|
| La drum cu trenul...... | |
|
+6riciu pitigoiul Adrian78 Spartan1948 Razvan Tudor Nesebar 10 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: La drum cu trenul...... Joi 3 Noi - 10:02 | |
| Mă îndoiesc că pasagerul de rând din anul 1997 ştia să facă diferenţa între GP200 şi MD. Dar una era să stai în fotoliile de 20-54 proaspăt modernizat, cu geamuri care chiar se închideau şi alta era să stai înghesuit în 21-80 şi să te sufle vântul pe la geam (şi iarna să-ţi intre zăpada pe acolo, am păţit pe fostul R374 când mai circula de la Bucureşti). Şi, pentru că tot vorbim de ţinuta de drum, În 1997 deja veniseră primele AVA200, superioare din toate punctele de vedere DWA-urilor şi care aveau compartimente cu 6 locuri. În condiţiile în care ai aşa ceva, pe trenul care vrei să fie vârf de gamă nu pui vagoane cu 8 locuri în compartiment. _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: La drum cu trenul...... Joi 3 Noi - 10:19 | |
| Ai o fixatie cu suflatul vantului pe la geamuri, si daca asa ai vazut tu asa o ti toata viata. Daca asa o fi pe la un geam nu inseamna ca toate sunt la fel. Lasa ca se continua modernizarea lor in 21-76 900. |
| | | ciprian71
Numarul mesajelor : 1682 Varsta : 53 Localizare : BUCURESTI Reputatie : 4749 Data de inscriere : 19/07/2016
| Subiect: La drum cu trenul...... Joi 3 Noi - 10:33 | |
| Tin minte ca prin iulie 2003 sau 2004 eram in Sighisoara si asteptam R.375. Era un tren foarte lung, peste 15 vagoane si un amalgam de tipuri de vagoane.Nimerisem intr-un vagon CD cl.2 cu 8 locuri un fel de 20-50 (Praga - Varna).Vagonul era gol doar eu si sotia.Mi-am zis ca este sfarsitul gloriei acestui tren. Acum dupa atatia ani, imi dau seama ce inseamna lipsa unor oferte speciale de sezon.Un tren cu legaturi directe, multiple atat in vest cat si spre litoralul bulgaresc. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: La drum cu trenul...... Joi 3 Noi - 10:45 | |
| Ulterior Pannonia nu a mai venit la Bucuresti si a aparut trenul Nessebar care avea grupa Praha-Burgas/Varna. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: La drum cu trenul...... Joi 3 Noi - 11:53 | |
| În ultimul an de circulaţie, Pannonia încă avea 21-80 (sau mai nimerea câte un Y de la CD, Dumnezeu ştie cum ajungea acolo), în vreme ce pe Dacia era AVA200, iar pe Ister deja intraseră 21-86. Era diferenţă imensă de confort, iar 21-80-ul ăla era un mare hârb, iarna îţi intra zăpada pe la geamuri, vara te coceai în el, în timp ce pe Dacia aveai compartimente climatizate.
Ca nivel de confort, era mult şi sub trenurile rapide şi chiar accelerate din trafic intern (nu mai zic de IC, unde aveai 20-76 şi, mai târziu, 21-76/86). _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: La drum cu trenul...... Joi 3 Noi - 12:20 | |
| La vremea respectiva nici CD nu avea mare lux iar in final asta au vrut sa scape de acest tren. Pe noi nimeni nu ne iubeste si asta e. In prezent CD are RJ, noi avem tot ce aveam si acum 15 ani. E bine totusi ca se continua si se vrea a se moderniza 21-80 in 21-76 900 dar inca e mult de lucru la CFR iar conducerea si angajatii chiar lucreaza sa fie bine, mai grav e cu educatia distinsilor calatori care distrug zi de zi si nu apreciaza nimic. |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: La drum cu trenul...... Joi 3 Noi - 13:39 | |
| Cate vagoane apte de 160 sau 200 mai au revizia expirata de e asa de mare nevoie de 21-76.9? |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18747 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24323 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: La drum cu trenul...... Joi 3 Noi - 13:56 | |
| - Adirmvl a scris:
- Cate vagoane apte de 160 sau 200 mai au revizia expirata de e asa de mare nevoie de 21-76.9?
Nu e nevoie mare de 21-76-9 probabil e varianta cea mai ieftina de modernizare Mai sunt o grămadă de 21-90 19-76 89-87 10-70 0-90 pe la garduri Deja e un excedent de vagoane salon i-am spus si domnului director Szentes |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: La drum cu trenul...... Joi 3 Noi - 14:28 | |
| Excedent, ne excedent, asta e, nu se mai fac compartimentate mai ales ca o modernizare din 21-80 in 21-70 costa mult mai mult fata de modernizarea 21-80 in 21-76 900. Ca si numar de locuri la 21-70 sunt 66 iar la 21-76 900 sunt 84, deci cu un cost mai mic ai locuri mai multe.
Avem atatea vagoane 21-90 care cu o mica modernizare se pot pune linistit pe trenuri de noapte de lung parcurs, internationale nu mai vrea nimeni sa bage macar spre Praha/Munchen si Beograd, pana si Sofia dispare cu noul mers deci raman bune pentru intern. De altfel si 22-96 sunt demne de tren de noapte si astfel saloanele de pe trenurile de noapte pot trece ca si supliment pe trenurile de zi acolo unde e nevoie, gen 1599, 1595 si altele. |
| | | ciprian71
Numarul mesajelor : 1682 Varsta : 53 Localizare : BUCURESTI Reputatie : 4749 Data de inscriere : 19/07/2016
| Subiect: La drum cu trenul...... Joi 3 Noi - 15:40 | |
| Asta a fost tendinta in ultimii 10 ani.Sa dispara internationalele directe( Munchen,Praga,Kracovia,Belgrad, Venetia,Dimitrovgrad,Moskova). Sper sa avem ofertele speciale cu Budapesta, caci din Kelety si Dely poti calatorii mai departe fara probleme.Budapesta este un exemplu de gara cu cele mai multe internationale din zona Europei de est.Este rampa de lansare catre toate directiile.Bravo lor, cu gara lor mica si inghesuita pot avea atatea trenuri. |
| | | ciprian71
Numarul mesajelor : 1682 Varsta : 53 Localizare : BUCURESTI Reputatie : 4749 Data de inscriere : 19/07/2016
| Subiect: La drum cu trenul...... Lun 14 Noi - 20:24 | |
| Apropo de 70-91. In august 2010 mi-am planificat o vacanta de 3 saptamani.Prima saptamana la mare in Eforie sud. Nu-mi placea deloc acea statiune dar pentru ca mergeam cu alti prieteni de familie trebuia sa fac un compromis si am acceptat.Au decis sa ne cazam la un hotel 2*, fara AC.Dumnezeule s-a nimerit sa fie canicula 40 de grade si in apa 28.Ma sufocam in camera, pe plaja, chiar si in apa.Tin minte ca mi s-a facut rau chiar in ziua cand a luat foc maternitatea Giulesti.La mine venise salvarea pe plaja.M-au carat cu targa.Am renuntat la ultimile 2 nopti de cazare si a doua zi dupa nenorocire eram la gara.Dimineata devreme.Stiu doar ca m-am suit intr-un IR cu vagoane 21-76 insa nu-mi aduc aminte sa fi schimbat la Constanta.Curios zic acum caci nu-mi aduc aminte sa plece vreun sezonier atat de dimineata.Am plecat cu teama ca ma astepta un drum lung peste doua zile.Cea spre Munchen si de acolo in Elvetia la Brig. Ziua plecarii.Eram la GDN erau deja garate vagoanele Mangalia - Curtici [R.980].Dupa aproximativ 10 min apare si grupa de vagoane IC.374 [loco+10-70,21-86,21-86,70-91].Eram cu sotia,singurii care ne-am urcat in vagonul de dormit.La ploiesti a mai urcat o doamna si la Brasov doi germani cu biciclete.Tin minte ca erau arsi de soare.In scurt timp am intrat in vorba cu ei si mi-au spus ca au fost in delta si de acolo cu bicicleta pana la Brasov.M-am simtit foarte bine tot drumul,AC, curat si un intotitor amabil.Am am avut ocazia sa tin o sampanie la rece pe care intentionam s-o desfac spre seara.Constatam pe masura ce ne indreptam spre Curtici ca tot aduna minute.Spre Arad aveam deja aproape o ora.Am intrat in discutie cu insotitorul daca e vreo problema daca intarzie atat trenul.Insotitorul imi spune ca este, riscam sa ramanem in Budapesta peste noapte.Kalman Imre nu asteapta vagonul CFR.Ajungem in Curtici decupleza vagoanele de la Mangalia si dupa un control vamal ne punem in miscare.In Lokoshaza surpriza,nici vorba de loco MAV.Ramanem cu cele 4 vagoane in plin soare si o liniste apasatoare.La un moment dat insotitorul ne spune ca vom ramane pe loc pret de o ora pana ce vine urmatorul tren CFR spre Budapesta.Ne va cupla la acela.Am zis ca gata la Budapesta ramanem.Un mic calcul mi-am dat seama ca mai avem sanseVa spun ca suspansul pana in triajul din Kelety.Cand s-a pus in miscare de catre o loco de manevra abia atunci insotitorul ne-a spus ca suntem niste norocosi.Kalmanul a plecat cu doar 10 min intarziere din Budapesta, timp recuperat pana la Viena.Vreau sa va zic ca abia atunci am desfacut sampania, cand ne-am vazut plecati din Budapesta. Suspans, peisaje si o companie placuta pana la Munchen. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: La drum cu trenul...... | |
| |
| | | | La drum cu trenul...... | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |