Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Întrebări şi răspunsuri

In jos 
+79
Sabik
catalinu'
Vlad
bobi
AeroX
aris86
CristyanC
lapsanszkitamas
gvd
apmatei
laur 133
AndreiCFRbv
Luna
Daniel Trifu
johnsmoke
florin94
alliens
ravers75
ldh80
19jimmy84
cardinal
kristi kkk
Warrington
theblackstigx
florin29sv
riciu
Jhonyla
trancefan83
traian
razvan - trenuri
SST_EuroBlue
Andrey_tm
bubu
KQQ
Casanova
Norbi
ciprian71
laurentzu
get.
cortexedge
alex.alexus.tm
neluadi
Spartan1948
cfr500
Petre_IFTE
teoiasi
Razvan Tudor
@ndrey
tomi_morar
alkrosis
Rarau
alex.barac.5
sorinache96
DUAL
sp59
LanceR
TVlad
CristianSM
marius664
billy752-istu
IonutCFR2009
baiazid
cristy79
dan tm
didinul
Dr2005
cristi ar
frank81
Katalyn
Vitosa
mielutu zburator
Adirmvl
AndreiSV
Adrian78
Ghioca Bogdan
AndiCFR
ets2oltromânia
Nesebar
alex1987
83 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 47 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
traian

traian


Numarul mesajelor : 222
Varsta : 40
Localizare : Eforie Sud
Reputatie : 5136
Data de inscriere : 23/06/2011

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 28 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 28 Icon_minitimeMar 27 Sept 2016, 13:37

Stie cineva de ce smecherii au inceput sa scoata atat la trenurile directe pe litoral cat si la cele din Bucuresti cuseta de 6 locuri si vand numai 4 (de fapt tot la aia de 6 dar se vand numai 4), care te costa 51 de lei in loc de 32 (care era cel mai ieftin pret)? Ca sa-ti ia mai multi bani sau facea lumea gura ca li se parea prea incomod cate 6 in cabina si atunci au hortarat sa dea numai 4 ca sa fie mai mult "confort" -dar sacrificand la pret?
Sus In jos
Warrington

Warrington


Numarul mesajelor : 787
Reputatie : 3790
Data de inscriere : 03/09/2016

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 28 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 28 Icon_minitimeMar 27 Sept 2016, 13:52

Mie și 4 persoane mi se pare prea mult într-un asemenea spațiu. Dacă deținuții nu pot fi ”cazați” în modul ăsta, nici pasagerii CFR n-ar trebui să fie.
Sus In jos
ciprian71




Numarul mesajelor : 1682
Varsta : 53
Localizare : BUCURESTI
Reputatie : 4750
Data de inscriere : 19/07/2016

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 28 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 28 Icon_minitimeMar 27 Sept 2016, 13:59

Warrington a scris:
Mie și 4 persoane mi se pare prea mult într-un asemenea spațiu. Dacă deținuții nu pot fi ”cazați” în modul ăsta, nici pasagerii CFR n-ar trebui să fie.
Im vine sa rad cu pofta.
Inseamna ca nu ai circulat cu vagoanele de noapte DB, OBB,H-START.Ale CFR sunt un lux.
Sus In jos
Warrington

Warrington


Numarul mesajelor : 787
Reputatie : 3790
Data de inscriere : 03/09/2016

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 28 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 28 Icon_minitimeMar 27 Sept 2016, 14:28

Nu, n-am circulat decât cu din alea de două paturi, indiferent cum se numesc.

Dacă n-ar fi disponibile decât cușete de 6 locuri, aș cumpăra toate 6 locurile și asta este. Nu suport un spațiu mic împărțit cu alte persoane.
Sus In jos
ciprian71




Numarul mesajelor : 1682
Varsta : 53
Localizare : BUCURESTI
Reputatie : 4750
Data de inscriere : 19/07/2016

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 28 Empty
MesajSubiect: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 28 Icon_minitimeMar 27 Sept 2016, 14:54

Cred ca este posibil, nu stiu.Imi aduc aminte ca din Sutomore(Muntenegru)am urcat in singurul vagon dosponibil pana la Budapesta sa ma intrebe cum platesc rezervarea, avand doar biletul Balkanflexipass.Vagon CD cuseta 6 locuri.I-am zis insotitorului ca suntem 2 si am primit rezervare de 4 locuri vagon cuseta cl.1.Nu aveam de unde sa stiu ca eram numai noi doi romanii si inca sase cehi in tot vagonul.
Sus In jos
teoiasi




Numarul mesajelor : 84
Reputatie : 3210
Data de inscriere : 05/05/2016

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 28 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 28 Icon_minitimeMar 27 Sept 2016, 15:42

In ce an CFR s-a "desprins"in mai multe ramuri?(Adica in CFR Mesagerie,SAAF si CFR MARFA )
Sus In jos
marius664




Numarul mesajelor : 2938
Varsta : 45
Localizare : Alexandria
Reputatie : 6912
Data de inscriere : 23/01/2014

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 28 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 28 Icon_minitimeMar 27 Sept 2016, 16:06

teoiasi a scris:
In ce an CFR s-a "desprins"in mai multe ramuri?(Adica in CFR Mesagerie,SAAF si CFR MARFA )
Pe vremea cand Basescu era la al treilea mandat, iar prim ministru era Radu Vasile parca....Pentru mai multa informatii cauta totusi pe net, ar trebui sa gasesti mult mai multe.Evita totusi wikipedia ca s-ar putea sa gasesti vreun articol editat de ldh80 Very Happy
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25567
Data de inscriere : 17/08/2011

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 28 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 28 Icon_minitimeMar 27 Sept 2016, 17:54

traian a scris:
Stie cineva de ce smecherii au inceput sa scoata atat la trenurile directe pe litoral cat si la cele din Bucuresti cuseta de 6 locuri si vand numai 4 (de fapt tot la aia de 6 dar se vand numai 4), care te costa 51 de lei in loc de 32 (care era cel mai ieftin pret)? Ca sa-ti ia mai multi bani sau facea lumea gura ca li se parea prea incomod cate 6 in cabina si atunci au hortarat sa dea numai 4 ca sa fie mai mult "confort" -dar sacrificand la pret?

La unele vagoane cuşetă (cred că la 44-31) sunt şi câteva compartimente care sunt doar cu 4 paturi. De fapt, problema e alta: nu sunt vagoane cuşetă suficiente, aşa că se pun vagoane de dormit şi se vând 3 paturi în compartiment, la preţ de cuşetă de 4. În sezon s-au trimis cuşete pe sezoniere, sacrificând alte rute, unde au rămas 71-31-uri cu 3 paturi vândute la preţ de cuşetă de 4.

Deci CFR Călători chiar îţi vinde ceva mai ieftin - îţi dă loc la compartiment de 3 paturi, cu chiuveţică în cabină şi încuietoare la uşă, la preţ de loc în cabină cu 4 locuri şi care nu se încuie.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25567
Data de inscriere : 17/08/2011

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 28 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 28 Icon_minitimeMar 27 Sept 2016, 18:01

teoiasi a scris:
In ce an CFR s-a "desprins"in mai multe ramuri?(Adica in CFR Mesagerie,SAAF si CFR MARFA )

În 1998, dar în niciun caz nu au fost astea. Spargerea s-a făcut prin intermediul OG 12/1998 care, la momentul ăla (că a fost modificată şi răs-modificată de atunci) spunea la art. 43:
,,(1) Societatea Naţionala a Căilor Ferate Române se reorganizează prin divizare, într-o companie naţionala, în societăţi naţionale şi societăţi comerciale, potrivit prevederilor prezentei ordonanţe de urgenţă, după cum urmează:
a) Compania Naţionala de Cai Ferate - "C.F.R.", cu statut de societate comercială, care are, în principal, ca obiect de activitate gestionarea infrastructurii feroviare şi a patrimoniului auxiliar feroviar;
b) Societatea Naţionala de Transport Feroviar de Marfa - "C.F.R. - Marfa", cu statut de societate comercială, care are, în principal, ca obiect de activitate efectuarea transportului feroviar public de mărfuri;
c) Societatea Naţionala de Transport Feroviar de Călători - "C.F.R. - Călători", cu statut de societate comercială, care are, în principal, ca obiect de activitate efectuarea transportului feroviar public de călători;
d) Societatea de Administrare Active Feroviare - "S.A.A.F.", cu statut de societate comercială, care are, în principal, ca obiect de activitate administrarea excedentului de active rezultat din divizarea Societăţii Naţionale a Căilor Ferate Române;
e) Societatea de Servicii de Management Feroviar - "S.M.F.", cu statut de societate comercială, care are, în principal, ca obiect de activitate asigurarea serviciilor financiar-contabile, gestionarea creditelor externe, asigurarea serviciilor juridice.

(2) Compania naţionala, societăţile naţionale şi societăţile comerciale, prevăzute la alin. (1), funcţionează pe principii comerciale, specifice economiei de piaţa, cu orientare spre obţinerea de profit.

(3) Compania naţionala, societăţile naţionale şi societăţile comerciale, prevăzute la alin. (1), preiau, parţial, patrimoniul Societăţii Naţionale a Căilor Ferate Române."

Ulterior, societăţile astea s-au tot reorganizat, divizat, unit, dezbinat, desfiinţat ş.a.m.d. şi au rezultat alte societăţi de sine stătătoare (gen Telecomunicaţii CFR, SFT etc.) sau filiale (Informatică Feroviară, Sere şi Pepiniere, Uniforma CF, Tipografica Filaret, SCRL, IRLU ş.a.).

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24325
Data de inscriere : 05/10/2010

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 28 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 28 Icon_minitimeMar 27 Sept 2016, 18:02

theblackstigx a scris:
Salutare. Intentionez a face scoala de "soferi" de locomotiva. Stie cineva si este dispus sa imi spuna cam care ii procedura? Un mare multam in avans.

https://sites.google.com/site/cenaferwebsite/calificare
Sus In jos
traian

traian


Numarul mesajelor : 222
Varsta : 40
Localizare : Eforie Sud
Reputatie : 5136
Data de inscriere : 23/06/2011

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 28 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 28 Icon_minitimeMar 27 Sept 2016, 19:41

Dr2005 a scris:
traian a scris:
Stie cineva de ce smecherii au inceput sa scoata atat la trenurile directe pe litoral cat si la cele din Bucuresti cuseta de 6 locuri si vand numai 4 (de fapt tot la aia de 6 dar se vand numai 4), care te costa 51 de lei in loc de 32 (care era cel mai ieftin pret)? Ca sa-ti ia mai multi bani sau facea lumea gura ca li se parea prea incomod cate 6 in cabina si atunci au hortarat sa dea numai 4 ca sa fie mai mult "confort" -dar sacrificand la pret?

La unele vagoane cuşetă (cred că la 44-31) sunt şi câteva compartimente care sunt doar cu 4 paturi. De fapt, problema e alta: nu sunt vagoane cuşetă suficiente, aşa că se pun vagoane de dormit şi se vând 3 paturi în compartiment, la preţ de cuşetă de 4. În sezon s-au trimis cuşete pe sezoniere, sacrificând alte rute, unde au rămas 71-31-uri cu 3 paturi vândute la preţ de cuşetă de 4.

Deci CFR Călători chiar îţi vinde ceva mai ieftin - îţi dă loc la compartiment de 3 paturi, cu chiuveţică în cabină şi încuietoare la uşă, la preţ de loc în cabină cu 4 locuri şi care nu se încuie.
Cum adica nu sunt vagoane cuseta suficiente? Dar ce le-au facut, le-au mancat, le-au dat la topit? Pana acum cum erau suficiente? De ce pe 1641 Baia Mare sunt si de 6 locuri, iar pe cel de Sighet nu (asa cum era pana acum)? Pe 1695 vad ca sunt de 6 locuri. Pe 1741 pana la Oradea la fel, sunt, idem 1821 Arad, 1653 Suceava etc. De ce Sighet este lasat intotodeauna la urma, sacrificat?
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22394
Data de inscriere : 06/12/2009

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 28 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 28 Icon_minitimeMar 27 Sept 2016, 19:48

Pe Sighet nu este cerere atat pentru a umple vagonul cuseta cat si vagonul de dormit si atunci sa nu circule 2 vagoane degeaba cu maxim 30-50% s-a adoptat metoda lasam doar vagonul de dormit si cuseta se baga doar in perioada sarbatorilor sau in zilele cu trafic intens iar la vagonul de dormit se vand locuri de cuseta 4 in cabina de dormit 3. La fel si pe Vatra Dornei, depinde de zi, dar nu circula zilnic si dormitorul si cuseta ca nu e cerere asa mare sau pe 1755 aceeasi poveste.
Cine a zis ca nu sunt vagoane cuseta, sunt destule, problema e ca nu prea cere lumea la ele ca nu vor sa plateasca in plus.

_________________
595423Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 28 Bdeem_8496_aÎntrebări şi răspunsuri  - Pagina 28 Bdeem_8496_aÎntrebări şi răspunsuri  - Pagina 28 Bdeem_8496_a
Sus In jos
bubu




Numarul mesajelor : 319
Varsta : 53
Localizare : constanta
Reputatie : 5812
Data de inscriere : 11/11/2009

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 28 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 28 Icon_minitimeMar 27 Sept 2016, 20:50

La Sighet mai e si problema alimentarii cu IT a trenurilor! Vagoanele 71-31 pe cat de ineficiente sunt pe timpul verii (lipsa climatizarii) pe atat de eficiente sunt iarna. Daca sunt dotate cu doua seturi de acumulatori, incalzirea cu motorina poate functiona si pana la 10-15 ore fara a avea nevoie de IT! Datorita reliefului dintre Salva si Sighet locomotiva disel nu poate furniza o tensiune constanta si de multe ori chiar dand supratensiune! De cate ori nu au fost cusete cu sigurantele si sursele arse din acest motiv pe ruta asta circula vagon 71-31. Vagonul cuseta 40-31 are trei cabine (4,5 si6) cu 4 paturi acestea nu pot fi tansformate in cabine cu 6 paturi ca la vagonul 44-31.
Sus In jos
theblackstigx




Numarul mesajelor : 51
Varsta : 32
Reputatie : 3245
Data de inscriere : 25/02/2016

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 28 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 28 Icon_minitimeMier 28 Sept 2016, 09:33

Adrian78 Multumesc
Sus In jos
theblackstigx




Numarul mesajelor : 51
Varsta : 32
Reputatie : 3245
Data de inscriere : 25/02/2016

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 28 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 28 Icon_minitimeMier 28 Sept 2016, 09:39

Asa de inapoiat este sistemul electric de la 71-31? Din cate stiu GM-urile is capabile sa debiteze curent de aceeasi tensiune de la treapta 3 de guvernator (490rpm) pana la treapta 8 (904rpm). Atunci pe Vintu de Jos - SIbiu ar pusca sigurantele la greu pentru ca locomotiva trebuie sa razbata atat cu gradientul cat si alimentarea cu 1500V.
Sus In jos
Continut sponsorizat





Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 28 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 28 Icon_minitime

Sus In jos
 
Întrebări şi răspunsuri
Sus 
Pagina 28 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 47 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» INTREBARI SI RASPUNSURI
» Întrebări şi răspunsuri
» Informaţii generale
» Întrebări şi răspunsuri
» Întrebări şi răspunsuri

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: