|
| Întrebări şi răspunsuri | |
|
+79Sabik catalinu' Vlad bobi AeroX aris86 CristyanC lapsanszkitamas gvd apmatei laur 133 AndreiCFRbv Luna Daniel Trifu johnsmoke florin94 alliens ravers75 ldh80 19jimmy84 cardinal kristi kkk Warrington theblackstigx florin29sv riciu Jhonyla trancefan83 traian razvan - trenuri SST_EuroBlue Andrey_tm bubu KQQ Casanova Norbi ciprian71 laurentzu get. cortexedge alex.alexus.tm neluadi Spartan1948 cfr500 Petre_IFTE teoiasi Razvan Tudor @ndrey tomi_morar alkrosis Rarau alex.barac.5 sorinache96 DUAL sp59 LanceR TVlad CristianSM marius664 billy752-istu IonutCFR2009 baiazid cristy79 dan tm didinul Dr2005 cristi ar frank81 Katalyn Vitosa mielutu zburator Adirmvl AndreiSV Adrian78 Ghioca Bogdan AndiCFR ets2oltromânia Nesebar alex1987 83 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
alex.barac.5
Numarul mesajelor : 324 Varsta : 36 Localizare : Sibiu Reputatie : 4527 Data de inscriere : 21/05/2013
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Lun 17 Oct 2016, 11:57 | |
| Lucrări de reparaţii (RK/RC) aflate în execuţie pe raza SRCF Braşov - reparaţii curente la instalaţiile SCB în staţiile Dumbravita, Bartolomeu, Sercaia, Brasov Triaj (grupa A, B, C,D) şi pe distanţa Sercaia-Fagaras-Lot1 (finanţare: buget de stat) - reparaţii curente la cablurile şi reţele de cabluri ale instalaţiilor SCB pe distantele Miercurea Sibiului-Apoldu de Sus, Talmaciu-Sibiu Triaj-Lot 5 (finanţare: buget de stat) - reparaţii curente la instalaţiile SCB în staţiile:Arpas, Podu Olt, Seica Mare, Orlat şi pe distanţele Podu Olt-Talmaciu, Sibiu-Turnisor, Turnisor-Orlat, Orlat-Saliste-Lot 2 (finanţare: buget de stat)
Preluare de pe https://www.facebook.com/cfrinfrastructura/posts/1332281620140036 |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9099 Reputatie : 13004 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Lun 17 Oct 2016, 12:04 | |
| - @ndrey a scris:
- Din dispozitia consiliului de administratie al CN CFR SA din 12 10 2016 ora 10 00 sa schimbat denumirea .
hm, http://www.cfr.ro/files/hot_aga/2016/HAGA%20nr.%2055%20din%202016.pdf totodata se desfiinteaza unele statii http://www.cfr.ro/files/hot_aga/2016/HAGA%20nr.%2054%20din%202016.pdf |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Lun 17 Oct 2016, 12:20 | |
| - alex.barac.5 a scris:
- Lucrări de reparaţii (RK/RC) aflate în execuţie pe raza SRCF Braşov
- reparaţii curente la instalaţiile SCB în staţiile Dumbravita, Bartolomeu, Sercaia, Brasov Triaj (grupa A, B, C,D) şi pe distanţa Sercaia-Fagaras-Lot1 (finanţare: buget de stat) - reparaţii curente la cablurile şi reţele de cabluri ale instalaţiilor SCB pe distantele Miercurea Sibiului-Apoldu de Sus, Talmaciu-Sibiu Triaj-Lot 5 (finanţare: buget de stat) - reparaţii curente la instalaţiile SCB în staţiile:Arpas, Podu Olt, Seica Mare, Orlat şi pe distanţele Podu Olt-Talmaciu, Sibiu-Turnisor, Turnisor-Orlat, Orlat-Saliste-Lot 2 (finanţare: buget de stat)
Preluare de pe https://www.facebook.com/cfrinfrastructura/posts/1332281620140036 - înlocuire traverse de lemn cu traverse de beton fir I+II, intre statiile Podu Olt - Talmaciu - Selimbar, km 372+000-387+300 (finanţare: buget de stat) Asta e un lucru minunat, acolo era linie dubla si se mergea ca melcul, poate asa creste iar viteza dar asta de abea la anul. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Lun 17 Oct 2016, 12:58 | |
| Probabil cu ocazia asta dispare şi linia îngustă încălecată. _________________ :TTT:
|
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9099 Reputatie : 13004 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Lun 17 Oct 2016, 13:03 | |
| Ce determinata e CFR SA cind vine vorba de TUI, dar cind trenurile intirzie din vina lor?
http://www.cfr.ro/files/hot_aga/2016/HAGA%20nr.26%20din%202016.pdf
degradare statia Vata, sau transformare
http://www.cfr.ro/files/hot_aga/2016/HAGA%20nr.17%20din%202016.pdf
desfiintare Negresti Oas - transformare
http://www.cfr.ro/files/hot_aga/2016/HAGA%20nr.16%20din%202016.pdf
desfiintare IAz Suceava si Danila
http://www.cfr.ro/files/hot_aga/2016/HAGA%20nr.11%20din%202016.pdf
desfiintare, Lapusel, Berveni, Cighid si Beclean h
http://www.cfr.ro/files/hot_aga/2016/HAGA%20nr.10%20din%202016.pdf
Bocsig
http://www.cfr.ro/files/hot_aga/2016/HAGA%20nr.9%20din%202016.pdf
Secusigiu
http://www.cfr.ro/files/hot_aga/2016/HAGA%20nr.8%20din%202016.pdf
infiintare PO Podul Pitarului
http://www.cfr.ro/files/hot_aga/2016/HAGA%20nr.7%20din%202016.pdf
infiintare Horea, Valea Seaca, Beresti Tunel
http://www.cfr.ro/files/hot_aga/2016/HAGA%20nr.6%20din%202016.pdf
http://www.cfr.ro/files/hot_aga/2016/HAGA%20nr.5%20din%202016.pdf
http://www.cfr.ro/files/hot_aga/2016/HAGA%20nr.4%20din%202016.pdf
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Lun 17 Oct 2016, 13:06 | |
| - Dr2005 a scris:
- Probabil cu ocazia asta dispare şi linia îngustă încălecată.
Ar fi cazul, datorita acelei linii era cu traserse de lemn si acum se circula incet, si asa aia nu va mai circula niciodata, vremurile au trecut, eu am fost, am prins cand inca circula dar apartine trecutului si istoriei, acum sunt alte vremuri, sa schimbe traversele si sa creasca viteza la trenurile normale. |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9099 Reputatie : 13004 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Lun 17 Oct 2016, 13:16 | |
| Prin alte tari parca se inghesuie turistii pe liniile inguste. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Lun 17 Oct 2016, 17:50 | |
| Sa se inghesuie, dar aici unde e incalecata intre Sibiu si Mohu pentru ca nu mai este folosita ce rost are sa mentii linia cu restrictie la traversele de lemn doar de dragul de a avea acea bucata de ingusta incalecata care nu a mai fost folosita de 16 ani? Se fac curse pentru turisti pe alte segmente unde e strict ingusta nu aici unde incurca traficul de pe 200. |
| | | 19jimmy84 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3168 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8564 Data de inscriere : 05/06/2010
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Lun 17 Oct 2016, 19:05 | |
| Iar este atacat forumul cu mesaje malitioase? |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Lun 17 Oct 2016, 19:06 | |
| Am banat acel user, blocat topicele si trimise la gunoi. |
| | | TVlad V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2818 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8413 Data de inscriere : 16/01/2010
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mar 18 Oct 2016, 11:31 | |
| - dan tm a scris:
totodata se desfiinteaza unele statii
http://www.cfr.ro/files/hot_aga/2016/HAGA%20nr.%2054%20din%202016.pdf Ce chestie, desfiinteaza halta Tunelul Mare (de fapt PO), de linga Predeal. Nu am vazut pe nimeni niciodata asteptind trenul acolo in afara de mine Am fost pe acolo in iarna anului trecut ca sa fac citeva fotografii. Am coborit din Predeal pe traseul turstic punct albastru si am luat de acolo trenul inapoi spre Bucuresti. Nasul s-a uitat cam mirat la mine cind a vazut unde am urcat si nu mi-a raspuns cind l-am intrebat daca a mai avut clienti de acolo. Ma intreb ce rost o fi avut aceasta statie. Pe vremuri exista acolo o mica unitate militara ce avea in grija paza tunelelor, obiective strategice (de ce nu mai sint acum strategice si nu mai au nevoie de paza sau macar ingrijire, nu stiu, dar asta e alta discutie). Poate pentru transportul soldatilor or fi infiintat-o. Halta Ferma Zabala a fost infiintata - banuiesc - ca punct terminus al unei cai ferate forestiere ce cobora prin Ghelinta si Harale. In curtea fermei de pe DJ121, din apropierea conacului aferent, exista un turn de apa cu o constructie "suspecta", de inspiratie feroviara. In 2012 am pus pe forum citeva poze de acolo, nu stiu daca mai exista, daca nu au disparut odata cu serverul care le gazduia. |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12286 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mar 18 Oct 2016, 12:08 | |
| In privinta liniei incalecata dintre Sibiu- HM Sibiu Grupa Selimbar- Ramificatie Cisnadie, intradevar, linia de ecartament ingust trebuie separata de cea de ecartament normal!
Intradevar, sunt de acord cu transformarea liniei dintre Sibiu- HM Sibiu Grupa Selimbar- Ramificatie Cisnadie numai in linie de ecartament normal, insa cu conditia ca linia de ecartament ingust sa fie reconstruita pe terasament distinct, paralel cu cu linia de ecartament normal.
Intre Ramificatie Cisnadie si fosta statie Mohu linia de ecartament ingust merge paralel cu cea de ecartament normal!
Linia ingusta Sibiu- Agnita poate aveea viitor, iar daca se va reconstrui, un tren cu turisti de cale ingusta, ca sa aibă cat mai multi clienti, ar trebui sa plece dintr-un punct situat cat mai aproape de statia CFR Sibiu. |
| | | alex.barac.5
Numarul mesajelor : 324 Varsta : 36 Localizare : Sibiu Reputatie : 4527 Data de inscriere : 21/05/2013
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 19 Oct 2016, 11:58 | |
| - Dr2005 a scris:
- Probabil cu ocazia asta dispare şi linia îngustă încălecată.
- Kapпaтй a scris:
Ar fi cazul, datorita acelei linii era cu traserse de lemn si acum se circula incet, si asa aia nu va mai circula niciodata, vremurile au trecut, eu am fost, am prins cand inca circula dar apartine trecutului si istoriei, acum sunt alte vremuri, sa schimbe traversele si sa creasca viteza la trenurile normale. - Kapпaтй a scris:
- Sa se inghesuie, dar aici unde e incalecata intre Sibiu si Mohu pentru ca nu mai este folosita ce rost are sa mentii linia cu restrictie la traversele de lemn doar de dragul de a avea acea bucata de ingusta incalecata care nu a mai fost folosita de 16 ani?
Se fac curse pentru turisti pe alte segmente unde e strict ingusta nu aici unde incurca traficul de pe 200. Linia nu va disparea, este inscrisa ca monument istoric, asa ca lucrarile vor trebui sa tina cont de acest lucru. Cel mai probabil, pe zona incalecata se vor pune tot traverse de lemn, iar in afara ei, traverse de beton. |
| | | ciprian71
Numarul mesajelor : 1682 Varsta : 53 Localizare : BUCURESTI Reputatie : 4749 Data de inscriere : 19/07/2016
| Subiect: Întrebări şi răspunsuri Dum 23 Oct 2016, 23:06 | |
| De ce pe site bahn.de, fahrplan obb, fahrplan sbb s.a nu sunt si trenurile companiilor private romanesti pe langa cele ale CFR? La ei vad toate aceste trenuri.Ma juta foarte mult pentru planificare. |
| | | ravers75
Numarul mesajelor : 427 Reputatie : 5520 Data de inscriere : 15/12/2010
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Dum 23 Oct 2016, 23:21 | |
| Din ce serie de vagoane au fost transformate sau ce provenienta au vagoanele modernizate 21-76 900? |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri | |
| |
| | | | Întrebări şi răspunsuri | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |