In mesajul urmator doresc sa va arat un reportaj facut de un pasionat de trenuri, pontus-euxinius , care mi-a dat acordul sa il postez aici:
Salutari la toata lumea!!!!
Va prezint prima mea calatorie din anul scolar....aceasta a avut loc sambata 25.09.2010. Graficul a fost urmatorul:Bucuresti N-Ploiesti V-Ploiesti S-Urziceni-Bucuresti.
Incepem cu inceputul:
24.09.2010-ora 20
Ma duc la gara si iau 1 bilet elev si 1 bilet pensionar la A1621 pana la Ploiesti Vest.
25.09.2010-ora 8.20
Ma trezesc,imi fac rucsacul cu niste provizii(gustari si apa) ,imi iau telefonul,banii,carnetul si evident biletele si la 9.15 ies pe usa spre marea aventura de o zi.La 9.30 ajung in gara,trenul era garat la linia 9.
La 9.50 trenul porneste tras de 91-53-0-477-268-3 spre Sibiu via Ploiesti-Brasov-Copsa Mica.
Ora 10:31
Trenul ajunge fara intarziere in Ploiesti V pe linia 2 si prin ocazia perfecta sa filmez R 473, mai nou,circuland fara grupa de Satu Mare.Ma duc in fata garii si iau autobuzul 2 pana la Coreco Sud locul in care se afla gara.Imi procur biletul la P 8131 si fiind doar 11:15, ma plimb si cu troleibuzul neoplan o statie .
#######
La ora 11:37 ma intorc in gara si astept cu nerabdare sa merg prima data in viata mea cu o rama TE. Nu mica mi-a fost dezamagirea cand la 11:45 trenul a garat la peron iar compunerea era clasa82,,Orangina"+21-47+21-47+21-57 .
Ma sui in tren optimist deoarece nici cu 21-47 nu am mai mers.La 12 fix trenul porneste spre Urziceni.Nici nu apuc sa ma dezmeticesc ca deja trenul opreste in Dambu.Nu stationeaza mai mult de 1 minut si pleaca in graba spre Corlatesti. Nici nu apuc sa ma obisnuiesc cu lumea din vagon ca deja oprim din nou in Corlatesti.
Mai trecem de cateva halte ,oprind in ele bine inteles si ajungem in Dumbrava.
Dupa vro 10 minute maxim ajungem in Zanoaga
Cateva instantanee intre Dumbrava si Zanoaga:
######
Si gara Zanoaga:
Dupa Zanoaga un peisaj frumos...
Si o halta caruia nu ii cunosc numele:
Mai mergem ce mergem si oprim in Draganesti-Prahova
si noul mod de scriere al statiei (cam vechi dupa cerneala)pe o baraca din apropriere
O alta halta caruia i-am uitat numele:
Mai inaintam si ajungem (scris) in Ciorani
Dupa 200 de metri ajungem si tehnic (cladirea gari) in Ciorani unde oprim:
#####
########
########
Mai inaintam,o alta halta care nu avea numele trecut si ajungem in Halta Fulga
-halta fara nume
-halta Fulga
Iar pornim din loc cu pasi repezi spre Urziceni...dar mai avem cateva opriri pana acolo....
-un peisaj
-altul
Si ajungem in Ialomita
Dupa 2 minute de stationare,paleta se ridica,si plecam spre finalul calatoriei noastre.Incet,incet cu pasi marunti,rotile se invart pe calea ferata simpla,neelectrificata spre Urziceni.
Ajungem in Armasesti
###
Ne continuam drumul spre Urziceni si ajungem in Barbulesti(halta situata in mijlocul drumului la iesirea din comuna)
######
Si in sfarsit dupa o calatorie de 55 km intr-un tinut plin de saracie,cu halte daramate,situate in mijlocul drumului,intr-un tren plin de oameni simpli,saraci ,de la tara dar care au cu ce sa se laude,ajungem si in Urziceni,gara plina lafel de saracie,cu o singura casa de bilete.
##
Si in final trenul 8131 cu care am venit:
locomotiva 82-160-0 impreuna cu vagoanele si conductorul de la fereastra care a fost primul angajat al CFR-ului care a indraznit sa se ia de mine si m-a amenintat ca imi ia aparatul foto....cat tupeu...nici politia feroviara din Ploiesti Sud nu s-a luat de mine ca pozam in gara si se ia el....un biet conductor...am ramas profund impresionat in sens negativ.
si tablita vagonului meu:
Reportajul este preluat de aici:
http://feroviar.myfreeforum.ro/foto-f19/galerie-pontus-euxinius-t139.htm#523