CFR Călători şi-a tăiat singur craca de sub picioare, când a refuzat să mai repare Z6100/6300-urile şi a continuat să investească în locomotive şi vagoane.
_________________ :TTT:
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
Ce sa mai investeasca si in alea ca nu se mai gasesc piese de schimb poate era cel mai bine sa cumpere cateva ca piese de schimb pentru ca SNCF le inlocuieste pe toate..
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
Putea să le cumpere pe toate, eventual gata revizuite de francezi. Ideea era că e nevoie de automotoare şi rame electrice, nu de locomotive şi vagoane.
_________________ :TTT:
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
CFR ar fi bine sa achizitioneze ceva nou daca vor sa ii si tina un timp mai indelungat , daca cumpara vechituri astea mereu vor avea nevoie de reparatii si mereu ii va lasa in drum . Ar putea sa cumpere Desiro electric sau Bombardier Talent .
_________________
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
Pai da poate nu are x sau y firma de reparat automotoare sa iasa comisionul asa iasa la modernizat vagoane si locomotive..Probabil s-a schimbat puterea si cei de la Remaul sunt in dizgratia celor care sunt la putere acuma Francezii mai au 53 de unitati dar sunt la 1500v folosite pe la langa Paris
ATM
Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6638 Data de inscriere : 10/07/2010
quote CFR ar fi bine sa achizitioneze ceva nou daca vor sa ii si tina un timp mai indelungat unquote
Aici nu prea-s de acord. Le-a ajuns CFR-ului cutitul la os, lumea cam dispare vazand cu ochii de la tren, si concomitent se anuleaza in veselie regio pe motiv de neprofitabilitate (de parca un DA sau EA cu 2 vagoane ar putea fi vreodata profitabil). La fel ca-n anii 40, CFR-ul e obligat sa treaca repejor pe automotoare daca nu vrea sa se duca pe pluta. In atare conditii, prioritatea maxima e mentinerea clientilor aia platitori asa cum or fi ei acuma, ca daca-i scapi, nici ca-i mai aduci inapoi. Cu ADH, cu Z6100, cu ce automotor o fi, show must go on, a cam trecut timpul marilor investitii de viitor, acuma CFR-ul e obligat sa lucreze in termene scurte, scurte...degeaba ar cumpara ei automotoare noi, varsand bani cu galeata pentru ele (bani care, in treacat fie vorba, nu sunt...) daca intre timp ei pierd clientii tinta. Z6100 e (inca) o rama decenta; macar nu sperii oamenii cum faci cu o Malaxa 77 sau un LVT. Nu-nteleg de ce nu se caseaza 1-2 unitati si sa se repare restul cu ele.
Puneti mina pe pix si scrieti, consultati saitul, faceti dregeti
Pai aia de la CFR sint rupti de lume frate.
daca au anulat trenurile pe 501 ce o sa faca oamenii, o sa scrie reclamatii? au anulat trenurile pe 310 intre 05.04-15.53 simbata si duminica. bun in ambele cazuri ce au facut potentialii pasageri? au cautat solutii si firesc au plecat spre autobuze si masini de ocazie. Citi dintre ei stiu sa foloseasca internetul? citi stiu ca se pot adresa cuiva pentru rezolvarea problemei?
Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13806 Data de inscriere : 08/04/2009
Şi ar mai fi întrebarea "câţi vor neapărat rezolvarea problemei?" pentru că sunt mulţi pe care nu îi interesează cu ce merg (cu trenul, cu duba sau cu ocazia) atâta timp cât ajung unde au de mers.
ATM
Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6638 Data de inscriere : 10/07/2010
Omul isi rezolva problemele cum poate, in functie de necesitati.
Nu e treaba lui sa rezolve insa problemele furnizorului. Dimpotriva, e treaba furnizorului sa vina in intampinarea clientului cu serviciile previzionat necesare. Daca pe furnizor il doare-n c*r, sa nu se mire ca-i bate vantu' si ca se-ndreapta cu pasi repezi spre groapa.
O analogie stupida, stiu, dar relevanta: te duci la un chiosc sa-ti iei o Cola. N-au Cola. N-au Cola ca nu s-au gandit sa faca un stoc suficient, sau ca nu si-au platit factura catre Coca-Cola HBC, sau ca e patronul idiot, sau ca au contract de exclusivitate cu Pepsi -ce conteaza de ce n-au? conteaza ca NU au ce vrei tu. Ce te faci in situatia asta, suni patronul, te certi cu vanzatoarea, ii explici legile economiei de piata, a concurentei libere, regulile cererii si ofertei, a fidelizarii clientilor? ...sau te duci la chioscul alaturat, unde un patron mai cu minte are si Cola pe stoc?
Tragand linie, calatorul (si ma refer aici strict la calatorul platitor) are dreptul sa isi aleaga serviciul preferat, si nu poate fi invinuit nici macar tangential de bulibaseala asta perpetua din randurile CFR-ului.
mishu88 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1019 Varsta : 36 Localizare : Fălticeni, jud. Suceava Reputatie : 6956 Data de inscriere : 12/02/2009
Trenul Personal de Cacica cu vagon cuseta - ARHIVA, [August, 2009]
În imagini puteți urmări Trenul Personal 18703, Suceava - Ilva Mică (fost Personal 5737, Suceava - Cacica), intrând în stația Cacica. Avea 3 vagoane de călători de clasa a II-a, dar și un vagon cușetă 50-30 care circula fără călători și avea să fie lăsat în gara Vatra Dornei pentru compunerea Trenului Accelerat 1654, Vatra Dornei Băi - București Nord. Locomotiva de tracțiune a fost 40-0139-2.
Cacica este un sat în care conviețuiesc polonezi, români, ruteni, germani, evrei, ruși, unguri, cehi și slovaci, tot aici fiind una dintre cele mai vechi exploatări de sare recristalizată din saramură din Europa. În mijlocul satului există și o biserică romano-catolică proclamată în 2000 de Papa Ioan Paul al II-lea ca basilică minor.
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
Acea cușetă făcea parte din Trenul Accelerat Vatra Dornei Băi - București Nord și făcea naveta de la Vatra Dornei la Suceava pentru revizie la Revizia de Vagoane Suceava.
Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13806 Data de inscriere : 08/04/2009
Subiect: Re: 513 : Dărmăneşti - Cacica - Gura Humorului Mar 13 Aug 2013, 13:32
Intrare în Cacica dinspre Gura Humorului (2009) Liber la abătută cu viteză redusă, semaforul de ieşire ordonă oprirea