Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 BDŽ-Bulgaria

In jos 
+56
Michael
ets2oltromânia
LanceR
teoiasi
riciu
qew00
marius664
Razvan Tudor
florin.lifticariu
Vitosa
mielutu zburator
ldh80
rich1974
truscamihai
alex.alexus.tm
92Dragos
spiderpc
Katalyn
Amiralul
kristi kkk
dan tm
rizelgeorgel2004
IonutCFR2009
TVlad
alliens
baiazid
Warrior12
@ndrey
DUAL
user dezactivat...
Luna
roseanu
AlexD
Adirmvl
razvan - trenuri
trenulet
Saruman
AndiCFR
Dr2005
Adrian78
lovekomotive
Nesebar
halmarius
pannonia express
luciangeo77
George2210
vrabieionut
stegaru
jionutz
Codrut1985
didi
marius_catalin84
Lde 2100
Ionutz
43.309
COSTACHE MIHAIL
60 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 22 ... 36  Urmatorul
AutorMesaj
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25567
Data de inscriere : 17/08/2011

BDŽ-Bulgaria - Pagina 9 Empty
MesajSubiect: Re: BDŽ-Bulgaria   BDŽ-Bulgaria - Pagina 9 Icon_minitimeMar 13 Aug 2013, 16:25

roger a scris:
- plecarea trenurilor nu e anuntata; nici de mecanic prin avertizare sonora, nici de nasi. Nasii doar flutura un steag si vezi cum trenul o ia din loc.
Ca şi în Ungaria, Austria, Germania, Cehia (dar în Cehia claxonează tramvaiele când demarează...)...

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 3355
Varsta : 42
Localizare : Bucuresti, Romania
Reputatie : 8366
Data de inscriere : 26/05/2011

BDŽ-Bulgaria - Pagina 9 Empty
MesajSubiect: Re: BDŽ-Bulgaria   BDŽ-Bulgaria - Pagina 9 Icon_minitimeMier 14 Aug 2013, 01:08

Este suparator in Romania caci locomotivele la plecare suna mult mai ales in garile din interiorul oraselor si cand nu este necesar. Bine ca nu locuiesc in zona.
Sus In jos
Vizitator
Vizitator




BDŽ-Bulgaria - Pagina 9 Empty
MesajSubiect: Re: BDŽ-Bulgaria   BDŽ-Bulgaria - Pagina 9 Icon_minitimeMier 14 Aug 2013, 02:54

Cum adica e suparator?

E chiar bine ca fluiera la plecare.

Uau ce urechi fine am ajuns sa avem, ce bine ca se desfiinteza linii, trenuri, statii..
Sus In jos
user dezactivat...




Numarul mesajelor : 168
Varsta : 45
Localizare : Vatra Moldovitei, Suceava
Reputatie : 5526
Data de inscriere : 10/04/2010

BDŽ-Bulgaria - Pagina 9 Empty
MesajSubiect: anunt   BDŽ-Bulgaria - Pagina 9 Icon_minitimeMier 14 Aug 2013, 06:50

Eu unul care jumatate din timp o petrec in Romania si jumatate in Franta, m-am format pe ideea semnalizarii plecarii. In Ro stiti cu totii cum e. In Franta nu e foarte departe de sistemul nostru: nu suna locomotiva in gara, insa nashii se ocupa de plecare, fluiera ei, se agita sa fie lumea la bord, anunta in difuzoarele din tren ca se inchid usile, este si un anunt inregistrat pe difuzoarele de pe peron, care anunta ca se vor inchide usile. Nashii stau mereu cu usa deschisa cateva secunde dupa ce trenul s-a pus in miscare, ca sa vada daca totul e in regula.
Personal, nu vreau sa initiez o disputa pe tema aceasta. Doar am vrut sa va spun cum e situatia in Bulgaria, si iata si in Franta. Eu prefer varianta romaneasca si franceza: e mai asa, ca pentru cei cascati ca mine...06:49:58
Sus In jos
Warrior12




Numarul mesajelor : 157
Reputatie : 4707
Data de inscriere : 03/06/2012

BDŽ-Bulgaria - Pagina 9 Empty
MesajSubiect: Re: BDŽ-Bulgaria   BDŽ-Bulgaria - Pagina 9 Icon_minitimeMier 14 Aug 2013, 08:04

La TGV-uri cu siguranta nu stau cu usa deschisa in momentul in care trenul se pune in miscare... Usile se inchid cu aprox. 1 minut inainte de plecarea trenului ( cu un anunt prealabil in limba franceza si in limba tarii destinatie + engleza).
Sus In jos
user dezactivat...




Numarul mesajelor : 168
Varsta : 45
Localizare : Vatra Moldovitei, Suceava
Reputatie : 5526
Data de inscriere : 10/04/2010

BDŽ-Bulgaria - Pagina 9 Empty
MesajSubiect: TGV   BDŽ-Bulgaria - Pagina 9 Icon_minitimeMier 14 Aug 2013, 08:47

La TGV ( vineri o sa zbor cu unul ), usile se inchid in momentul anuntului. Nashul insa ramane intotdeauna cu cheia in usa de serviciu, care se inchide dupa celelalte usi, uneori chiar la 1-2 secunde dupa ce trenul s-a pus in miscare. Eu vorbesc de ceea ce am vazut, avand in vedere ca merg de 4 ori pe luna cu SNCF, iar jumatate din drumuri sunt cu TGV.
Sus In jos
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 2232
Reputatie : 6737
Data de inscriere : 05/10/2012

BDŽ-Bulgaria - Pagina 9 Empty
MesajSubiect: Re: BDŽ-Bulgaria   BDŽ-Bulgaria - Pagina 9 Icon_minitimeMier 14 Aug 2013, 09:36

razvan - trenuri a scris:
Bulgaria sa construiasca o cale ferate de 70-100 kilometri intre Mangalia si Varna pe tarmul marii.
Cu intarziere am sesizat ineptia...De cand poate construi un stat strain o cale ferata in Romania (Mangalia - Vama Veche) ? Acest lucru nu se poate face decat prin proiect transfrontalier insa foarte putin probabil, avand in vedere si faptul ca linia Constanta-Mangalia nu apare in hartile TEN deci nu este propusa pentru reabilitare. Din acest motiv este foarte probabil ca linia sa fie mai degraba propusa pentru desfiintare/relocare.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25567
Data de inscriere : 17/08/2011

BDŽ-Bulgaria - Pagina 9 Empty
MesajSubiect: Re: BDŽ-Bulgaria   BDŽ-Bulgaria - Pagina 9 Icon_minitimeJoi 15 Aug 2013, 00:25

roger a scris:
insa nashii se ocupa de plecare, fluiera ei, se agita sa fie lumea la bord, anunta in difuzoarele din tren ca se inchid usile, este si un anunt inregistrat pe difuzoarele de pe peron, care anunta ca se vor inchide usile. Nashii stau mereu cu usa deschisa cateva secunde dupa ce trenul s-a pus in miscare, ca sa vada daca totul e in regula.
La noi se întâmplă să fluiere locomotiva prea scurt după ce naşul doar a făcut cu steguleţul... şi să îmi plece trenul cu juma' de bagaj în el şi cu subsemnatul şi jumatea cealaltă pe peron. Cum ,,bagajul" rămas era o bicicletă şi IDM a văzut isprava, după 100 m s-a oprit trenul şi am urcat. Naşul o ţinea pe a lui că ,,am ajutat o gravidă şi apoi am dat plecarea, da' nu sunt numai eu, suntem 4, trebuia să fiţi atent (!). Eu sigur spun că aţi venit târziu la tren" Niciun ,,Îmi cer scuze, nu mi-am îndeplinit atribuţiile de serviciu şi nu m-am uitat pe peron dacă a urcat toată lumea" sau ceva asemănător. El o ţinea pe a lui că m-am prezentat târziu la tren, deşi stătusem 20 de minute pe peron să vină trenul şi apoi aşteptasem să coboare toţi. S-a potolit când a văzut de cine s-a luat (s-a schimbat la faţă şi şi-a cerut scuze, deşi cam în silă...), nu am renunţat încă la ideea de a-l reclama, eventual personal la directorul general...

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 3355
Varsta : 42
Localizare : Bucuresti, Romania
Reputatie : 8366
Data de inscriere : 26/05/2011

BDŽ-Bulgaria - Pagina 9 Empty
MesajSubiect: Re: BDŽ-Bulgaria   BDŽ-Bulgaria - Pagina 9 Icon_minitimeSam 17 Aug 2013, 01:29

baiazid a scris:
razvan - trenuri a scris:
Bulgaria sa construiasca o cale ferate de 70-100 kilometri intre Mangalia si Varna pe tarmul marii.
Cu intarziere am sesizat ineptia...De cand poate construi un stat strain o cale ferata in Romania (Mangalia - Vama Veche) ? Acest lucru nu se poate face decat prin proiect transfrontalier insa foarte putin probabil, avand in vedere si faptul ca linia Constanta-Mangalia nu apare in hartile TEN deci nu este propusa pentru reabilitare. Din acest motiv este foarte probabil ca linia sa fie mai degraba propusa pentru desfiintare/relocare.

Se pot aduce si rectificari. Daca ar fii cale ferata intre Constanta si Varna langa litoral ar fii mai pline trenurile decat cele care merg acum intre Arad si Budapesta de exemplu datorita turistilor dintre statiuni. Linia actuala prin Negru Voda este cam inutila si se poate observa acest lucru pentru ca romani si bulgari au devenit mai pretentiosi decat pot caile ferate sa le satisfaca dorintele de rapiditate - pret - confort. Oricum ca sa mergi intre cele doua tari pe litoral ori cu autoturismul sau cu autocarul. In fiecare an se duc pe litoral in Bulgaria 600-800.000 de romani iar acest numar a crescut de peste 10 ori fata de acum 15-20 de ani in urma si multi din acestia se mai plimba intre statiuni. Desigur aceasta linie ar favoriza in primul rand Bulgaria si ar avea un rol puternic turistic.
Sus In jos
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 2232
Reputatie : 6737
Data de inscriere : 05/10/2012

BDŽ-Bulgaria - Pagina 9 Empty
MesajSubiect: Re: BDŽ-Bulgaria   BDŽ-Bulgaria - Pagina 9 Icon_minitimeDum 18 Aug 2013, 11:54

razvan - trenuri a scris:

Daca ar fii cale ferata intre Constanta si Varna langa litoral ar fii mai pline trenurile decat cele care merg acum intre Arad si Budapesta de exemplu datorita turistilor dintre statiuni.
Dar asta vara si doar 2 luni de zile insa ce uiti tu este faptul ca dupa modernizarea coridorului IV traficul spre Ungaria si spre vest in general ca va creste semnificativ fata de cel din prezent iar viceversa este valabila.


razvan - trenuri a scris:

Desigur aceasta linie ar favoriza in primul rand Bulgaria si ar avea un rol puternic turistic.
S-ar putea mai degraba sa defavorizeze Bulgaria intrucat in acest moment acest stat sta foarte bine din punct de vedere turistic iar o eventuala legatura feroviara spre nord ar putea deschide noi perspective turistice pentru o parte din litoralul romanesc, delta Dunarii si potentialul enorm al Dobrogei in general (Velo 6, croaziere cu plecare din Constanta, cetatile grecesti, Dunare, agroturism, turism religios, muntii Macin, podgoriile).
Sus In jos
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 3355
Varsta : 42
Localizare : Bucuresti, Romania
Reputatie : 8366
Data de inscriere : 26/05/2011

BDŽ-Bulgaria - Pagina 9 Empty
MesajSubiect: Re: BDŽ-Bulgaria   BDŽ-Bulgaria - Pagina 9 Icon_minitimeDum 18 Aug 2013, 14:33

Nu cred ca ai fost in Bulgaria pe litoral. Eu da si cu trenul si cu masina (acolo unde nu ajunge trenul) si am vazut si statistici. Litoralul din Bulgaria este vizitat de multi turisti straini si bulgari din aprilie si pana in octombrie iar densitatea de turisti este mult mai mica decat pe litoralul romanesc dar lungimea fiind de 300 kilometri au multe statiuni (mai multe decat in Romania) si mai multi turisti. Turisti straini nu vor veni buluc la noi pe litoral din cauza aglomeratiei, tarifelor, conditiilor. Din Constanta in Delta Dunarii via Medgidia nu este convenabil pentru turisti avand in vedere lungimea si distanta. Doar noi pasionatii mergem sau cei care au gratuitate/reduceri substantiale. Romania nu este Rusia, Ucraina, Belarus unde oamenii inca nu au descoperit avantajele autocarului/masini personale/avionului low cost decat in mica masura si merg cu trenul ore intregi sau zile. Eu am lucrat in turism si stiu cum gandesc agentiile de turism romanesti si clientii lor. CFR CALATORI si BDZ inca au timp sa "fure" parte din clientii transportului auto pentru Bulgaria.
Sus In jos
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 2232
Reputatie : 6737
Data de inscriere : 05/10/2012

BDŽ-Bulgaria - Pagina 9 Empty
MesajSubiect: Re: BDŽ-Bulgaria   BDŽ-Bulgaria - Pagina 9 Icon_minitimeDum 18 Aug 2013, 15:13

razvan - trenuri a scris:
Nu cred ca ai fost in Bulgaria pe litoral.  
Nu stiu ce te face sa fi asa de sigur. Nu am fost decat de la Durankulak la Rezovo adica tot litoralul (peste 300km), o mare parte din el si perpedes. Si nu o data pentru ca sunt constantean iar subiectul Bulgaria pentru mine este la fel de banal ca si cum ai vorbi despre o plimbare prin Dobrogea . Despre litoralul bulgaresc pot sa scriu carti intregi, am trecut prin zone complet necunoscute turistului de rand care mananca doar all-inclusive la Albena, am vizitat manastiri si rezervatii naturale pe care unii nu le gasesc nici pe google map. Dar asta sunt eu, cel care ,,nu am fost in Bulgaria pe litoral''. Dar ce sa mai vorbesc cu tine pentru ca tu esti expert in domeniu si probabil ai dus mai multi turisti la ei decat TUI-ul...

razvan - trenuri a scris:
Litoralul din Bulgaria este vizitat de multi turisti straini si bulgari din aprilie si pana in octombrie iar densitatea de turisti este mult mai mica decat pe litoralul romanesc dar lungimea fiind de 300 kilometri au multe statiuni (mai multe decat in Romania) si mai multi turisti
Destul de ilogica fraza dar am sa incerc sa raspund. Din pacate realitatea din teren este peste ceea ce iti inchipui tu in calitate de ,,expert''. Ca sa te fac sa intelegi trebuie doar sa te gandesti ca in septembrie, adica atunci cand la noi incepe sa bata vantul inclusiv prin Mamaia, in Bulgaria Nisipurile de aur, Sunny Beach daca vii pe cont propriu nu gasesti loc la hoteluri pentru ca gem la propriu de turisti. Si astea sunt intinse rau adica chiar mai mult decat Mamaia.

In alta ordine de idei nici nu trebuie sa mai vorbim despre Nessebar sau Sozopol unde si toamana tarziu autocarele TUI vin si pleaca tixite de turisti nordici. Compari Romania cu Bulgaria ? Compara cursele aero care vin pe Burgas si Varna cu cele care vin pe Constanta si dupa aia mai vorbim.

In Bulgaria in Mai se incepe sezonul iar la noi se lucreaza, se pregatesc sa deschida in iulie.
Sus In jos
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 3355
Varsta : 42
Localizare : Bucuresti, Romania
Reputatie : 8366
Data de inscriere : 26/05/2011

BDŽ-Bulgaria - Pagina 9 Empty
MesajSubiect: Re: BDŽ-Bulgaria   BDŽ-Bulgaria - Pagina 9 Icon_minitimeDum 18 Aug 2013, 20:59

Este foarte bine ca cunoastem realitatea din Romania si Bulgaria. Oricum am comentat si pentru cei care nu au fost niciodata dar ar fii o ocazie buna sa mearga acolo.

Smile 
Sus In jos
Vizitator
Vizitator




BDŽ-Bulgaria - Pagina 9 Empty
MesajSubiect: Re: BDŽ-Bulgaria   BDŽ-Bulgaria - Pagina 9 Icon_minitimeDum 18 Aug 2013, 22:19

Ai comentat aiurea, Nu cred ca stii prea bine ce si cum e la bulgari. Ai inceput cu constructia unei linii si ai dat-o in lungimea litoralului.
Crezi ca cineva vrea sa mearga cu trenul la ei si le-ar trebui cale ferata.
pai astea de Saratov si mai stiu eu de unde daca le trebuiau sa circule prin Negru Voda , apai pe acolo mergeau, ca sint tranzit CFR,

Ce logica are discutia asta? bulgarii sa construiasca o cale ferata pe litoral( vrei sa spui de la Mangalia prin Vama Veche spre Varna?) si apoi o dai in lungimea litoralului si densitatea turistilor?Adica o dai cotita cind te contrazice baiazid?
Sus In jos
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 3355
Varsta : 42
Localizare : Bucuresti, Romania
Reputatie : 8366
Data de inscriere : 26/05/2011

BDŽ-Bulgaria - Pagina 9 Empty
MesajSubiect: Re: BDŽ-Bulgaria   BDŽ-Bulgaria - Pagina 9 Icon_minitimeLun 19 Aug 2013, 01:55

Daca CFR CALATORI sau BDZ acum ar introduce tren sau vagon direct intre Bucuresti si Varna prin Videle sau Negru Voda ar merge mai mult goale. Eu atat mai vreau sa spun : pe sosea faci 4-5 ore via Giurgiu sau Constanta iar cu trenul 7 ore iar voi stiti ca tarifele la tren sunt ridicate avand in vedere conditiile si durata. Prin Negru Voda este bine doar pentru cei care vin din regiunea Moldova sau tarile CSI.

Chiar mi-ar place o cale ferata pe langa Marea Neagra intre cele doua tari. Si-ar dovedi utilitatea.

Ca sa vin cu cifre concrete pe litoralul romanesc in 2012 au venit 1.500.000 turisti (doar 100.000 straini) iar pe litoral in Bulgaria mai mult de dublu - 4 milioane (bulgari + straini). Poate forumisti bulgari se vor gandi sa intrebe BDZ.

Ma voi opri aici cu polemica pe acest subiect... mai ales ca aceasta linie inca ramane un vis.
Sus In jos
Continut sponsorizat





BDŽ-Bulgaria - Pagina 9 Empty
MesajSubiect: Re: BDŽ-Bulgaria   BDŽ-Bulgaria - Pagina 9 Icon_minitime

Sus In jos
 
BDŽ-Bulgaria
Sus 
Pagina 9 din 36Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 22 ... 36  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Discuţii despre tarifele operatorilor feroviari
» Cu Balkan Flexipass in Bulgaria 2010
» Trenuri internaţionale
» Intrebari si raspunsuri internationale
» Trenuri internaţionale

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: DIVERSE :: INTERNATIONAL-
Mergi direct la: