Schita statiei Targu-Neamt, cu situatia din 1990, cand erau toate liniile:
Statia aveea 9 linii in "grupa de marfa" (din care doua infundate) si 5 linii in "grupa de calatori" (din care doua cu peron). Statia are si rampa si magazie de marfa. In "grupa de marfa" exista o cladire destul de mare, care nu stiu la ce servea.
Statia aveea instalatie SBW (probabil cu sistem CELS). Instalatia SBW si semnalele mecanice (semafoarele) au fost scoase din functiune in 2008. Din spusele unui "revizor de ace" din Targu-Neamt au existat planuri de echipare statiei cu instalatie CED, fiind aduse si electromecanismele de macaz si o luminoschema, dar proiectul a fost abandonat.
Din capatul Y al statiei linia se continua si deservea fosta "zona industriala" a orasului Targu-Neamt (""Volvatir"" (unde lucrau 4200 de salariati), ""Intreprinderea de prelucrarea a cauciucului"", "UFET", ""Unirea"", ""Arta decorativa"").
Alte fabrici din Targu-Neamt, care nu au cale ferata industriala, sunt: Fabrica de mobila, Euroforest Exim, SC Cuiul srl.
Primul sef al statiei Targu-Neamt, numit in functie in 1986, a fost huseanul Teodoru Mihai (care anterior fusesera IDM in statia Husi).
In ce an a ajuns ultimul tren de marfa in statia Targu-Neamt ?