Numarul mesajelor : 3759 Varsta : 47 Localizare : Hunedoara Reputatie : 8501 Data de inscriere : 16/10/2013
Subiect: Re: Arad (200) Mar 15 Apr 2014, 13:33
Da, Adrian, de 5 si 6 ziceam! Dar, daca la 5 ajungi fara mari probleme, la 6 e durere! Ocolis mare, consum de nervi si de energie pe masura!
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13267 Data de inscriere : 05/01/2011
Subiect: Re: Arad (200) Mar 15 Apr 2014, 13:59
Nu va mai impacientati atat .. o sa termine pasarela aia curand ,ca liniile sunt facute parfum de repede .. Asa s-a procedat si la Sighisoara ,doar ca acolo datorita conf statiei,au luat-o invers .. mai intai au reabilitat liniile cu peron(improvizand peroane la liniile de marfa,dupa care s-au ocupat de liniile de marfa..
Spartan1948 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2108 Varsta : 32 Localizare : Cluj-Napoca Reputatie : 6898 Data de inscriere : 15/03/2012
Subiect: Re: Arad (200) Mar 15 Apr 2014, 14:01
Eh lasa ca macar asa face lumea putina miscare dupa ce a coborat din tren . Lasand gluma la o parte, acum gara Arad este un santier, nu avem ce face. Macar se lucreaza, asta conteaza.
Andrey_tm Moderator si Regizorul anului
Numarul mesajelor : 5864 Reputatie : 11646 Data de inscriere : 08/09/2011
Subiect: Re: Arad (200) Mar 15 Apr 2014, 14:05
Apogeo, n-ai filmat/pozat si lucrarile dintre Km. 614 si Arad?
c o r v i n V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3759 Varsta : 47 Localizare : Hunedoara Reputatie : 8501 Data de inscriere : 16/10/2013
Subiect: Re: Arad (200) Mar 15 Apr 2014, 20:24
Andrey, te referi la portiunea dintre, sa zicem, Glogovat si Arad? Daca de aia intrebi, am ceva din coada trenului dar printr-un geam murdar!
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18712 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24279 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Arad (200) Mar 15 Apr 2014, 22:17
andrey_tm a scris:
Apogeo, n-ai filmat/pozat si lucrarile dintre Km. 614 si Arad?
Din ce am vazut de la km 614 pana la Arad linia e montata si macazele legate se lucra la montarea stalpilor si a catenarei
Andrey_tm Moderator si Regizorul anului
Numarul mesajelor : 5864 Reputatie : 11646 Data de inscriere : 08/09/2011
Subiect: Re: Arad (200) Mier 16 Apr 2014, 09:54
Mulțumesc pentru actualizare!
c o r v i n V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3759 Varsta : 47 Localizare : Hunedoara Reputatie : 8501 Data de inscriere : 16/10/2013
Subiect: Re: Arad (200) Vin 18 Apr 2014, 15:13
...Daca e segmentul de care vorbiti, iata cateva poze din zona!... Urate, dar sunt la zi si oricum nu am altele! :roll:
cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9696 Data de inscriere : 02/11/2008
Subiect: Re: Arad (200) Vin 18 Apr 2014, 16:06
Din ce am observat trebuie sa termine pana pe 15 mai si sa dea drumul la circulatie macar pe Glogovat - Arad pentru ca sa poata lucra la macaze.
Numarul mesajelor : 71 Varsta : 32 Localizare : Ploiesti Reputatie : 4933 Data de inscriere : 29/08/2011
Subiect: Arad (200) Sam 12 Dec 2015, 15:28
O stire interesanta preluata de pe acest site : http://www.oradestiri.ro/premiera-la-arad-un-centru-de-management-al-traficului-feroviar-ultramodern-video#.Vmwgf1413Gj
Noi poze cu gara Arad : http://www.oradestiri.ro/gara-din-arad-la-inaugurare-ca-n-filmele-sf-nici-nu-incape-comparatie-cu-cea-din-timisoara-galerie-foto
Vice30
Numarul mesajelor : 130 Reputatie : 3509 Data de inscriere : 16/08/2015
Subiect: Re: Arad (200) Mar 12 Iul 2016, 00:11
Atasez 3 filmulete din gara Arad (6 Iul 2016):
Vice30
Numarul mesajelor : 130 Reputatie : 3509 Data de inscriere : 16/08/2015
Subiect: instalaţii de centralizare electronică şi ERTMS în staţiile Glogovăţ, Dum 04 Sept 2016, 20:59
Preluare comunicat CFR:
Citat :
COMUNICAT DE PRESĂ
Începând de astăzi 01.09.2016, Centrul de Management al Traficului Arad este operaţional.
Compania Naţională de Căi Ferate CFR SA a finalizat lucrările de punere în funcţiune a noilor instalaţii de centralizare electronică şi ERTMS în staţiile Glogovăţ, Şofronea, Arad şi Curtici. În acest moment staţia Arad este pe deplin funcţională şi poate deservi trenuri de călători pe toate cele 7 linii, cu peroane construite în cadrul proiectului.Totodata a fost pus în funcţie Centrul de Management al Traficului, amplasat în Arad, prin care se coordonează în sistem computerizat circulaţia trenurilor pe tronsonul Frontieră – Curtici – Arad – Glogovăţ. După finalizarea proiectelor de modernizare adiacente, acest centru va coordona staţiile CFR de pe întreaga secţiune Curtici – Arad – Săvârşin.
Noile instalaţii de centralizare electronică şi dirijare a traficului feroviar prin sistemul ERTC/ERTMS (nivel 2) din staţiile Glogovăţ, Şofronea, Arad şi Curtici contribuie în mod direct la sporirea siguranţei circulaţiei şi lacreşterea capacităţii de transport.
Managementul traficului feroviar se va realiza prin Centrul de Management al Traficului, prin utilizarea unor echipamente şi tehnologii de ultimă generaţie care vor transmite în timp real dispecerilor informaţii despre parcursul trenurilor, viteza de circulaţie, starea tehnică a componentelor infrastructurii, gradul de încălzire a osiilor trenurilor, precum şi date necesare organizării traficului în staţiile de cale ferată.
Această nouă tehnologie de monitorizare şi coordonare în sistem computerizat a traficului feroviar permite cresterea cu 25 % a capacitatii de circulaţie în staţiile de cale ferată, reducerea timpului de efectuare a parcursurilor la intrarile în staţii , coordonarea automată a traficului cu sistemul de informare a publicului călător, prin actualizarea în timp real a informaţiilor pe panourile de afişaj din gări şi de la peroane.
“Prin punerea în funcţie a celui mai modern sistem de coordonare a trenurilor şi deschiderea Centrului de Control şi Management al Traficului din staţia Arad finalizăm cel mai complex program de reabilitare infrastructurii feroviare din România, implementat pe tronsonul Frontieră – Curtici – Arad – Km 614 şi, totodată, oferim operatorilor de transport o infrastructură reabilitată la standarde europene, care permite trenurilor să circule cu viteze de 160km/h. CFR SA înregistrează astfel o contribuţie semnificativă în direcţia îmbunătăţirii serviciilor publice de transport pe calea ferată, prin creşterea gradului de siguranţă şi durate mai mici de călătorie”, a declarat Marius CHIPER, director general al CFR SA.
Proiectul de reabilitare a tronsonului Frontieră – Curtici – Arad – km 614 pentru circulaţia trenurilor cu viteza maxima de 160 km/ha fost realizat de Asocierea ALSTOM -SWIETELSKY – ASTALDI –EUROCONSTRUCT – DAFORA şi a cuprins lucrări complexe de reabilitare a infrastructurii și suprastructurii feroviare, lucrări de instalații electrificare, semnalizări și telecomunicații, inclusiv GSM-R, precum și construcții civile. Compania ALSTOM a fost direct responsabilă de proiectarea și implementarea tuturor lucrărilor legate de centrul de control al traficului, sistemul european de semnalizare feroviară ETCS Nivelul 2, centralizarea electronică, sistemele de informare a pasagerilor și modernizarea sistemului de electrificare a căii ferate prin substații de tracțiune electrică.
Compania Naţională de Căi Ferate „CFR” SA- companie care administrează infrastructura feroviară publică - desfăşoară o activitate de interes public şi contribuie la libera circulaţie a persoanelor, mărfurilor şi a bunurilor în interiorul ţării şi peste graniţă, în condiţii ecologice, eficiente şi de siguranţă.
Poze disponibile pe pagina de facebook a companiei