Numarul mesajelor : 2162 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6768 Data de inscriere : 25/05/2012
Subiect: Re: Material rulant II Mar 08 Oct 2019, 16:22
IonutCFR2009 a scris:
Mizerii de trenuri la Regio Calatori... Le mai si pozati...
Nu-ti plac, ori erai doar mistocar? Chiar au facut treaba foarte buna cu ramele astea. Fata de optiunile ATC cel putin, infinit mai buna. Si asta mai ales pentru ca nu s-au lacomit sa le faca trenuri IR. Acum poate imi sar unii in cap ca am laudat pe ATC la alt topic (dar era vorba de vagoane de dormit). Eu as alege RC ca prima varianta strict pentru Valea Prahovei. Merita si ca durata si ca bani...chiar si confort.
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11197 Data de inscriere : 09/10/2014
Subiect: Re: Material rulant II Mar 08 Oct 2019, 18:01
IonutCFR2009 a scris:
Mizerii de trenuri la Regio Calatori... Le mai si pozati...
Cine o spune ? Unul care se ascunde si face pe spionul/detectivul prin trenuri ? Sunt curios cine te-a păcălit pe tine in legătura cu aceste automotoare. Sunt peste ce are CFR Călători materie de AM Diesel si peste o grămadă de vagoane de la aceeasi companie. Arata-mi si mie jaluzele la alte trenuri.
IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6586 Reputatie : 12461 Data de inscriere : 09/07/2009
Subiect: Re: Material rulant II Mar 08 Oct 2019, 20:06
Ma refer la jegurile de automotoare albastre si rosii, pe care le gasim in circulatie pe rute gen Ploiesti-Urziceni, Buhaesti-Roman... Niste jafuri de trenuri care n-au ce cauta pe calea ferata, cu usii care nu se inchid, cu WC-uri infecte, banchetele alea de vinilin pline de jeg... De afara, poate ca par interesante, dar cand intri la interiorul lor, te intrebi pe ce ai dat banii...
AeroX V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2162 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6768 Data de inscriere : 25/05/2012
Subiect: Re: Material rulant II Mar 08 Oct 2019, 22:52
Nu par interesante, dar isi fac treaba mai bine decat Malaxele alea de la CFR Calatori. Si privatii au neajunsurile lor, dar nu sunt nici pe departe asa de cinici ca astia de la CFR Calatori (conducerea actuala) care efectiv n-au niciun interes fata de binele populatiei/calatorilor.
c o r v i n V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3759 Varsta : 48 Localizare : Hunedoara Reputatie : 8514 Data de inscriere : 16/10/2013
Subiect: Re: Material rulant II Dum 13 Oct 2019, 22:56
R 16354/5, repaus în Alba Iulia.
(11.10.19)
costi_dumitru
Numarul mesajelor : 118 Varsta : 34 Localizare : Giurgiu Reputatie : 4996 Data de inscriere : 18/07/2011
Subiect: Compunere trenuri Mar 21 Ian 2020, 00:29
Salutare! Știe cineva compunerea tenurilor RC pe ruta București Nord - Brașov?
19jimmy84 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3168 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8568 Data de inscriere : 05/06/2010
Subiect: Re: Material rulant II Sam 28 Mar 2020, 13:45
R 16036
R 16033
Sinaia - 2019
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13107 Data de inscriere : 06/04/2012
Subiect: Re: Material rulant II Mar 18 Aug 2020, 22:55
M-am dat in primul weekend din august cu RegioCalatori de mai multe ori, fiind la o cabana la Predeal. Nu o sa vorbesc despre AMX-urile lor pentru ca am mai fost cu ele de suficiente ori, la fel ca multi din voi, deci o sa vorbesc despre celelalte doua serii de material rulant:
RIO: am mers de la Brasov la Predeal cu RIO asta cu rosu si negru din poza de mai sus a lui Jimmy
Plus
1. Decente ca spatiu (totusi, e material rulant gandit pentru drumuri de cateva zeci de kilometri) 2. Aerul conditionat putea merge mai bine (sint foarte calduros, dar si ceilalti calatori pareau sa fie de aceeasi parere) 3. Mi-a placut ca, desi nu are compartimente, ofera o vaga senzatie de intimitate prin modul in care sint impartite vagoanele. Iar daca mergu in grup si sinteti doar voi intr-un salon e brici!
Minus
1. Frate, nici la CFR, in vagoanele alea cu crusta de jeg pe geamuri, nu e asa de slaba lumina naturala inauntru 2. Joaca destul de serios pe linie. Prima data am zis ca o fi o problema si cu instrastructura, dar 72500-urile ruleaza destul de lin, deci clar e o chestie specifica RIO-urilor
72500: am mers cu ele pe aceeasi relatie, atat cu rama de doua, cat si cu rama de trei vagoane
Plus
1. Foarte bine intretinute. Nu stiu daca au mai fost renovate sau ceva, dar nu-si arata varsta 2. Temperatura a fost decenta (dar, ca intotdeauna, era loc de mai bine din punctul meu de vedere) 3. E misto ca au si zone pentru bagaje mari, poti sta si pe niste canapele (daca esti in gasca) 4. Pentru drumurile pe care sint folosite scaunele sint comode si spatiul pentru picioare e decent (am 1,86 metri) 5. Au jaluzele, ceea ce la CFR nu prea mai vezi. Sigur, personal prefer perdelele, ca poate cel din fata nu e deranjat de soare si vrea sa se uite p egeam, dar asta e alta discutie. Bila alba ramane 6. Comparativ cu Desiro-urile CFR-ului, au usi care delimiteaza saloanele de zona de acces. Ori cand esti in tren la 4 si ceva dimineata in Calimanesti, intre Craciun si Revelion, si speri sa mai prinzi niste somn, fluierul nasului si frigul de afara e tot ce vrei sa auzi si sa simti 7. Spatii pentru biciclete (pe bune), cu suport de care sa o agati 8. Masutele alea rabatabile de la scaune sint mari cat o zi de post. Nu am incercat, ca nu am avut cu ce, dar cred ca poti tine lejer laptopul acolo pentru lucru 9. Am remarcat izolarea fonica, aceasta fiind la un nivel la care nu ma asteptam
Minus
1. De departe pe primul loc: toate geamurile sint fixe. Din punctul asta de vedere Desiro-urile sint mult peste, in sensul in care se pot rabata niste ferestre si, la o viteza decenta, se asigura ventilarea saloanelor in caz ca pica, din diverse motive, clima 2. Viteza de deschidere a usilor de acces: Fratilor, iti creste barba pana de deschid. La inchis cui ii pasa? Dar cand e vorba sa se deschida zici ca nu se mai intampla treaba. Si asta inseamna timp de stationare in plus 3. Idem si pentru usile de la bai 4. As spune lipsa prizelor. Dar o spun cu jumatate de gura, pentru ca traseele pe care le parcurg AM-urile astea sint relativ scurte ca timp, deci munca pe laptop nu e afectata extrem de tare. Sigur, depinde de cat te mai tine acumulatorul, dar nu vorbim de drumuri de 10 ore sau peste, deci bila asta neagra as zice ca are doar jumatate de valoare
De asemenea, prietenii cu care am fost la cabana (ei au venit din Bucuresti), au fost mai mult decat multumiti de AM-urile astea. Si, la modul general, pentru Valea Prahovei si Brasov ochesc RegioCalatori.
La modul general trebuie subliniata curatenia pe care o asigura operatorul, indiferent de tipul de material rulant. Daca la CFR Calatori e o surpriza ca nu pute la baie, la ei e mai probabil sa fie parfumate baile.
Daca am uitat ceva si imi aduc aminte revin cu mentiuni, dar, in mare, cam astea au fost primele mele impresii in legatura cu RIO si 72500 de la ei.
cfr500
Numarul mesajelor : 2600 Varsta : 24 Reputatie : 7375 Data de inscriere : 18/11/2011
Subiect: Re: Material rulant II Sam 22 Aug 2020, 18:25
La majoritatea AMX-urilor avizul AFER le expira in perioada 2021-2023. Compania va abandona multe trasee, in cazul in care nu mai aduce ceva din afara...
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20634 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25578 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: Material rulant II Sam 22 Aug 2020, 18:56
Se poate obţine alt aviz.
_________________ :TTT:
AeroX V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2162 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6768 Data de inscriere : 25/05/2012
Subiect: Re: Material rulant II Sam 22 Aug 2020, 20:59
Adirmvl a scris:
Minus X72500
4. As spune lipsa prizelor. Dar o spun cu jumatate de gura, pentru ca traseele pe care le parcurg AM-urile astea sint relativ scurte ca timp, deci munca pe laptop nu e afectata extrem de tare. Sigur, depinde de cat te mai tine acumulatorul, dar nu vorbim de drumuri de 10 ore sau peste, deci bila asta neagra as zice ca are doar jumatate de valoare
Deloc? Sau nu destule? Din ce am vazut au sigur in zona meselor fixe.
Eu am fost multumit la fiecare drum cu ele, ma deranjeaza doar ca nu se poate rezerva loc decat la IR (gen asta de litoral). Adica degeaba imi iau online la R de pe Valea Prahovei fiindca atunci cand ajung in gara pot avea surpriza sa fie arhiplin si sa stau in picioare. E un mega mare minus. Am si patit-o. Dar cu ceva noroc am scapat de stat in picioare dupa cateva statii si am gasit loc.
In alta ordine de idei, da, eu chiar am convins prieteni (fosti colegi din facultate, cat si colegi de la munca) sa mearga cu trenul mai frecvent, mai ales pe Valea Prahovei, avand parte de acest tren, la care toti au ramas incantati, le-a placut totul la superlativ, mai ales din cauza pretului foarte redus fata de mers cu masina personala! Si au mers si cu CFR Calatori, dar acest DMU chiar i-a impresionat. Toti il compara cu un "TGV romanesc".
Si ce sa vezi, n-a comentat niciunul ca e DMU, nu EMU, cum au unii obsesii bolnave din postura de psihopasionati care nu s-ar urca in ele pentru ca sunt Diesel. Faptul ca le plimba si prin zone fara catenara e irelevant. Toata crema e pe linia electrificata la ei.
Diesel cum e, avantajul lui se observa imediat pe ruta litoralului, are cea mai mica durata dintre toate trenurile sezoniere din tara. Dar unii se fac ca nu vad, REFUZA VEHEMENT sa vada lucrurile bune pe care le realizeaza acest tip de tren si la ce tarife, se bat cu pumnii in piept ca sunt Diesele SH-uri aruncate la gunoi de catre francezi, abia asteapta un prilej sa se defecteze unul din aceste DMU-uri ca sa rada pana-i dor burtile, dar la CFR Calatori cand crapa cate un Desiro sau EA (toate foarte noi si bine intretinute) in fiecare zi se fac ca nu vad...ei vad doar ca se strica un automotor la privat o data la cateva luni, un an, etc. iar privatii le forjeaza si mai mult, n-au atatea de schimb din ditamai flota CFR Calatori in care o groaza de MR e inactiv.
cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9709 Data de inscriere : 02/11/2008
Subiect: Re: Material rulant II Sam 22 Aug 2020, 21:51
cfr500 a scris:
La majoritatea AMX-urilor avizul AFER le expira in perioada 2021-2023. Compania va abandona multe trasee, in cazul in care nu mai aduce ceva din afara...
Dr2005 a scris:
Se poate obţine alt aviz.
De aia se fac reparatii tip RG de EX: 583, 699, 798, 591, 539, 585 s.a.
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13107 Data de inscriere : 06/04/2012
Subiect: Re: Material rulant II Sam 22 Aug 2020, 23:21
Tizule, nu le-am vazut. Si m-am uitat insistent de ele. E adevarat, am stat pe loc ca la autocar, n-am luat la puricat tot vagonul, ca era ceva lume de fiecare data.
Tu iti bati capu' cu cretinii aia?
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9108 Reputatie : 13017 Data de inscriere : 16/07/2014
Subiect: Re: Material rulant II Vin 15 Ian 2021, 00:01
Cite automotoare se pot duce in convoi dupa instructie? trebuie sa aiba om in ele sau s-a mai modificat cite ceva?
colegul nostru de forum a postat un convoi pe youtube
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18762 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24342 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Material rulant II Vin 15 Ian 2021, 00:28