Mersi Andi. Acum am observat ca se vede in prima poza si un transwagon in partea dreapta langa sirul acela de uacs-uri.
@dan tm si la Romcim SA Fieni era vorba ca iarna e oprita dar tot ajungeau trenurile de marfa acolo. Unul l-am prins chiar ieri de la Malina pentru Fieni cu vagoane acoperite posibil pentru var vrac sau ciment. Am postat poza si filmarea pe 4 grupuri de FB.
Sper sa fac un cont pe un site de gazduire ca sa pot incarca poze aici pe forum.
Filmarea de ieri cu marfarul pentru Fieni la 16:20 a trecut de Pl.Vest.
https://youtu.be/ZxrSgbA65hw
NIKU24
Numarul mesajelor : 207 Varsta : 37 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4422 Data de inscriere : 27/05/2013
Subiect: O veste buna. Dum 03 Sept 2017, 15:45
Nasul trenului 1873 de azi spunea ca de la noul mers al trenurilor o-sa bage inca o pereche in plus ca tren regio sa opreasca peste tot intre Golesti si credea chiar pana la Argesel.
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22397 Data de inscriere : 06/12/2009
Ar fi bine sa treaca la operator privat iar ca e nebunie maxima fara casa de bilete la Campulung sta seful de tren sa emita 50 de bilete sau 100, sunt cazuri in care nici la Titu nu termina cu emiterea biletelor ca se scriu de mana la CFR.
_________________
AeroX V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2162 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6768 Data de inscriere : 25/05/2012
Nu cred ca mai vine vreun privat sau sa vrea CFR Călători sa plece de aici. Ar trebui sa se rezolve cu online-ul sau aparate de taxare în tren. Asa e mai normal. Iar daca se mai baga o pereche atunci deja se mai rezolva jumatate de problema.
mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6990 Data de inscriere : 07/09/2014
E teroare cu biletele de mână, mie mi-a tăiat bilet abia pe la Bascov (venind dinspre Curtea de Argeș) și a durat 5 minute să scrie tot pe bilet. E o porcărie să nu ai tablete moderne cu imprimante portabile în secolul XXI cum au toți privații. Ideal ar fi un mers cadențat, am vorbit cu șeful de tren de pe 1788 și a zis că nu ai cum să atragi oameni cu 2 trenuri, unul la crăpatul zorilor și altul la ora 13:00... au noroc de studenții care merg moca duminica și vinerea, altfel, cu 10 oameni, nu faci un tren. El a și spus că trebuiau puse dimineața și seara să ajute și naveta, înființate mai multe PO-uri că linia trece pe lângă numeroase sate unde nu oprește nimic, iar cele de navetă să facă doar Pitești - Argeș, nu să fie extinse la București. Dar a zis clar să nu fie cu Malaxa 900. Dubele pe-acolo sunt în stare critică, mai mult de 30-40 km/h nu prind, stai o groază după ele, afumă, troncăne, se răstoarnă, etc...
NIKU24
Numarul mesajelor : 207 Varsta : 37 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4422 Data de inscriere : 27/05/2013
Subiect: O intrebare Sam 16 Feb 2019, 01:02
Trenurile care mai circula acum mai opresc in Maracineni sau Mioveni? Pentru ca mai opreste de doua ori intre Stefanesti si Clucereasa si nu imi explic unde opreste.
IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6585 Reputatie : 12460 Data de inscriere : 09/07/2009
Subiect: Re: 105 : Golesti - Campulung - Argesel Sam 16 Feb 2019, 19:48
NIKU24 a scris:
Trenurile care mai circula acum mai opresc in Maracineni sau Mioveni? Pentru ca mai opreste de doua ori intre Stefanesti si Clucereasa si nu imi explic unde opreste.
Mioveni (cladirea) nici macar nu mai exista... De la Ciumesti, urmatoarea oprire este halta Clucereasa, apoi HM Stalpeni Mioveni, Bucsenesti, Radesti (opriri suprimate).
AeroX V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2162 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6768 Data de inscriere : 25/05/2012
Subiect: Re: 105 : Golesti - Campulung - Argesel Dum 17 Mai 2020, 12:30
Gropeni h (comuna Mărăcineni)
Iunie 2019
Mai 2020 (dupa carantina), R 9123 Golesti - Parc Kretulescu (ramura de la IR 1789 Bucuresti Nord - Pitesti)
AeroX V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2162 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6768 Data de inscriere : 25/05/2012
RE 9121 Golesti - Parcul Kretulescu (ramura de la IR 1783 Bucuresti Nord - Pitesti), tot cu grashitty le prind automotoarele astea pe aici. Pacat de priveliste. Dar marfarul de mai jos a iesit mai ok.
Un tren de marfa Tehnotrans Feroviar cu o naveta de Fals-uri de la port Constanta spre Argesel
AeroX V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2162 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6768 Data de inscriere : 25/05/2012
Un material sprijinit de conducerea operatorului de marfă Tehnotrans Feroviar. În filmare avem posibilitatea să observăm și segmentul Parc Krețulescu - Argeșel pe care nu mai ajung astăzi trenurile de călători.
AeroX V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2162 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6768 Data de inscriere : 25/05/2012
Tot la Tehnotrans un material facut de Recorder cu sprijinul OLX. Si e filmat pe sectia 905. Mecanicul tanar, entuziasmat, energic, foarte fericit de peisagistica acestei linii.
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14506 Data de inscriere : 08/01/2011
Subiect: Re: 105 : Golesti - Campulung - Argesel Sam 10 Dec 2022, 20:57
Ai de plm, de mâine pe secția asta revine după 10 ani de absență farmecul vieții malaxa 900. De mâine la tren 9122 veți avea parte de călătorie în timp. Să vezi înjurături. Nu-i dau o lună de zile cu călători că apoi va circula gol că lumea se va duce la auto. Bătaie de joc.
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20628 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25572 Data de inscriere : 17/08/2011
N-ai la ce auto să te duci, că grosul călătorilor merge la Bucureşti şi schimbă la Goleşti. Iar la 15 lei un bilet de student şi 30 unul întreg, poţi să pui Malaxa 900 şi până la Bucureşti şi tot o să meargă full. De la Câmpulung la Piteşti nu merge nimeni cu trenul să facă 2 ore jumate, când pe şosea faci o oră şi un sfert. Şi înainte să îmi spui de angajaţii de la Dacia, află că Dacia are curse auto spre toate localităţile în care are angajaţi, care pleacă direct de la poarta fabricii, deci niciun angajat de la Dacia nu face naveta cu trenul sau cu alte forme de transport public regulat.
_________________ :TTT:
razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3356 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8370 Data de inscriere : 26/05/2011
N-ai la ce auto să te duci, că grosul călătorilor merge la Bucureşti şi schimbă la Goleşti. Iar la 15 lei un bilet de student şi 30 unul întreg, poţi să pui Malaxa 900 şi până la Bucureşti şi tot o să meargă full. De la Câmpulung la Piteşti nu merge nimeni cu trenul să facă 2 ore jumate, când pe şosea faci o oră şi un sfert. Şi înainte să îmi spui de angajaţii de la Dacia, află că Dacia are curse auto spre toate localităţile în care are angajaţi, care pleacă direct de la poarta fabricii, deci niciun angajat de la Dacia nu face naveta cu trenul sau cu alte forme de transport public regulat.
Și CFR Infrastructură ce face în acest sens să aducă o parte din călători la tren, exceptând angajații Dacia, care nu suportă trenurile. De ce nu se construiește un pod peste râul Argeș la nord de municipiul Pitești și o bucată scurtă de cale ferată până la linia 105? Totuși, sunt aproape 100.000 de călători în localitățile cuprinse între Câmpulung Muscel și Mioveni, inclusiv aceste municipii, conform recensămîntului?
Cu trenul circulă foarte puțini spre București din aceste localități, maxim 200 persoane/zi/sens. Iar pe drumuri de 40-60 de ori mai mulți, cu autoturisme, microbuze și autocare. Drumul este aglomerat, am văzut personal. Spre Pitești sunt microbuze la fiecare 20 de minute, spre capitală 10 curse zilnice de autocare, plus mii de autoturisme.
Tu când ai fost ultima oară pe la Câmpulung Muscel, în tranzit? Eu anul acesta ultima oară. Totuși județul Argeș are destule drumuri, multe modernizate. Gradul de motorizare este ridicat.