Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 BDŽ-Bulgaria

In jos 
+56
Michael
ets2oltromânia
LanceR
teoiasi
riciu
qew00
marius664
Razvan Tudor
florin.lifticariu
Vitosa
mielutu zburator
ldh80
rich1974
truscamihai
alex.alexus.tm
92Dragos
spiderpc
Katalyn
Amiralul
kristi kkk
dan tm
rizelgeorgel2004
IonutCFR2009
TVlad
alliens
baiazid
Warrior12
@ndrey
DUAL
user dezactivat...
Luna
roseanu
AlexD
Adirmvl
razvan - trenuri
trenulet
Saruman
AndiCFR
Dr2005
Adrian78
lovekomotive
Nesebar
halmarius
pannonia express
luciangeo77
George2210
vrabieionut
stegaru
jionutz
Codrut1985
didi
marius_catalin84
Lde 2100
Ionutz
43.309
COSTACHE MIHAIL
60 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 31 ... 36  Urmatorul
AutorMesaj
Katalyn

Katalyn


Numarul mesajelor : 7376
Varsta : 34
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 11194
Data de inscriere : 09/10/2014

BDŽ-Bulgaria - Pagina 27 Empty
MesajSubiect: Re: BDŽ-Bulgaria   BDŽ-Bulgaria - Pagina 27 Icon_minitimeMar 06 Sept 2016, 13:32



Sus In jos
Katalyn

Katalyn


Numarul mesajelor : 7376
Varsta : 34
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 11194
Data de inscriere : 09/10/2014

BDŽ-Bulgaria - Pagina 27 Empty
MesajSubiect: Re: BDŽ-Bulgaria   BDŽ-Bulgaria - Pagina 27 Icon_minitimeVin 09 Sept 2016, 21:38

Bulgarii de la BDJ au din nou probleme cu locomotivele diesel asa ca CFR Calatori de la 1 septembrie asigura tractiunea la trenurile IR 461 pana la Ruse si inapoi cu IR 460. Nu mai vine Ludmila bulgareasca la Giurgiu Nord ci se duce GM-ul la Ruse.

Noul orar al lui IR 460 de la Ruse la Buc.Nord, pe teritoriul Bulgariei orarul ramane neschimbat doar pe distanta Ruse - Giurgiu Nord - Buc.Nord e modificat astfel :


15:05 - 85 - 16:30 = Ruse
16:55 - 55 - 17:50 = Giurgiu Nord
17:56 - 13 - 18:09 = Balanoaia ( oprire tehnica pentru cruce cu R 9347 Buc.Nord - Videle - Giurgiu Nord, in zilele de sambata se suprima caci nu circula R 9347 )
19:13 - 01 - 19:14 = Videle
20:14 - Sosire Buc.Nord.

La Ruse stationare de 85 minute pentru controlul vamal si asteptarea trenului IR 461 si a locomotivei CFR Calatori.
Giurgiu Nord cam mare stationarea de 55 minute fata de 17 minute pe trasa din actualul mers de tren.

De pe www.cfrcalatori.ro aflam ca cel putin inca 30 de zile de acum incolo va circula 460 pe orar modificat si cu locomotiva CFR Calatori de la Ruse la Bucuresti Nord.


Trenul International 461 la intrare in statia Ruse in data de 20 februarie 2016.

BDŽ-Bulgaria - Pagina 27 25121290051_fdf12c6c24_bDSCN2313 by Ali Karpeten, on Flickr

BDŽ-Bulgaria - Pagina 27 25096237792_903bdbb41e_bDSCN2314 by Ali Karpeten, on Flickr

Trenul International 460 intre Ruse Triaj si frontiera.

BDŽ-Bulgaria - Pagina 27 24918893930_13a4055f74_bDSCN2315 by Ali Karpeten, on Flickr
Sus In jos
Katalyn

Katalyn


Numarul mesajelor : 7376
Varsta : 34
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 11194
Data de inscriere : 09/10/2014

BDŽ-Bulgaria - Pagina 27 Empty
MesajSubiect: Re: BDŽ-Bulgaria   BDŽ-Bulgaria - Pagina 27 Icon_minitimeVin 09 Sept 2016, 21:57

Iata ce mai circula pe la vecini bulgari.

Duminica 4 septembrie au aniversat 90 ani de linia ingusta, cel mai lung tren cu 2 locomotive si 12 vagoane pline cu 350 calatori.

BDŽ-Bulgaria - Pagina 27 29487741671_19c981d95d_b14241501_580758258773717_1205180580805292831_o by Ali Karpeten, on Flickr

Sursa Foto : Ivan Valkov.

BDŽ-Bulgaria - Pagina 27 29458586542_8ee56bbd45_b14249754_10202257647920464_3746532940963988168_o by Ali Karpeten, on Flickr

Vineri 9 septembrie, gara Mezdra, aburoasa functionala cu vagoane de epoca.

BDŽ-Bulgaria - Pagina 27 29568117125_2093e5bb5a_b14207836_1240984579285236_7260417335738348544_o by Ali Karpeten, on Flickr

BDŽ-Bulgaria - Pagina 27 28944646433_f08fcabe54_bAburoasa by Ali Karpeten, on Flickr

Sursa Foto : M.Minchov.

Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25567
Data de inscriere : 17/08/2011

BDŽ-Bulgaria - Pagina 27 Empty
MesajSubiect: Re: BDŽ-Bulgaria   BDŽ-Bulgaria - Pagina 27 Icon_minitimeVin 09 Sept 2016, 22:07

De câţiva ani se tot roagă mai mulţi angajaţi CFR să oprească acest internaţional la Bălănoaia şi în alte câteva halte, pentru că nu au cu ce să facă naveta. Acum opreşte... dar orarul e modificat.

N-ar strica ca acest tren să circule ca R între Giurgiu şi Videle (sau măcar tarifat ca R, cu câteva opriri în plus - Toporu, Chiriacu, Bălănoaia, Grădinari, Domneşti, Chiajna), poate se încadrează la R şi ca opriri... că altfel, cară aer.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Katalyn

Katalyn


Numarul mesajelor : 7376
Varsta : 34
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 11194
Data de inscriere : 09/10/2014

BDŽ-Bulgaria - Pagina 27 Empty
MesajSubiect: Re: BDŽ-Bulgaria   BDŽ-Bulgaria - Pagina 27 Icon_minitimeVin 09 Sept 2016, 22:13

Ai putea propune lucrul asta, plus ca daca ar fi oferta tarif-regio pe Giurgiu Nord - Buc.Nord ati avea si voi biciclisti inca un tren cu care sa va intoarceti de la turele din Bulgaria.
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9101
Reputatie : 13007
Data de inscriere : 16/07/2014

BDŽ-Bulgaria - Pagina 27 Empty
MesajSubiect: Re: BDŽ-Bulgaria   BDŽ-Bulgaria - Pagina 27 Icon_minitimeVin 09 Sept 2016, 22:19

BDZ are o actiune de 90 de ani de cale ingusta in munti(poate o locomotiva a fost una de la 23 august) linie pe care circula multi straini in timp ce calea ferata Abrud-Turda e inchisa.
BDZ are o actiune cu o locomotiva cu abur functionala, fara DA sau LDH de ajutor in timp ce ale CFR nici nu stiu pe unde mai zac, si culmea problema e ca internationalul nu opreste in Balanoaia pentru ceferisti.
Sus In jos
Katalyn

Katalyn


Numarul mesajelor : 7376
Varsta : 34
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 11194
Data de inscriere : 09/10/2014

BDŽ-Bulgaria - Pagina 27 Empty
MesajSubiect: Re: BDŽ-Bulgaria   BDŽ-Bulgaria - Pagina 27 Icon_minitimeVin 09 Sept 2016, 22:22

dan tm a scris:
BDZ are o actiune de 90 de ani de cale ingusta in munti(poate o locomotiva a fost una de la 23 august) linie pe care circula multi straini in timp ce calea ferata Abrud-Turda e inchisa.
BDZ are o actiune cu o locomotiva cu abur functionala, fara DA sau LDH de ajutor in timp ce ale CFR nici nu stiu pe unde mai zac, si culmea problema e ca internationalul nu opreste in Balanoaia pentru ceferisti.

lol! lol! abere
Sus In jos
Katalyn

Katalyn


Numarul mesajelor : 7376
Varsta : 34
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 11194
Data de inscriere : 09/10/2014

BDŽ-Bulgaria - Pagina 27 Empty
MesajSubiect: Re: BDŽ-Bulgaria   BDŽ-Bulgaria - Pagina 27 Icon_minitimeVin 09 Sept 2016, 22:35

@dan tm http://760mm-bg.wixsite.com/home/home-bnf5m

si

https://www.facebook.com/nelly.mancheva/media_set?set=a.10202257622759835.1073742205.1768531516&type=3
Sus In jos
ets2oltromânia




Numarul mesajelor : 957
Localizare : -
Reputatie : 4078
Data de inscriere : 15/06/2016

BDŽ-Bulgaria - Pagina 27 Empty
MesajSubiect: Re: BDŽ-Bulgaria   BDŽ-Bulgaria - Pagina 27 Icon_minitimeDum 16 Oct 2016, 00:36

Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6889
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12287
Data de inscriere : 03/11/2010

BDŽ-Bulgaria - Pagina 27 Empty
MesajSubiect: Re: BDŽ-Bulgaria   BDŽ-Bulgaria - Pagina 27 Icon_minitimeLun 17 Oct 2016, 12:18

Totusi, nu cred ca ar fi normal ca un tren international sa opreasca in halte sau statii mici! Este totusi tren international, nu tren regio!

Daca nu ar fi necesitatea schimbarii locomotivei la Videle, de la Bucuresti Nord pana la Giurgiu Nord nu ar trebui sa opreasca deloc (asa cum de altfel circula fara oprire intre Bucuresti Nord si Giurgiu Nord atunci când nu era prabusit celebrul pod de la Gradistea).

Pentru ceferistii care deservesc statiile si haltele de pe linia Videle- Giurgiu Nord, ar trebui introdus un tren regio (eventual cu automotor Desiro sau un automotor de serviciu), cu un orar potrivit.


Si bineinteles- prelungit ca tren de sine statator, cu circulatia permanenta, de la Sofia la Thesaloniki- Atena, si reintrodusa grupa directa Bucuresti- Istambul.
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22394
Data de inscriere : 06/12/2009

BDŽ-Bulgaria - Pagina 27 Empty
MesajSubiect: Re: BDŽ-Bulgaria   BDŽ-Bulgaria - Pagina 27 Icon_minitimeLun 17 Oct 2016, 12:25

Tu ai lumea ta, traiesti in trecut, ai ideile tale din care nu te scoate nimeni.
Nu pricepi ca in ziua de azi nu mai sunt calatori cum erau acum 30 de ani, acum exista avioane ieftine, nu sta nimeni in tren 24 de ore Bucuresti-Atena si la pret de 90 euro cand avionul este 10 euro cel mai ieftin si faci 2 ore maxim.
Daca acel tren nu opreste pe parcurs inseamna ca circula gol, trenul Bucuresti-Sofia pleaca din Bucuresti cu multi calatori care coboara in Videle si cel mult in Giurgiu, granita o trece cu oameni de ii numeri pe degete, daca nu opreste in Videle inseamna ca merge cu 5 oameni din Bucuresti, doar vara are multi calatori straini in concedii, in rest nu mai sunt calatori ca pe timpuri sa circule fara oprire.
Mai iesi din lumea ta in prezent sa vezi realitatea............

_________________
595423BDŽ-Bulgaria - Pagina 27 Bdeem_8496_aBDŽ-Bulgaria - Pagina 27 Bdeem_8496_aBDŽ-Bulgaria - Pagina 27 Bdeem_8496_a
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6889
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12287
Data de inscriere : 03/11/2010

BDŽ-Bulgaria - Pagina 27 Empty
MesajSubiect: Re: BDŽ-Bulgaria   BDŽ-Bulgaria - Pagina 27 Icon_minitimeLun 17 Oct 2016, 12:42

1. Dar dupa ce se va repara podul de la Gradistea si trenul Bucuresti- Sofia va reveni la traseul normal pe linia 902, atunci tot nu a sa mai treaca prin Videle si nu va opri intre Bucuresti Nord si Giurgiu Nord!

2. Daca intradevar pretul unui tren direct Bucuresti- Sofia- Thesaloniki- Atena ar fi 90 de euro (la vagon de dormit), atunci cred ca ar aveea clienti!

Nu toata lumea prefera avionul- pe distanta medii (cum este Bucuresti- Atena), trenul (cu conditia sa ai infrastructura feroviara buna si sa mergi cu vagonul de dormit) are unele avantaje fata de avion! Sunt si oameni care nu se grabesc, care prefera sa vada si locurile prin care trec, care au mai mult bagaj, etc!

Pe partea romaneasca am inteles ca exista un proiect de reabilitare a liniei 902 - nu stiu la bulgari si la greci care este starea infrastructurii feroviare pana la Atena.
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22394
Data de inscriere : 06/12/2009

BDŽ-Bulgaria - Pagina 27 Empty
MesajSubiect: Re: BDŽ-Bulgaria   BDŽ-Bulgaria - Pagina 27 Icon_minitimeLun 17 Oct 2016, 12:49

ldh80 a scris:


Pe partea romaneasca am inteles ca exista un proiect de reabilitare a liniei 902 - nu stiu la bulgari si la greci care este starea infrastructurii feroviare pana la Atena.

Tu nu stii multe, nu iesi din orasul/judetul respectiv dar postezi niste chestii care te depasesc efectiv.

Suplimentul la dormitor cu 2 paturi e peste 25 de euro la care adaugi si pretul unui bilet de peste 60 de euro, iar la supliment Single e suplimentul peste 50 de euro.

Si eu as vrea trenuri cu tarile din Europa macar la Praha/Munchen dar noi nu mai avem nici macar la Beograd direct. Traim alte vremuri total diferite fata de care ai ramas, nu mai exista Ceausescu la putere din '89! Wink

_________________
595423BDŽ-Bulgaria - Pagina 27 Bdeem_8496_aBDŽ-Bulgaria - Pagina 27 Bdeem_8496_aBDŽ-Bulgaria - Pagina 27 Bdeem_8496_a


Ultima editare efectuata de catre Kapпaтй in Lun 17 Oct 2016, 12:54, editata de 1 ori
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25567
Data de inscriere : 17/08/2011

BDŽ-Bulgaria - Pagina 27 Empty
MesajSubiect: Re: BDŽ-Bulgaria   BDŽ-Bulgaria - Pagina 27 Icon_minitimeLun 17 Oct 2016, 12:53

ldh80 a scris:
1. Dar dupa ce se va repara podul de la Gradistea si trenul Bucuresti- Sofia va reveni la traseul normal pe linia 902, atunci tot nu a sa mai treaca prin Videle si nu va opri intre Bucuresti Nord si Giurgiu Nord!
Sincer, eu chiar mi-aş dori ca actualul tren Bucureşti - Sofia să oprească şi în Grădinari şi în toate staţiile între Videle şi Giurgiu. Am mers de multe ori cu el, niciodată nu am văzut mai mult de 3 muşterii care să treacă graniţa. În schimb, sunt foarte mulţi angajaţi CFR care fac autostopul de pe secţia Giurgiu - Videle până la Videle, că nu au tren. Şi vorbesc de personal cu salarii mici, un naş cu 1200 - 1300 lei salariu nu-şi permite să facă naveta cu maşina personală la Bucureşti, mai ales că nici nu e şosea directă între Videle şi Bucureşti (iar satele de pe traseu - unele - nici măcar asfalt nu au).

Iar traseul ,,normal" de pe 902 e cu vreo 30 km mai scurt (nu 60 cum zic cârcotaşii), pentru că trebuie să ocoleşti Bucureştiul pe centură. Mai mult de 20 - 30 minute nu economiseşti cu un astfel de traseu.


ldh80 a scris:
2. Daca intradevar pretul unui tren direct Bucuresti- Sofia- Thesaloniki- Atena ar fi 90 de euro (la vagon de dormit), atunci cred ca ar aveea clienti!

Nu toata lumea prefera avionul- pe distanta medii (cum este Bucuresti- Atena), trenul (cu conditia sa ai infrastructura feroviara buna si sa mergi cu vagonul de dormit) are unele avantaje fata de avion!  Sunt si oameni care nu se grabesc, care prefera sa vada si locurile prin care trec, care au mai mult bagaj, etc!
Cu 100 euro îţi iei un bilet la o cursă de linie, unde ai şi bagaj inclus (de regulă 23 kg la bagajul de cală şi 8 - 10 kg la bagajul de mână, deci în total poţi lua peste 30 kg de bagaj de persoană, arhisuficient pentru o vacanţă) şi ajungi la Atena în 2 ore (hai să zicem 5 ore cu tot cu drumurile la/de la aeroport şi anticipaţia de 2 ore cu care trebuie să mergi la aeroport). 5 ore versus 24 ore la aceiaşi bani... e o ofertă de nerefuzat.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 3355
Varsta : 42
Localizare : Bucuresti, Romania
Reputatie : 8366
Data de inscriere : 26/05/2011

BDŽ-Bulgaria - Pagina 27 Empty
MesajSubiect: Re: BDŽ-Bulgaria   BDŽ-Bulgaria - Pagina 27 Icon_minitimeMar 18 Oct 2016, 02:12

ldh80 a scris:
Totusi, nu cred ca ar fi normal ca un tren international sa opreasca in halte sau statii mici! Este totusi tren international, nu tren regio!

Si bineinteles- prelungit ca tren de sine statator, cu circulatia permanenta, de la Sofia la Thesaloniki- Atena, si reintrodusa grupa directa Bucuresti- Istambul.

Am fost doar cu trenul de la Bucuresti la Atena si retur, si mi-a placut mult. Sigur am facut schimbari.

Daca nu ar fi schimbari de trenuri, s-ar parcurge aceasta DISTANTA MARE de 1400 km (nu medie) in maxim 24 de ore, cu un pret dus de cel mult 70 euro, vagoane moderne, vor fi minim 50 de calatori zilnic (straini, romani). Autocarele Romania - Grecia au destui calatori, si trenul ar avea cel putin o treime din ei, persoane cu frica sau rau de avion, persoane care vor sa vada teritoriu, cu reduceri.

Momentan transportul feroviar in tarile Balcanice si Romania este deficitar din multe motive pe care le stim.
Sus In jos
Continut sponsorizat





BDŽ-Bulgaria - Pagina 27 Empty
MesajSubiect: Re: BDŽ-Bulgaria   BDŽ-Bulgaria - Pagina 27 Icon_minitime

Sus In jos
 
BDŽ-Bulgaria
Sus 
Pagina 27 din 36Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 31 ... 36  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Discuţii despre tarifele operatorilor feroviari
» Cu Balkan Flexipass in Bulgaria 2010
» Trenuri internaţionale
» Intrebari si raspunsuri internationale
» Trenuri internaţionale

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: DIVERSE :: INTERNATIONAL-
Mergi direct la: