| Locomotive clasa 400 | |
|
+22Desiro256 mircea.predoni Tonyno Tony Ist Dr2005 DAS 2011 AeroX Cipri Andrei Neculai TVlad daniel_c Bogdan Razvan Vitosa Norbi Adrian78 Petre_IFTE ALEXCFR didinul alinx3330 dan tm 19jimmy84 c o r v i n Mihai Nicolae 26 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Tony Ist
Numarul mesajelor : 253 Reputatie : 2471 Data de inscriere : 29/10/2018
| Subiect: Re: Locomotive clasa 400 Lun 10 Mai 2021, 19:45 | |
| 223 la Campina 91 53 0 400223-0 RO-UTZ by tonygfr22, on Flickr |
|
| |
TVlad V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2818 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8415 Data de inscriere : 16/01/2010
| Subiect: Re: Locomotive clasa 400 Mar 11 Mai 2021, 12:11 | |
| Cum s-o fi ales cu parbrizul spart? Are voie sa circule asa? |
|
| |
Cipri Andrei Neculai
Numarul mesajelor : 387 Localizare : M400, km 130 Reputatie : 3365 Data de inscriere : 29/09/2016
| Subiect: Re: Locomotive clasa 400 Mar 11 Mai 2021, 12:43 | |
| - TVlad a scris:
- Cum s-o fi ales cu parbrizul spart?
Probabil un impact cu vreo pasare. - TVlad a scris:
- Are voie sa circule asa?
Probabil ca nu, dar erau si trenuri la Calatori, mai ales Desiro-uri cu geamuri crapate mai rau. |
|
| |
AeroX V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2161 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6765 Data de inscriere : 25/05/2012
| Subiect: Re: Locomotive clasa 400 Joi 13 Mai 2021, 08:59 | |
| 626 a fost trimisa la Bucuresti cu 9012 (Craiova - Pitesti) si apoi cu 9022 (Pitesti - Bucuresti Basarab) A fost surprinsa in Slatina https://www.facebook.com/TrenuriPitesti/posts/853182375539816 |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14504 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Locomotive clasa 400 Joi 13 Mai 2021, 20:52 | |
| A dat defectare la Severin duminică 9.05.2021 tren 12172-1. Părerea mea e că decât să mai bage bani în RR-ul lor mai bine de banii ăia SNTFC ar face bine să cumpere măcar 50 de traxx-uri (cu mentenanță inclusă) și ar rezolva mare parte din trenuri. Zic măcar 50 de traxx-uri pe care să le dea doar la trenuri de rang IR, cu ce mai are clasele 410/430/440/450/46x/473/477 bune dpdv tehnic să asigure prestația trenurilor de rang R, clasa 40 să o închirieze OTF privați de marfă (500-600 de euro chirie/zi să îți vină nu e chiar de colo), și ar fi BVC-ul pe plus. Poate așa nu am mai întâlni situații de genul precum cele de ieri și azi noapte R 9505 EC 068 defectă la Gura Văii, așteaptă loco de ajutor + 200 minute. IR 1742 EA 881 defectă la Cojocna, așteaptă loco de ajutor + 102 minute. |
|
| |
Tony Ist
Numarul mesajelor : 253 Reputatie : 2471 Data de inscriere : 29/10/2018
| Subiect: Re: Locomotive clasa 400 Vin 14 Mai 2021, 09:23 | |
| - TVlad a scris:
- Are voie sa circule asa?
Sunt masini scadente cu anii la RR care circula pana iau foc si n-are nimeni probleme, asa ca un parbriz spart nu e mare branza - Vitosa a scris:
- Zic măcar 50 de traxx-uri pe care să le dea doar la trenuri de rang IR, cu ce mai are clasele 410/430/440/450/46x/473/477 bune dpdv tehnic să asigure prestația trenurilor de rang R, clasa 40 să o închirieze OTF privați de marfă (500-600 de euro chirie/zi să îți vină nu e chiar de colo), și ar fi BVC-ul pe plus.
Poate așa nu am mai întâlni situații de genul precum cele de ieri și azi noapte In primul rand situatia asta s-ar putea rezolva si prin reparatul masinilor de la alte depouri sau macar masinile pe care le trantesc toate dupa reparatii la depoul BC cu pretextul ca „sa nu mai fie masini puma la alte depouri” sa se dea masini la schimb pt ele. Depoul Ploiesti asigura 100 de trenuri pe zi poate si mai bine cu masinile lor, le a fost luata 624 fara nimic la schimb. Conducerea CFR C are habar de cati ani nu mai exista masina de rezerva la Sinaia si de ce se intampla oare acest lucru? Si cam de unde trebuie sa vina o locomotiva daca plesneste o masina pe Valea Prahovei? Acelasi lucru cu 790 de la Cluj. |
|
| |
alinx3330
Numarul mesajelor : 342 Varsta : 39 Localizare : Iasi Reputatie : 5494 Data de inscriere : 23/10/2010
| Subiect: hy Vin 14 Mai 2021, 09:42 | |
| - TVlad a scris:
- Cum s-o fi ales cu parbrizul spart? Are voie sa circule asa?
ori pasare ori cineva a aruncat cu o piatra sunt multi astfel de copilasi si are voie atat timp cat nu e pe partea mecanicului |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14504 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Locomotive clasa 400 Vin 14 Mai 2021, 23:10 | |
| - Tony Ist a scris:
- TVlad a scris:
- Are voie sa circule asa?
Sunt masini scadente cu anii la RR care circula pana iau foc si n-are nimeni probleme, asa ca un parbriz spart nu e mare branza
- Vitosa a scris:
- Zic măcar 50 de traxx-uri pe care să le dea doar la trenuri de rang IR, cu ce mai are clasele 410/430/440/450/46x/473/477 bune dpdv tehnic să asigure prestația trenurilor de rang R, clasa 40 să o închirieze OTF privați de marfă (500-600 de euro chirie/zi să îți vină nu e chiar de colo), și ar fi BVC-ul pe plus.
Poate așa nu am mai întâlni situații de genul precum cele de ieri și azi noapte In primul rand situatia asta s-ar putea rezolva si prin reparatul masinilor de la alte depouri sau macar masinile pe care le trantesc toate dupa reparatii la depoul BC cu pretextul ca „sa nu mai fie masini puma la alte depouri” sa se dea masini la schimb pt ele. Depoul Ploiesti asigura 100 de trenuri pe zi poate si mai bine cu masinile lor, le a fost luata 624 fara nimic la schimb. Conducerea CFR C are habar de cati ani nu mai exista masina de rezerva la Sinaia si de ce se intampla oare acest lucru? Si cam de unde trebuie sa vina o locomotiva daca plesneste o masina pe Valea Prahovei? Acelasi lucru cu 790 de la Cluj. Ce să mai repare la ele ? Cum ies din perioada de garanție cum ajung varză, vezi 671, 690, 821 pe care deja le-au părăsit titularii. 302, 913, 920, 927 au ieșit varză încă din SCRL dar între timp le-au mai dat de cap. La faza cu nu pume și altor depouri se datorează conducerii SNTFC care a stabilit ca personal reparator specializat pentru această versiune de scheme electrice by Reloc să existe doar la depourile B.C. și Timișoara. Și dacă vrei să ști chiar depoul Brașov s-a descotorosit de 005 tocmai datorită faptului că nu au vrut să se mai încurce și cu versiunea asta de scheme electrice by Reloc. Și au primit la schimb pe 583. Și vor mai primi și alte tsamuri by BC. Pentru 624 Ploieștiul va primi ceva la schimb următoarea de BC care va efectua reparații RR dar nu pe 305 despre care se aude că va lua calea Clujului pentru 790 primită. Intrun fel eu mă bucur că astea două au revenit la prima lor ,,casă,, o mai aștept și pe 359 Tamponul de la Sinaia a dispărut din a doua zi de mandat a lui nentu Costescu care a stabilit ca tamponul să fie mutat la Brașov și doar în week-end când trebuie asigurată dubla tracțiune Brașov - Predeal trenurilor pe care sunt convins că le ști. La necesitate locomotiva de ajutor vine ori de la Brașov ori de la Ploiești, depinde unde rămâne trenul defect între aceste două depouri. Prietene, nimic din tot ce vezi la calea ferată nu e întâmplător. Toate se petrec cu ajutorul conducerii SNTFC. Acum așteptăm noutățile lui nentu Vizante. |
|
| |
Tony Ist
Numarul mesajelor : 253 Reputatie : 2471 Data de inscriere : 29/10/2018
| Subiect: Re: Locomotive clasa 400 Vin 14 Mai 2021, 23:58 | |
| Nu am mari asteptari avand in vedere ca mai toate conducerile si au dat cu stangu-n dreptu de atatia ani. Oricum masinile noi sunt vis frumos pt tara asta, o sa le carpeasca pe astea cat se poate ca asa se poarta |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14504 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Locomotive clasa 400 Sam 15 Mai 2021, 15:25 | |
| Nici acel dat cu stângu-n dreptu nu a fost întâmplător, totul se face premeditat și face parte din planul de distrugere al acestor companii. Au pus Marfa pe butuci, urmează Călătorii și Infra. |
|
| |
DAS 2011
Numarul mesajelor : 385 Reputatie : 5205 Data de inscriere : 18/09/2011
| Subiect: Re: Locomotive clasa 400 Sam 15 Mai 2021, 18:16 | |
| Desi am crezut mult timp ca solutia cea mai buna pentru IR-uri ar fi niste rame electrice si automotoare noi, realitatea ne demonstreaza ca se merge in continuare pe modernizari de vagoane, astfel incat starea tehnica a locomotivelor si numarul lor a ramas mult in urma, rezultatul fiind mult prea multe defectari pe traseu, sau chiar in statia de plecare. De aceea ii dau dreptate lui Vitosa, cred ca cea mai buna investitie astazi ar fi locomotive noi pentru toate IR-urile. Locomotive electrice, diesel sau cu dublu mod de tractiune care sa asigure viteza, confort si siguranta. |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14504 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Locomotive clasa 400 Sam 15 Mai 2021, 19:50 | |
| Locomotive bi-modale ? Ha ha ha ce glumă bună. Sorry iartă-mi nestăpânirea. Ei nu sunt în stare să achiziționeze ramele alea, și vorba aia pe bani de la UE. De fapt nu se vrea, că interesele lor sunt altele, cîrpeală forever să le iasă comisionul. Da clar soluția acestor vremuri sunt ramele electrice și automotoarele dar mai trebuie și niște locomotive noi, (inclusiv și vagoane noi, nu să, chipurile, modernizezi la infinit vagoane de anii '70-'80 cărora peste o lună le iese rugina peste vopsea), că nu poți avea toate trenurile compuse doar din rame și clar traxx-ul s-ar potrivi mănușă și pentru trenurile CFR Călători. Nu poți să mai mergi la infinit cu tehnologie de anii '60 care încă de când ies din reparații majore ies praf, care-s mai norocoase o mai duc pe perioada TG-ului dar sunt și care ajung la gard înainte să li se termine TG-ul. Ar mai fi o soluție și modernizarea lor cu motoare asincrone dar dat fiind faptul că ele sunt prea grele rămân la părerea că traxxul ar fi perfect. Cine a mers cu el știe ce zic. Chiar și dieselul 060DA ar trebui pensionat, dar la ce oameni duc frâiele companiei deja vorbim de lucruri sfinte.
Ultima editare efectuata de catre Vitosa in Sam 15 Mai 2021, 19:54, editata de 1 ori |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18755 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24333 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Locomotive clasa 400 Sam 15 Mai 2021, 19:51 | |
| Da mai ales ca avem exemplu Traxxurilor MAV care isi fac treaba foarte bine Da si eu am ramas surprins ca acum 4 ani se vorbea de sute de milioane de lei bagate in reparatii si modernizari de locomotive diesel si electrice cand in afara de cateca tari ex Yugoslave si partial Bulgaria nicaieri nu mai circula loc cu 6 osii la trenurile de călători Solutia ar fi vagoane etajate pushpull cum sunt cele de la VR Finlanda care se pot face si cuseta restaurant si la care se pot adapta si locomotive diesel si electrice Dar iar ne lovim de meteahna romaneasca ca dupa nu mai au societatile reparatoare de lucru si raman oamenii someri deci nu ne vindem tara.. |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14504 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Locomotive clasa 400 Sam 15 Mai 2021, 20:10 | |
| Nu ne vindem nici țara dar nici nu încurajăm industria românească. Să nu uităm că CFR Călători a avut în ogradă RES 001 dar că cineva nu a dorit-o. Iar comparațiile cu ce vedem pe la alții (da ne curg balele pe românește zis) pentru CFR e de domeniul SF. |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18755 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24333 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Locomotive clasa 400 Sam 15 Mai 2021, 20:31 | |
| Problema vine si din interior sunt oameni care sunt reticiwnti la schimbare pornind de la mecanici care vai doamne daca nu se aude ventilatia si compresorul ala nu este tren pana la directori de reparatii si achizitii si lideri de sindicat care se gandesc ca daca dispar locomotivele si vagoanele clasice dispar multe caiete de sarcini facute doar pentru o mana de vopsea cu comisioanele aferente , multi isi pierd obiectul muncii de la lacatusi revizie, manevranti dispar locomotive de manevra si implicit nu se mai poate mulge ceva.. |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Locomotive clasa 400 | |
| |
|
| |
| Locomotive clasa 400 | |
|