|
| BDŽ-Bulgaria | |
|
+56Michael ets2oltromânia LanceR teoiasi riciu qew00 marius664 Razvan Tudor florin.lifticariu Vitosa mielutu zburator ldh80 rich1974 truscamihai alex.alexus.tm 92Dragos spiderpc Katalyn Amiralul kristi kkk dan tm rizelgeorgel2004 IonutCFR2009 TVlad alliens baiazid Warrior12 @ndrey DUAL user dezactivat... Luna roseanu AlexD Adirmvl razvan - trenuri trenulet Saruman AndiCFR Dr2005 Adrian78 lovekomotive Nesebar halmarius pannonia express luciangeo77 George2210 vrabieionut stegaru jionutz Codrut1985 didi marius_catalin84 Lde 2100 Ionutz 43.309 COSTACHE MIHAIL 60 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11194 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: BDŽ-Bulgaria Mar 06 Sept 2016, 13:32 | |
| |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11194 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: BDŽ-Bulgaria Vin 09 Sept 2016, 21:38 | |
| Bulgarii de la BDJ au din nou probleme cu locomotivele diesel asa ca CFR Calatori de la 1 septembrie asigura tractiunea la trenurile IR 461 pana la Ruse si inapoi cu IR 460. Nu mai vine Ludmila bulgareasca la Giurgiu Nord ci se duce GM-ul la Ruse.
Noul orar al lui IR 460 de la Ruse la Buc.Nord, pe teritoriul Bulgariei orarul ramane neschimbat doar pe distanta Ruse - Giurgiu Nord - Buc.Nord e modificat astfel :
15:05 - 85 - 16:30 = Ruse 16:55 - 55 - 17:50 = Giurgiu Nord 17:56 - 13 - 18:09 = Balanoaia ( oprire tehnica pentru cruce cu R 9347 Buc.Nord - Videle - Giurgiu Nord, in zilele de sambata se suprima caci nu circula R 9347 ) 19:13 - 01 - 19:14 = Videle 20:14 - Sosire Buc.Nord.
La Ruse stationare de 85 minute pentru controlul vamal si asteptarea trenului IR 461 si a locomotivei CFR Calatori. Giurgiu Nord cam mare stationarea de 55 minute fata de 17 minute pe trasa din actualul mers de tren.
De pe www.cfrcalatori.ro aflam ca cel putin inca 30 de zile de acum incolo va circula 460 pe orar modificat si cu locomotiva CFR Calatori de la Ruse la Bucuresti Nord.
Trenul International 461 la intrare in statia Ruse in data de 20 februarie 2016. DSCN2313 by Ali Karpeten, on Flickr DSCN2314 by Ali Karpeten, on Flickr Trenul International 460 intre Ruse Triaj si frontiera. DSCN2315 by Ali Karpeten, on Flickr |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11194 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: BDŽ-Bulgaria Vin 09 Sept 2016, 21:57 | |
| Iata ce mai circula pe la vecini bulgari. Duminica 4 septembrie au aniversat 90 ani de linia ingusta, cel mai lung tren cu 2 locomotive si 12 vagoane pline cu 350 calatori. 14241501_580758258773717_1205180580805292831_o by Ali Karpeten, on Flickr Sursa Foto : Ivan Valkov. 14249754_10202257647920464_3746532940963988168_o by Ali Karpeten, on Flickr Vineri 9 septembrie, gara Mezdra, aburoasa functionala cu vagoane de epoca. 14207836_1240984579285236_7260417335738348544_o by Ali Karpeten, on Flickr Aburoasa by Ali Karpeten, on Flickr Sursa Foto : M.Minchov. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: BDŽ-Bulgaria Vin 09 Sept 2016, 22:07 | |
| De câţiva ani se tot roagă mai mulţi angajaţi CFR să oprească acest internaţional la Bălănoaia şi în alte câteva halte, pentru că nu au cu ce să facă naveta. Acum opreşte... dar orarul e modificat.
N-ar strica ca acest tren să circule ca R între Giurgiu şi Videle (sau măcar tarifat ca R, cu câteva opriri în plus - Toporu, Chiriacu, Bălănoaia, Grădinari, Domneşti, Chiajna), poate se încadrează la R şi ca opriri... că altfel, cară aer. _________________ :TTT:
|
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11194 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: BDŽ-Bulgaria Vin 09 Sept 2016, 22:13 | |
| Ai putea propune lucrul asta, plus ca daca ar fi oferta tarif-regio pe Giurgiu Nord - Buc.Nord ati avea si voi biciclisti inca un tren cu care sa va intoarceti de la turele din Bulgaria. |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: BDŽ-Bulgaria Vin 09 Sept 2016, 22:19 | |
| BDZ are o actiune de 90 de ani de cale ingusta in munti(poate o locomotiva a fost una de la 23 august) linie pe care circula multi straini in timp ce calea ferata Abrud-Turda e inchisa. BDZ are o actiune cu o locomotiva cu abur functionala, fara DA sau LDH de ajutor in timp ce ale CFR nici nu stiu pe unde mai zac, si culmea problema e ca internationalul nu opreste in Balanoaia pentru ceferisti. |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11194 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: BDŽ-Bulgaria Vin 09 Sept 2016, 22:22 | |
| |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11194 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: BDŽ-Bulgaria Vin 09 Sept 2016, 22:35 | |
| @dan tm http://760mm-bg.wixsite.com/home/home-bnf5m
si
https://www.facebook.com/nelly.mancheva/media_set?set=a.10202257622759835.1073742205.1768531516&type=3 |
| | | ets2oltromânia
Numarul mesajelor : 957 Localizare : - Reputatie : 4078 Data de inscriere : 15/06/2016
| Subiect: Re: BDŽ-Bulgaria Dum 16 Oct 2016, 00:36 | |
| |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12287 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: BDŽ-Bulgaria Lun 17 Oct 2016, 12:18 | |
| Totusi, nu cred ca ar fi normal ca un tren international sa opreasca in halte sau statii mici! Este totusi tren international, nu tren regio!
Daca nu ar fi necesitatea schimbarii locomotivei la Videle, de la Bucuresti Nord pana la Giurgiu Nord nu ar trebui sa opreasca deloc (asa cum de altfel circula fara oprire intre Bucuresti Nord si Giurgiu Nord atunci când nu era prabusit celebrul pod de la Gradistea).
Pentru ceferistii care deservesc statiile si haltele de pe linia Videle- Giurgiu Nord, ar trebui introdus un tren regio (eventual cu automotor Desiro sau un automotor de serviciu), cu un orar potrivit.
Si bineinteles- prelungit ca tren de sine statator, cu circulatia permanenta, de la Sofia la Thesaloniki- Atena, si reintrodusa grupa directa Bucuresti- Istambul.
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: BDŽ-Bulgaria Lun 17 Oct 2016, 12:25 | |
| Tu ai lumea ta, traiesti in trecut, ai ideile tale din care nu te scoate nimeni. Nu pricepi ca in ziua de azi nu mai sunt calatori cum erau acum 30 de ani, acum exista avioane ieftine, nu sta nimeni in tren 24 de ore Bucuresti-Atena si la pret de 90 euro cand avionul este 10 euro cel mai ieftin si faci 2 ore maxim. Daca acel tren nu opreste pe parcurs inseamna ca circula gol, trenul Bucuresti-Sofia pleaca din Bucuresti cu multi calatori care coboara in Videle si cel mult in Giurgiu, granita o trece cu oameni de ii numeri pe degete, daca nu opreste in Videle inseamna ca merge cu 5 oameni din Bucuresti, doar vara are multi calatori straini in concedii, in rest nu mai sunt calatori ca pe timpuri sa circule fara oprire. Mai iesi din lumea ta in prezent sa vezi realitatea............ |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12287 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: BDŽ-Bulgaria Lun 17 Oct 2016, 12:42 | |
| 1. Dar dupa ce se va repara podul de la Gradistea si trenul Bucuresti- Sofia va reveni la traseul normal pe linia 902, atunci tot nu a sa mai treaca prin Videle si nu va opri intre Bucuresti Nord si Giurgiu Nord!
2. Daca intradevar pretul unui tren direct Bucuresti- Sofia- Thesaloniki- Atena ar fi 90 de euro (la vagon de dormit), atunci cred ca ar aveea clienti!
Nu toata lumea prefera avionul- pe distanta medii (cum este Bucuresti- Atena), trenul (cu conditia sa ai infrastructura feroviara buna si sa mergi cu vagonul de dormit) are unele avantaje fata de avion! Sunt si oameni care nu se grabesc, care prefera sa vada si locurile prin care trec, care au mai mult bagaj, etc!
Pe partea romaneasca am inteles ca exista un proiect de reabilitare a liniei 902 - nu stiu la bulgari si la greci care este starea infrastructurii feroviare pana la Atena. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: BDŽ-Bulgaria Lun 17 Oct 2016, 12:49 | |
| - ldh80 a scris:
Pe partea romaneasca am inteles ca exista un proiect de reabilitare a liniei 902 - nu stiu la bulgari si la greci care este starea infrastructurii feroviare pana la Atena. Tu nu stii multe, nu iesi din orasul/judetul respectiv dar postezi niste chestii care te depasesc efectiv. Suplimentul la dormitor cu 2 paturi e peste 25 de euro la care adaugi si pretul unui bilet de peste 60 de euro, iar la supliment Single e suplimentul peste 50 de euro. Si eu as vrea trenuri cu tarile din Europa macar la Praha/Munchen dar noi nu mai avem nici macar la Beograd direct. Traim alte vremuri total diferite fata de care ai ramas, nu mai exista Ceausescu la putere din '89!
Ultima editare efectuata de catre Kapпaтй in Lun 17 Oct 2016, 12:54, editata de 1 ori |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: BDŽ-Bulgaria Lun 17 Oct 2016, 12:53 | |
| - ldh80 a scris:
- 1. Dar dupa ce se va repara podul de la Gradistea si trenul Bucuresti- Sofia va reveni la traseul normal pe linia 902, atunci tot nu a sa mai treaca prin Videle si nu va opri intre Bucuresti Nord si Giurgiu Nord!
Sincer, eu chiar mi-aş dori ca actualul tren Bucureşti - Sofia să oprească şi în Grădinari şi în toate staţiile între Videle şi Giurgiu. Am mers de multe ori cu el, niciodată nu am văzut mai mult de 3 muşterii care să treacă graniţa. În schimb, sunt foarte mulţi angajaţi CFR care fac autostopul de pe secţia Giurgiu - Videle până la Videle, că nu au tren. Şi vorbesc de personal cu salarii mici, un naş cu 1200 - 1300 lei salariu nu-şi permite să facă naveta cu maşina personală la Bucureşti, mai ales că nici nu e şosea directă între Videle şi Bucureşti (iar satele de pe traseu - unele - nici măcar asfalt nu au). Iar traseul ,,normal" de pe 902 e cu vreo 30 km mai scurt (nu 60 cum zic cârcotaşii), pentru că trebuie să ocoleşti Bucureştiul pe centură. Mai mult de 20 - 30 minute nu economiseşti cu un astfel de traseu. - ldh80 a scris:
- 2. Daca intradevar pretul unui tren direct Bucuresti- Sofia- Thesaloniki- Atena ar fi 90 de euro (la vagon de dormit), atunci cred ca ar aveea clienti!
Nu toata lumea prefera avionul- pe distanta medii (cum este Bucuresti- Atena), trenul (cu conditia sa ai infrastructura feroviara buna si sa mergi cu vagonul de dormit) are unele avantaje fata de avion! Sunt si oameni care nu se grabesc, care prefera sa vada si locurile prin care trec, care au mai mult bagaj, etc! Cu 100 euro îţi iei un bilet la o cursă de linie, unde ai şi bagaj inclus (de regulă 23 kg la bagajul de cală şi 8 - 10 kg la bagajul de mână, deci în total poţi lua peste 30 kg de bagaj de persoană, arhisuficient pentru o vacanţă) şi ajungi la Atena în 2 ore (hai să zicem 5 ore cu tot cu drumurile la/de la aeroport şi anticipaţia de 2 ore cu care trebuie să mergi la aeroport). 5 ore versus 24 ore la aceiaşi bani... e o ofertă de nerefuzat. _________________ :TTT:
|
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8366 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: BDŽ-Bulgaria Mar 18 Oct 2016, 02:12 | |
| - ldh80 a scris:
- Totusi, nu cred ca ar fi normal ca un tren international sa opreasca in halte sau statii mici! Este totusi tren international, nu tren regio!
Si bineinteles- prelungit ca tren de sine statator, cu circulatia permanenta, de la Sofia la Thesaloniki- Atena, si reintrodusa grupa directa Bucuresti- Istambul.
Am fost doar cu trenul de la Bucuresti la Atena si retur, si mi-a placut mult. Sigur am facut schimbari. Daca nu ar fi schimbari de trenuri, s-ar parcurge aceasta DISTANTA MARE de 1400 km (nu medie) in maxim 24 de ore, cu un pret dus de cel mult 70 euro, vagoane moderne, vor fi minim 50 de calatori zilnic (straini, romani). Autocarele Romania - Grecia au destui calatori, si trenul ar avea cel putin o treime din ei, persoane cu frica sau rau de avion, persoane care vor sa vada teritoriu, cu reduceri. Momentan transportul feroviar in tarile Balcanice si Romania este deficitar din multe motive pe care le stim. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: BDŽ-Bulgaria | |
| |
| | | | BDŽ-Bulgaria | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |