Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 SUGESTII PENTRU OPERATORUL FEROVIAR T.F.C.

In jos 
+25
billy752-istu
AlexD
DUAL
Vlad
George1000
Vitosa
Nesebar
Radu.B
soulcage
didinul
COSTACHE MIHAIL
Adrian78
Dr2005
Vlad Singeorzan
Norbi
rizelgeorgel2004
alliens
Luna
Costin.H
Rarau
baiazid
razvan - trenuri
Volk
vatmanul
cristi ar
29 participanți
Mergi la pagina : 1, 2, 3, 4, 5  Urmatorul
AutorMesaj
cristi ar




Numarul mesajelor : 862
Varsta : 46
Localizare : Arad
Reputatie : 6357
Data de inscriere : 28/05/2009

SUGESTII PENTRU OPERATORUL FEROVIAR T.F.C. Empty
MesajSubiect: Re: SUGESTII PENTRU OPERATORUL FEROVIAR T.F.C.   SUGESTII PENTRU OPERATORUL FEROVIAR T.F.C. Icon_minitimeMier 07 Noi 2012, 15:14

Eu nu-i inteleg pe astia de la cfr, de ce sa nu dea aprobari pentru mai multe trenuri, ca astfel incaseaza mai mult TUI.
Sus In jos
vatmanul
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 645
Varsta : 37
Localizare : Oradea
Reputatie : 4911
Data de inscriere : 14/10/2012

SUGESTII PENTRU OPERATORUL FEROVIAR T.F.C. Empty
MesajSubiect: Re: SUGESTII PENTRU OPERATORUL FEROVIAR T.F.C.   SUGESTII PENTRU OPERATORUL FEROVIAR T.F.C. Icon_minitimeMier 07 Noi 2012, 16:09

cristi ar a scris:
Eu nu-i inteleg pe astia de la cfr, de ce sa nu dea aprobari pentru mai multe trenuri, ca astfel incaseaza mai mult TUI.

Aici nu e vorba de banii din TUI care intra la CFR, pentru ca banii aia intra la CFR Infrastructura (cred eu) si nu la CFR Calatori. Aici alta e problema, ca daca TFC introduce trenuri Slanic - Bucuresti si Maneciu - Bucuresti, chiar doua pe zi daca ar fi dinspre Slanic spre Bucuresti si doua dinspre Maneciu spre Bucuresti, automat ar fi patru trenuri regio de la TFC pe distanta Ploiesti Sud - Bucuresti, ceea ce provoaca concurenta CFR-ului prin calitatea serviciilor si a preturilor mici aplicate de TFC. Si aici e buba, ca automat groapa in care CFR-ul a inceput deja incet - incet sa cada, se face una si mai mare si nu vor sa pice chiar de tot. Asta e mentalitatea lor: daca noi nu putem oferii servicii de calitate la preturi avantajoase, atunci sa nu-i lasam nici pe altii, ca ne sapa groapa. Vai si amar in ce tara traim! Si sunt curios cu cate trenuri ii vor lasa de la noul mers si pe alte sectii interoperabile unde mai concureaza cu CFR, spre exemplu pe Oradea - Cluj, unde astazi sunt patru perechi de trenuri.
Sus In jos
cristi ar




Numarul mesajelor : 862
Varsta : 46
Localizare : Arad
Reputatie : 6357
Data de inscriere : 28/05/2009

SUGESTII PENTRU OPERATORUL FEROVIAR T.F.C. Empty
MesajSubiect: Re: SUGESTII PENTRU OPERATORUL FEROVIAR T.F.C.   SUGESTII PENTRU OPERATORUL FEROVIAR T.F.C. Icon_minitimeMier 07 Noi 2012, 17:38

Sunt curios ce justificari SF mai dau astia de la cfr la acest refuz.
Sus In jos
Volk

Volk


Numarul mesajelor : 54
Localizare : cu laptopu'n bratze
Reputatie : 4445
Data de inscriere : 03/05/2012

SUGESTII PENTRU OPERATORUL FEROVIAR T.F.C. Empty
MesajSubiect: Re: SUGESTII PENTRU OPERATORUL FEROVIAR T.F.C.   SUGESTII PENTRU OPERATORUL FEROVIAR T.F.C. Icon_minitimeMier 07 Noi 2012, 20:58

Cum sa fie competitivi cand concurenta are subventiile care le are...
Sus In jos
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 3151
Varsta : 42
Localizare : Bucuresti, Romania
Reputatie : 7968
Data de inscriere : 26/05/2011

SUGESTII PENTRU OPERATORUL FEROVIAR T.F.C. Empty
MesajSubiect: Re: SUGESTII PENTRU OPERATORUL FEROVIAR T.F.C.   SUGESTII PENTRU OPERATORUL FEROVIAR T.F.C. Icon_minitimeMier 07 Noi 2012, 21:34

Eu la alt topic am spus ca MINISTERUL de profil si oficialitatile trebuie sa garanteze accesul neingradit tuturor operatorilor la infrastructura feroviara conform legii concurentei si normelor europene. In aceasta tara sunt multe rute feroviare unde numarul de trenuri este mic si lipsesc multe legaturi necesare, si tarifele la trenurile superioare sunt ridicate fata de conditii.
Sus In jos
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 2232
Reputatie : 6543
Data de inscriere : 05/10/2012

SUGESTII PENTRU OPERATORUL FEROVIAR T.F.C. Empty
MesajSubiect: Re: SUGESTII PENTRU OPERATORUL FEROVIAR T.F.C.   SUGESTII PENTRU OPERATORUL FEROVIAR T.F.C. Icon_minitimeMier 07 Noi 2012, 21:47

Eu vad lucrurile un pic altfel, pentru mine teoria conspiratiei in acest caz nu exista . Insa, atata vreme cat linia in sine nu este performanta nici nu prea mai e loc de alte trenuri... Ganditi-va la restrictiile de pe M1000, tot timpul apar unele desi dispar altele. Orice tren in plus introdus deranjeaza altele si cresc timpii de mers, se indesesc incrucisarile . Vorbim in special de Bucuresti-Ploiesti ca mai incolo e mai lejer. Asteptam cu nerabdare activarea ETCS, interoperabilitate reala si cresterea traficului.

Anul trecut se rezolvasera cateva dintre problemele de pe M1000 si toata lumea era fericita . Timpii erau si ei mai buni si chiar largi, si astfel au mai intrat trenuri . Uitati-va acum la livretul 2013 si o sa vedeti ca au crescut si vestea proasta e ca nu mai sunt deloc largi ci dimpotriva . Cuvantul mentenanta va zice ceva ?
Sus In jos
Rarau
V.I.P Member
V.I.P Member
Rarau


Numarul mesajelor : 742
Varsta : 43
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5259
Data de inscriere : 23/01/2012

SUGESTII PENTRU OPERATORUL FEROVIAR T.F.C. Empty
MesajSubiect: Re: SUGESTII PENTRU OPERATORUL FEROVIAR T.F.C.   SUGESTII PENTRU OPERATORUL FEROVIAR T.F.C. Icon_minitimeMier 07 Noi 2012, 22:22

ok pe M1000 nu se poate, dar pe M900 Craiova-Bucuresti de ce nu se poate?

de ce pe M 900 sunt niste IR ciudate intre Bucuresti si Rosiori?

De ce pe M1000 nu pot fi cadentate?
De ce s-a putut pune al 3 R al TFC intre Buzau si Bucuresti?

Eu cred, cum se spune pe aici, ca e si un sabotaj impotriva TFC/Regiotrans.
Daca vor mentenanta de L pana vineri sa faca o pauza de 3 ore intre Bucuresti si Brazi, de ex 11-14

V la iesirea din Bucuresti trenurile sunt peste 100% cam in toate directiile, D la intoarcere la fel ...
La metrou cum pot fi garnituri la 3 min si la caile ferate nu se poate?

Sus In jos
Costin.H

Costin.H


Numarul mesajelor : 654
Reputatie : 5964
Data de inscriere : 15/12/2009

SUGESTII PENTRU OPERATORUL FEROVIAR T.F.C. Empty
MesajSubiect: Re: SUGESTII PENTRU OPERATORUL FEROVIAR T.F.C.   SUGESTII PENTRU OPERATORUL FEROVIAR T.F.C. Icon_minitimeMier 07 Noi 2012, 22:36

Citat :
V la iesirea din Bucuresti trenurile sunt peste 100% cam in toate directiile, D la intoarcere la fel ...
La metrou cum pot fi garnituri la 3 min si la caile ferate nu se poate?
cand se va imbunatati iesirea din gara de nord, si vor putea iesi trenurile cu cel putin 60km/h si se va implementa f mult si sistemul push&pull, atunci poti zice ca vei avea o fluidizare a traficului, mai ales in Bucuresti.
Nu poti compara 14 linii de garare cu metroul. Acolo totul este automat, iar trenul nu schimba niciun macaz si nici nu se impiedica de trenurile de marfa!
Sus In jos
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 2232
Reputatie : 6543
Data de inscriere : 05/10/2012

SUGESTII PENTRU OPERATORUL FEROVIAR T.F.C. Empty
MesajSubiect: Re: SUGESTII PENTRU OPERATORUL FEROVIAR T.F.C.   SUGESTII PENTRU OPERATORUL FEROVIAR T.F.C. Icon_minitimeMier 07 Noi 2012, 23:28

Rarau a scris:
De ce s-a putut pune al 3 R al TFC intre Buzau si Bucuresti?


Pe sectiile interoperabile compania de stat are prioritate in alegerea traselor, transportul feroviar nu a fost inca liberalizat in Romania . Privatul vrea si el trase mai bune insa intotdeauna i se pun la dispozitie orele pe care CFR nu le vrea . Nu zice nimeni ca nu se pot pune mai multe trenuri insa la orele pe care le vrea si privatul si CFR chiar nu se poate intotdeauna. Mai sunt si marfare si alte treburi, nu poti compara circulatia pe liniile de metrou cu cele de tren, este ca si cum ai compara telefonia analogica cu cea digitala.
Sus In jos
Luna




Numarul mesajelor : 3274
Reputatie : 8107
Data de inscriere : 18/03/2011

SUGESTII PENTRU OPERATORUL FEROVIAR T.F.C. Empty
MesajSubiect: Re: SUGESTII PENTRU OPERATORUL FEROVIAR T.F.C.   SUGESTII PENTRU OPERATORUL FEROVIAR T.F.C. Icon_minitimeJoi 08 Noi 2012, 11:03

Vezi baiazid ca stii ? Asta nu sunt eu de acord, sa aibe statul prioritate in ocuparea traselor, astept liberalizarea odata, inclusiv pe interoperabile desigur. Ca nu se pot pune mai multe trenuri la aceleasi ore sunt de acord, stiu ca exista niste grade maxime de folosinta a liniilor, e nevoie de o distanta minima intre ele, timpi de mentananta a liniei, etc.
Sus In jos
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 3151
Varsta : 42
Localizare : Bucuresti, Romania
Reputatie : 7968
Data de inscriere : 26/05/2011

SUGESTII PENTRU OPERATORUL FEROVIAR T.F.C. Empty
MesajSubiect: Re: SUGESTII PENTRU OPERATORUL FEROVIAR T.F.C.   SUGESTII PENTRU OPERATORUL FEROVIAR T.F.C. Icon_minitimeJoi 08 Noi 2012, 12:21

Lasa ca ziua are 24 de ore si se pot pune cel putin 10 perechi de trenuri pe o ruta cu linie dubla sau cu gari mai multe pe parcurs. Este posibila introducerea unei perechi de trenuri REGIO intre Bucuresti si Galati si retur de la inceputul anului viitor ceea ce va insemna un numar foarte ridicat de calatori avand in vedere ca judetele si localitatile prin care va trece (via Buzau) au aproximativ 1 milion de oameni dupa recensamantul din 2011. Bine ca si daca ar fii IR ar fii bine venit dar este vorba de REGIO. Am aflat si eu dintr-o sursa si mi-a inveselit ziua.

Smile
Sus In jos
Rarau
V.I.P Member
V.I.P Member
Rarau


Numarul mesajelor : 742
Varsta : 43
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5259
Data de inscriere : 23/01/2012

SUGESTII PENTRU OPERATORUL FEROVIAR T.F.C. Empty
MesajSubiect: Re: SUGESTII PENTRU OPERATORUL FEROVIAR T.F.C.   SUGESTII PENTRU OPERATORUL FEROVIAR T.F.C. Icon_minitimeSam 10 Noi 2012, 17:52

baiazid a scris:
Rarau a scris:
De ce s-a putut pune al 3 R al TFC intre Buzau si Bucuresti?


Pe sectiile interoperabile compania de stat are prioritate in alegerea traselor, transportul feroviar nu a fost inca liberalizat in Romania . Privatul vrea si el trase mai bune insa intotdeauna i se pun la dispozitie orele pe care CFR nu le vrea . Nu zice nimeni ca nu se pot pune mai multe trenuri insa la orele pe care le vrea si privatul si CFR chiar nu se poate intotdeauna. Mai sunt si marfare si alte treburi, nu poti compara circulatia pe liniile de metrou cu cele de tren, este ca si cum ai compara telefonia analogica cu cea digitala.

puteam sa dau quote si la mesajul lui Luna ...


CFR Călători informează că, începând cu data de 10 noiembrie 2012, pentru preluarea călătorilor de la București Nord spre destinația Buzău și retur, se vor introduce în circulație două trenuri Regio:

R 5081 Bucureşti Nord si 5080

---------

ei acum cum e? Nu mai ziceti nimic de mentenanta? De pauza intre trenuri? De telefonia analogica?

La noi nu se vrea, nu exista nu pot sau se strica liniile... Cum si voi spuneti intr-un mesaj intre 12-5 e liniste, pot sa faca atunci mentenanta.
Ce marfare intra in gara de Nord? Probabil in jurul Ploiestului or fi marfare multe dar nu si la Bucuresti.
Sus In jos
alliens




Numarul mesajelor : 530
Reputatie : 5237
Data de inscriere : 27/06/2011

SUGESTII PENTRU OPERATORUL FEROVIAR T.F.C. Empty
MesajSubiect: Re: SUGESTII PENTRU OPERATORUL FEROVIAR T.F.C.   SUGESTII PENTRU OPERATORUL FEROVIAR T.F.C. Icon_minitimeDum 11 Noi 2012, 12:20

Costin.H a scris:
Citat :
V la iesirea din Bucuresti trenurile sunt peste 100% cam in toate directiile, D la intoarcere la fel ...
La metrou cum pot fi garnituri la 3 min si la caile ferate nu se poate?
cand se va imbunatati iesirea din gara de nord, si vor putea iesi trenurile cu cel putin 60km/h si se va implementa f mult si sistemul push&pull, atunci poti zice ca vei avea o fluidizare a traficului, mai ales in Bucuresti.
Nu poti compara 14 linii de garare cu metroul. Acolo totul este automat, iar trenul nu schimba niciun macaz si nici nu se impiedica de trenurile de marfa!

nu cred ca tine explicatia, acum 10-20 de ani s-au putut introduce mult mai mai ulte trenuri pe aceeasi infrastructura de intrare/iesire in Gara de Nord, iar acum nu se poate....mai degraba e rea vointa si incompetenta, ca la orice ocmpanie de stat care detine o pzoitie dominanta intr-un domeniu economic din pacate
Sus In jos
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 2232
Reputatie : 6543
Data de inscriere : 05/10/2012

SUGESTII PENTRU OPERATORUL FEROVIAR T.F.C. Empty
MesajSubiect: SUGESTII PENTRU OPERATORUL FEROVIAR T.F.C.   SUGESTII PENTRU OPERATORUL FEROVIAR T.F.C. Icon_minitimeDum 11 Noi 2012, 13:59

Luna a scris:
Vezi baiazid ca stii ? Asta nu sunt eu de acord, sa aibe statul prioritate in ocuparea traselor, astept liberalizarea odata, inclusiv pe interoperabile desigur. Ca nu se pot pune mai multe trenuri la aceleasi ore sunt de acord, stiu ca exista niste grade maxime de folosinta a liniilor, e nevoie de o distanta minima intre ele, timpi de mentananta a liniei, etc.

Statul trebuie sa aibe prioritate, interoperabilitatea inca nu are legatura cu liberalizarea pietei feroviare, acesta din urma va aparea peste cativa ani.

@Rarau, ma repet, eu nu am spus ca nu se mai pot adauga trenuri, ci am spus ca nu se poate tot timpul la ora la care vrea privatul... E o mare diferenta, iar cand am vorbit de marfare nu m-am referit la Gara de Nord ci la folosirea liniei in sine . Voi aveti macar un pic idee ce trafic de calatori plus marfa este pe M1000 in acest moment ?
Sus In jos
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 3151
Varsta : 42
Localizare : Bucuresti, Romania
Reputatie : 7968
Data de inscriere : 26/05/2011

SUGESTII PENTRU OPERATORUL FEROVIAR T.F.C. Empty
MesajSubiect: Re: SUGESTII PENTRU OPERATORUL FEROVIAR T.F.C.   SUGESTII PENTRU OPERATORUL FEROVIAR T.F.C. Icon_minitimeLun 12 Noi 2012, 00:42

baiazid a scris:
Luna a scris:
Vezi baiazid ca stii ? Asta nu sunt eu de acord, sa aibe statul prioritate in ocuparea traselor, astept liberalizarea odata, inclusiv pe interoperabile desigur. Ca nu se pot pune mai multe trenuri la aceleasi ore sunt de acord, stiu ca exista niste grade maxime de folosinta a liniilor, e nevoie de o distanta minima intre ele, timpi de mentananta a liniei, etc.

Statul trebuie sa aibe prioritate, interoperabilitatea inca nu are legatura cu liberalizarea pietei feroviare, acesta din urma va aparea peste cativa ani.

@Rarau, ma repet, eu nu am spus ca nu se mai pot adauga trenuri, ci am spus ca nu se poate tot timpul la ora la care vrea privatul... E o mare diferenta, iar cand am vorbit de marfare nu m-am referit la Gara de Nord ci la folosirea liniei in sine . Voi aveti macar un pic idee ce trafic de calatori plus marfa este pe M1000 in acest moment ?

Macar intre Chitila si Brazi sa mai fie construita o linie suplimentara neelectrificata asa cum este in alte tari pe rutele foarte aglomerate. Nu mai spun ca intre Budapesta si Szolnolk sau Budapesta - Gyor sunt aproape 100 perechi de trenuri zilnic. La ei de ce este posibil numai la noi nu?
Sus In jos
Continut sponsorizat





SUGESTII PENTRU OPERATORUL FEROVIAR T.F.C. Empty
MesajSubiect: Re: SUGESTII PENTRU OPERATORUL FEROVIAR T.F.C.   SUGESTII PENTRU OPERATORUL FEROVIAR T.F.C. Icon_minitime

Sus In jos
 
SUGESTII PENTRU OPERATORUL FEROVIAR T.F.C.
Sus 
Pagina 1 din 5Mergi la pagina : 1, 2, 3, 4, 5  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Operatorul feroviar preferat
» 107 : Rosiori Nord - Costesti
» Informatii generale despre operatorul Interregional Calatori
» Sugestii de calatorii
» Sugestii calatorie Ungaria Bekescsaba

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: OPERATORI PRIVATI DIN ROMANIA :: TRANSFEROVIAR CALATORI-
Mergi direct la: