Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 SUGESTII PENTRU OPERATORUL FEROVIAR T.F.C.

In jos 
+25
billy752-istu
AlexD
DUAL
Vlad
George1000
Vitosa
Nesebar
Radu.B
soulcage
didinul
COSTACHE MIHAIL
Adrian78
Dr2005
Vlad Singeorzan
Norbi
rizelgeorgel2004
alliens
Luna
Costin.H
Rarau
baiazid
razvan - trenuri
Volk
vatmanul
cristi ar
29 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3, 4, 5  Urmatorul
AutorMesaj
George1000




Numarul mesajelor : 5
Reputatie : 4353
Data de inscriere : 18/06/2012

SUGESTII PENTRU OPERATORUL FEROVIAR T.F.C. - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: SUGESTII PENTRU OPERATORUL FEROVIAR T.F.C.   SUGESTII PENTRU OPERATORUL FEROVIAR T.F.C. - Pagina 4 Icon_minitimeSam 22 Dec 2012, 22:37

Deci sa inteleg ca a fost o oprire tehnica doar pentru transbordarea anumitor persoane spre aeroportul Otopeni care era urmatoarea oprime a IC-ului, nu?
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22199
Data de inscriere : 06/12/2009

SUGESTII PENTRU OPERATORUL FEROVIAR T.F.C. - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: SUGESTII PENTRU OPERATORUL FEROVIAR T.F.C.   SUGESTII PENTRU OPERATORUL FEROVIAR T.F.C. - Pagina 4 Icon_minitimeDum 30 Dec 2012, 03:46

Trenul Cluj-Cransebes se va limita la Deva cu alt orar dar nu era mai bine daca circula Cluj-Timisoara ? din Lugoj mergea la Timisoara si pastra actualul orar doar Lugoj-Timisoara era ceva nou , eu zic ca era mult mai bine asa .

_________________
595423SUGESTII PENTRU OPERATORUL FEROVIAR T.F.C. - Pagina 4 Bdeem_8496_aSUGESTII PENTRU OPERATORUL FEROVIAR T.F.C. - Pagina 4 Bdeem_8496_aSUGESTII PENTRU OPERATORUL FEROVIAR T.F.C. - Pagina 4 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20082
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 24828
Data de inscriere : 17/08/2011

SUGESTII PENTRU OPERATORUL FEROVIAR T.F.C. - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: SUGESTII PENTRU OPERATORUL FEROVIAR T.F.C.   SUGESTII PENTRU OPERATORUL FEROVIAR T.F.C. - Pagina 4 Icon_minitimeDum 10 Feb 2013, 18:38

Operatorii pot pune şi 1000 de trenuri... însă subvenţie nu se dă decât pentru cele aprobate de stat, care sunt zero pe secţiile respective. Fără subvenţie ar trebui tarife mai mari şi călători mai mulţi, pentru că domeniul feroviar e supra-taxat, iar evaziunea e zero, spre deosebire de domeniul auto, unde taxele sunt mici, verificările sunt rare şi evaziunea fiscală e în floare.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
DUAL
Administrator
Administrator
DUAL


Numarul mesajelor : 7874
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13082
Data de inscriere : 05/01/2011

SUGESTII PENTRU OPERATORUL FEROVIAR T.F.C. - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: SUGESTII PENTRU OPERATORUL FEROVIAR T.F.C.   SUGESTII PENTRU OPERATORUL FEROVIAR T.F.C. - Pagina 4 Icon_minitimeDum 10 Feb 2013, 19:03

Dr2005 a scris:
Operatorii pot pune şi 1000 de trenuri... însă subvenţie nu se dă decât pentru cele aprobate de stat, care sunt zero pe secţiile respective. Fără subvenţie ar trebui tarife mai mari şi călători mai mulţi, pentru că domeniul feroviar e supra-taxat, iar evaziunea e zero, spre deosebire de domeniul auto, unde taxele sunt mici, verificările sunt rare şi evaziunea fiscală e în floare.
Eu ca minister al MT as impinge traficul greu spre TF ... cum este in toate tarile civilizate!In primul rand pentru ca e mai ecologic,apoi economic verificat si nu in ultimul rand ca ne costa enorm intretinerea drumurilor,la care cauza principala e traficul greu! ................................... bine ,si calitatea lucrarilor fantoma facute de firmele partidului ,dar ma rog..
Sus In jos
AlexD
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat
AlexD


Numarul mesajelor : 3607
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8495
Data de inscriere : 09/01/2011

SUGESTII PENTRU OPERATORUL FEROVIAR T.F.C. - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: SUGESTII PENTRU OPERATORUL FEROVIAR T.F.C.   SUGESTII PENTRU OPERATORUL FEROVIAR T.F.C. - Pagina 4 Icon_minitimeDum 10 Feb 2013, 19:30

AndiCFR a scris:
Pe Ploiesti Sud-Maneciu inca nu s-au bagat trenuri

Si nu se vor baga prea curand datorita jmecherului care are microbuzele in zona aia, am inteles ca TFC nu stiu ce negociaza cu respectivul propietar de microbuze. E unul care are nu stiu ce relatii/pile de nu vrea trenuri pe ruta asta.
Iar despre Bucuresti Nord-Slanic in zilele de 6 si 7 din cate am inteles la inceput au circulat si asa dupa care AFERul si-a dat seama ca a dat prea multe trase si le-au scos, nu din vina TFCului ci din vina AFERului. Speram ca din luna Mai sa avem tren TFC si in zilele de 6 si 7 spre Slanic din Bucuresti.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20082
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 24828
Data de inscriere : 17/08/2011

SUGESTII PENTRU OPERATORUL FEROVIAR T.F.C. - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: SUGESTII PENTRU OPERATORUL FEROVIAR T.F.C.   SUGESTII PENTRU OPERATORUL FEROVIAR T.F.C. - Pagina 4 Icon_minitimeDum 10 Feb 2013, 19:41

Şi aşa e greu de făcut şi ce se face acum, pentru că dubarii trimit tone de petiţii cum că de ce nu primesc şi ei subvenţie şi primeşte feroviarul care ,,are o acoperire foarte redusă".
Poate ar trebui făcută cumva o HG sau lege... dar aici trebuie să lucreze atât MT, cât şi Finanţele şi Economia. La ora actuală, pentru ca un tren să circule se plătesc următoarele:
- trasă
- TUI, cam 9 RON tren*km
- agremente AFER pentru vehicul şi componentele lui (aici vorbim de mii de euro)
- personal autorizat AFER: mecanic (şcoala de mecanici durează 1 an şi costă cam 5000 RON) autorizat pe tip de vehicul, pe secţie şi, eventual, pe conducere simplificată, şef de tren autorizat pe proba frânei, conductor, până şi casierul din gară trebuie autorizat. O autorizare costă cam 500 de euro (şi trebuie refăcută periodic), faceţi şi voi calculul cât costă
- combustibil (care include taxă de drum!!!) / electricitate (pe care neapărat o cumperi de la CFR S.A.)
- revizii la zi

În schimb, pentru auto ai nevoie de:
- şofer profesionist (şcoala de şoferi categ. D - 3 luni, cam 2000 RON + atestat o dată la 2 ani)
- nu ai nevoie să agrementezi fiecare vehicul din parc, ele fiind deja omologate la nivel european
- rovinietă (2455 RON/an pentru autobuz de peste 23 locuri, pentru dubă e mai ieftin)
- ITP (sub 200 RON, o dată la 6 luni)
- RCA (cam 5000 RON pe an pentru autobuze mari)

Faceţi calculul şi vedeţi de ce transportul feroviar fără subvenţie nu poate fi profitabil.

--
Nu AFER dă trasele, ci CFR S.A.. iar subvenţia se dă prin intermediul MT, or dacă MT nu aprobă decât x tren*km, degeaba ai trasă, că tot nu primeşti subvenţie.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 3150
Varsta : 42
Localizare : Bucuresti, Romania
Reputatie : 7966
Data de inscriere : 26/05/2011

SUGESTII PENTRU OPERATORUL FEROVIAR T.F.C. - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: SUGESTII PENTRU OPERATORUL FEROVIAR T.F.C.   SUGESTII PENTRU OPERATORUL FEROVIAR T.F.C. - Pagina 4 Icon_minitimeDum 10 Feb 2013, 22:10

In nici o tara din UE transportul rutier in afara localitatilor nu cred ca primeste subventii. Nu mai spun ca acest tip de transport nu prea exista. Si eu as fii de acord ca companiile CFR CALATORI si cele private sa primeasca maxim 50% din pretul biletelor vandute. Firmele de transport rutier daca doresc subventie sa li se stabileasca prin lege un pret minim la bilete atat judetean cat si interjudetean. In Romania deja sunt multe firme de transport rutier care sunt foarte puternice si pot face presiuni asupra autoritatilor. Oricum soferii lucreaza dupa cum toti stim si 12 ore la fiecare 24 de ore (am dat un exemplu) pe cand mecanici de locomotiva nu depasesc orele admise si normal ca cheltuielile la feroviar sunt mai ridicate.


Ultima editare efectuata de catre razvan - trenuri in Dum 10 Feb 2013, 22:14, editata de 1 ori
Sus In jos
vatmanul
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 645
Varsta : 37
Localizare : Oradea
Reputatie : 4910
Data de inscriere : 14/10/2012

SUGESTII PENTRU OPERATORUL FEROVIAR T.F.C. - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: SUGESTII PENTRU OPERATORUL FEROVIAR T.F.C.   SUGESTII PENTRU OPERATORUL FEROVIAR T.F.C. - Pagina 4 Icon_minitimeDum 10 Feb 2013, 22:13

Scuzati off topicul! Atestatul pentru categoria D (microbuz peste 8 locuri, autobuz, autocar) are valabilitate 5 ani, nu 2. Le am eu, si permis si atestat. Inca odata scuze off topic Smile
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20082
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 24828
Data de inscriere : 17/08/2011

SUGESTII PENTRU OPERATORUL FEROVIAR T.F.C. - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: SUGESTII PENTRU OPERATORUL FEROVIAR T.F.C.   SUGESTII PENTRU OPERATORUL FEROVIAR T.F.C. - Pagina 4 Icon_minitimeDum 10 Feb 2013, 23:32

E binevenită corectura. Înseamnă că 2 ani sunt valabile autorizările mecanicilor?

--
În afară se subvenţionează şi traseele rutiere intrajudeţene (mă rog, în interiorul landului, districtului sau cum sunt ei organizaţi), însă acolo există transport integrat, adică bilete şi abonamente unice (valabile inclusiv la tren) şi menţinerea doar a celor mai rapide legături, adică dacă între punctele A şi B ai 10 km pe c.f. şi 20 pe şosea, atunci se susţine puternic trenul, pe când dacă e invers se susţine autobuzul. Evident, în 90% din cazuri se întâmplă prima variantă.
De asemenea, acolo nu prea se suprapun modurile de transport... dacă s-ar aplica la noi, ca exemplu, nu ar mai fi autobuz Bucureşti - Periş, ci doar Periş - DN1, la legătură cu trenul.

În concluzie, la noi nu se justifică deocamdată subvenţionarea transportului auto, pentru că nu avem autorităţi de transport metropolitan sau judeţean (cea de la Bucureşti e o glumă proastă) şi nu avem deloc integrare între modurile de transport, nici ca program, nici ca preţ.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Vizitato
Vizitator




SUGESTII PENTRU OPERATORUL FEROVIAR T.F.C. - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: SUGESTII PENTRU OPERATORUL FEROVIAR T.F.C.   SUGESTII PENTRU OPERATORUL FEROVIAR T.F.C. - Pagina 4 Icon_minitimeLun 11 Feb 2013, 15:40

AndiCFR a scris:
Pe Ploiesti Sud-Maneciu inca nu s-au bagat trenuri,pe Caransebes-Boutari le-au scos.

De ce le-au scos ?
Sus In jos
Vizitato
Vizitator




SUGESTII PENTRU OPERATORUL FEROVIAR T.F.C. - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: SUGESTII PENTRU OPERATORUL FEROVIAR T.F.C.   SUGESTII PENTRU OPERATORUL FEROVIAR T.F.C. - Pagina 4 Icon_minitimeLun 11 Feb 2013, 15:41

Dr2005 a scris:
Operatorii pot pune şi 1000 de trenuri... însă subvenţie nu se dă decât pentru cele aprobate de stat, care sunt zero pe secţiile respective. Fără subvenţie ar trebui tarife mai mari şi călători mai mulţi, pentru că domeniul feroviar e supra-taxat, iar evaziunea e zero, spre deosebire de domeniul auto, unde taxele sunt mici, verificările sunt rare şi evaziunea fiscală e în floare.

Atunci, subvenţia să fie eliminată şi preţurile aduse la zi.
Sus In jos
Vizitato
Vizitator




SUGESTII PENTRU OPERATORUL FEROVIAR T.F.C. - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: SUGESTII PENTRU OPERATORUL FEROVIAR T.F.C.   SUGESTII PENTRU OPERATORUL FEROVIAR T.F.C. - Pagina 4 Icon_minitimeLun 11 Feb 2013, 15:58

Din nefericire, nu prea văd că ar exista posibilitatea de multi quote, de aceea, îmi cer scuze că citez mai multe răspunsuri şi apar astfel mai multe posturi ale mele. Nu vânez posturi.

DUAL a scris:
Eu ca minister al MT as impinge traficul greu spre TF ... cum este in toate tarile civilizate!In primul rand pentru ca e mai ecologic,apoi economic verificat si nu in ultimul rand ca ne costa enorm intretinerea drumurilor,la care cauza principala e traficul greu! ................................... bine ,si calitatea lucrarilor fantoma facute de firmele partidului ,dar ma rog..

Eu sunt INDIGNAT de starea liniilor. Ca ministru al MT s-ar putea face o mulţime de lucruri bune, atraşi investitori străini, fonduri UE pt infrastructură, construire de linii noi, etc.

Chiar azi vorbeam cu-n amic, despre linii. S-a putut realiza în trecut străpungerea Defileului Jiului, pe traseul Bumbeşti - Livezeni, şi acum, cu mijloace moderne, nu se pot face intreţineri ale liniilor deja existente.

Eu aş face străpungeri de munţi, tunele şi prelungiri de linii, între : Nehoiasu - Înt Buzăului, Bicaz - Gheorghieni, Sighisoara - Tg Mureş - Cluj, Vaşcău - Brad - Deva, Seciuri - Alunu, Rm Vâlcea Est - Vâlcele – Piteşti, Comăneşti - Piatra Neamţ - Tg Nt - Fălticeni – Sv, Galaţi - Măcin, Brăila - Măcin, Măcin – Tulcea, Caransebeş - Bouţari - Sarmisegetusa - Haţeg - Subcetate, etc.

Refacerea integrală, dublarea şi electrificarea întregii linii de Centură a oraşelor : Buc, Ploieşti, Constanţa, Arad, Braşov, Timişoara, Suceava.
Sus In jos
Vizitato
Vizitator




SUGESTII PENTRU OPERATORUL FEROVIAR T.F.C. - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: SUGESTII PENTRU OPERATORUL FEROVIAR T.F.C.   SUGESTII PENTRU OPERATORUL FEROVIAR T.F.C. - Pagina 4 Icon_minitimeLun 11 Feb 2013, 16:01

AlexD a scris:
Si nu se vor baga prea curand datorita jmecherului care are microbuzele in zona aia, am inteles ca TFC nu stiu ce negociaza cu respectivul propietar de microbuze. E unul care are nu stiu ce relatii/pile de nu vrea trenuri pe ruta asta.
Iar despre Bucuresti Nord-Slanic in zilele de 6 si 7 din cate am inteles la inceput au circulat si asa dupa care AFERul si-a dat seama ca a dat prea multe trase si le-au scos, nu din vina TFCului ci din vina AFERului. Speram ca din luna Mai sa avem tren TFC si in zilele de 6 si 7 spre Slanic din Bucuresti.

Ca ministru MT, aş interzice TOATE traseele de microbuze, autocare şi / sau autobuze, pe rutele unde se poate face transport cu trenul. Eu prefer trenul, este comod şi sigur.
Sus In jos
Vizitato
Vizitator




SUGESTII PENTRU OPERATORUL FEROVIAR T.F.C. - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: SUGESTII PENTRU OPERATORUL FEROVIAR T.F.C.   SUGESTII PENTRU OPERATORUL FEROVIAR T.F.C. - Pagina 4 Icon_minitimeLun 11 Feb 2013, 16:08

Dr2005 a scris:
Şi aşa e greu de făcut şi ce se face acum, pentru că dubarii trimit tone de petiţii cum că de ce nu primesc şi ei subvenţie şi primeşte feroviarul care ,,are o acoperire foarte redusă".

Faceţi calculul şi vedeţi de ce transportul feroviar fără subvenţie nu poate fi profitabil.

Nu AFER dă trasele, ci CFR S.A.. iar subvenţia se dă prin intermediul MT, or dacă MT nu aprobă decât x tren*km, degeaba ai trasă, că tot nu primeşti subvenţie.

1. Sunt sătul de dubari, de multe ori se stă înghesuiţi ca sardelele, etc. Feroviarul întâi, şi nu joanghina de dubar. "Marş afară, jigodie, nu primeşti nicio licentă de transport." Trenul întâi.
2. Dacă transportul auto n-ar fi admis, ar putea fi profitabil.
3. Dacă cfr dă trasele, de ce le mai dă, dacă apoi interzice cursele pe traseul respectiv?
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20082
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 24828
Data de inscriere : 17/08/2011

SUGESTII PENTRU OPERATORUL FEROVIAR T.F.C. - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: SUGESTII PENTRU OPERATORUL FEROVIAR T.F.C.   SUGESTII PENTRU OPERATORUL FEROVIAR T.F.C. - Pagina 4 Icon_minitimeLun 11 Feb 2013, 16:28

Am mai explicat cum stă treaba, te invit să reciteşti postările.

CFR dă trase şi nu interzice nimic. Doar că MT nu dă subvenţie decât pentru trenurile din pachetul minim social. Dar asta nu înseamnă că operatorii nu pot pune în plus şi 1000 de trenuri dacă vor, însă nu vor primi subvenţie.
De ce nu e rentabil trenul fără subvenţie am detaliat într-un mesaj anterior.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Continut sponsorizat





SUGESTII PENTRU OPERATORUL FEROVIAR T.F.C. - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: SUGESTII PENTRU OPERATORUL FEROVIAR T.F.C.   SUGESTII PENTRU OPERATORUL FEROVIAR T.F.C. - Pagina 4 Icon_minitime

Sus In jos
 
SUGESTII PENTRU OPERATORUL FEROVIAR T.F.C.
Sus 
Pagina 4 din 5Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3, 4, 5  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Operatorul feroviar preferat
» 107 : Rosiori Nord - Costesti
» Informatii generale despre operatorul Interregional Calatori
» Sugestii de calatorii
» Sugestii calatorie Ungaria Bekescsaba

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: OPERATORI PRIVATI DIN ROMANIA :: TRANSFEROVIAR CALATORI-
Mergi direct la: