|
| Material rulant II | |
|
+29marius664 t1972 AndreiSita98 AeroX c o r v i n laurentzu ciprian71 Norbi gvd orestte AMX 97-0548-4 cristi CFR teoiasi IonutCFR2009 @ndrey cfr500 TonyGFR TonyCFR LanceR IonutChircu Lineus646 dan tm Nesebar Jurnal Feroviar Adirmvl Dr2005 19jimmy84 Katalyn Andrey_tm 33 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
t1972
Numarul mesajelor : 382 Localizare : 01 08 1972 Reputatie : 2984 Data de inscriere : 22/10/2017
| Subiect: Re: Material rulant II Mar 18 Dec 2018, 19:41 | |
| tot hirburi vechi, in loc sa introduca trenuri moderne pe lung parcurs, cele modernizate, ma refer diesel, le vintura pe trasele scurte gen brasov buc nord si intercity brasov zarnesti...nu sint calatori nu sint rentabile aceeiasi poveste, creati conditii decente de calatorie si omul vine la tren,dar la noi este total imvers,,,punga plina si carul hodorogeste,, mergi cu un automotor vechi de la brasov la iasi si a doua oara preferi taxiul, eu am fost doar 35 de km. si ma leganat si ma balansat cind deschide cineva usa glisanta dintre vagoane se auzea un suierat groaznic de tare de la rotile care mergeau pe sine. |
| | | marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6915 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: Material rulant II Mier 19 Dec 2018, 00:20 | |
| Atunci iti recomand Malaxa... |
| | | t1972
Numarul mesajelor : 382 Localizare : 01 08 1972 Reputatie : 2984 Data de inscriere : 22/10/2017
| Subiect: transport Mier 19 Dec 2018, 16:18 | |
| Nu ai inteles esenta postarii, unii activeaza de ani multi in transportul feroviar si nu au fost in stare sa cumpere sau sa modernizeze la un anumit standard unitatile de transport,storci sa iasa banul,, cind apar datorii la stat schimb denumirea firme si la mai mare, se da seful pierdut si sa sters datoriile...nu acuz si nu fac referire la nimeni, sa acuzi pe cineva trebuie sa ai probe asa ca raminem la supozitii. |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11197 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Material rulant II Mier 19 Dec 2018, 17:35 | |
| Da ma ce sa iti povestesc s-au tot gasit experti de-a lungul timpului sa zica de RegioCalatori. Cati sunteti in toata tara, sunteti macar 1.000 de gica-contra ? De parca CFR Calatori are trenuri suflate cu aer de parca dubele, autocarele sau autobuzele cu care mergeti au fost noi, in afara de haine, incaltaminte si mancare in rest nimic nu a fost nou. Nu va obliga nimeni sa urcati in trenurile vechi dar cat timp e curat si cald restul chiar nu mai conteaza.
|
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20635 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25579 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Material rulant II Mier 19 Dec 2018, 18:03 | |
| Tot materialul rulant care circulă acum are o certificare de siguranţă de la un organism notificat agreat de ERA, un certificat de punere în funcţiune de la o autoritate de siguranţă, un aviz tehnic de la o autoritate de siguranţă şi, în cazul materialului rulant motor, este cuprins într-un certificat de siguranţă. Un vehicul neconform nu are cum să circule, iar dacă eşti prins la traseu cu vehiculul cu revizia expirată, ţi se anulează certificatul de siguranţă fără discuţii. _________________ :TTT:
|
| | | @ndrey V.I.P Member
Numarul mesajelor : 902 Varsta : 37 Localizare : Iasi Reputatie : 6456 Data de inscriere : 26/09/2009
| Subiect: Re: Material rulant II Mier 19 Dec 2018, 19:00 | |
| - t1972 a scris:
- tot hirburi vechi, in loc sa introduca trenuri moderne pe lung parcurs, cele modernizate, ma refer diesel, le vintura pe trasele scurte gen brasov buc nord si intercity brasov zarnesti...nu sint calatori nu sint rentabile aceeiasi poveste, creati conditii decente de calatorie si omul vine la tren,dar la noi este total imvers,,,punga plina si carul hodorogeste,, mergi cu un automotor vechi de la brasov la iasi si a doua oara preferi taxiul, eu am fost doar 35 de km. si ma leganat si ma balansat cind deschide cineva usa glisanta dintre vagoane se auzea un suierat groaznic de tare de la rotile care mergeau pe sine.
E, improbabil sueratul de la roti, poate e altceva, la 35km parcursi, o fi prima experienta cu trenul. |
| | | t1972
Numarul mesajelor : 382 Localizare : 01 08 1972 Reputatie : 2984 Data de inscriere : 22/10/2017
| Subiect: transport Mier 19 Dec 2018, 19:29 | |
| am fost de la buzau la rimnicul sarat, se mergea cred cu 80 kmh era o usa glisanta intr e vagoane, probabil avea burduful spart dar cum se deschidea usa aceeia era un zgomot imfernal...nu blamez nu arunc cu noroi, dar pentru trenuri de lung parcurs trebuiec conditii cit de cit...a avut si parti bune, curatenie caldura si liniste... |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13107 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Material rulant II Mier 19 Dec 2018, 19:58 | |
| Sint batrane si ele, t1972. Dar la cum merg trenurile pe la noi si la cati calatori mai au drumurile noastre de fier de unde bani de material rulant nou pentru cate trenuri au si astia? Hai sa zicem ca dai 3 milioane de coconeti pe o DMU/EMU. Pai in cati ani isi amortizeaza astia investitia, presupunand ca primesc credit pentru destule? Si sa le plimbe pe unde, nu vezi cum sint si liniile pe la noi? Dupa ce iti ies din garantie trebuie sa cumperi piese anume, nu prea merge sa le repari cu sarma si ciocanul. Asa, pe astea le-au luat pe trei lei bucata si le intretin cu unul.
Io nu zic ca n-ai dreptate, da' am mers si pe afara cu material rulant nu chiar silentios. Si cu anul de fabricatie dupa 2000. |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11197 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Material rulant II Mier 19 Dec 2018, 20:45 | |
| Trebuia sa fi mera cu 26-26 intre vagoane cu usile de la vagoane inchise. Sau in 2019 poti incerca 20-83 desi e modernizat de cativa ani pe Bucuresti-Craiova zici ca se rupe. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20635 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25579 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Material rulant II Joi 20 Dec 2018, 00:12 | |
| Intercomunicaţia nu e făcută să stai în ea, e la fel de gălăgioasă la toate vagoanele, mai puţin la cele din garniturile cu vagoane şi intercomunicaţii presurizate, adică RailJet şi trenurile de mare viteză. _________________ :TTT:
|
| | | @ndrey V.I.P Member
Numarul mesajelor : 902 Varsta : 37 Localizare : Iasi Reputatie : 6456 Data de inscriere : 26/09/2009
| Subiect: Re: Material rulant II Joi 20 Dec 2018, 03:45 | |
| Distanta Buzău - Râmnicu Sărat e plina de restricții, iar calitatea șinei e dintre cele mai proaste posibile de pe toată magistrala 500. Viteza maxima e de 80 kmh de la Ploiești Sud pana la Mărășești. |
| | | AeroX V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2162 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6768 Data de inscriere : 25/05/2012
| Subiect: Re: Material rulant II Joi 20 Dec 2018, 04:09 | |
| - Katalyn a scris:
- Trebuia sa fi mera cu 26-26 intre vagoane cu usile de la vagoane inchise. Sau in 2019 poti incerca 20-83 desi e modernizat de cativa ani pe Bucuresti-Craiova zici ca se rupe.
Si 22-76/96 (si inrudite) mi se pare foarte zgomotos la semi-salon. Chiar si pe linie modernizata vibreaza cam urat. In compartimente numai de bine, dar in rest se resimte zgomotul foarte tare. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20635 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25579 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Material rulant II Joi 20 Dec 2018, 08:36 | |
| Gândiţi-vă că e vorba de vagoane vechi de 40 - 50 de ani, mai vechi decât Y-urile! Nici Y-urile nu erau prea silenţioase. Nu se pot compara la capitolul antifonare cu vagoanele noi, gen AVA200 şi diversele variaţiuni cu aceeaşi cutie. _________________ :TTT:
|
| | | t1972
Numarul mesajelor : 382 Localizare : 01 08 1972 Reputatie : 2984 Data de inscriere : 22/10/2017
| Subiect: transport Joi 20 Dec 2018, 10:45 | |
| sa fim seriosi....toti operatorii au facut investitii TCF are doua automotoare modernizate, ASTRA, SOFTRONIC, ETC, REGIO ma refer la diesel, avind in vedere ca sint veterani, sa fim seriosi. nu ma intereseaza nimeni dar de atita timp stii cum e cer dar mai si dau.. |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13107 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Material rulant II Joi 20 Dec 2018, 14:19 | |
| Au mai modernizat și ăștia de la RT unul sau două AM-uri, două (?) RIO. Da' așa vechi, cum sînt formează multe trenuri, pe când cu arădenii și cu craiovenii ce faci? Sau ce te faci când sînt atât de silențioase trenurile lor că sînt anulate? |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Material rulant II | |
| |
| | | | Material rulant II | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |