|
| Vagoane seria 21-76(B11) si 89-87(B6) | |
|
+51Adirmvl Simo1971 LanceR Katalyn cfr500 tcm ATM Vitosa mielutu zburator dan tm TonyGFR Lafont Cont dezactivat Dutzu AndreiStefan Katalin4653 Alex Avram AlexD Nesebar KQQ Andrey_tm alex1987 REGIOTRANS12 Nk11 Dr2005 R936 ovivi Mircea Hirjau Goanga 92Dragos DUAL pannonia express jimmy alexandruh decward ravers75 Adrian78 iuli.hard cont inactiv Stratan-Tttggvv COSTACHE MIHAIL vrabieionut tudor_vl razwy Ionutz mureseanu_976 Norbi Hurricane cortexedge lovekomotive Lde 2100 55 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Vagoane seria 21-76(B11) si 89-87(B6) Mar 02 Iun 2015, 19:27 | |
| Asta nu e o abordare ca in doua culori e mai scump, nu trebuia sa le cumpere asa daca nu sint in stare sa le intretina.
Ma gindesc ca exista un caiet de sarcini in care se precizeaza cum sa fie vagoanele atunci cind se comanda, iar daca ele vin asa gata facute de firma, asta nu bliga CFR Calatori sa le cumpere. Da sint faine bune , ne convin dar scaunele le vrem tapitate intr-o singura culoare, caroseria o vrem cit mai simpla fara desene complicate care costa mult la reviziure etc.
Pe principiul ca e mai ieftin asa atunci intr-o zi o sa punem un OSB in loc de geam spart sau poate mai bine o folie de nailon ca e si mai ieftina.Nu e mai ieftin sa fie golirea pe sina a buzilor decit vidanjarea lor? Pai nu se merge putin si pe imaginea firmei? la urmatoarea revizie o sa le puna material maro altor 10 scaune? Mie imi plac trenurile compuse din vagoane cit mai pestrite, sa nu fie monotonie, dar cred ca in interior trebuie pastrata o altfel de imagine Nu sint mai ieftini blugii chinezesti decit uniformele actuale? sau sepcile Adibas decit chipiurile?
ca sa nu mai spun ca ar trebui introdusa obligativitatea ca la 6 luni sa fie spalate cu jet toate tapiteriile. |
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6987 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Vagoane seria 21-76(B11) si 89-87(B6) Mar 02 Iun 2015, 23:08 | |
| - dan tm a scris:
ca sa nu mai spun ca ar trebui introdusa obligativitatea ca la 6 luni sa fie spalate cu jet toate tapiteriile. Un like enorm pentru ce ai zis aici, din partea unei persoane alergice la praf. În rest, nu mă interesează ce culoare au scaunele cât timp e curat în vagon. |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Vagoane seria 21-76(B11) si 89-87(B6) Mier 03 Iun 2015, 14:12 | |
| Nu neaparat praful ca ala s-ar putea aspira mai des daca s-ar face curatenie in mod corect, ci ma refer la jegul ala soios ca un blindaj ce se pune pe unele scaune, ala nu se poate lua decit cu jet.
Ca nu putem vorbi despre murdarirea vagoanelor fara a vorbi si despre curatarea lor.
Cum se face curatenia in vagoane? aproape la fel ca aceea din marile magazine
o firma ( de obicei a cuiva din CFR, asa e la Timisoara a fost articol in ziar) cistiga ,,salubrizarea vagoanelor si a garilor" la un pret fabulos. Firma angajeaza ultimii amariti(este corect ca aia lucreaza) le da salariul minim sau ii plateste la negru, le cumpara cele mai ieftine produse de curatat care pot exista si ii trimite la maturat vagioane si peroane.
De unde sa fie curatenie in acest mod medieval de a face curatenie, cu ultraeconomii? Pe partea cealalata cei de la revizie nu isi fac datoria si de multe ori am trecut prin vagoanele 20-68 care plecau din Timisoara cu veceurile gata infundata, insa in urma venea un responsabil de obiectiv de la firma de curatenie baga capul in buda si ii zicea la una sa dea cu sprai. Am mers in urma lor si citeva buzi erau deja pline cu pisat, deci de unde curatenie.
Pe partea celalata sint animalele care murdaresc, unii sint din degeneratia noua care nu prea au vazut tren si probabil asa fac si acasa sau la ei in zona ca sa epateze, rup scuipa murdaresc, altii sint muncitorii care naveteaza si asteptind trenul se pun pe baut apoi murdareasc, altii sint derbedeii, apoi tiganii si tot asa. Partida trenului este neputincioasa in fata tuturor acestora care sint in grup.
ce solutii ar fi? |
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6987 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Vagoane seria 21-76(B11) si 89-87(B6) Mier 03 Iun 2015, 14:22 | |
| Controale serioase la firmele de salubrizare, asta ar fi una. A doua, care privește călătorii, se poate pune în aplicare cu jandarmeria. Și cu 2-3 săptămâni de muncă la salubrizare în revizii și triaje, pedeapsă pentru distrugerile aduse vagonului (aici includ și ceea ce ne povestea Karpaty din trenurile de 1 mai, cu vomă și bălți de poșircă pe podea, tot la distrugeri intră).
|
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Vagoane seria 21-76(B11) si 89-87(B6) Mier 03 Iun 2015, 14:38 | |
| Nu toate depourile şi reviziile au instalaţii de vidanjat budele vacuumatice. De exemplu, Desiro care face Bucureşti - Tulcea nu e vidanjat la Tulcea, iar cele de pe Videle - Giurgiu se vidanjează o dată la 2 zile, când ajung la Bucureşti (şi asta doar dacă e timp, că dacă nu e alt Desiro disponibil, pleacă înapoi nevidanjate. Evident, buda se înfundă, apoi refulează în tren, e picioarele şi bagajele călătorilor). Cum Timişoara nu a avut în viaţa ei vagoane cu budă vacuumatică, cu excepţia câtorva 22-96, probabil nu are cum să golească budele. _________________ :TTT:
|
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Vagoane seria 21-76(B11) si 89-87(B6) Mier 03 Iun 2015, 15:17 | |
| Timisoara tocmai ca goleste budele deoarece vagoanele grupei Simeria -Sighisoara de la Dacia vin aici la vidanja.
Golirea o face firma de salubrizare, eu ma refeream la cei din revizie care nu repara buzile ca sa le poata goli aia. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Vagoane seria 21-76(B11) si 89-87(B6) Mier 03 Iun 2015, 17:29 | |
| |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Vagoane seria 21-76(B11) si 89-87(B6) Mier 03 Iun 2015, 21:33 | |
| - Dr2005 a scris:
- Nu toate depourile şi reviziile au instalaţii de vidanjat budele vacuumatice. De exemplu, Desiro care face Bucureşti - Tulcea nu e vidanjat la Tulcea, iar cele de pe Videle - Giurgiu se vidanjează o dată la 2 zile, când ajung la Bucureşti (şi asta doar dacă e timp, că dacă nu e alt Desiro disponibil, pleacă înapoi nevidanjate. Evident, buda se înfundă, apoi refulează în tren, e picioarele şi bagajele călătorilor).
Cum Timişoara nu a avut în viaţa ei vagoane cu budă vacuumatică, cu excepţia câtorva 22-96, probabil nu are cum să golească budele. Waw, ma doare capul ce citesc pe aici ! Esti sigur pe tine ca desiro-urile alea sunt plecate cate 2 zile ? De unde le scoti "prietene" ? Cu vidanjarea (uneori) la 2 zile din motivele prezentate de tine ai dreptate. Mai sunt si scapari d-astea... Intreb aici pentru ca este topic despre vagoane : Ce planuri are CFR Calatori cu garnitura aia (vreo 15 vag din seriile 19-50, 39-50, si altele) adusa de ceva timp de la desfiintata Revizie Obor in cea de la Basarab ? Le-au scos toate geamurile am observat. |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13277 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Vagoane seria 21-76(B11) si 89-87(B6) Joi 04 Iun 2015, 00:38 | |
| Probabil autogen.. Nu se mai fac 20-83, deci alte planuri ? |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Vagoane seria 21-76(B11) si 89-87(B6) Joi 04 Iun 2015, 00:44 | |
| Proiectul mai prevedea 30 de bucăţi de 19/20-83. Ca fapt divers, ar mai trebui modernizate 4 TEuri, 18 vagoane 20-68 şi 24 vagoane 11/21-47. Astea erau planurile de acum câţiva ani. Dar asta când or fi bani. Restul vagoanelor ,,reci"... ar trebui urgent casate şi valorificate, ocupă loc degeaba. _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Vagoane seria 21-76(B11) si 89-87(B6) Joi 04 Iun 2015, 02:16 | |
| Nu doar vagoanele ci si locomotivele trebuie casate si taiate la fier vechi, nu mai avem nevoie de atatea fiare care ocupa locul degeaba, punctul de glorie al CFR s-a dus, nu va mai fi ce a fost si sunt atea conserve care stau degeaba de x ani.
Cat despre vagoane, da, 21-47 ar trebui modernizate in 20-31, minim 30-40 de bucati, apoi 20-68 la fel, continuat proiectul ca sunt vagoane bune iar 20-83 la fel, toate 20-50 modernizate in 20-83. Te-uri modernizate in acvile nu mis e par stralucite, sunt prea inghesuite, dar pentru trasee de maxim 200 km sunt ok cum este Bucuresti-Marasesti unde circula pe 5001. Si cateva 20-49 200 ar fi bine venite, pentru trenurile de noapte sa ai si compartimente iar 21-80 modernizate in 21-70 tot pentru IR de noapte iar ar fi minunate daca bani de altele noi nu avem. Cu ce bani s-ar castiga din taiatul locomotivelor conservate ar putea moderniza cateva vagoane. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Vagoane seria 21-76(B11) si 89-87(B6) Joi 04 Iun 2015, 14:26 | |
| 21-80 se vor face salon, pe modelul 21-96.
La locomotive, de bine, de rău, CFR Călători stă mai bine, în sensul că s-au mai valorificat din ,,cadavre" în ultimii ani, unele la privaţi, altele la fier vechi sau pentru piese (de ex., motorul diesel de pe 060-DA-802 a fost vândut Unifertransului de firma de fier vechi care a cumpărat locomotiva). În schimb, la CFR Marfă e tragedie, cam 40% din locomotive sunt conservate de ani buni... şi refuză să le valorifice. Bine măcar că mai taie din vagoanele abandonate (Castelu, Videle, Buc. Triaj, Ploieşti Triaj), multe erau atât de afectate de furturi că nici nu au mai putut fi mutate, fiind dezmembrate la faţa locului. _________________ :TTT:
|
| | | ATM
Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6639 Data de inscriere : 10/07/2010
| Subiect: Re: Vagoane seria 21-76(B11) si 89-87(B6) Joi 04 Iun 2015, 23:43 | |
| Obiectiv vorbind, vagoanele 21-47 sunt fabricate prin anii 70...tehnologia e invechita, cutiile...hm...cam curge rugina din ele...actualmente nu stiu daca are rost sa mai bage bani intr-o modernizare, in conditiile in care exista alte variante cu avantajele lor. Mult mai degraba as fi modernizat ce au mai ramas din 19/20-50, par sa fi fost construite mai cu simtul raspunderii. Ca sa nu mai vorbim de 21-80 si Ava Corail, basca sunt sigur ca s-ar gasit la preturi de dumping niscaiva vagoane straineze s-h care, oricum, sunt deasupra 21-47.
Desigur, 21-47 au avantajul impartirii in saloane medii/mici, iar proiectul 20-31 e Ok pentru tren Regio...dar asta e cam singurul lucru care poate fi mentionat in favoarea lor. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Vagoane seria 21-76(B11) si 89-87(B6) Joi 04 Iun 2015, 23:53 | |
| Decât sa modernizeze în 20-68 și 20-83 mai bine ar cumpără 50 de bucăți de afară și modernizate 21-90 noastre împreună cu 21-80 și revizuite vagoanele apte de 160km/h Decât un 20-55 vara mai bine as prefera un 20-31 plus ca ieri am văzut utilitatea vagoanelor cu uși mari gen 20-31 26-16 la trenurile de naveta regio am stat 2 minute sa coboare 20 de oameni cu toate ca au coborât pe partea opusa nu se putea urca pentru ca nu aveau loc sa înainteze cei de jos |
| | | tcm
Numarul mesajelor : 623 Varsta : 29 Localizare : Oradea ; Leeds (UK) Reputatie : 4462 Data de inscriere : 27/06/2014
| Subiect: Re: Vagoane seria 21-76(B11) si 89-87(B6) Dum 05 Iul 2015, 00:51 | |
| In compunerea lui IR 1932. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Vagoane seria 21-76(B11) si 89-87(B6) | |
| |
| | | | Vagoane seria 21-76(B11) si 89-87(B6) | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |