Ne bantuie asemenea tren. Daca va fi in stare ARF sa-l aduca.
Rama in care am apucat eu un drum mi s-a parut destul de silentioasa, se simte a motor electric in general. De altfel, in montajul meu video nu pare sa fie galagios. Ce-i drept, ocazional burduful trenului mi se parea sensibil la intrarea in abatere prin statii (parcurgand macazurile) sau pe joante urate tot in apropierea statiilor. Depinde si de linie, dar si de starea ramelor, cum le intretin. Linia pe care am fost cu acest tren nu e una stas. N-a prins mai mult de 80 km/h. Era sudata linia, dar pe la Curtea de Arges cum se stipuleaza ca le-ar baga pe linie nesudata la noi in tara, cred ca se demonteaza trenurile astea din prima zi. Nu imi par foarte solide sa reziste pe orice infrastructura. E drept ca vazusem clipuri pe YouTube mai demult in care unele iLint-uri sunau inauntru a scaner RMN. Totodata, depinde si de cum percepe de sensibil aparatul/telefonul cand inregistreaza. La mine a fost chiar decent. S-a simtit ok, rezonabil de silentios.
Ca un alt aspect pozitiv pe care cei mai multi l-ar trece cu vederea, dar m-a marcat cumva, personal. Cel mai mult am ramas impresionat de aerul din tren, mi s-a parut un aer foarte curat / purificat, nu doar un banal AC. Zici ca stateai afara in aer liber, nu in incinta unui tren / unei cladiri. Ambianta de la bord este destul de faina. E drept, un tramvai, dar e un tramvai fancy, cu toate dotarile la bord pentru trafic de naveta (PMR, bike, WiFi, etc.). Daca s-ar ocupa integral producatorul de ele cu mentenanta periodica pe 15 ani atunci ar fi ok, altfel se repeta drama cu Desiro. Vedem daca tot Alstom prinde contractul.
Alta remarca as avea si despre civilizatia nemtilor, nu-s toti emblematici. Sunt uscaturi si la ei cracindu-se pe scaunele din fata sau care fura sapun de la baie sau arunca deseurile pe langa tomberon doar din ura. Tineri in general. Dar au mereu angajati care se ocupa, se cunoaste faptul ca nu vine numai lume buna, la noi insa se da vina doar pe romanul necivilizat, dar compania de stat nu prea se ocupa decat de joi in pasti, privatii in Romania insa da, la aproape fiecare cursa.
riciu
Numarul mesajelor : 1376 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6663 Data de inscriere : 27/06/2010
Cred că avantajul la tehnologia asta e că poți să convertești și rame electrice și automotoarele.diesel in automotoare/rame.bimode cu hidrogen. Deja CAF are un prototip împreună cu cei de la Toyota
AeroX V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2161 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6763 Data de inscriere : 25/05/2012
Mai bine și fâsul decât să ne plimbăm cu malaxorul la Curtea de Argeș și să o ardem nostalgici toată ziua. Desiro-urile sunt la pământ, ce e bun bagă repede la aeroport. Acum logic că era mai bine să electrificăm Piteștiul, dar măcar să pupăm noi trenurile astea la cum se descurcă ARF cu licitația.
riciu
Numarul mesajelor : 1376 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6663 Data de inscriere : 27/06/2010
Cred că avantajul la tehnologia asta e că poți să convertești și rame electrice și automotoarele.diesel in automotoare/rame.bimode cu hidrogen. Deja CAF are un prototip împreună cu cei de la Toyota
Poate vrei totusi sa revezi ce si cum despre hidrogen, in materialul prezentat de mine. Suna frumos, dar cel mai sfant e electrificarea pentru Pitesti. Oricat mi-ar place mie monorail-urile suspendate, ca arata fain si-s futuriste, sunt nerentabile si au costuri si probleme ascunse garla, care in practica le fac nefezabile. Asa e si cu hidrogenul.
Imagineaza-ti doar urmatorul scenariu: un tren din asta pe hidrogen, intra-ntr-un tir.... Nici nu vreau sa ma gandesc ce tragedie iese.
t1972
Numarul mesajelor : 380 Localizare : 01 08 1972 Reputatie : 2978 Data de inscriere : 22/10/2017
Subiect: Economie Mar 04 Iul 2023, 20:15
Sa le dam de lucru strainilor..la noi nu se mai fabrica nimic...cumparam tot, din import.de la pîine chibrituri scobitori legume tot...asa ca ce îi trebuie chelului, tichie de margaritar, sa le vezi in cîtiva ani pline de coji de seminte, sticle goale de bere si cu scaunele rupte...bani dati de pomana..
t1972
Numarul mesajelor : 380 Localizare : 01 08 1972 Reputatie : 2978 Data de inscriere : 22/10/2017
Subiect: Mers Mar 04 Iul 2023, 20:17
Plimbam, popor,u cu automoto,u.
riciu
Numarul mesajelor : 1376 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6663 Data de inscriere : 27/06/2010
Sa le dam de lucru strainilor..la noi nu se mai fabrica nimic...cumparam tot, din import.de la pîine chibrituri scobitori legume tot...asa ca ce îi trebuie chelului, tichie de margaritar, sa le vezi in cîtiva ani pline de coji de seminte, sticle goale de bere si cu scaunele rupte...bani dati de pomana..
Scuze dar asta o facem cu acordul nostru. Cine pune bete in roate afacerilor romanesti? Cine pune bete in roate afacerilor straine daca nu dau spaga solicitata? Chiar organele abilitate sa protejeze cetatenii. Statul Roman (prin reprezentantii sai, votati de popor!!!) are rolul de a facilita investitiile straine dar si cele romanesti, si de a controla daca se respecta standardele. Asta se numeste vina colectiva a noastra! Mai aud oameni, care spun eu nu am nicio implicare in chestia asta. Ba avem, si ea se numeste vina colectiva, nepasarea in zona in care esti si poti misca ceva, oricat de mic, tot in vina colectiva intra!
Daca am stii cum sa facilitam investiile straine, strainii ne-ar da noua de lucru. Daca am stii sa facilitam investitiile noastre, noi ne-am da insine de lucru. Daca stai ca e "domnisoara" coruptia.
Stiti cum apare coruptia? Cand se intalneste controlul (organelor abilitate) cu lacomia (atat a celor controlati cat si a celor care controleaza!!!). Acestea sunt cele 2 cauze mari si late ale coruptiei.
Cat despre imigranti, ii platim mai prost decat pe ai nostrii, fix asa cum patesc ai nostrii in alte tari. De ce se imigreaza? De bine ce e in tara imigrantului! De ce au imigrat ai nostrii in Europa? Fix din aceeasi cauza din care vin din India, Nepal, Vietnam si Bangladesh la noi. In plus pe termen lung corcirea e bune. Ex. animalele corcite sunt mult mai rezistente la boli decat cele de rasa pura.
AeroX V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2161 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6763 Data de inscriere : 25/05/2012
Nu cred ca ne-a intrebat cineva pe noi, populatia, daca suntem de acord cu aducerea trenurilor pe hidrogen in tara in loc sa se electrifice linia 101 (lucru care trebuia facut demult). Ne-am pomenit asa pe sestache cu asemenea proiect in PNRR. In fine, eu am probat iLint, pot sa zic ca mi-a placut dincolo de cat de bine sau de rau e sa adoptam aceasta tehnologie, macar sa fie in stare ARF sa le atribuie un contract anul acesta. Pana nu vedem contractul atribuit n-are rost sa ne agitam.
t1972
Numarul mesajelor : 380 Localizare : 01 08 1972 Reputatie : 2978 Data de inscriere : 22/10/2017
Subiect: Economie Mier 05 Iul 2023, 16:32
Imigrantii sint adusi pentru a astupa gura celor care vor salarii mari...Citez pe cineva, Nu va pot oferi salarii mai mari daca nu va comvine nu este o problema, Am un contract in derulare cu o firma de recrutare de forta me munca si imi aduce,,n nr,, de muncitori din n tara..Asa au facut si strainii cu mîna de lucru din Est adica cu noi..de aceea se uita strainii urît la noi..
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18745 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24321 Data de inscriere : 05/10/2010
In afara de Germania nu mai circula pe niciunde Ilint deși a fost testat in Cehia Polonia Austria Croația parcă si Slovenia Noi nici măcar nu le-am testat dar le-am cumpărat un lucru foarte aiurea deci am cumpărat un proiect care nu știm cât de fezabil va fi.
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18745 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24321 Data de inscriere : 05/10/2010