| Întrebări şi răspunsuri | |
|
+79Sabik catalinu' Vlad bobi AeroX aris86 CristyanC lapsanszkitamas gvd apmatei laur 133 AndreiCFRbv Luna Daniel Trifu johnsmoke florin94 alliens ravers75 ldh80 19jimmy84 cardinal kristi kkk Warrington theblackstigx florin29sv riciu Jhonyla trancefan83 traian razvan - trenuri SST_EuroBlue Andrey_tm bubu KQQ Casanova Norbi ciprian71 laurentzu get. cortexedge alex.alexus.tm neluadi Spartan1948 cfr500 Petre_IFTE teoiasi Razvan Tudor @ndrey tomi_morar alkrosis Rarau alex.barac.5 sorinache96 DUAL sp59 LanceR TVlad CristianSM marius664 billy752-istu IonutCFR2009 baiazid cristy79 dan tm didinul Dr2005 cristi ar frank81 Katalyn Vitosa mielutu zburator Adirmvl AndreiSV Adrian78 Ghioca Bogdan AndiCFR ets2oltromânia Nesebar alex1987 83 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
ciprian71
Numarul mesajelor : 1681 Varsta : 53 Localizare : BUCURESTI Reputatie : 4727 Data de inscriere : 19/07/2016
| Subiect: Întrebări şi răspunsuri Joi Dec 15, 2016 9:42 pm | |
| La vagoanele cu seria 44-31 se va modifica si indicativul de clasa cumva? Cl.1 sa devina 2? |
|
| |
get.
Numarul mesajelor : 165 Reputatie : 5227 Data de inscriere : 24/12/2010
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Vin Dec 16, 2016 1:33 am | |
| Ce porcarie! Eu de la Bucuresti la Oradea eram super incantat sa prind loc la cuseta de 4 a satmarenilor. Super confortabil sa dorm la mijloc sau jos pe o bancheta lunga fata de vagonul jegos pentru Oradea.
Vagoane cuseta modernizate: + loc spatios pentru jos si mijloc - sus nu mori de cald, dar de claustrofobie
Vagoane cuseta gioarse: + loc mare pe hol + loc mare bagaje sus + deschizi geamul + intr-adevar, loc foarte mare pentru cuseta de 4 - banchete scurte - minus infinit: sus mori de cald (valabil si pentru vagoanele de dormit gioarse) - la mijloc sau sus poti prinde pat cu denivelari - se prajesc incarcacatoarele de telefon mobil
1742 are de la noul mers aceleasi vagoane gioarse care permit cuseta de 4 locuri, dar grupa Satu Mare nu mai are.
Sa speram ca vor face o derogare pentru toate trenurile estivale de la anul! Ori...doar noi bihorenii vom fi singurii privilegiati din tara care vor mai avea cuseta de 4 locuri. Iar restul, vai si amar, sa vrei sa dai un ban in plus (in limita bunului simt si al bugetului restrans, deci nu VD!) si sa nu poti, ca asa au chef unii... |
|
| |
bubu
Numarul mesajelor : 319 Varsta : 53 Localizare : constanta Reputatie : 5790 Data de inscriere : 11/11/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Vin Dec 16, 2016 7:46 am | |
| - ciprian71 a scris:
- La vagoanele cu seria 44-31 se va modifica si indicativul de clasa cumva? Cl.1 sa devina 2?
Vagoanele cuseta nu au circulat nici odata in regim de clasa 1-a. In trafic international obligativitatea de a avea bilet de clasa 1 la vagon de dormit, doar la VD in regim single! In rest la 2 si 3 paturi bilet de clasa 2, in traficul international. |
|
| |
bubu
Numarul mesajelor : 319 Varsta : 53 Localizare : constanta Reputatie : 5790 Data de inscriere : 11/11/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Vin Dec 16, 2016 8:24 am | |
| - get. a scris:
- Ce porcarie! Eu de la Bucuresti la Oradea eram super incantat sa prind loc la cuseta de 4 a satmarenilor. Super confortabil sa dorm la mijloc sau jos pe o bancheta lunga fata de vagonul jegos pentru Oradea.
Vagoane cuseta modernizate: + loc spatios pentru jos si mijloc - sus nu mori de cald, dar de claustrofobie
Vagoane cuseta gioarse: + loc mare pe hol + loc mare bagaje sus + deschizi geamul + intr-adevar, loc foarte mare pentru cuseta de 4 - banchete scurte - minus infinit: sus mori de cald (valabil si pentru vagoanele de dormit gioarse) - la mijloc sau sus poti prinde pat cu denivelari - se prajesc incarcacatoarele de telefon mobil
1742 are de la noul mers aceleasi vagoane gioarse care permit cuseta de 4 locuri, dar grupa Satu Mare nu mai are.
Sa speram ca vor face o derogare pentru toate trenurile estivale de la anul! Ori...doar noi bihorenii vom fi singurii privilegiati din tara care vor mai avea cuseta de 4 locuri. Iar restul, vai si amar, sa vrei sa dai un ban in plus (in limita bunului simt si al bugetului restrans, deci nu VD!) si sa nu poti, ca asa au chef unii... Pentru ca avem vagoane de dormit si cuseta GIOARESE multumitii lui Mitrea si Nastase & PSD! A fost ultimul mare buff al regimului de atunci. Vagoane cuseta cu patru locuri, adica 40-31 mai circula la Arad si Vatra Dornei. Vagoanele 40-31 si 40-70 (gioarsele) sant doar putin modernizate, o mica spoiala ala grivita, iar vagoanele 44-31 (alea frumoase) sunt reconstruite aproape total, tot la grivita dar mai putina buleala! Vagoanele de dormit 71-31 (tot gioarse) construite in anii '68-'70, apar in scripte ca reconstruite pe bani multi dar buleala maxima, iar unele nu au circulat niciodata! In perioda cand sa introdus in circulatie vag 71-31 cfr calatori, pe langa vagoanele de dormit mai vechi avea in parc si vagoane de dormit 60-50 si 70-50 construite in anii '84-'86 mai fiabile de cat 71-31 ce puteau fi foarte usor modernizate! |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20591 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25510 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Vin Dec 16, 2016 9:16 am | |
| Toate cuşetele cu 6 paturi sunt transformabile în cuşete cu 4 paturi. De aia şi scrie clasa 1 pe ele, de aia au codul literal AcBc. Că CFR Călători vinde toate 6 paturile e o decizie de marketing, mai ales că compensaţia se dă la numărul de călători, iar 6 călători într-o cabină înseamnă mai mulţi decât 4. Or să rezolve ei problema cuşetelor de 4 cumva... cum se mai face şia cum pe unele trenuri: compartimentele din vagoanele de dormit cu 3 paturi se vând la preţ de cuşetă de 4, pentru că în grila noastră tarifară nu există vagonul de dormit cu 3 paturi în cabină (se vând astfel de paturi doar în trafic internaţional). _________________ :TTT:
|
|
| |
ciprian71
Numarul mesajelor : 1681 Varsta : 53 Localizare : BUCURESTI Reputatie : 4727 Data de inscriere : 19/07/2016
| Subiect: Întrebări şi răspunsuri Vin Dec 16, 2016 8:10 pm | |
| Pacat ca nu s-a facut nimic din vagaoanele 60-50, 70-50.Se puteau moderniza in 70-70 poate,asa cum arata 44-31. |
|
| |
gvd
Numarul mesajelor : 225 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4235 Data de inscriere : 13/01/2014
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Sam Dec 17, 2016 12:51 pm | |
| - Dr2005 a scris:
- Toate cuşetele cu 6 paturi sunt transformabile în cuşete cu 4 paturi. De aia şi scrie clasa 1 pe ele, de aia au codul literal AcBc.
Că CFR Călători vinde toate 6 paturile e o decizie de marketing, mai ales că compensaţia se dă la numărul de călători, iar 6 călători într-o cabină înseamnă mai mulţi decât 4. Or să rezolve ei problema cuşetelor de 4 cumva... cum se mai face şia cum pe unele trenuri: compartimentele din vagoanele de dormit cu 3 paturi se vând la preţ de cuşetă de 4, pentru că în grila noastră tarifară nu există vagonul de dormit cu 3 paturi în cabină (se vând astfel de paturi doar în trafic internaţional). E o discutie veche daca sa se dea sau nu compensatie pentru cusete/vagon de dormit la contractarea de servicii publice. |
|
| |
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11172 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Sam Dec 17, 2016 6:07 pm | |
| Care e treaba cu barierele de la trecerile la nivel de pe M1000 ! Cum si cand se actioneaza ? In seara asta cu 5007 mecanicul a oprit trenul pe pasaj mai exact ultimul vagon jumatate era la peron jumatate pe pasaj la halta Dirza, nici nu a oprit bine ca s-au si ridicat barierele prima data pe ambele parti doar cate una ca sunt cate 2 una din stanga si una din drepata. E normal asta ?
|
|
| |
cristi ar
Numarul mesajelor : 866 Varsta : 46 Localizare : Arad Reputatie : 6533 Data de inscriere : 28/05/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Dum Dec 18, 2016 9:52 pm | |
| La Turdas nu se fac incrucisari, ca vad ca 2307 sta dupa 1838-1 in Orastie? |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22372 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Dum Dec 18, 2016 11:35 pm | |
| Turdas devine halta am impresia. |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18688 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24243 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Lun Dec 19, 2016 8:27 am | |
| - cristi ar a scris:
- La Turdas nu se fac incrucisari, ca vad ca 2307 sta dupa 1838-1 in Orastie?
E doar un singur fir între Simeria si Orăștie iar după finalizare va rămâne PO |
|
| |
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11172 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Lun Dec 19, 2016 1:55 pm | |
| Deblocați domne topicul ăla cu Discuți 2016 dacă tot l-ați făcut. Ce vreți iar să posteze ldh80 la nspe mii de topicuri despre politică, moldoveni și Rep Moldova ? Nu e gâlceavă, nu e scandal nu e nimica la ce l-ați blocat iar ?
@92Dragos tu nu ești 100% român ca să înțelegi despre ce e vorba, de ce tocmai tu te-ai găsit să îl blochezi ? Iar faci abuz de funcție ? |
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9079 Reputatie : 12963 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Lun Dec 19, 2016 2:38 pm | |
| Chiar asa, la ce s-a facut topicul daca este blocat? pai ori e forum si vorbim (ma rog scriem) ori e test grila. |
|
| |
Razvan Tudor V.I.P Member
Numarul mesajelor : 649 Varsta : 33 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5879 Data de inscriere : 10/01/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Lun Dec 19, 2016 3:09 pm | |
| O intrebare. La IR 1573, vagonul 1 (probabil 20-83 sau 21-76) langa locul 25 ce loc se afla? Cumva 27? Multumesc frumos! |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22372 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Lun Dec 19, 2016 9:22 pm | |
| - Razvan Tudor a scris:
- O intrebare. La IR 1573, vagonul 1 (probabil 20-83 sau 21-76) langa locul 25 ce loc se afla? Cumva 27? Multumesc frumos!
La compartimente este asa: 21-23-27-25 | 22-28-24-26 la compartiment de 3 este asa: 21-23-25 | 22-24-26 la saloane de regula la 21-76/86 21-23 /\ 27-25 22-28 /\ 24-26 |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri | |
| |
|
| |
| Întrebări şi răspunsuri | |
|