|
| Vagoane seria 20-68 | |
|
+57ALEXCFR alex1987 Andrei Andras DAS 2011 laurentzu ATM TVlad dan tm ciprian71 alex.alexus.tm laur 133 Lineus646 TonyCFR marius_catalin84 Andrey_tm cortexedge KQQ maris.constantin Cont.dezactivat Luna Vitosa Spartan1948 Katalin4653 Mihay The Legend Dutzu Bobby_TM cfr500 Adisoft1991s Adirmvl allred electrica912 nenuandrei mureseanu_976 Adrian78 AndiCFR LanceR Marius DUAL riciu ravers75 AlexD jimmy redeme decward MariusM kaan Stratan-Tttggvv Mihai-Aurel bogdan srl didi Vlad lovekomotive ultras Hurricane vrabieionut COSTACHE MIHAIL 61 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13108 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Vagoane seria 20-68 Sam 18 Ian 2014, 22:41 | |
| Uitandu-ma la postul de mai sus al lu Karpaty imi dau seama de ce a fost pus in compunerea treunului asta... |
| | | maris.constantin
Numarul mesajelor : 433 Localizare : Arad Reputatie : 4860 Data de inscriere : 14/10/2012
| Subiect: Re: Vagoane seria 20-68 Sam 25 Ian 2014, 05:35 | |
| Ieri la IR 1766,ultimele doua vagoane erau 20-68.Vai in ce stare jalnica au ajuns aceste vagoane;sunt murdare,pe geamuri un strat gros de mizerie,nu vedeai afara din cauza ca nu au mai fost spalate(la ultimul vagon,ultimele geamuri parca erau decupate,probabil au fost sparte si inlocuite),vopseaua sarita,in wc nu va mai zic;hai ca interiorul ziceti ca din cauza calatoriilor e asa dar curatenia si intretinerea vagoanelor tine de Cfr,pacat de ele.Au facut o greseala cand le-a bagat in garnituriile Iasi-Timisoara.Stie careva cate sunt? |
| | | allred V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2058 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6607 Data de inscriere : 02/08/2012
| Subiect: Re: Vagoane seria 20-68 Sam 25 Ian 2014, 07:58 | |
| Stai linistit, nu ruta e de vina La cum aratau anul trecut pe vremea asta pe 1662/1663, le-as fi putut descrie la fel. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18766 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24347 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Vagoane seria 20-68 Sam 25 Ian 2014, 09:49 | |
| Modernizare de 2 bani cu banii aia cumparau 21-70 de la OBB |
| | | maris.constantin
Numarul mesajelor : 433 Localizare : Arad Reputatie : 4860 Data de inscriere : 14/10/2012
| Subiect: Re: Vagoane seria 20-68 Sam 25 Ian 2014, 11:16 | |
| Pai asa modernizari se fac la Pascani?dupa 2-3 ani chiar in halul asta sa arate.Pai cum arata vagoanele de la Grivita si Astra,chiar si cele 20.49 200(parca modernizate la S.I.R.V. Brasov) si cum arata cele de la Pascani,preturi mari si calitate prosta,de fapt pe principiu asta merge Cfr Calatori. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18766 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24347 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Vagoane seria 20-68 Sam 25 Ian 2014, 11:31 | |
| Bani aruncati si pe 20-49 doar sa le umple buzunarul la tot felul de firme cu banii de 2 vagoane modernizate cumparau un vagon nou!!Cati bani au papat firmele astea de modernizari sub presiuni politice au pus umarul la falimentul CFR Calatori |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13281 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Vagoane seria 20-68 Sam 25 Ian 2014, 13:10 | |
| La noi trebuiesc vagoane facute din fonta turnata .. sa fie rezistente,anti-furt,anti-vandalism , adica tot tacamul |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13108 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Vagoane seria 20-68 Sam 25 Ian 2014, 13:36 | |
| DUAL, la o garnitura normal, de... 6-7 vagoane, ai avea nevoie de dubla tractiune daca ar fi din fonta vagoanele. Daca se hotaraste asta o sa ii depun lu' tata CV-ul la firma care le va face. Eu as face alt ceva pentru trenurile in care e deteriorat materialul rulant... As angaja niste gorile cu fruntea de un centimetru cu instructiuni simple, sa le priceapa si aia: in prima faza, pentru mizerie, mazgalit, urcat incaltat pe scaune, etc,. avertizment verbal si obligati aia sa faca curatenie, apoi, daca nu se conformeaza, facuti snitele si dati jos la prima. |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Vagoane seria 20-68 Sam 25 Ian 2014, 17:11 | |
| Dar si gorilele costa si pot fi corupte. |
| | | Cont.dezactivat
Numarul mesajelor : 1236 Reputatie : 5474 Data de inscriere : 20/05/2013
| Subiect: Re: Vagoane seria 20-68 Dum 02 Feb 2014, 19:50 | |
| 20-68 001 pe un tren spre Timisaora (1765 daca nu ma insel) - 02.02.2014 Scuzati calitatea pozei |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13108 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Vagoane seria 20-68 Dum 02 Feb 2014, 20:18 | |
| Si singurul din seria asta foarte restransa cu jaluzele. |
| | | KQQ
Numarul mesajelor : 391 Reputatie : 6058 Data de inscriere : 21/06/2009
| Subiect: Re: Vagoane seria 20-68 Lun 03 Feb 2014, 22:00 | |
| - DUAL a scris:
- Alte vagoane destul de bune la confort pentru un tren pe zi , dar catalogate ca junghi datorita franelor pe sabot .... De la Iasi pe IR1662
Cod UIC de cretinoizi marca CFR... 60-68 : 140 km/h, steam only ,vagonul are alimentare la 1500 V c.a. 50 Hz ~ , ca tot pomenea cineva de codificarea vagoanelor conform UIC. 20-68-004
Conform directivei din 2011, numărul 68 e rezervat. Nu se specifică pentru ce. Practic, a spune "rezervat" fără a preciza pentru ce ar putea constitui o "portiţă" pentru anumite cazuri. Pentru vitezele maxime de 140 km/h sunt rezervate următoarele numere: -31 -49 -54 -58 -59 -61 -63 -65 -67 -68 Dacă ne uităm cu atenţie, alocarea numărului 68 constituie o continuare a tradiţiei CFR-ului de a aloca numere rezervate. Că tot s-a făcut comparaţia cu alte vagoane, la viteze mai mari, numerele rezervate sunt 76, 83 (pentru 160 km/h) iar pentru 200 km/h, numărul rezervat e 96. 83-ul e număr rezervat şi în postură de cod al caracteristicilor generale (poziţia 7-8 în seria de 12 cifre), şi în cel de cod al caracteristicilor tehnice (poziţia 5-6 în acea serie de 12 cifre) La viteze de până la 120 km/h, numerele rezervate sunt 01, 04, 09 şi 16. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20635 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25580 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Vagoane seria 20-68 Lun 03 Feb 2014, 22:39 | |
| Numerele rezervate sunt pentru vagoane care circulă doar în trafic intern. _________________ :TTT:
|
| | | KQQ
Numarul mesajelor : 391 Reputatie : 6058 Data de inscriere : 21/06/2009
| Subiect: Re: Vagoane seria 20-68 Lun 03 Feb 2014, 23:47 | |
| - Dr2005 a scris:
- Numerele rezervate sunt pentru vagoane care circulă doar în trafic intern.
Asta înseamnă că 20-68 nu are voie să treacă frontiera? Sau o face cu convenţie? Sau, dacă se pune problema să meargă în Ungaria sau Bulgaria, i se trece acel "61", ca la 21-76? Că 76 e tot serie rezervată, 21-76 circulă pe internaţionale. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20635 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25580 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Vagoane seria 20-68 Mar 04 Feb 2014, 00:00 | |
| Convenţia e una, vagonul apt de trafic internaţional e alta. Spre Ungaria şi Bulgaria ar putea trece bine-mersi, că standardele sunt asemănătoare şi vagonul corespunde. În Austria, însă, i-ar da ăia foc... s-au mai trezit austriecii odată cu 2 21-86-uri din astea ,,pictate" cu 61, prin urmare la graniţă le-au scos din tren, le-au ataşat la coadă, le-au sigilat şi nu le-au legat la conducta electrică, în vreme ce călătorii din ele au trebuit să se înghesuie în restul trenului. Noroc că - deşi în Schengen - austriecii mai fac o minimă revizie tehnică la intrarea pe reţeaua lor, că altfel dădeau foc la surse prin alimentarea la 1000 V 16 2/3 Hz c.a.. _________________ :TTT:
|
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Vagoane seria 20-68 | |
| |
| | | | Vagoane seria 20-68 | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |