|
| Bilete C.F.R. (2) | |
|
+17Vitosa cardinal alexmorph3us Peter Fodor Adrian78 TVlad Adirmvl Nesebar Dr2005 Laurentiu Ciobanu Johnny84 IonutCFR2009 Cipri Andrei Neculai cristi ar SMDS AeroX dan tm 21 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
cardinal
Numarul mesajelor : 3339 Reputatie : 8747 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: Bilete C.F.R. (2) Vin 10 Mar 2023, 13:27 | |
| nici cum era inainte nu erau autobuze la el(gara GL, vreau sa spun) |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9108 Reputatie : 13018 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Bilete C.F.R. (2) Vin 10 Mar 2023, 13:36 | |
| Ce e cu tigania asta la bilete?
am mers pîna la Arad cu 3115 si casiera m-a intrebat daca merg cu ,,asta de 13 sau cu ala peste jumatate de ora” ca la 3115 e 11 lei biletu si la 2029 e 9 lei.
pe ce principiu unu e cu rezervare si unu fara?
trebuia sa fie rezervarea asta optionala, bă vreau sa merg la statia cutare cu loc, imi iau cu loc, nu vreau merg la noroc.
kaka maca
|
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6586 Reputatie : 12462 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Bilete C.F.R. (2) Vin 10 Mar 2023, 14:14 | |
| Teoretic ARF ar trebui sa-i intrebe de unde vine diferenta de tarif... Posibil si ANPC ar putea lua masuri, daca faci o sesizare la ei. |
| | | Laurentiu Ciobanu
Numarul mesajelor : 1425 Varsta : 40 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4077 Data de inscriere : 24/08/2017
| Subiect: Re: Bilete C.F.R. (2) Vin 10 Mar 2023, 15:43 | |
| La cate chestii sunt de semnalat la ARF, CFR, ANPC, etc, ar trebui sa lucrez cu o jumatate de norma sa ma ocup doar de asta. Stai sa faci reclamatii si sesizari, iar la urmatorul mers trebuie alte reclamatii si sesizari ca au stricat ceva. - cardinal a scris:
- au scos oprirea aia imensa a lui 7360 din Buzau Sud, in care era depasit de 1570. Acum ajunge la Buzau inaintea IR ului.
Era si normal, ca poate sunt calatori si in afara de Ianca si Faurei care au nevoie sa ajunga dimineata la Bucuresti si care iau 7360 pana la Ianca, respectiv Buzau, dupa care iau 1570 mai departe. |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6586 Reputatie : 12462 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Bilete C.F.R. (2) Vin 10 Mar 2023, 16:02 | |
| Modificarea au facut-o pt trenul de legatura R 5050, care uneori astepta prea mult in Buzau trenul 7360 intarziat. Nu poate sa-ti dea bilet direct Cilibia - Bucuresti Nord (7360 + 1570), pt ca nu sunt 15 minute intre ele la Buzau, iar ca sa cumperi separat, online, risti sa pierzi trenul de legatura 1570 in Buzau, daca se defecteaza locomotiva tr 7360, urmatorul tren CFR Buzau-Bucuresti Nord, fiind IC 552 la ora 09:45 Inainte, il tinea pe 7360 in Buzau Sud pentru ca n-aveau linie de primire in Buzau, fiind ocupata cu tr 1571. Tr 7360 si 1571 se incrucisau la HM Buzau Sud. |
| | | Laurentiu Ciobanu
Numarul mesajelor : 1425 Varsta : 40 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4077 Data de inscriere : 24/08/2017
| Subiect: Re: Bilete C.F.R. (2) Vin 10 Mar 2023, 16:56 | |
| Deci tot microbuzul e baza, merge si cand se inzapezesc liniile. |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9108 Reputatie : 13018 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Bilete C.F.R. (2) Vin 10 Mar 2023, 17:08 | |
| - IonutCFR2009 a scris:
- Teoretic ARF ar trebui sa-i intrebe de unde vine diferenta de tarif... Posibil si ANPC ar putea lua masuri, daca faci o sesizare la ei.
diferenta vine din loc rezervat. La unu e obligatoriu la unu nu este. wrf am primit loc in compartimentul de serviciu si acolo am stat. Erau 3 grauri de la CFR, da ce discutii cu ei. vai si -amar. |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6586 Reputatie : 12462 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Bilete C.F.R. (2) Vin 10 Mar 2023, 17:20 | |
| In sesizare poti semnala ca la acelasi rang de tren (REGIO), operatorul practica tarife diferite, pe aceiasi zona kilometrica, in neconcordanta cu alte categorii de tren IR sau IC, unde nu exista diferente de pret pe aceiasi zona kilometrica. |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14507 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Bilete C.F.R. (2) Vin 10 Mar 2023, 22:15 | |
| - Laurentiu Ciobanu a scris:
- Nici eu nu inteleg opririle astea de cate 20 de minute. Nu era mai simplu sa o faca in urmatoarea statie pentru doar 5 minute ca sa fie depasit de trenul din urma?
Plus ca, cu vechiul mers, opririle nu existau; de ce brusc e nevoie de ele? Ca am inteles, ca se schimba numarul trenului. Dar de ce trebuie sa fie o oprire de 20 de minute pentru asta cand 2 minute sunt suficiente? Șeful de tren nu e vre un speedy-gonzales să coboare din tren să alerge la locomotivă să ia și foaia de parcurs a mecanicului apoi să dea fuga la biroul șefului stației să ștampileze foile de parcurs (și pe a sa, nu doar pe a mecanicului trenului) apoi înapoi la locomotivă și după la vagon să fluiere gata de plecare. Da bine ai și tu dreptate în felul tău, sunt cam exagerate aceste opriri de 20 minute acolo unde practic aceeași garnitură continuă drumul dar cu alt număr de mers (al trenului). Dar mai sunt și secții unde trenul R nu poate fi tras la abătută ca să poată fi depășit de trenul IR. De exemplu între Fetești și Cernavodă Pod pe fir 1 nu ai unde să îl bagi la abătută, în schimb pe firul 2 e loc la stația Dunărea Hm. Dar vorbim de scriptic (livret) nu de circulația reală a trenurilor când de fapt poți să le dai și pe stânga sau pe ăla de rang mic îl ți pe loc unde îl ți și după îi dai drumul întârziat. Și am și niște exemple, trenurile 8001/8101 și 8021, iar explicația e următoarea R 8001 București Nord 6.20 Fetești 8.46 (nu circulă în sezon estival) R 8101 București Nord 5.55 - Fetești 8.46 (circulă în sezon estival) IR 1581 București Nord 7.30 Fetești 8.55 - 8.56 (nu circulă estival) IR-N 11504 tren estival Arad - București Nord pl 7.40 - Fetești trece fără oprire pe la 9.04 sau 9.05 (nu am livretul la îndemână ca să îți spun exact dar așa e cum spun eu) R 8021 Fetești 9.08 Medgidia 9.52 -10.22 (atașează vagoanele venite de la Tulcea cu tren 8650 sau 8660 vara) Constanța 11.14 (se formează din tren 8001 sau 8101) IR 1583/1994 București Nord 8.20 Medgidia 10.16 - 10.17 (1994 sezonier) Uite și cum erau în mersul 2021/2022 R 8001 București Nord 6.15 Fetești 8.41 - 8.42 Cernavodă Pod 9.02 - 9.03 Constanța 10.05 R 8101 București Nord 5.58 Fetești 8.41 - 8.42 Cernavodă Pod 9.02 - 9.10 Constanța 10.12 (sezonier) IR 11505 tren sezonier București Nord 7.12 Fetești 8.50 - 8.52 Cernavodă Pod 9.06 - 9.07 IR 1581/1981 București Nord 7.20 Fetești 8.36 - 8.37 (1981 tren sezonier) IR-N 11504 tren estival Arad - București Nord pl 7.50 Constanța 10.21 @Laurențiu Ciobanu se văd diferențele? |
| | | cfr500
Numarul mesajelor : 2600 Varsta : 24 Reputatie : 7376 Data de inscriere : 18/11/2011
| Subiect: Re: Bilete C.F.R. (2) Sam 11 Mar 2023, 09:39 | |
| Este vreun plan sa se mai modifice mersul, ca Botosani a ajuns si mai izolat decat era pana la inceputul lunii?
Cu noua regula cu legătura între trenuri de la 15 minute se pierd multe legături precum: 5568 la 1656 pe relația Botoșani- București, dacă vrei Botoșani-București ai varianta trenului direct de zi 5582/1754 sau cu legatura la o ora în Veresti pe noapte. 5582 la 5604 e la 5 minute si pentru Botoșani-Iasi trebuie plecat cu 5564 de la ora 9 din Botoșani 6443 la 5509 la 5574 pentru Botoșani. 5574 e bun doar pentru Suceava-Botoșani, pierzând legături de la Iași și Adjud. 1832 nu mai poate lua călători de la 5568 de la Botoșani pentru Galati. Dacă iei 5568 trebuie sa iei 5608 pentru Iași. Dacă vrei sa mergi din Botoșani la Cluj-Napoca cu 1830 nu se mai poate cu 5582/1754, ci trebuie luat 5564 de la ora 9 din Botoșani.
La vara Suceava-Constanța și retur are legături de la/la Botoșani la 7 -8 minute si prin urmare cei din Botoșani nu vor mai folosi trenul.
Doar 5582/1754 si 5568/1763 erau singurele trenuri care plecau din Botosani si aveau calatori, problema e ca legaturile In Veresti sunt erau la 5-8 minute pentru a merge la Cluj/Bucuresti/Iasi/Galati. Nu e rea regula cu 15 minute, dar modifica mersul daca vrei sa ai calatori. Dar oamenii se vor duce la autocar.
|
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9108 Reputatie : 13018 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Bilete C.F.R. (2) Sam 11 Mar 2023, 15:10 | |
| De cînd e regula asta cu 15 minute?
D-aia au modificat mersul lui 2613 (Timisoara Nord -Arad) ca sa aiba 15 minute cu 473? |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20638 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25583 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Bilete C.F.R. (2) Sam 11 Mar 2023, 15:15 | |
| - dan tm a scris:
- după ce ca limiteaza regiourile mai le si impune opriri ampulea, in statii care sint pe nicaieri.
Nu există nicio impunere de număr de opriri la regio. Limitarea e doar în capul celui sau celei care cere trasele de la CFR SA. _________________ :TTT:
|
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9108 Reputatie : 13018 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Bilete C.F.R. (2) Sam 11 Mar 2023, 15:48 | |
| Pai nu erau niste discutii ca exista un ordin care impune un procent de opriri? |
| | | Laurentiu Ciobanu
Numarul mesajelor : 1425 Varsta : 40 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4077 Data de inscriere : 24/08/2017
| Subiect: Re: Bilete C.F.R. (2) Sam 11 Mar 2023, 16:03 | |
| - Vitosa a scris:
- Șeful de tren nu e vre un speedy-gonzales să coboare din tren să alerge la locomotivă să ia și foaia de parcurs a mecanicului apoi să dea fuga la biroul șefului stației să ștampileze foile de parcurs (și pe a sa, nu doar pe a mecanicului trenului) apoi înapoi la locomotivă și după la vagon să fluiere gata de plecare. Da bine ai și tu dreptate în felul tău, sunt cam exagerate aceste opriri de 20 minute acolo unde practic aceeași garnitură continuă drumul dar cu alt număr de mers (al trenului). Dar mai sunt și secții unde trenul R nu poate fi tras la abătută ca să poată fi depășit de trenul IR. De exemplu între Fetești și Cernavodă Pod pe fir 1 nu ai unde să îl bagi la abătută, în schimb pe firul 2 e loc la stația Dunărea Hm. Dar vorbim de scriptic (livret) nu de circulația reală a trenurilor când de fapt poți să le dai și pe stânga sau pe ăla de rang mic îl ți pe loc unde îl ți și după îi dai drumul întârziat.
Și am și niște exemple, trenurile 8001/8101 și 8021, iar explicația e următoarea R 8001 București Nord 6.20 Fetești 8.46 (nu circulă în sezon estival) R 8101 București Nord 5.55 - Fetești 8.46 (circulă în sezon estival) IR 1581 București Nord 7.30 Fetești 8.55 - 8.56 (nu circulă estival) IR-N 11504 tren estival Arad - București Nord pl 7.40 - Fetești trece fără oprire pe la 9.04 sau 9.05 (nu am livretul la îndemână ca să îți spun exact dar așa e cum spun eu) R 8021 Fetești 9.08 Medgidia 9.52 -10.22 (atașează vagoanele venite de la Tulcea cu tren 8650 sau 8660 vara) Constanța 11.14 (se formează din tren 8001 sau 8101) IR 1583/1994 București Nord 8.20 Medgidia 10.16 - 10.17 (1994 sezonier) Uite și cum erau în mersul 2021/2022 R 8001 București Nord 6.15 Fetești 8.41 - 8.42 Cernavodă Pod 9.02 - 9.03 Constanța 10.05 R 8101 București Nord 5.58 Fetești 8.41 - 8.42 Cernavodă Pod 9.02 - 9.10 Constanța 10.12 (sezonier) IR 11505 tren sezonier București Nord 7.12 Fetești 8.50 - 8.52 Cernavodă Pod 9.06 - 9.07 IR 1581/1981 București Nord 7.20 Fetești 8.36 - 8.37 (1981 tren sezonier) IR-N 11504 tren estival Arad - București Nord pl 7.50 Constanța 10.21 @Laurențiu Ciobanu se văd diferențele? Stiu, chiar am mers cu 8001/8021 acum 2 saptamani. Am avut timp sa ma duc sa-mi cumpar un covrig la Fetesti, la Medgidia sa fac cateva poze la canalul Dunare-Marea Neagra iar la intoarcere cu 8022 sa-mi iau o cafea din nou de la Fetesti. Am stat la Dunarea, dar aici oricum e in mijlocul pustietatii. Remarca mea se referea la faptul ca anul acesta 8001/8021, desi pleaca cu doar 5 minute mai tarziu, ajunge acum cu o ora mai tarziu. Idem se intampla si cu R3021 spre Brasov, in conditiile in care, cu trecerea anilor, mersurile ar trebui sa fie optimizate, nu stricate. Intr-o tara normala, nu era ca "nasu' trebuie sa ia hartia de la seful statiei..." (birocratie absolut inutila) ci merge cu un singur numar cap coada, iar acel cap-coada putea fi Regio Tulcea-Carei daca o astfel de trasa ar aduce bani, nu ne mai kkm pe noi cu "maxim 200 de km" si alte imbecilitati. |
| | | cfr500
Numarul mesajelor : 2600 Varsta : 24 Reputatie : 7376 Data de inscriere : 18/11/2011
| Subiect: Re: Bilete C.F.R. (2) Sam 11 Mar 2023, 16:26 | |
| - dan tm a scris:
- De cînd e regula asta cu 15 minute?
D-aia au modificat mersul lui 2613 (Timisoara Nord -Arad) ca sa aiba 15 minute cu 473? Din 6 martie e asa. Nici de pe cfrcalatori.ro si nici de la casa nu se poate lua bilet daca nu ai 15 minute intre trenuri. https://www.cfrcalatori.ro/cum-sa-cumperi-bilet/ Intervalul minim între ora de sosire a unui tren şi ora de plecare a următorului tren de legătură poate fi cuprins între minim 15 minute şi maxim 23 ore și 59 minute. Dacă se solicită călătoria cu trenuri care nu se încadrează în condițiile de mai sus, respectiv se solicită: călătoria cu mai mult de 4 trenuri, sau ultimul tren din traseul ales are ora de plecare într-un interval mai mare de 48 ore faţă de ora de îmbarcare din staţia de cale ferată de îndrumare, sau intervalul dintre 2 trenuri succesive este mai mare de 23 ore și 59 minute, sau în cadrul traseului solicitat există trenuri care sosesc în stații diferite față de stația de plecare a următorului tren, chiar dacă aceste stații deservesc aceeaşi localitate, intervalul dintre ora de sosire a unui tren şi ora de plecare a următorului tren de legătură este mai mic de 15 minute, parcursul format din aceste trenuri nu va fi considerat o singură călătorie şi se vor emite legitimaţii de călătorie diferite. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Bilete C.F.R. (2) | |
| |
| | | | Bilete C.F.R. (2) | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |