|
| Locomotive | |
|
+133ldh80 bubu AeroX ALEXCFR Mihai Nicolae mircea.predoni Ikarus99 strainu Amiralul Tony-PH ets2oltromânia cosmin br EA025 deconectat elm Jurnal Feroviar florin.lifticariu DB Robert mielutu zburator tcm Razvan Tudor TonyCFR Petre_IFTE allred dan tm LascuB_1980 xfiles Elful Cont.dezactivat Teodor c o r v i n @ndrey ATM Re6/6 Katalin4653 membru dezactivat , DPS AndreiStefan adrian.vidican.9 mariuscfrbucuresti Mushu criss0571 Bobby_TM Dutzu V3R razvan22 electrica912 EuroNight Adirmvl daniel_c riciu Cont dezactivat bogdan srl REGIOTRANS12 Alex Avram stefan_br M.I.C.I. ORWO Radu Tudor TonyGFR AndiCFR Adisoft1991s Gabry Gabriel Nesebar Dr2005 Grigor xeonchv redeme nenuandrei djmk1988 basil Horea36 DUAL lokbob Gaby005 andreiutzu Hurricane Cobra catalinu' Desiro256 vilhelm Silver Mihay Jhonyla maus5 Marius Vitosa Criss Ciuc AlexD Adrian78 LanceR adycfrbucuresti decward TVlad cata Vlad mi.tudor marius_catalin84 19jimmy84 Gelu kaan echo007 EA1clony106 mureseanu_976 ANDU2100HP Mihai-Aurel cont dezactivat . yo8scr Lde 2100 AlexCta George membru inactiv The Legend lovekomotive Razvan Iasmin Codrut1985 Stefan Andrei Boracik electrica675 ionutz72 kaylyn didinul cortexedge halmarius 060-EA078 Cito adriandavid cont inactiv vrabieionut COSTACHE MIHAIL jionutz 137 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Iasmin Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 52 Varsta : 34 Localizare : Romania, Bucuresti, sectorul "CARE ESTE" , zona Piata Rahova. Linii: 32, 139, 226, 227, 302, N114, N121. Reputatie : 5682 Data de inscriere : 07/06/2009
| Subiect: Re: Locomotive Vin 06 Aug 2010, 21:34 | |
| - Boracik a scris:
- De ce erau trei locomotive cuplate? Si nu trageau nici o garnitura.Scuzati claritatea.
:ser: :AA16: :AA16: :AA16: :AA16: OF...! Cele 3 LDE-uri faceau manevre intre Depoul Bucuresti Basarab - Gara de Nord (grupa A) si Depoul Bucuresti Calatori unde vor alimenta cu carburant (MOTORINA). |
| | | electrica675 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 367 Reputatie : 5650 Data de inscriere : 12/07/2010
| Subiect: Re: Locomotive Vin 06 Aug 2010, 22:06 | |
| Alt exemplu cu 3 masini..si aceste exemple pot continua .. |
| | | cortexedge Administrator
Numarul mesajelor : 3087 Reputatie : 9339 Data de inscriere : 20/08/2008
| Subiect: Re: Locomotive Vin 06 Aug 2010, 23:13 | |
| Atunci la americani cum de carligul ultimei locomotive din cap tine in spate atat de multe vagoane? (stim cu totii ca americanii au trenuri kilometrice, cu 4-5 locomotive in cap, plus cateva la coada...) _________________ https://www.youtube.com/watch?v=DHIh1GHQG1g |
| | | Iasmin Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 52 Varsta : 34 Localizare : Romania, Bucuresti, sectorul "CARE ESTE" , zona Piata Rahova. Linii: 32, 139, 226, 227, 302, N114, N121. Reputatie : 5682 Data de inscriere : 07/06/2009
| Subiect: Re: Locomotive Vin 06 Aug 2010, 23:14 | |
| - cortexedge a scris:
- Atunci la americani cum de carligul ultimei locomotive din cap tine in spate atat de multe vagoane? (stim cu totii ca americanii au trenuri kilometrice, cu 4-5 locomotive in cap, plus cateva la coada...)
Haideti sa gandim un pic: ce model de cupla au AMERICANII si ce avem noi?! |
| | | ionutz72 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1030 Varsta : 52 Localizare : Prin zona... Reputatie : 6431 Data de inscriere : 30/03/2010
| Subiect: Re: Locomotive Sam 07 Aug 2010, 01:20 | |
| |
| | | Iasmin Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 52 Varsta : 34 Localizare : Romania, Bucuresti, sectorul "CARE ESTE" , zona Piata Rahova. Linii: 32, 139, 226, 227, 302, N114, N121. Reputatie : 5682 Data de inscriere : 07/06/2009
| Subiect: Re: Locomotive Sam 07 Aug 2010, 09:22 | |
| NU cumva sunt cuple automate?! |
| | | halmarius
Numarul mesajelor : 287 Varsta : 57 Localizare : Buc Reputatie : 5530 Data de inscriere : 28/06/2010
| Subiect: forta de tractiune la carlig! Sam 07 Aug 2010, 09:38 | |
| - ionutz72 a scris:
- Întotdeauna la un tren de marfă care are multiplă tracţiune în cap,doar prima locomotivă participa la remorcarea trenului. Restul is puse cu alt scop la roată. Pentru că la un tren surpratonat,daca ar fi la multiplă tracţiune,toate maşinile active,există neconcordanţă în tracţiune în sensul că una trage mai tare şi una mai puţin,putându-se rupe trenul,noi neavând un sistem de sincronizare ca la americani de exemplu. Al doilea motiv e că nu ţine carligul de tracţiune după ultima locomotivă din cap la supratonaj. Pentru aceste cazuri se pun împingătoare sau intercalată în tren.
La călători se pun mai mult pentru asigurarea procentului de frânare.. Forta maxima admisa la Carligul de tractiune 850 KN conform normelor UIC, Un EA are forta maxima la carlig 412 KN, un DA are 314 KN dar problema mare este comanda multipla care la EA nu exista iar la DA numai la masinile din lotul de inceput, GM-urile fiind recent facute au asa ceva! :AA14: |
| | | Iasmin Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 52 Varsta : 34 Localizare : Romania, Bucuresti, sectorul "CARE ESTE" , zona Piata Rahova. Linii: 32, 139, 226, 227, 302, N114, N121. Reputatie : 5682 Data de inscriere : 07/06/2009
| Subiect: Re: Locomotive Sam 07 Aug 2010, 09:39 | |
| - halmarius a scris:
- ionutz72 a scris:
- Întotdeauna la un tren de marfă care are multiplă tracţiune în cap,doar prima locomotivă participa la remorcarea trenului. Restul is puse cu alt scop la roată. Pentru că la un tren surpratonat,daca ar fi la multiplă tracţiune,toate maşinile active,există neconcordanţă în tracţiune în sensul că una trage mai tare şi una mai puţin,putându-se rupe trenul,noi neavând un sistem de sincronizare ca la americani de exemplu. Al doilea motiv e că nu ţine carligul de tracţiune după ultima locomotivă din cap la supratonaj. Pentru aceste cazuri se pun împingătoare sau intercalată în tren.
La călători se pun mai mult pentru asigurarea procentului de frânare.. Forta maxima admisa la Carligul de tractiune 850 KN conform normelor UIC, Un EA are forta maxima la carlig 412 KN, un DA are 314 KN dar problema mare este comanda multipla care la EA nu exista iar la DA numai la masinile din lotul de inceput, GM-urile fiind recent facute au asa ceva! :AA14: BINGO! |
| | | Razvan
Numarul mesajelor : 567 Varsta : 38 Localizare : Nehoiu-BZ Reputatie : 5916 Data de inscriere : 14/04/2010
| Subiect: Re: Locomotive Sam 07 Aug 2010, 11:19 | |
| Si eu cand vedeam 2 sau mai multe EA-uri credeam ca trag in acelasi ritm...nu stiam ca nu pot lucra in acelasi ritm..pana la urma cum e? Sunt 2 sau mai multe locomotive pt eficienta franarii cum zicea cineva mai sus sau cum?...Chiar ma intrebam odata cum de la unele trenuri de calatori(mici) vedeam cate 2 EA-uri... |
| | | jionutz
Numarul mesajelor : 614 Varsta : 42 Localizare : Sat Calacea judetul Timis Reputatie : 5971 Data de inscriere : 28/04/2010
| Subiect: locomotive Sam 07 Aug 2010, 11:24 | |
| |
| | | jionutz
Numarul mesajelor : 614 Varsta : 42 Localizare : Sat Calacea judetul Timis Reputatie : 5971 Data de inscriere : 28/04/2010
| Subiect: locomotive Sam 07 Aug 2010, 11:24 | |
| in sfarsit |
| | | jionutz
Numarul mesajelor : 614 Varsta : 42 Localizare : Sat Calacea judetul Timis Reputatie : 5971 Data de inscriere : 28/04/2010
| Subiect: locomotive Sam 07 Aug 2010, 11:26 | |
| |
| | | jionutz
Numarul mesajelor : 614 Varsta : 42 Localizare : Sat Calacea judetul Timis Reputatie : 5971 Data de inscriere : 28/04/2010
| Subiect: locmotive Sam 07 Aug 2010, 11:27 | |
| |
| | | jionutz
Numarul mesajelor : 614 Varsta : 42 Localizare : Sat Calacea judetul Timis Reputatie : 5971 Data de inscriere : 28/04/2010
| Subiect: locomotive Sam 07 Aug 2010, 11:29 | |
| |
| | | jionutz
Numarul mesajelor : 614 Varsta : 42 Localizare : Sat Calacea judetul Timis Reputatie : 5971 Data de inscriere : 28/04/2010
| Subiect: locomotive Sam 07 Aug 2010, 11:30 | |
| |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Locomotive | |
| |
| | | | Locomotive | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |