|
| Întrebări şi răspunsuri | |
|
+79Sabik catalinu' Vlad bobi AeroX aris86 CristyanC lapsanszkitamas gvd apmatei laur 133 AndreiCFRbv Luna Daniel Trifu johnsmoke florin94 alliens ravers75 ldh80 19jimmy84 cardinal kristi kkk Warrington theblackstigx florin29sv riciu Jhonyla trancefan83 traian razvan - trenuri SST_EuroBlue Andrey_tm bubu KQQ Casanova Norbi ciprian71 laurentzu get. cortexedge alex.alexus.tm neluadi Spartan1948 cfr500 Petre_IFTE teoiasi Razvan Tudor @ndrey tomi_morar alkrosis Rarau alex.barac.5 sorinache96 DUAL sp59 LanceR TVlad CristianSM marius664 billy752-istu IonutCFR2009 baiazid cristy79 dan tm didinul Dr2005 cristi ar frank81 Katalyn Vitosa mielutu zburator Adirmvl AndreiSV Adrian78 Ghioca Bogdan AndiCFR ets2oltromânia Nesebar alex1987 83 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
traian
Numarul mesajelor : 222 Varsta : 40 Localizare : Eforie Sud Reputatie : 5136 Data de inscriere : 23/06/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mar 27 Sept 2016, 13:37 | |
| Stie cineva de ce smecherii au inceput sa scoata atat la trenurile directe pe litoral cat si la cele din Bucuresti cuseta de 6 locuri si vand numai 4 (de fapt tot la aia de 6 dar se vand numai 4), care te costa 51 de lei in loc de 32 (care era cel mai ieftin pret)? Ca sa-ti ia mai multi bani sau facea lumea gura ca li se parea prea incomod cate 6 in cabina si atunci au hortarat sa dea numai 4 ca sa fie mai mult "confort" -dar sacrificand la pret? |
| | | Warrington
Numarul mesajelor : 787 Reputatie : 3790 Data de inscriere : 03/09/2016
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mar 27 Sept 2016, 13:52 | |
| Mie și 4 persoane mi se pare prea mult într-un asemenea spațiu. Dacă deținuții nu pot fi ”cazați” în modul ăsta, nici pasagerii CFR n-ar trebui să fie. |
| | | ciprian71
Numarul mesajelor : 1682 Varsta : 53 Localizare : BUCURESTI Reputatie : 4750 Data de inscriere : 19/07/2016
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mar 27 Sept 2016, 13:59 | |
| - Warrington a scris:
- Mie și 4 persoane mi se pare prea mult într-un asemenea spațiu. Dacă deținuții nu pot fi ”cazați” în modul ăsta, nici pasagerii CFR n-ar trebui să fie.
Im vine sa rad cu pofta. Inseamna ca nu ai circulat cu vagoanele de noapte DB, OBB,H-START.Ale CFR sunt un lux. |
| | | Warrington
Numarul mesajelor : 787 Reputatie : 3790 Data de inscriere : 03/09/2016
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mar 27 Sept 2016, 14:28 | |
| Nu, n-am circulat decât cu din alea de două paturi, indiferent cum se numesc.
Dacă n-ar fi disponibile decât cușete de 6 locuri, aș cumpăra toate 6 locurile și asta este. Nu suport un spațiu mic împărțit cu alte persoane. |
| | | ciprian71
Numarul mesajelor : 1682 Varsta : 53 Localizare : BUCURESTI Reputatie : 4750 Data de inscriere : 19/07/2016
| Subiect: Întrebări şi răspunsuri Mar 27 Sept 2016, 14:54 | |
| Cred ca este posibil, nu stiu.Imi aduc aminte ca din Sutomore(Muntenegru)am urcat in singurul vagon dosponibil pana la Budapesta sa ma intrebe cum platesc rezervarea, avand doar biletul Balkanflexipass.Vagon CD cuseta 6 locuri.I-am zis insotitorului ca suntem 2 si am primit rezervare de 4 locuri vagon cuseta cl.1.Nu aveam de unde sa stiu ca eram numai noi doi romanii si inca sase cehi in tot vagonul. |
| | | teoiasi
Numarul mesajelor : 84 Reputatie : 3210 Data de inscriere : 05/05/2016
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mar 27 Sept 2016, 15:42 | |
| In ce an CFR s-a "desprins"in mai multe ramuri?(Adica in CFR Mesagerie,SAAF si CFR MARFA ) |
| | | marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6912 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mar 27 Sept 2016, 16:06 | |
| - teoiasi a scris:
- In ce an CFR s-a "desprins"in mai multe ramuri?(Adica in CFR Mesagerie,SAAF si CFR MARFA )
Pe vremea cand Basescu era la al treilea mandat, iar prim ministru era Radu Vasile parca....Pentru mai multa informatii cauta totusi pe net, ar trebui sa gasesti mult mai multe.Evita totusi wikipedia ca s-ar putea sa gasesti vreun articol editat de ldh80 |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mar 27 Sept 2016, 17:54 | |
| - traian a scris:
- Stie cineva de ce smecherii au inceput sa scoata atat la trenurile directe pe litoral cat si la cele din Bucuresti cuseta de 6 locuri si vand numai 4 (de fapt tot la aia de 6 dar se vand numai 4), care te costa 51 de lei in loc de 32 (care era cel mai ieftin pret)? Ca sa-ti ia mai multi bani sau facea lumea gura ca li se parea prea incomod cate 6 in cabina si atunci au hortarat sa dea numai 4 ca sa fie mai mult "confort" -dar sacrificand la pret?
La unele vagoane cuşetă (cred că la 44-31) sunt şi câteva compartimente care sunt doar cu 4 paturi. De fapt, problema e alta: nu sunt vagoane cuşetă suficiente, aşa că se pun vagoane de dormit şi se vând 3 paturi în compartiment, la preţ de cuşetă de 4. În sezon s-au trimis cuşete pe sezoniere, sacrificând alte rute, unde au rămas 71-31-uri cu 3 paturi vândute la preţ de cuşetă de 4. Deci CFR Călători chiar îţi vinde ceva mai ieftin - îţi dă loc la compartiment de 3 paturi, cu chiuveţică în cabină şi încuietoare la uşă, la preţ de loc în cabină cu 4 locuri şi care nu se încuie. _________________ :TTT:
|
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mar 27 Sept 2016, 18:01 | |
| - teoiasi a scris:
- In ce an CFR s-a "desprins"in mai multe ramuri?(Adica in CFR Mesagerie,SAAF si CFR MARFA )
În 1998, dar în niciun caz nu au fost astea. Spargerea s-a făcut prin intermediul OG 12/1998 care, la momentul ăla (că a fost modificată şi răs-modificată de atunci) spunea la art. 43: ,,(1) Societatea Naţionala a Căilor Ferate Române se reorganizează prin divizare, într-o companie naţionala, în societăţi naţionale şi societăţi comerciale, potrivit prevederilor prezentei ordonanţe de urgenţă, după cum urmează: a) Compania Naţionala de Cai Ferate - "C.F.R.", cu statut de societate comercială, care are, în principal, ca obiect de activitate gestionarea infrastructurii feroviare şi a patrimoniului auxiliar feroviar; b) Societatea Naţionala de Transport Feroviar de Marfa - "C.F.R. - Marfa", cu statut de societate comercială, care are, în principal, ca obiect de activitate efectuarea transportului feroviar public de mărfuri; c) Societatea Naţionala de Transport Feroviar de Călători - "C.F.R. - Călători", cu statut de societate comercială, care are, în principal, ca obiect de activitate efectuarea transportului feroviar public de călători; d) Societatea de Administrare Active Feroviare - "S.A.A.F.", cu statut de societate comercială, care are, în principal, ca obiect de activitate administrarea excedentului de active rezultat din divizarea Societăţii Naţionale a Căilor Ferate Române; e) Societatea de Servicii de Management Feroviar - "S.M.F.", cu statut de societate comercială, care are, în principal, ca obiect de activitate asigurarea serviciilor financiar-contabile, gestionarea creditelor externe, asigurarea serviciilor juridice. (2) Compania naţionala, societăţile naţionale şi societăţile comerciale, prevăzute la alin. (1), funcţionează pe principii comerciale, specifice economiei de piaţa, cu orientare spre obţinerea de profit. (3) Compania naţionala, societăţile naţionale şi societăţile comerciale, prevăzute la alin. (1), preiau, parţial, patrimoniul Societăţii Naţionale a Căilor Ferate Române." Ulterior, societăţile astea s-au tot reorganizat, divizat, unit, dezbinat, desfiinţat ş.a.m.d. şi au rezultat alte societăţi de sine stătătoare (gen Telecomunicaţii CFR, SFT etc.) sau filiale (Informatică Feroviară, Sere şi Pepiniere, Uniforma CF, Tipografica Filaret, SCRL, IRLU ş.a.). _________________ :TTT:
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mar 27 Sept 2016, 18:02 | |
| - theblackstigx a scris:
- Salutare. Intentionez a face scoala de "soferi" de locomotiva. Stie cineva si este dispus sa imi spuna cam care ii procedura? Un mare multam in avans.
https://sites.google.com/site/cenaferwebsite/calificare |
| | | traian
Numarul mesajelor : 222 Varsta : 40 Localizare : Eforie Sud Reputatie : 5136 Data de inscriere : 23/06/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mar 27 Sept 2016, 19:41 | |
| - Dr2005 a scris:
- traian a scris:
- Stie cineva de ce smecherii au inceput sa scoata atat la trenurile directe pe litoral cat si la cele din Bucuresti cuseta de 6 locuri si vand numai 4 (de fapt tot la aia de 6 dar se vand numai 4), care te costa 51 de lei in loc de 32 (care era cel mai ieftin pret)? Ca sa-ti ia mai multi bani sau facea lumea gura ca li se parea prea incomod cate 6 in cabina si atunci au hortarat sa dea numai 4 ca sa fie mai mult "confort" -dar sacrificand la pret?
La unele vagoane cuşetă (cred că la 44-31) sunt şi câteva compartimente care sunt doar cu 4 paturi. De fapt, problema e alta: nu sunt vagoane cuşetă suficiente, aşa că se pun vagoane de dormit şi se vând 3 paturi în compartiment, la preţ de cuşetă de 4. În sezon s-au trimis cuşete pe sezoniere, sacrificând alte rute, unde au rămas 71-31-uri cu 3 paturi vândute la preţ de cuşetă de 4.
Deci CFR Călători chiar îţi vinde ceva mai ieftin - îţi dă loc la compartiment de 3 paturi, cu chiuveţică în cabină şi încuietoare la uşă, la preţ de loc în cabină cu 4 locuri şi care nu se încuie. Cum adica nu sunt vagoane cuseta suficiente? Dar ce le-au facut, le-au mancat, le-au dat la topit? Pana acum cum erau suficiente? De ce pe 1641 Baia Mare sunt si de 6 locuri, iar pe cel de Sighet nu (asa cum era pana acum)? Pe 1695 vad ca sunt de 6 locuri. Pe 1741 pana la Oradea la fel, sunt, idem 1821 Arad, 1653 Suceava etc. De ce Sighet este lasat intotodeauna la urma, sacrificat? |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mar 27 Sept 2016, 19:48 | |
| Pe Sighet nu este cerere atat pentru a umple vagonul cuseta cat si vagonul de dormit si atunci sa nu circule 2 vagoane degeaba cu maxim 30-50% s-a adoptat metoda lasam doar vagonul de dormit si cuseta se baga doar in perioada sarbatorilor sau in zilele cu trafic intens iar la vagonul de dormit se vand locuri de cuseta 4 in cabina de dormit 3. La fel si pe Vatra Dornei, depinde de zi, dar nu circula zilnic si dormitorul si cuseta ca nu e cerere asa mare sau pe 1755 aceeasi poveste. Cine a zis ca nu sunt vagoane cuseta, sunt destule, problema e ca nu prea cere lumea la ele ca nu vor sa plateasca in plus. |
| | | bubu
Numarul mesajelor : 319 Varsta : 53 Localizare : constanta Reputatie : 5812 Data de inscriere : 11/11/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mar 27 Sept 2016, 20:50 | |
| La Sighet mai e si problema alimentarii cu IT a trenurilor! Vagoanele 71-31 pe cat de ineficiente sunt pe timpul verii (lipsa climatizarii) pe atat de eficiente sunt iarna. Daca sunt dotate cu doua seturi de acumulatori, incalzirea cu motorina poate functiona si pana la 10-15 ore fara a avea nevoie de IT! Datorita reliefului dintre Salva si Sighet locomotiva disel nu poate furniza o tensiune constanta si de multe ori chiar dand supratensiune! De cate ori nu au fost cusete cu sigurantele si sursele arse din acest motiv pe ruta asta circula vagon 71-31. Vagonul cuseta 40-31 are trei cabine (4,5 si6) cu 4 paturi acestea nu pot fi tansformate in cabine cu 6 paturi ca la vagonul 44-31. |
| | | theblackstigx
Numarul mesajelor : 51 Varsta : 32 Reputatie : 3245 Data de inscriere : 25/02/2016
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 28 Sept 2016, 09:33 | |
| |
| | | theblackstigx
Numarul mesajelor : 51 Varsta : 32 Reputatie : 3245 Data de inscriere : 25/02/2016
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 28 Sept 2016, 09:39 | |
| Asa de inapoiat este sistemul electric de la 71-31? Din cate stiu GM-urile is capabile sa debiteze curent de aceeasi tensiune de la treapta 3 de guvernator (490rpm) pana la treapta 8 (904rpm). Atunci pe Vintu de Jos - SIbiu ar pusca sigurantele la greu pentru ca locomotiva trebuie sa razbata atat cu gradientul cat si alimentarea cu 1500V. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri | |
| |
| | | | Întrebări şi răspunsuri | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |