| 515 : Dorneşti - Gura Putnei - (Putna) - Nisipitu - Seletin UKR | |
|
+86t1972 Theijs aris86 TER200 Adirmvl ciprian71 Cipri Andrei Neculai Katalyn alliens denismario.ruxanda rinaldoparaipan AndreiSV DAS 2011 Ionutz deconectat lifetec marius664 calatorul dan tm Luca tgv Cont.dezactivat Lumunita Stana NicuS vatmanul j o a n t a FelixTheBear030 FeroFan97 Plescan Floare M.I.C.I. DanyCfrPascani TVlad seby1998 HaryCFR cortexedge Dutzu vladau2000 AndreiStefan user dezactivat... Teodor Luna joanta liviulav33 kasapis2007 EuroNight kristi kkk Kriszti219 Katalin4653 IR 1837 oduneac ravers75 popovici redeme COSTACHE MIHAIL IonutCFR2009 KQQ razvan - trenuri Dr2005 Vitosa cfr500 eu Andrey_tm alinx3330 Adrian78 adycfrbucuresti Semafor Jhonyla Lucian Sv jionutz cont dezactivat . ionutz85 Balto Bogdan-CFR bogdan srl didinul MariusM Hurricane Nesebar mishu88 Vlad cristi CFR lovekomotive srazvi cristi ar mardaryroby Norbi myster2008 90 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: 515 : Dorneşti - Gura Putnei - (Putna) - Nisipitu - Seletin UKR Sam 20 Aug 2022, 22:03 | |
| Nu venea de la Iași în fiecare zi ci doar o dată pe săptămână se făcea schimbul de automotoare, parcă în zilele de joi ? (nu mai știu exact). Faza cu nu mai vede depoul Suceava automotoare desiro li se datorează tot lor. Ei neavând hală pentru automotoare și nici priză de 380V, acu 2 ierni un mecanic venit de la drum a uitat că nu trebuie să-i oprească motorul peste noapte iar dimineață mai pornește-l dacă poți. Au cuplat o EA de automotor și i-au dat curent. Cum amperajul la EA e mai mare față de cât are desiro i-au prăjit calculatorul. De atunci Centralul se opune realocări de automotoare desiro la depoul Suceava (pentru a deservi secția Putna). |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: 515 : Dorneşti - Gura Putnei - (Putna) - Nisipitu - Seletin UKR Sam 20 Aug 2022, 22:55 | |
| Toată lumea vorbeşte de ecologie şi CFR Călători ţinea Desiro cu motorul pornit o noapte întreagă? Parcă suntem în comunism, când din cauza bateriilor execrabile produse în România, se porneau autobuzele dimineaţa în garaj cu bancul de start şi turele mici stăteau cu motorul pornit 5 - 6 ore între schimburi. În tot depoul nu s-a găsit o priză de 380V? Deşi parcă Desiro au şi baterii, tocmai ca să poţi porni motoarele... _________________ :TTT:
|
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9099 Reputatie : 13004 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: 515 : Dorneşti - Gura Putnei - (Putna) - Nisipitu - Seletin UKR Sam 20 Aug 2022, 23:02 | |
| depou de electrice fără 380 V? în comunism nu erau baterii, acuma ce nu au ca să meargă calea ferata măcar ca în comunism ici colo? |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: 515 : Dorneşti - Gura Putnei - (Putna) - Nisipitu - Seletin UKR Sam 20 Aug 2022, 23:15 | |
| Habar nu ai problemele cu care se confruntă CFR Călători. Îmi lași așa o impresie că ești printre cei care cred că o vopsea dată pe materialul rulant gata i-au rezolvat problemele. Nu, nici pe departe. Deja avem tsam-uri la gard după nici 2 ani de la RR. Sau ieșit la drum de câteva luni și deja e în 4 MET. Idem și la GM. |
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9099 Reputatie : 13004 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: 515 : Dorneşti - Gura Putnei - (Putna) - Nisipitu - Seletin UKR Dum 21 Aug 2022, 07:43 | |
| cui te adresezi , vitosa, mie sa la Dr2005?
eu pe el l- am intrebat de comunism.
|
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: 515 : Dorneşti - Gura Putnei - (Putna) - Nisipitu - Seletin UKR Dum 21 Aug 2022, 10:28 | |
| |
|
| |
Laurentiu Ciobanu
Numarul mesajelor : 1418 Varsta : 40 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4065 Data de inscriere : 24/08/2017
| Subiect: Re: 515 : Dorneşti - Gura Putnei - (Putna) - Nisipitu - Seletin UKR Dum 21 Aug 2022, 14:22 | |
| - Vitosa a scris:
- Nu venea de la Iași în fiecare zi ci doar o dată pe săptămână se făcea schimbul de automotoare, parcă în zilele de joi ? (nu mai știu exact).
Faza cu nu mai vede depoul Suceava automotoare desiro li se datorează tot lor. Ei neavând hală pentru automotoare și nici priză de 380V, acu 2 ierni un mecanic venit de la drum a uitat că nu trebuie să-i oprească motorul peste noapte iar dimineață mai pornește-l dacă poți. Au cuplat o EA de automotor și i-au dat curent. Cum amperajul la EA e mai mare față de cât are desiro i-au prăjit calculatorul. De atunci Centralul se opune realocări de automotoare desiro la depoul Suceava (pentru a deservi secția Putna). Cum mama ciorilor? Ce fel de idioti lucreaza la Central de se opun alocarii de Desiro pentru motivul asta? Plus ca nu inteleg cum amperajul poate praji un calculator. Stiam ca voltajul, dar nu cred ca erau atat de idioti incat sa-i dea curent de 220V cand ea avea nevoie de 24V sau cat o fi, ca nici eu nu bag direct 220V in telefon, ci transform pana la 5/9V. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: 515 : Dorneşti - Gura Putnei - (Putna) - Nisipitu - Seletin UKR Lun 22 Aug 2022, 22:52 | |
| Transformatorul principal de pe EA are o înfăşurare pentru servicii auxiliare de 380V. Numai că el îţi scoate 380 V când în reţea ai fix 25.000 V, doar că trensiunea în reţea se duce până la 27.000 V, care afectează şi ieşirea din transformator (aşa se ,,prăjeau" vagoanele pe vremuri, de la peste 1500 V pe circuitul de încălzire tren). Dar tot mă miră că un depou nu are instalaţie electrică pe 380 V trifazat (de fapt 400V, că atât e acum standardul la noi). Cred că şi la mine la bloc în panoul general găsesc 400 V trifazat şi apartamentele împărţite cumva la cele 3 faze. Deşi unii se jură că au reuşit să găsească în acelaşi apartament 2 faze diferite când au constatat că juma' de apartament nu are curent, deşi siguranţele erau la locul lor. În condiţiile astea, un depou a avut nevoie să tragă un EA lângă un Desiro? Înţeleg că Desiro nu încape în hală, dar nu putea fi tras undeva aproape de hală pentru a fi conectat la un cablu de la instalaţia de 400 V din hală, care pun pariu cu voi pe cât vreţi că există? _________________ :TTT:
|
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: 515 : Dorneşti - Gura Putnei - (Putna) - Nisipitu - Seletin UKR Mar 23 Aug 2022, 09:35 | |
| Priza de 380v ar trebui sa existe în fiecare depou pentru că există și pe locomotivele EAuri priza de 380v unde se alimentează un motor de tracțiune pentru a se deplasa locomotiva prin hala fara alimentare de la catenara.. Și la Curtici era amenajata o priza pentru menținerea AM Desiro in stare calda . Normal ar trebui sa aibă instalație Webasto pentru pornire la rece cu preîncălzirea apei dar din astea au doar Siemens ER Hercules doar modelele după 2009 |
|
| |
Theijs
Numarul mesajelor : 59 Reputatie : 3868 Data de inscriere : 22/06/2014
| Subiect: Re: 515 : Dorneşti - Gura Putnei - (Putna) - Nisipitu - Seletin UKR Lun 29 Aug 2022, 11:52 | |
| Și la Curtici era amenajata o priza pentru menținerea AM Desiro in stare calda.
At which track in Curtici an electric socket has been placed to warm up a Desiro? I don't recall having seen one.
|
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: 515 : Dorneşti - Gura Putnei - (Putna) - Nisipitu - Seletin UKR Lun 29 Aug 2022, 12:21 | |
| - Theijs a scris:
Și la Curtici era amenajata o priza pentru menținerea AM Desiro in stare calda.
At which track in Curtici an electric socket has been placed to warm up a Desiro? I don't recall having seen one. Track 2A which is a clogged line |
|
| |
t1972
Numarul mesajelor : 380 Localizare : 01 08 1972 Reputatie : 2978 Data de inscriere : 22/10/2017
| Subiect: M 700 Vin 28 Oct 2022, 20:44 | |
| Ma uit pe mers si vad ca operatorul de stat acumuleaza intirzieri mari, datorita rebrusarii locomotivei..pacat sectia are calatori dar multi o sa se orienteze catre alte mijloace de transport datorita serviiciilor precare pe care le ofera transportul pe calea ferata..Pacat pacat, cei de la regionala Iasi vin cu argumente puierile vagi lipsite de sens..Niciodata nu o sa se faca nimic..nu acuz si nu defaimez, dar lumea te roaga sa mearga cu trenul iar tu ii alungi.Din contra ar trebui sa se faca investitii caci aceasta sectie are potential.. |
|
| |
t1972
Numarul mesajelor : 380 Localizare : 01 08 1972 Reputatie : 2978 Data de inscriere : 22/10/2017
| Subiect: Mers Vin 28 Oct 2022, 21:03 | |
| De ce nu se fac investitii in sectiile cu potential, cele care au calatori, chiar si sectiile inchiriate celorlalți operatori, pentru a reduce timpii de parcurs pentru a creste gradul de comfort...se investeste in....coridoarele pan Europene,,iar in celelalte nimic..Calatori sint dar ce pacat ca nu se face nimic pentru ai mentine..Daca era in Germania aceasta sectie era si electrificata..are potential..Pacat.. |
|
| |
IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12455 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: 515 : Dorneşti - Gura Putnei - (Putna) - Nisipitu - Seletin UKR Vin 28 Oct 2022, 21:10 | |
| Este in categoria linii neinteroperabile... deci lasata in abandon. Trage de ea cat poate si intr-o zi gata, cade viteza la 15 km/h si nu mai circula nimic. |
|
| |
Laurentiu Ciobanu
Numarul mesajelor : 1418 Varsta : 40 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4065 Data de inscriere : 24/08/2017
| Subiect: Re: 515 : Dorneşti - Gura Putnei - (Putna) - Nisipitu - Seletin UKR Lun 31 Oct 2022, 12:50 | |
| Atunci macar sa lase privatul in loc. |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: 515 : Dorneşti - Gura Putnei - (Putna) - Nisipitu - Seletin UKR | |
| |
|
| |
| 515 : Dorneşti - Gura Putnei - (Putna) - Nisipitu - Seletin UKR | |
|