|
| Accidente si Incidente in lume | |
|
+56alliens baiazid spiderpc Shinkasen Re6/6 Spartan1948 Capsuneanu mariushal Caspar Katalin4653 Luna alinutz23 cristi CFR Razvan Tudor Petre_IFTE user dezactivat... Jurnal Feroviar IonutChircu Amiralul Jhonyla Dutzu apmatei daniel_c @ndrey Teodor gabrielcr johnsmoke DPS Katalyn deconectat Adisoft1991s DAS 2011 razvan - trenuri Vitosa dan tm Mihay Alex Avram Costin.H marius664 DUAL vatmanul LanceR NicuS mielutu zburator Andrey_tm Dr2005 Adirmvl IonutCFR2009 tcm orestte Adrian78 Norbi florin.lifticariu COSTACHE MIHAIL Gabry Gabriel Nesebar 60 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Accidente si Incidente in lume Lun 11 Iul 2016, 21:33 | |
| |
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6987 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Accidente si Incidente in lume Mar 12 Iul 2016, 14:09 | |
| http://www.digi24.ro/Stiri/Digi24/Actualitate/Stiri/Tragedie+feroviara+in+Italia+Cel+putin+10+morti+si+zeci+de+ranit Din păcate, fiind rame, au fost mai avariate decât ar fi fost vagoanele unui tren clasic. Asta se întâmplă când renunți cam la toate măsurile de siguranță de dragul vitezei sporite. |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13104 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Accidente si Incidente in lume Mier 13 Iul 2016, 01:01 | |
| Din poza sint DMU din trei vagoane. Deci ceva trenuri regionale. Fiind si Diesel cu atat mai putin cred ca erau proiectate pentru viteze mari. Poate ne ajuta un coleg cu modelul ramelor.
Totodata, am vazut intr-un documentar acum ceva ani, ramele de mare viteza au capetele vagoanelor pe acelasi boghiu, tocmai ca sa nu sara la dracu' in praznic vagoanele in caz de impact. Uita-te pe pagina anterioara la poza din Polonia sa vezi ce s-a intamplat cu vagoanele la un impact de viteza. |
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6987 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Accidente si Incidente in lume Mier 13 Iul 2016, 01:30 | |
| EMU, linia era electrificată dar firul de contact și pantografele au fost spulberate la impact. O ramă e Stadler FLIRT generația 2. |
| | | Costin.H
Numarul mesajelor : 654 Reputatie : 6158 Data de inscriere : 15/12/2009
| Subiect: Re: Accidente si Incidente in lume Mier 13 Iul 2016, 09:23 | |
| poti explica te rog la ce masuri de siguranta au renuntat? eu nu prea vad legatura intre viteza sporita si siguranta scazuta...ba chiar din contra, sunt mult mai drastice masurile de siguranta pt viteze mari. - mielutu zburator a scris:
- http://www.digi24.ro/Stiri/Digi24/Actualitate/Stiri/Tragedie+feroviara+in+Italia+Cel+putin+10+morti+si+zeci+de+ranit
Din păcate, fiind rame, au fost mai avariate decât ar fi fost vagoanele unui tren clasic. Asta se întâmplă când renunți cam la toate măsurile de siguranță de dragul vitezei sporite. |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Accidente si Incidente in lume Mier 13 Iul 2016, 10:45 | |
| - mielutu zburator a scris:
- EMU, linia era electrificată dar firul de contact și pantografele au fost spulberate la impact. O ramă e Stadler FLIRT generația 2.
o rama e Stadler si una Alstom http://bari.repubblica.it/cronaca/2016/07/12/foto/scontro_tra_treni_nel_barese_il_fotoracconto_del_sindaco_di_corato-143914453/1/?ref=HREA-1#1 Aveau anuntare telefonica intre statii, probabil ca au renuntat la BLA |
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6987 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Accidente si Incidente in lume Mier 13 Iul 2016, 12:27 | |
| Nu aveau nici BLA, iar din cât am văzut anul trecut în Italia semnalele la ei nu sunt cu mai multe lămpi ca la noi, au o singură lampă și un disc cu 4 culori (alb, galben, verde, roșu) care se rotește în dreptul lămpii în funcție de ce trebuie să indice. E probabil să se pună greșit acel disc și să apară o tragedie. În plus, fiind cu un singur foc, sunt mai greu de văzut indicațiile decât în cazul celor cu lămpi multiple. Zicea Dr2005 că ar fi renunțat la DSV sau că ar avea o variantă mai blândă a sistemului. Cică nici INDUSI n-ar avea, dar au ERTMS full, deci oricum o tragedie ca asta n-ar fi trebuit să aibă loc. Oricum italienii au mai avut câteva tragedii oribile pe calea ferată în ultimii ani. Uite, la asta mă refer. 4 indicații pe același semnal, e cel puțin ciudat. În plus, sistemul lor e mult mai complicat ca la noi (nu mai complex, atenție!) și nicăieri nu am găsit date despre sectoare de linie sau blocuri de linie. Semnalele sunt în jurul stației/macazului și atât; încerc să-mi amintesc dacă nu cumva aveau și de bloc, dar pe suburbanele din Roma sigur nu existau. |
| | | Costin.H
Numarul mesajelor : 654 Reputatie : 6158 Data de inscriere : 15/12/2009
| Subiect: Re: Accidente si Incidente in lume Mier 13 Iul 2016, 12:42 | |
| Alte informatii: http://www.railjournal.com/index.php/europe/at-least-20-dead-in-italian-collision.html?channel=000
Schita retelei unde a avut loc accidentul: http://media.europeanrailwayreview.com/wp-content/uploads/network-map.png |
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6987 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Accidente si Incidente in lume Mier 13 Iul 2016, 14:49 | |
| https://www.google.ro/maps/@41.1657616,16.7269076,3a,41.5y,302.36h,85.55t/data=!3m6!1e1!3m4!1sk8kHqLMTmw9pdup-Jf0DjQ!2e0!7i13312!8i6656
Uite un exemplu de semnal la ei. Mi se pare că vizibilitatea e 0. Și nici măcar nu e de bloc, e un prevestitor pentru stația care urmează.
https://www.google.ro/maps/@41.1676489,16.7199493,3a,15.3y,93.56h,91.01t/data=!3m6!1e1!3m4!1spdaFFQTMlU1_7zWN67CMjA!2e0!7i13312!8i6656
Alt exemplu de semnale prevestitoare, astea acoperă un macaz + intrarea în stația Bari și ceva ramificații industriale. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Accidente si Incidente in lume Joi 14 Iul 2016, 23:26 | |
| Nu cred că au ERTMS pe toate secţiile secundare.
Degeaba avea sau nu DSV sau INDUSI, dacă sistemul permitea parcursuri contrare. Mecanicii probabil au plecat pe indicaţie permisivă, ba chiar li s-a dat plecarea, pentru că ambele staţii aveau IDM (şef de staţie sau ce era el, în mod sigur făcea funcţia care la noi se cheamă IDM). În condiţiile astea, INDUSI nu ar fi putut reacţiona, semnalul fiind permisiv.
Sistemul nu ar fi trebuit să permită, de la bun început, să se facă parcursuri în sensuri diferite pe aceeaşi linie. Dar ei nu au CED, nu au BLA, nu au nimic, mergeau la cale liberă fără să mai aştepte conformarea telefonică (altfel unul dintre cei doi IDM ar fi oprit un tren), probabil se luau doar după GPS sau după raportarea trenului într-un sistem electronic. Dacă un tren nu a fost raportat undeva, unul din cei doi IDM a presupus că el nu a ajuns acolo şi poate da drumul la tren. La noi nu se poate întâmpla aşa ceva. _________________ :TTT:
|
| | | alliens
Numarul mesajelor : 530 Reputatie : 5431 Data de inscriere : 27/06/2011
| Subiect: Re: Accidente si Incidente in lume Dum 17 Iul 2016, 00:33 | |
| - mielutu zburator a scris:
- http://www.digi24.ro/Stiri/Digi24/Actualitate/Stiri/Tragedie+feroviara+in+Italia+Cel+putin+10+morti+si+zeci+de+ranit
Din păcate, fiind rame, au fost mai avariate decât ar fi fost vagoanele unui tren clasic. Asta se întâmplă când renunți cam la toate măsurile de siguranță de dragul vitezei sporite. nu doar de dragul vitezei sporite, ci din motive de economii...nu mai stiu pe unde citisem ca italienii au renuntat prin anii 90-2000 la multe ssiteme de siguranta pe liniile secundare, pentru a face economii la intretinere...urmarile au inceput sa apara imediat, inmultindu-se semnificativ numarul de accidente, mai mult sau mai putin grave, astfel ca pe unele linii au reintrodus sistemele de siguranta.... |
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6987 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Accidente si Incidente in lume Mier 20 Iul 2016, 00:10 | |
| http://www.digi24.ro/Stiri/Digi24/Extern/Europa/Un+transformator+electric+a+explodat+in+Gara+de+Nord+din+Paris
Mai pățești și de-astea. Cei care spun că CFR e singura companie care nu dă despăgubiri să citească cu atenție articolul. În rest, pe cât pariu că cei care au sustras cabluri sunt arabi? |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Accidente si Incidente in lume Mier 20 Iul 2016, 00:52 | |
| Să nu cumva să fie arabi de-ai noştri de la Buzescu sau Sinteşti, că au mai fost cazuri.
Cât despre despăgubiri: La SNCF indique sur son site internet que la garantie report remboursement s'appliquera pour les voyageurs dont les trains au départ et ŕ destination de Paris Nord auront subi d'importants retards ou une annulation.
Însă, pe site-ul SNCF scrie clar: ,,Application de la Garantie Report Remboursement pour les trains au départ et ŕ destination de Paris Nord sur TGV et Intercités. Suite ŕ un incendie provoqué par un acte de malveillance, le trafic est fortement perturbé. Nos techniciens ont rétabli le courant. Les trains grandes lignes ainsi que la ligne B du RER reprennent progressivement. "
Deci... rambursare se face numai pentru TGV şi IC, adică trenurile pe care se circulă doar cu rezervare şi călătorii au bilet nominalizat la tren. Care are bilet doar ,,valabil în data de" nu primeşte nimic. _________________ :TTT:
|
| | | marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6912 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: Accidente si Incidente in lume Mier 20 Iul 2016, 17:20 | |
| Majoritatea trenurilor afectate au fost IC -la ei inca exista la greu acest tren-asa ca aproape toti calatorii afectati sunt eligibili la despagubiri, daca le cer evident.Si fi-mia a fost afectata venea da la Bruxelles, conductorul si-a cerut scuze, le-a explicat situatia si le-a oferit celor care doreau sprijin in completarea cererilor de restituire. Dupa spusele ei mai putin de jumatate au optat sa le completeze.Sa mai spunem ca au fost in permanenta informati asupra intarzierii, au beneficiat de apa si mancare...Sa tot fii intarziat pe trenurilor din Franta... |
| | | ets2oltromânia
Numarul mesajelor : 957 Localizare : - Reputatie : 4078 Data de inscriere : 15/06/2016
| Subiect: Re: Accidente si Incidente in lume Vin 09 Sept 2016, 12:34 | |
| http://adevarul.ro/international/europa/un-tren-deraiat-nord-vestul-spaniei-putin-doua-persoane-murit-video-1_57d277705ab6550cb88400ad/index.html |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Accidente si Incidente in lume | |
| |
| | | | Accidente si Incidente in lume | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |