| Mersul trenurilor la T.F.C. | |
|
+75Katalyn dan tm marius664 Katalin4653 stefan_br mielutu zburator impuls gabrielcr buldozer2 Radu Tudor IonutCFR2009 Andrey_tm Ciprian roadster cristy79 vatmanul eu kido George1000 blueeyed rizelgeorgel2004 Radu.B allred Spartan1948 Vlad Singeorzan baiazid tudor_vl dexter23 Adirmvl Radu get. Rarau pety Luna AndiCFR razvan - trenuri transferoviarcalatori boldalexandru membru inactiv Caravelle_Zg Grigor orestte M.I.C.I. AlexD popovici soulcage DUAL nenuandrei ATM Dr2005 decward Adrian78 vrabieionut Vitosa clauadrian24 Marius Iulian jionutz lovekomotive cristi ar cont dezactivat . cortexedge MariusM Norbi didinul mureseanu_976 Felix razwy pisti91 Razvan Nesebar cristi CFR opreac srazvi ionutz72 COSTACHE MIHAIL 79 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Razvan
Numarul mesajelor : 567 Varsta : 38 Localizare : Nehoiu-BZ Reputatie : 5941 Data de inscriere : 14/04/2010
| Subiect: Re: Mersul trenurilor la T.F.C. Vin 09 Dec 2011, 17:43 | |
| Oare cam cate automotoare(trenuri) le-ar trebui ca sa acopere si rutele acestea? |
|
| |
nenuandrei V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1542 Varsta : 33 Localizare : Bucuresti Nord Reputatie : 6394 Data de inscriere : 16/09/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor la T.F.C. Vin 09 Dec 2011, 17:46 | |
| Ca sa acopere si aceste rute ar trebui intre 10 si 20 de Automotoare |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22397 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Mersul trenurilor la T.F.C. Vin 09 Dec 2011, 17:50 | |
| - Razvan a scris:
- Oare cam cate automotoare(trenuri) le-ar trebui ca sa acopere si rutele acestea?
Pentru Buzau-Bucuresti-Buzau au nevoie de 1 Motor plus inca 1 pentru Buzau-Galati si inca 1 pentru Cluj-TgMures deci cu 3 motoare ar rezolva problema si toate trasele ar fi acoperite , dar bine ar fi pentru ei sa mai achizitioneze 5 bucati astfel ar avea si de rezerva atunci cand e cazul . |
|
| |
Razvan
Numarul mesajelor : 567 Varsta : 38 Localizare : Nehoiu-BZ Reputatie : 5941 Data de inscriere : 14/04/2010
| Subiect: Re: Mersul trenurilor la T.F.C. Vin 09 Dec 2011, 20:40 | |
| Hmmm...1 motor pt Bz-Buc...nu stiu ce sa zic. In conditiile in care ar face 2 curse dus 2 intors...aprox 520 km insumat.....oare nu l-ar "alerga" cam mult? |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14506 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor la T.F.C. Vin 09 Dec 2011, 22:17 | |
| - Razvan a scris:
- Hmmm...1 motor pt Bz-Buc...nu stiu ce sa zic. In conditiile in care ar face 2 curse dus 2 intors...aprox 520 km insumat.....oare nu l-ar "alerga" cam mult?
Si-atunci care e rolul lor? (al materialului rulant), sa stea? (de EA 004 cu 7.500.000 km parcursi ce zici?) |
|
| |
Razvan
Numarul mesajelor : 567 Varsta : 38 Localizare : Nehoiu-BZ Reputatie : 5941 Data de inscriere : 14/04/2010
| Subiect: Re: Mersul trenurilor la T.F.C. Vin 09 Dec 2011, 23:15 | |
| Fiecare are un PMZ..care difera de la o masina la alta....daca face servici asa la foc continuu cat crezi ca va rezista? Sa zicem ca va fii un singur automotor care va deservi ce se intampla daca "te lasa in drum"?? Ti se pare ok asa la foc continuu? Rolul lor e sa mearga dar trebuie sa ai si un management de intretinere al parcului rulant.Si nu cred ca poti compara un automotor cu o "EA". |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20631 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25575 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor la T.F.C. Sam 10 Dec 2011, 02:31 | |
| În nicio ţară civilizată materialul rulant nu stă. Pentru că dacă stă, nu produce. Apropo de TFG, sunt destul de ,,alergate" automotoarele lor (dacă crapă unul au încurcat-o), la fel şi cele de Regiotrans. Doar la CFR Călători avem locomotive care merg 2 - 3 ore şi apoi remizează până ziua următoare, că e one-man-show mecanicul (nu există prin Ungaria, Austria, Germania titulari pe locomotivă/tren/metrou/tramvai/autobuz ş.a.m.d., când omul îşi face orele, vine schimbul şi ia maşina, iar în unele cazuri vorbim de 3 schimburi, mai ales la trficul de marfă, că la călători sunt puţin trenuri între 22 şi 6). _________________ :TTT:
|
|
| |
Razvan
Numarul mesajelor : 567 Varsta : 38 Localizare : Nehoiu-BZ Reputatie : 5941 Data de inscriere : 14/04/2010
| Subiect: Re: Mersul trenurilor la T.F.C. Sam 10 Dec 2011, 13:36 | |
| Da..asa e..nu a zis nimeni ca trebuie sa stea,dar trebuie sa mai ai macar 1..inca un schimb..dar sa forjezi la maxim pe ceva nu mi se pare ok.Cum ai zis si tu..daca "crapa" e de rau pt ei...asa ca un singur automotor..i-ti dai seama ca face el fata cat face dar....stii cum e vb aia ..."cum il tii as il ai".... |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14506 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor la T.F.C. Sam 10 Dec 2011, 14:48 | |
| Facand un calcul ptr M504 Nehoiasu-Buzau-Nehoiasu (2011/2012) rezulta un necesar de 3 automotoare active plus unul de rezerva (in cazul de fata cele 3 vag plus ldh-ul). Daca mai aveau unul asigurau si ruta Buzau-Buc-Buzau. Turnusul trenurilor este -15250, 15251(nu circ 7), 15256(nu circ 6 si 7), 15257(nu 6 si 7), 15262(nu 6 si 7), 15263(nu 6 si 7). -in zilele de 7 tr 15250 formeaza tr 15253 in Buzau. -15252(nu circ 7), 15253, 15258, 15259, 15264(in zilele de L,M,M,J,V) /15274(in zilele de 6 si 7), 15265. -15254, 15255, 15260, 15261, 15266, 15267. Daca mai aveau un automotor rezulta si turnusul ptr Buzau-Buc-Buzau si anume -DG15252(nu circ 6 si 7), 15206 (nu 6 si 7), 15207(nu 6 si 7), 15208( nu circ 6), 15209(nu circ 6), DG15265(nu circ 6). -in zilele de 6 tr 15208 se formeaza in Buzau din DG15258.
@Razvan ia vezi tu e sau nu timp si ptr mentenanta lor? |
|
| |
Razvan
Numarul mesajelor : 567 Varsta : 38 Localizare : Nehoiu-BZ Reputatie : 5941 Data de inscriere : 14/04/2010
| Subiect: Re: Mersul trenurilor la T.F.C. Sam 10 Dec 2011, 14:55 | |
| Asta e calculul tau..nu se stie insa ce si cum va fii.Hai sa-ti mai dau un exemplu foarte discutat pe aici....E vora despre automotoarele Desiro.Foarte multe sunt trase la gard pt ca au facut distante foarte mari...Buc-..nu stiu...Timisoara,Iasi..nu stiu exact..insa au bagat saracele se acum le tin la gard si nu au bani sa le repare..Km au f multe peste 1 milion(si ale au fost si noi p deasupra nu SH) ..deci nu se poate face comparatia cu o EA spre exemplu.Si daca crapa vreun motor si trebuie sa ajunga la REmarul sa zicem si nu pot sa-l faca asa intr-o statie de domiciliu.Iar e aiurea........... |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14506 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor la T.F.C. Sam 10 Dec 2011, 15:03 | |
| Ia cartea MT 2011/2012 si vezi cum se imperecheaza trenurile la Buzau si Nehoiasu, in conditiile in care Nehoiasu este statia de domiciliu a automotoarelor, tinere imi pare rau despre tine dar esti in paralel cu calea ferata, pasiunea ta se limiteaza doar la a vedea trenuri si atat. Mergi la gara si intreaba mecanicii sau nasii lor, vezi ce-ti spun ei, si mai vorbim apoi... |
|
| |
Razvan
Numarul mesajelor : 567 Varsta : 38 Localizare : Nehoiu-BZ Reputatie : 5941 Data de inscriere : 14/04/2010
| Subiect: Re: Mersul trenurilor la T.F.C. Sam 10 Dec 2011, 20:33 | |
| Mi se pare mie sa vorbeam despre "serviciul unui singur automotor"? Cred ca era vorba daca face sau nu fata un automotor....despre asta e vorba.Ai un punct de vedere al TFG-ului...pt ca in speta despre ei si materialul lor rulant este vorba.
|
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14506 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor la T.F.C. Sam 10 Dec 2011, 21:20 | |
| - ATM a scris:
- Exact asta vrea sa spuna. TFG are cam prea multe trase comparativ cu parcul rulant, pe care-l alearga de-l ia batzu.
Sper totusi sa mai apara ceva din ramele electrice/diesel de care se pomenea pe thread, poate se mai titularizeaza ceva. In legatura cu achizitionarea de rame electrice ptr ruta Buzau-Buc-Buzau problema se pune in felul urmator la companiile private de calatori : unde le revizuiesc? se poate la Nehoiasu? nici gand, curent electric de unde? la Buzau? nici gand, le da flit depoul cfr de marfa, asa ca...tot ,,tractoarele,,(automotoarele) sunt la moda.
Ultima editare efectuata de catre maryus74 in Sam 10 Dec 2011, 21:49, editata de 1 ori |
|
| |
popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6052 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor la T.F.C. Sam 10 Dec 2011, 21:48 | |
| Atata vreme cat nici o norma nu impiedica rularea automotoarelor pe sectii electrificate toata lumea isi va face de cap... |
|
| |
MariusM V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2221 Varsta : 36 Localizare : Bucureşti Reputatie : 8344 Data de inscriere : 27/08/2008
| Subiect: Re: Mersul trenurilor la T.F.C. Sam 10 Dec 2011, 22:10 | |
| Un turnus ceva mai exact:
Luni-Vineri:
Garnitura 1:
R 15250/15251: Nehoiașu(3:40) - Buzău(5:44-5:55) - Nehoiașu(7:53) R 15256/15257: Nehoiașu(8:43) - Buzău(11:02-11:18) - Nehoiașu(13:29) R 15262/15263: Nehoiașu(14:52) - Buzău(17:10-17:50) - Nehoiașu(20:01)
Compunerea: 1 ATM
Garnitura 2:
R 15252/15253: Nehoiașu(4:50) - Buzău(7:01-7:25) - Nehoiașu(9:36) R 15258/15259: Nehoiașu(11:01) - Buzău(13:12-13:34) - Nehoiașu(15:45) R 15274/15265: Nehoiașu(16:12) - Buzău(18:23-20:00) - Nehoiașu(22:11)
Compunerea: 2 ATM(de la 15252, se detașează 1 ATM la Buzău pentru 15206, care se atașează apoi la 15265 după sosirea cu 15209)
Garnitura 3:
R 15254/15255: Nehoiașu(7:00) - Buzău(9:18-9:50) - Nehoiașu(11:54) R 15260/15261: Nehoiașu(12:36) - Buzău(14:47-16:30) - Nehoiașu(18:34) R 15266/15267: Nehoiașu(19:09) - Buzău(21:13-21:25) - Nehoiașu(23:29)
Compunerea: 1 ATM
Necesar: 5 ATM(din care unul de rezervă)
Sîmbăta:
Garnitura 1:
R 15250/15251: Nehoiașu(3:40) - Buzău(5:44-5:55) - Nehoiașu(7:53)
Compunerea: 1 ATM
Garnitura 2:
R 15252/15253: Nehoiașu(4:50) - Buzău(7:01-7:25) - Nehoiașu(9:36) R 15258/15259: Nehoiașu(11:01) - Buzău(13:12-13:34) - Nehoiașu(15:45) R 15264/15265: Nehoiașu(16:12) - Buzău(18:30-20:00) - Nehoiașu(22:11)
Compunerea: 1 ATM
Garnitura 3:
R 15254/15255: Nehoiașu(7:00) - Buzău(9:18-9:50) - Nehoiașu(11:54) R 15260/15261: Nehoiașu(12:36) - Buzău(14:47-16:30) - Nehoiașu(18:34) R 15266/15267: Nehoiașu(19:09) - Buzău(21:13-21:25) - Nehoiașu(23:29)
Compunerea: 1 ATM
Duminica:
Garnitura 1:
R 15250/15253: Nehoiașu(3:40) - Buzău(5:44-7:25) - Nehoiașu(9:36) R 15258/15259: Nehoiașu(11:01) - Buzău(13:12-13:34) - Nehoiașu(15:45) R 15264/15265: Nehoiașu(16:12) - Buzău(18:30-20:00) - Nehoiașu(22:11)
Compunerea: 2 ATM(se detașează 1 ATM de la R 15258 pentru 15208, care se atașează apoi pentru 15265)
Garnitura 2:
R 15254/15255: Nehoiașu(7:00) - Buzău(9:18-9:50) - Nehoiașu(11:54) R 15260/15261: Nehoiașu(12:36) - Buzău(14:47-16:30) - Nehoiașu(18:34) R 15266/15267: Nehoiașu(19:09) - Buzău(21:13-21:25) - Nehoiașu(23:29)
Compunerea: 1 ATM
Nu-i exclus ca 15264 care în mers n-are nicio observație să circule doar sîmbăta și duminica(puteau scrie și ei V 15264). |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Mersul trenurilor la T.F.C. | |
| |
|
| |
| Mersul trenurilor la T.F.C. | |
|