Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Locomotive clasa 60

In jos 
+85
Ionut31
Laurentiu Ciobanu
SMDS
Pandelea50
Tony Ist
Cipri Andrei Neculai
calatorprinromania
Bogdan Razvan
TVlad
marcelbanu
Alastair
Petre_IFTE
TER200
AeroX
sytrus
Mihai Nicolae
DPS
andreir
Bobby_TM
MariusM
Ikarus99
mishu88
Vale
IonutChircu
razvan22
Zsoe
LascuB_1980
19jimmy84
V3R
teoiasi
Tonyno
Andrey_tm
ravers75
AndreiCFRBucuresti
Amiralul
ldh80
Davee91
ets2oltromânia
tcm
COSTACHE MIHAIL
cardinal
Dutzu
Norbi
CristyanC
TonyCFR
Andrei Andras
Adirmvl
maus5
kasapis2007
Gaby005
TonyGFR
xfiles
cosmin br
R936
mariuscfrbucuresti
dan tm
Mihay
mielutu zburator
didinul
marius_catalin84
Katalyn
Teodor
c o r v i n
LanceR
George
cfr500
CristianSM
Lineus646
ALEXCFR
pisti91
@ndrey
AndiCFR
Desiro256
TudorVD
Vitosa
daniel_c
Re6/6
florin.lifticariu
Dr2005
Adrian78
AndreiStefan
deconectat
ANDU2100HP
mureseanu_976
Nesebar
89 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 27 ... 50, 51, 52
AutorMesaj
daniel_c




Numarul mesajelor : 469
Reputatie : 4975
Data de inscriere : 25/05/2012

Locomotive clasa 60 - Pagina 52 Empty
MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 60   Locomotive clasa 60 - Pagina 52 Icon_minitimeAstazi la 00:38

daca te referi la ceva similar bujiilor incandescante de la motoarele mici, nu, motoarele de capacitate cilindrica mare nu au nevoie de asa ceva

daca bateriile sunt bune, porneste fara probleme si la temperaturi negative, de asemenea multe motoare de capacitate cilindrica mare au adaptat sistem de pornire pneumatica

daca nu ma insel, motorul 12LDA28 a avut sistem de preincalzire a apei de racire pe locomotiva care nu s-a prea folosit, fiind de altfel eliminat la reparatiile mari ulterioare

agentul de racire al motorului era apa tratata, nu am vazut sau auzit sa se foloseasca antigel

in conditii ideale de exploatare, locomotiva nu prea are timp sa se raceasca

daca este defecta, se dezapeaza, adica se deschid toti robinetii special prevazuti in punctele cele mai joase ale instalatiei de racire

in caz ca sta in depou sau la cap de sectie timp indelungat in conditii climaterice cu temperaturi negative se mentine motorul pornit sau se porneste la cateva ore
Sus In jos
 
Locomotive clasa 60
Sus 
Pagina 52 din 52Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 27 ... 50, 51, 52
 Subiecte similare
-
» Locomotive clasa 41 (Vol. II)
» Locomotive clasa 47 (Vol. II)
» Locomotive clasa 40 (vol. V)
» Locomotive clasa 43
» Locomotive din clasa 64 si 66

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MATERIAL RULANT :: LOCOMOTIVE-
Mergi direct la: