Pentru linia noua din RO era fain sa luam si noi cateva rame moderne RJ similar OBB si CD, dar asta e doar un vis frumos si ar fi fost ceva normal intr-o tara normala unde exista oameni capabili la conducere si oameni care vor sa faca ceva sa mearga treburile bine pe cand aici e RO, aici mai mergem cu EA si DA din anii 60-70-80 si le tot carpim, nu cumparam nimic nou feroviar, nu facem autostrazi, nu facem nimic, ne place asa in prostie.
Ce legaturi faine s-ar putea face cu RJ Brasov-Bucuresti-Constanta si pe viitor spre Arad cand termina linia, eventual si o colaborare cu OBB sa avem trenuri RJ Bucuresti-Viena-Salzburg ; Brasov-Viena-Munchen ; Deva-Viena-Innsbruck ; Arad-Innsbruck ; Sighisoara-Salzburg ; Alba Iulia-Bregenz ; in jurul orei 6 dimineata sa porneasca toate, adica la 6 din Bucuresti, la 6 din Brasov, la 6 din Sighisoara, la 6 din Alba, 6 din Deva (sau Alba si Deva fiind prea apropiate distanta intre ele e prea mica si sa ramana doar Alba sau doar Deva) la 6 din Arad si 6 din Budapesta adica sa fie un interval egal intre ele spre Austria si mai departe, dar pentru asta ai nevoie de infrastructura si material rulat nou dar nu in ultimul rand de oameni capabili care sa faca ceva bun pentru populatie, pentru prostul de rand. Cu niste tasti basti de pe bancile scolii si care se cred ce nu e cazul nu o sa se faca in vecii vecilor amin ceva bun.
_________________
alinx3330
Numarul mesajelor : 342 Varsta : 39 Localizare : Iasi Reputatie : 5497 Data de inscriere : 23/10/2010
Subiect: hy Vin 26 Iun 2020, 21:31
si chiar daca s ar lua cat crezi tu ca vor rezista acele Rj ?
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18766 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24347 Data de inscriere : 05/10/2010
Astia de ce pot nu au tot oameni manageri? Da na astia nu au departament de mers de tren cu niste dobitoci care nu stiu decat sa taie si sa zica nu se poate nu bagam..
RegioJet a anunțat astăzi o creștere a numărului de legături de tren către Croația și Slovenia. Începând cu 11 iulie, trenurile către Adriatică vor circula în fiecare zi; până în prezent, frecvența a fost raportată de trei ori pe săptămână. Prima conexiune va părăsi Praga marți, oprindu-se în Pardubice, Brno, Břeclav și Bratislava pentru îmbarcare și descărcare.
Pe trasee vor funcționa seturi cu o capacitate de până la 560 de pasageri. La finala din Rijeka, pasagerii pot profita de conectarea legăturilor de autobuz la aproximativ treizeci de destinații de pe coasta croată. Potrivit purtătorului de cuvânt al companiei, Aleš Ondrůj, până în prezent s-au vândut aproximativ 30.000 de bilete și se spune că o serie de conexiuni (inclusiv prima) sunt vândute.
Pasagerii plătesc C90 EUR 590/22 pentru un bilet unic, inclusiv o rezervare pentru o călătorie într-o mașină cu locuri și plătesc CZK 790/30 pentru un șezlong într-o mașină de dormit. Prețul biletului include rezervarea locului, cafea și un mic mic dejun dimineața înainte de sosirea la Rijeka.
Trenul va circula ca o conexiune de noapte. RegioJet cooperează cu căile ferate croate (HŽ), căile ferate slovenă (SŽ) și compania maghiară Continental Railway Solution
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13108 Data de inscriere : 06/04/2012
Deci sub 110 lei pentru loc la clasa si ~145 lei la cuseta. Nu pe acolo sint tarifele pentru Timisoara - Bucuresti? Intreb pentru un prieten.
Vitosa, visam, ce altceva putem face cu gunoaiele astea ajunse in functii?
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20635 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25580 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: Info trafic - trenurile intarziate [3] Dum 28 Iun 2020, 13:57
Kapпaтй a scris:
Ce legaturi faine s-ar putea face cu RJ Brasov-Bucuresti-Constanta si pe viitor spre Arad cand termina linia, eventual si o colaborare cu OBB sa avem trenuri RJ Bucuresti-Viena-Salzburg ; Brasov-Viena-Munchen ; Deva-Viena-Innsbruck ; Arad-Innsbruck ; Sighisoara-Salzburg ; Alba Iulia-Bregenz ; in jurul orei 6 dimineata sa porneasca toate, adica la 6 din Bucuresti, la 6 din Brasov, la 6 din Sighisoara, la 6 din Alba, 6 din Deva (sau Alba si Deva fiind prea apropiate distanta intre ele e prea mica si sa ramana doar Alba sau doar Deva) la 6 din Arad si 6 din Budapesta adica sa fie un interval egal intre ele spre Austria si mai departe, dar pentru asta ai nevoie de infrastructura si material rulat nou dar nu in ultimul rand de oameni capabili care sa faca ceva bun pentru populatie, pentru prostul de rand.
Pe cât pariu că noi terminăm tot Coridorul, cu excepţia Predeal - Braşov, înainte să facă ungurii firul 2 Curtici - Lokoshaza?
_________________ :TTT:
marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6916 Data de inscriere : 23/01/2014
Subiect: Re: Info trafic - trenurile intarziate [3] Dum 28 Iun 2020, 14:51
Hai ca esti glumet...Nici in urmatorii 10 ani nu se va termina coridorul...sunt portiuni pe care nu s-a inceput nici o lucrare...si aici nu ma refer la Predeal-Brasov...Firul ala 2 nu-i asa prioritar ...
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20635 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25580 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: Info trafic - trenurile intarziate [3] Dum 28 Iun 2020, 15:48
Ungurii planifică lucrările pe Lokoshaza - Curtici pentru începere în 2028... la noi, de bine, de rău, s-a începtu cu Braşov - Apaţa şi Caţa - Sighişoara, urmează Apaţa - Caţa. La noi în 2028 va mai rămâne doar Predeal - Braşov de făcut, care probabil se va face pe acelaşi traseu, deci 50 km/h la vale şi 80 km/h la urcare.
Firul doi e extrem de prioritar, pentru că ungurii nu permit prea multe trenuri din cauza asta. Până nu se face firul 2 - despre care amintesc că România l-a dus până în frontieră, cu tot cu electrificare - nu se poate vorbi de niciun tren de călători în plus pe frontiera aia. Dar, na, unii visează la RailJet-uri prin toate fundăturile, fără a avea nici cea mai mică idee despre situaţia actuală.
Iar dacă nu mă crezi pe mine pe cuvânt când îţi zic că firul 2 e construit pe teritoriul României, uită-te la filmarea asta:
La minutul 3:10 e intrarea în România şi se vede linia modernizată. Se mai vede şi grupa B a staţiei Curtici, pe care CFR a trebuit să o păstreze din cauza lipsei de capacitate a secţiei Curtici - Lokoshaza. Proiectul era să fie desfiinţată, până la urmă a rămas, aşa că Curtici are două rânduri de IDM, unul pentru CE pe linia modernizată şi unul pentru CED pentru grupa B.
_________________ :TTT:
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22398 Data de inscriere : 06/12/2009
Subiect: Re: Info trafic - trenurile intarziate [3] Dum 28 Iun 2020, 17:44
Iti dai seama, ai descoperit apa calda, doar tu stiai ca firul ala se oprește brusc, altii nu stiu, cata "deșteptaciune" ce sa zic .....
_________________
marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6916 Data de inscriere : 23/01/2014
Subiect: Re: Info trafic - trenurile intarziate [3] Dum 28 Iun 2020, 19:06
Sa stii ce d-aia nu permit ungurii mai multe trenuri...Poate te uiti un pic la traficul din anii 80-90? Si la cel de marfa?? Vei constata ca erau mult mai trenuri internationale prin Curtici decat sunt astazi...Iar in 2028, adica peste 6 ani, ca asta e aproape gata, tu chiar crezi ca va fi gata coridorul??? Pai ia fa un calcul simplu:in ce an ne-am apucat de modernizat si cat e gata 100%???
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20635 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25580 Data de inscriere : 17/08/2011
Ce importanţă are ce era acum 30 de ani? S-au schimbat vremurile de atunci. Ungurii nu permit prea multe trenuri din multe motive.... unul ar fi cel politic, cele mai multe investiţii ale statului maghiar - cofinanţate sau nu de UE, după caz - vizează legăturile cu Austria, cu Serbia şi cu aşa-zisul Ţinut Secuiesc. Se pompează bani în linia de Biharkeresztes doar pentru a aduce mai repede la Budapesta ungurii din Transilvania. De aia şi sunt multe trenuri de Budapesta pe acolo, eventual cu cele mai bune vagoane disponibile la MAV. Şi cât e Viktor Orban la butoane, tendinţa asta nu se va schimba - Curtici/Lokoshaza va rămâne ,,bottleneck", iar lobby-ul făcut de unguri pe la Comisie şi Parlamentul European tot pe noi ne va scoate vinovaţi. Am aici un biblioraft întreg de scrisori către Comisie şi rapoarte privind ce se întâmplă la Curtici, dar şi Matthew Grosch şi alţii ca el tot pe noi ne arată cu degetul. Anul trecut i-am luat de mână pe reprezentanţii DG MOVE şi i-am dus în Curtici, să vadă cu ochii lor ,,minunea", culmea că am reuşit să îi convingem pe unguri să plătească ei transportul Budapesta - Curtici şi retur. Parcă văd că după ce trece nebunia asta cu virusul, cu toate că reprezentaţii DG MOVE au fost acolo, tot pe noi ne vor arăta cu degetul. Că li s-a părut mai ciudat că stau trenurile după Poliţia de Frontieră, nu că după 15 ore de stat la poliţie te mai ţin şi ungurii vreo 5 că nu au capacitate în Lokoshaza, de parcă Poliţia de Frontieră ar fi fost în subordinea CFR-ului. Păi dacă vor să scape de controlul de frontieră, să ne bage odată în Schengen! Nu să ne înjure tot pe noi (MTIC şi CFR) că nu are Poliţia de Frontieră oameni să facă controlul noaptea şi ţine trenul sosit la 18 până la 3 dimineaţa ca să-l ia la control şi îi mai dau drumul la 5, dar n-au ungurii disponibilitate până la 9 să-l primească la ei.
_________________ :TTT:
marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6916 Data de inscriere : 23/01/2014
Pai ma refeream la capacitatea sectiei de care ai pomenit tu...Daca acum 30 de ani erau mai multe trenuri, inseamna ca nu capacitatea sectiei este motivul...Acum ai dat-o-n politic ca ai vazut ca n-are nici o treaba capacitatea sectiei cu se intampla acolo...Cat e timpul de mers intre Curtici si Lokoshaza? 9-10 minute...Pai se pot expedia trenuri din 30 in 30 min , nu???
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22398 Data de inscriere : 06/12/2009
Asa vorbeste el sa nu adoarma, nu duce de nas pe un subiect o intoarce si o da in altceva doar doar iese el "Dumnezeu2" si prostimea face plecaciuni in fata lui ca se crede el ce nu e cazul, mai grav e ca unii chiar au timp sa se uite in gura lui si sa creada balivernele lui.
Vezi mai nene de pletele tale ca efectiv nu ai treaba cu realitatea si tot ce se intampla in viata reala.
_________________
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14507 Data de inscriere : 08/01/2011
@marius664 Intre Curtici și Curtici Frontieră sînt 8km, 15 minute timp de mers pentru trenurile marfare si 9 minute pentru locomotivele izolate. Altele or fi cauzele dar nu le știm noi și poate nici și naratorul de mai sus. Am să mai adaug atât și fără prea multe comentarii ca să nu-mi mai aud vorbe că nu știu sau mă dau mare. Niciodată nu am mers pe premiza asta ! Astăzi între orele 0 si până la orele 21 in relatia Lokoshaza - Curtici au mers 8 marfare. Curtici - Lokoshaza 7 marfare. De asemenea și două perechi de trenuri Lokoshaza - Curtici - Lokoshaza (locomotivă + vagon) una dimineață și una seara pentru schimbul de personal. Trenuri expediate din Curtici în țară cu destinația Giurgiu Nord, Sfântu Gheorghe, Crângu lui Bot, Călărași Nord, Craiova, Brazi, un număr de 7 trenuri. Din țară de la Giurgiu Nord, Craiova, Timișoara Est, Târgu Mureș Sud, Sfântu Gheorghe au venit la Curtici un număr de 9 trenuri. Spor la discuții.
Continut sponsorizat
Subiect: Re: Info trafic - trenurile intarziate [3]