Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Trenuri personale înainte și după 1989

In jos 
AutorMesaj
ioan39




Numarul mesajelor : 2
Reputatie : 522
Data de inscriere : 23/06/2023

Trenuri personale înainte și după 1989 Empty
MesajSubiect: Trenuri personale înainte și după 1989   Trenuri personale înainte și după 1989 Icon_minitimeVin Iun 23, 2023 11:19 am

Bună ziua și bine v-am găsit! Sunt nou pe acest forum, un forum foarte util și de folos. Am câteva întrebări, dacă nu e locul potrivit îmi cer scuze și rog să fie mutat unde trebuie sau, după caz șters. Sunt pasionat de trenuri de când mă știu, cunosc câte puțin din fiecare dar, nu prea multe. Fiind născut în 1984 nu am prins acea perioadă de glorie a CFR-ului, iar întrebările mele sunt în legătură cu trenurile personale tractate de LDH-uri. Mergeam des la sat cu ai mei imediat după revoluție, în mai multe sate mai exact din județul Timiș. În gara de nord Timisoara erau multe trenuri personale tractate de LDH-uri. Cea ce vreau eu să aflu necesită ceva explicații, erau personale cu Ldh ce tractau 4,5 ba chiar 6 vagoane și erau destul de pline cu pasageri, aveau o viteză relativ ok. Cea ce totuși aș vrea să aflu este cu ce viteză maximă sau medie circulau aceste personale cu LDH, pe linii unde limita de viteză era mare, având în vedere viteza maximă de 100Km/h a acestor locomotive ? De asemenea mai erau (sper să nu mă înșel) și ceva trenuri personale tractate de LDE-uri care au o forță de tracțiune mult mai mare, unele cu viteză maximă de 100Km/h altele cu 120Km/h, acestea cam ce viteză aveau ca personal ? Cum am spus, fac referire la perioade de dinainte de 1989 și imediat după. Sperând că nu am încălcat nicio regulă și că nu am postat în locul nepotrivit, vă mulțumesc și va doresc o zi bună și multă sănătate !
Sus In jos
 
Trenuri personale înainte și după 1989
Sus 
Pagina 1 din 1
 Subiecte similare
-
» M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia
» Trenuri Personale
» Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R.
» M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor
» Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: DIVERSE :: DISCUTII LIBERE-
Mergi direct la: