Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12288 Data de inscriere : 03/11/2010
Subiect: lINIA 202 Mar 12 Apr 2011, 20:19
Ma bucur! Poate va veni ziua cand gara Lupeni sa aiba din nou semnale functionale . Cred ca e unica gara din tara unde pana si becurile de la semnale au fost furate.
The Legend V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1115 Varsta : 30 Localizare : TIMISOARA SI ATAT! Reputatie : 6448 Data de inscriere : 03/08/2010
vai de capu meu ce e acolo...eu ma crucesc cand vad ca vine trenu de la craiova cu vreo 3ordine scrise nici pe jumate dar ordinu ala care e scris absolut tot si poate si pe verso ma face sa imi fac cruce pana de craciun
Cobra
Numarul mesajelor : 267 Reputatie : 5443 Data de inscriere : 28/09/2010
Asa arata O.C a unei navete de la Mintia la Lupeni mecanici nu se mai uita la el doar la conditiile de circulatie nu e asa greu eu il stiu pe de rost de vreo 10 ani poate mai bine de cand au aparut restrictile... Mai am O.C si din tara Craiova,Chiajna Bucuresti Noi Palas Faurei Galati Siculeni Pojorata etc
mishu88 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1019 Varsta : 36 Localizare : Fălticeni, jud. Suceava Reputatie : 6958 Data de inscriere : 12/02/2009
10 aprilie 2011 = M202, M900: Excursie FeRoviaRă Petroşani – Tîrgu Jiu – Filiaşi – Bucureşti Nord
Iată că a doua jumătate a zilei de duminică începea pentru mine în Petroşani. Aici m-am întâlnit cu 09niceboy, un înfocat pasionat de FeRoviaRe, în special de „delfine mari”, aşa cum îi spune el (Clasa 47). Superbele locomotive sunt cam rare în acea zonă, însă o dată cu achiziţionarea locomotivei 692 de către DB Shenker, colegul nostru din Petroşani promite să vină cu filmări frumoase cu locomotiva vopsită în forma unui delfin!
După plecarea din Petroşani cu Trenul Personal de Craiova, am intrat cu viteză redusă într-un tunel din care am ieşit şi... am văzut începutul Văii Jiului. Trenul cu două vagoane etajate scârţâia pe şinele puse acolo cu zeci de ani în urmă, în timp ce Jiul curgea repede pe traseul pe care şi l-a format cu mii de ani în urmă.
În Defiliul Jiului se regăsesc staţiile Livezeni, Strîmbuţa, Pietrele Albe, Lainici, Meri şi Valea Sadului. După parcurgerea acestor 30 de kilometri, staţiile de cale ferată nu mai sunt încadrate de munţi, ci de dealurile Podişului Getic. De la Tîrgu Jiu la Cărbuneşti şi de la Cărbuneşti la Filiaşi, calea ferată trece de câteva ori peste cursul meandrat al râului Gilort.
De la Filiaşi la Bucureşti Nord, magistrala 900 susţine mersul trenului accelerat venit de la Cluj-Napoca prin Valea Jiului. Imaginile de pe acest traseu sunt tare sărăcăcioase, bateriile fizice şi psihice mi se terminaseră. Vă promit că voi reveni în viitorul apropiat cu un material mai detaliat despre ruta Bucureşti Nord – Filiaşi – Petroşani.