalizari- generalitati Vin 26 Apr 2013, 10:52 | |
| O lista a liniilor electrificate care mai erau/mai sunt echipate cu sisteme de tipul SBW sau CEM in statii si asigurarea parcursului dintre statii in sistem "cale libera"":
1. Darmanesti- Cacica- Paltinoasa (statiile Todireni HM- desfiintata, Cacica si Varfu Dealului HM)
2. Pascani- Targu Neamt (statiile Timisesti si Targu Neamt)
3. Onesti- Comanesti- Ciceu
4. Targu Carbunesti- Calnic Gorj- Albeni- Seciurile *linia a inceput sa fie electrificata (cand ?), dar nu stiu daca s-a circulat vreodata cu locomotive electrice pe acolo!
5. Amaradia- Barsesti (statia Amaradia cu CEM, statia Barsesti cu SBW ?)
6. Sibot- Cugir (statia Cugir)
7. Chileni- Voslabeni
8. Barcea Mica- Hunedoara (statia Hunedoara cu SBW)
In acceiasi situatie este posibil sa mai fie si liniile Strehaia- Motru HM, Turceni- Dragotesti.
|
|
| |
@ndrey V.I.P Member
Numarul mesajelor : 900 Varsta : 37 Localizare : Iasi Reputatie : 6264 Data de inscriere : 26/09/2009
| Subiect: Re: Semnalizari - generalitati Vin 26 Apr 2013, 10:56 | |
| De mai bine de o luna de zile, intre Munteni si Vaslui, mai nou este BLA,practic,ambele semnale sunt prevestitoare ,unul pentru directia Vaslui si unul pentru directia Munteni,renuntandu-se din motive practice la semnalele de intrare(parcurs),care in caz de defectare aveau alt regim de depasire... . Revenind la aceasi distanta, de la Banca la Crasna se circula numai pe firul normal( II) Crasna - Banca,firul I fiind inchis pentru lucrari ,de vre-o luna acestea urmand a se incheia undeva la jumatatea lunii viitoare. |
|
| |
Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13620 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: Semnalizari - generalitati Vin 26 Apr 2013, 11:33 | |
| Mulţumesc pentru completări.
Pe 513 Dărmăneşti - Gura Humorului avem aşa: Todireni Hm. - SBW - staţie desfiinţată, avea 4 linii, toate electrificate. Cacica Hm. - SBW, 4 linii primiri-expedieri, liniile 2, III şi 4 electrificate, linia 5 înfundată capăt Y şi cu sabot de deraiere Vârfu Dealului Hm. staţie vârf de pantă cu SBW, 3 linii electrificate, liniile 1 şi 3 închise. Păltinoasa (fostă Ilişeşti Hm.) 4 linii, linia II directă singura electrificată (semn că staţia a fost desfiinţată înaintea electrificării secţiei), linia 4 e racordată doar în capătul Y şi duce spre o unitate militară(?). Macazul spre linia 4 e acoperit de 2 semnale electrice de ramificaţie controlate din Hm. Gura Humorului.
Staţiile Cacica şi Vârfu Dealului au semafoarele anulate secţia fiind cu circulaţie centralizată (are şi indicatoare de acoperire a punctelor de secţionare). |
|
| |
Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13620 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: Semnalizari - generalitati Vin 26 Apr 2013, 12:16 | |
| - ldh80 a scris:
-
5. Amaradia- Barsesti (statia Amaradia cu CEM, statia Barsesti cu SBW ?)
Bârseşti are CED parcă (nu bag mâna în foc). Ar mai fi staţia Baciu Triaj cu linie electrificată şi semafoare mecanice. - ldh80 a scris:
- Care este diferenta- din punct de vedere al modului de asigurare a parcursurilor trenurilor- intre o sectie cu conducere centralizata si una unde se circula la cale libera ? Intreb asta deoarece si pe unele sectii cu conducere centralizata au existat statii cu semnale mecanice/semafoare!
Pe secţiile cu cale liberă funcţionează semnalizarea, expedierea trenurilor făcându-se be baza indicaţiei de liber a semnalului de ieşire. Pe secţiile cu conducere centralizată, semnalele nu există sau sunt anulate, circulaţia şi manevra este condusă direct de operatorul de circulaţie de la Regulatorul de circulaţie de care aparţine secţia respectivă. |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Semnalizari - generalitati | |
| |
|
| |
| Semnalizari - generalitati | |
|