din cate stiu, locomotivele de ecartament larg a CFR (cel putin pana in 1998, inainte de spargerea fostei SNCFR) erau incadrate in doua clase
-Clasa 68 (pentru cele LDE)
-Clasa 84 veche (pentru cele LDH).
In afara de boghiurile de ecartament larg, alta modificarea consta in dotarea cu cupla SA-3.
Nu stiu daca locomotivele SNCFR de ecartament larg ajungea si pana in statiile de frontiera moldovenesti sau ucrainiene (Diakovo, Teresva, Berlibasi, Vadu Siretului, Ungheni, Prut-2 si Giurgiulesti).
O situatia unica si exceptionala era cea de pe linia Sighetul Marmatiei- Câmpulung la Tisa. Deoarece pana dupa anul 1990 aceasta linie era numai linie de ecartament larg, pe ea circula unicul tren de calatori (de fapt mixt) apartinand SNCFR pe ecartament larg (pana in anul 1998).
De asemenea, la acest topic, pot fi amintite si locomotivele UZ si CFM (de ecartament larg), care ajung sau ajungeau in Romania, tractând trenuri de marfa. Acestea ajung pana in statiile- HM Porumbesti, Halmeu, Sighetul Marmatiei, Dornesti, Cristesti Jijia, Socola Triaj Grupa C, Falciu, Galati Larga, Galati Marfuri, Galati Brates si CFU Catusa.