|
| INFORMATII GENERALE | |
|
+94marius_catalin84 Vale_ntin bubu strainu DAS 2011 laurentzu Maddox ciprian71 aris86 sorinache96 c o r v i n brutusel nenuandrei Semafor neluadi Sabik CristyanC cristi ar Warrington 19jimmy84 Rarau Costin.H ets2oltromânia alliens TonyGFR Petre_IFTE kristi kkk spiderpc @ndrey Ony_x didinul alinutz23 alex.alexus.tm Andrey_tm Mihai PH matei vulcan rizelgeorgel2004 cfr500 laur 133 miguel1975 bobi M.I.C.I. daniel_c mureseanu_976 apmatei traian Jurnal Feroviar Jhonyla DB Robert cristi CFR AeroX ldh.ro IonutChircu Katalyn tcm gabrielcr baiazid Vitosa Florin C Norbi Razvan Tudor nsw florin.lifticariu alex1987 johnsmoke alex.barac.5 Teodor NicuS lapsanszkitamas Adirmvl cardinal LanceR Luna ALEXCFR Spartan1948 Costin.B DUAL lifetec AndiCFR riciu DPS mielutu zburator cristy79 dan tm COSTACHE MIHAIL Nesebar TonyCFR IonutCFR2009 razvan - trenuri Dr2005 Elful marius664 92Dragos Adrian78 98 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Mier 11 Mar 2015, 11:36 | |
| Eu circul cu bicicleta zilnic din 2013... tocmai pentru că m-am săturat să aştept dimineaţa câte 10 minute metroul la Crângaşi (nu mai zic de cei de pe 41, care făceau între 15 şi 35 de minute din Ghencea până la Crângaşi, în funcţie de modul de conducere). Tricodava - Gara de Nord: 20 - 22 minute în zilele cu vacanţă şcolară (că nu mai sunt maşini parcate de-a-n boulea în dreptul şcolilor, deci se circulă fluent pe 1 Mai - ex-Compozitorilor, Drumul Taberei şi C-tin. Noica), 25 - 26 minute în rest, 30 - 35 minute dacă a nins înainte şi nu se pot devansa coloanele de maşini de la semafoare. Şi 17 - 20 minute (recordul e 16,5 minute) la 4 dimineaţa, când nu e trafic, dacă nu prind semafoarele.
Cu RATB: 30 - 35 minute când e traficul lejer, 55 - 60 minute în rest + timpul de aşteptare în staţii. Cu 41 + metrou: cam 35 minute + timpul de aşteptare la metrou (care poate fi şi de 15 minute). _________________ :TTT:
|
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Mier 11 Mar 2015, 11:40 | |
| Apropo, e posibil să crească şi tarifele la călătoria cu trenul (mi-a şoptit o păsărică), dar nu ştiu exact dacă, când şi cu cât.
la metrou creşterea medie teoretică e de vreo 25%, însă în practică va fi mai mare, pentru că va dispărea abonamentul cu 62 de călătorii (50 lei), iar abonamentul nelimitat va costa 70 lei. Practic, majoritatea călătorilor va suporta o majorare de preţ de 40%, cam de 3 ori rata inflaţiei pe ultimii 3 ani. _________________ :TTT:
|
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9099 Reputatie : 13004 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Mier 11 Mar 2015, 14:51 | |
| Dar e scump metroul la tarifele alea propuse? E mai scump la noi cu tramvaiul si autobuzele. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Mier 11 Mar 2015, 15:45 | |
| Nu-i vorba că-i scump, ci că majorarea de preţ este prea brutală. Putea să crească preţul abonamentului cu 1,5 lei pe lună pe parcursul unui an, nu cu 20 odată. _________________ :TTT:
|
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12455 Data de inscriere : 09/07/2009
| | | | cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5868 Data de inscriere : 27/02/2013
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Mier 11 Mar 2015, 18:42 | |
| - IonutCFR2009 a scris:
- Daca mai scumpesc tarifele CFR, poate sa umble locomotiva fara vagoane ca nu mai urca nimeni, nici pensionarii sau elevii. Sau dispare rangul IR cum a disparut si cel de IC. La drept vorbind si-asa merg toate precum regio...
Tare asta, ai spus exact ce voiam sa spun si eu. Daca vor sa le scada iar numarul de calatori dupa ce se lauda pe toate gurile ca in 2014 le-a crescut, atunci asta e solutia. Sunt de acord sa creasca tarifele, dar masura sa fie insotita de o masiva reforma a rangurilor de tren, o retrogradare masiva a trenurilor la rang R si RE, IR urmand sa ramana numai cele de lung parcurs, eventual care parcurg intreaga distanta pe o magistrala. Toate Dezastrele sa devina Regio sau sa dispara, iar sub 200 de km sa nu mai existe rangul IR. Daca se continua in ritmul asta, ne indreptam catre restrangerea rangului IR care intr-adevar in multe cazuri nu se justifica, viteza fiind pur si simplu de Regio. Nu poti sa plimbi la infinit dude asa-zise IR prin care sa prostesti fraierii cu viteze medii de 40 km/h si preturi de avion. Piata si scaderea continua a cererii le va servi o lectie necrutatoare specialistilor CFR care nu au mers cu trenul in viata lor. |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9099 Reputatie : 13004 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Mier 11 Mar 2015, 19:16 | |
| Discutia s-a dus gresit, nu e vorba de scumpire la CFR ci la metrou. |
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6986 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Vin 13 Mar 2015, 17:02 | |
| Daca cineva din Bucuresti are acum timp si chef, poate merge la M800. Mi-a spus tatal meu ca, la bariera de la sadova (linia M800) a trecut un tren format din, citez,ramasite si scheleti de vagoane albastre. Se poate sa fie ultimul lor drum. Pe la 3 a trecut la bariera convoiul care, din ce inteleg, abia se misca spre Bucuresti. |
| | | cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5868 Data de inscriere : 27/02/2013
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Sam 14 Mar 2015, 09:21 | |
| Stie cineva mai multe lucruri despre noul Director al CFR Calatori - Iosif Szentes? Eu am cautat pe net si nu am gasit aproape nimic, abia am reusit s agasesc o poza a lui, din care am vazut ca este un om mai in varsta si inteleg ca lucreaza de ceva ani in conducerea CFR Calatori.
Ce idei ar avea acest om, putem astepta ceva de la el, se pricepe in domeniu sau este parasutat acolo politic ?
Poate cineva stie cate ceva despre el, ca eu chiar nu am gasit nimic despre el ca sa vad daca e cazul sa am o speranta cat de mica... |
| | | 92Dragos Moderator si Fotograful anului
Numarul mesajelor : 2942 Localizare : Targu Mures / Gheorgheni Reputatie : 8371 Data de inscriere : 24/05/2010
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Sam 14 Mar 2015, 10:30 | |
| - cristy79 a scris:
- Stie cineva mai multe lucruri despre noul Director al CFR Calatori - Iosif Szentes? Eu am cautat pe net si nu am gasit aproape nimic, abia am reusit s agasesc o poza a lui, din care am vazut ca este un om mai in varsta si inteleg ca lucreaza de ceva ani in conducerea CFR Calatori.
Ce idei ar avea acest om, putem astepta ceva de la el, se pricepe in domeniu sau este parasutat acolo politic ?
Poate cineva stie cate ceva despre el, ca eu chiar nu am gasit nimic despre el ca sa vad daca e cazul sa am o speranta cat de mica... Sa stii, a lucrat ani buni la Siculeni si face treaba foarte buna. D-aia multi doresc sa nu iasa el director, mai rivalizeaza inte ei, pana la urma vedem cum decide de sus. Anul trecut am stat de vorba cu cineva in corona si am inteles ca avem sanse se revina cale ferata in zona Ardealului. |
| | | DPS
Numarul mesajelor : 2206 Reputatie : 7572 Data de inscriere : 27/04/2010
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Sam 14 Mar 2015, 10:40 | |
| - mielutu zburator a scris:
- Daca cineva din Bucuresti are acum timp si chef, poate merge la M800. Mi-a spus tatal meu ca, la bariera de la sadova (linia M800) a trecut un tren format din, citez,ramasite si scheleti de vagoane albastre. Se poate sa fie ultimul lor drum. Pe la 3 a trecut la bariera convoiul care, din ce inteleg, abia se misca spre Bucuresti.
Cum adica Sadova pe M800 ? Poti da detalii mai exacte ? Despre ce tren e vorba ? |
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6986 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Sam 14 Mar 2015, 23:34 | |
| Too late. A greșit tatăl meu, se referă la bariera de la Drajna Nouă, trecerea la nivel M800 - DN 21. A văzut un tren format din vagoane albastre vechi, despre care afirmă cu tărie că le duceau la reparat. Eu i-am amintit că suntem în RO și aici tăiem tot, am tăia și aerul cu autogenul... A făcut o poză dar nu are fir telefon - computer, mâine el va pleca spre casă și mi-o va trimite. O voi încărca aici, însă din ce mi-a arătat, nu se distinge mai nimic . |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Lun 16 Mar 2015, 19:52 | |
| - cristy79 a scris:
- Stie cineva mai multe lucruri despre noul Director al CFR Calatori - Iosif Szentes? Eu am cautat pe net si nu am gasit aproape nimic, abia am reusit s agasesc o poza a lui, din care am vazut ca este un om mai in varsta si inteleg ca lucreaza de ceva ani in conducerea CFR Calatori.
Ce idei ar avea acest om, putem astepta ceva de la el, se pricepe in domeniu sau este parasutat acolo politic ?
Poate cineva stie cate ceva despre el, ca eu chiar nu am gasit nimic despre el ca sa vad daca e cazul sa am o speranta cat de mica... Din Buletinul AGIR: EVALUAREA CONSECINTELOR RESTRICTIILOR SI LIMITARILOR DE VITEZA ASUPRA CONSUMURILOR ENERGETICE DIN EXPLOATAREA FEROVIARA. Studiu de caz: Magistrala feroviara Bucuresti – Ploiesti, sector reabilitat al culoarului IV Paneuropean Autor/autori: Drd. ing. Viorel LUCACI, Drd. ing. Iosif SZENTES - http://www.agir.ro/buletine/1023.pdf MERSUL DE TREN INTEGRAT LA INTERVALE REGULATE DE TIMP – SOLUTIE DE CRESTERE A MOBILITATII POPULATIEI Autor/autori: Drd. ing. Iosif SZENTES, Drd. ing. Viorel LUCACI - http://www.agir.ro/buletine/1031.pdf _________________ :TTT:
|
| | | riciu
Numarul mesajelor : 1376 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6663 Data de inscriere : 27/06/2010
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Mar 17 Mar 2015, 10:44 | |
| "Compania Regiotrans a anunțat că își suspendă activitatea de transport ferovizare de călători începând de mâine, 17 martie. Deocamdată nu a fost anunțată și data la care va fi reluată circulația acestor trenuri.
Autoritatea Feroviară ar fi descoperit la Regiotrans mai multe probleme tehnice la garnituri feroviare. Astfel, Regiotrans și-ar fi pierdut certificatul de siguranță după ce au fost descoperite probleme tehnice la 29 de automotoare, adică aproximativ 10% din numărul total. Parcul rulant al Regiotrans conține 222 de automotoare, locomotive și vagoane.
Controalele au avut loc în urmă cu două săptămâni. Trebuie menționat și faptul că omul de afaceri Costel Comana, unul dintre oamenii care controlau Regiotrans, anchetat într-un dosar de corupție, s-a sinucis la sfârâșitul lunii februarie. În dosarul DNA erau cercetați mai mulți oficiali din Ministerul Transporturilor și din CFR, suspectați că ar fi luat mită pentru favorizarea unor firme la licitații.
La ora actuală, grupul de firme Regiotrans Braşov are peste 3.000 de angajaţi şi operează pe aproape 50 de linii feroviare, totalizând peste 2000 kilometri, luate în concesiune, în peste 20 de judeţe. În proporţie de 97%, cursele Regiotrans sunt curse locale, de 30 – 100 de kilometri, restul de 3% – circa 20 de curse pe zi – fiind curse pe rute lungi, precum Braşov – Iaşi, Braşov – Timişoara, Braşov – Craiova, Braşov – Bucureşti – Constanţa, sau Braşov – Piteşti."
Sursa:http://greatnews.ro/trenurile-celei-mai-mari-companii-feroviare-private-nu-mai-circula/
|
| | | AndiCFR V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3683 Localizare : Braşov Reputatie : 8756 Data de inscriere : 10/06/2011
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Vin 20 Mar 2015, 13:02 | |
| Modificări în circulația unor trenuri internaționale 20-03-2015 CFR Călători informează că urmare a deciziei Căilor Ferate din Republica Moldova, începând cu data de 22/23 martie a.c., vor interveni modificări în circulaţia trenurilor internaționale Chișinău - București Nord și retur, astfel: începând cu data de 22/23 martie, trenul IR 401/401-2 Chişinău – Bucureşti Nord va circula doar în zilele de marţi/miercuri, joi/vineri şi duminică/luni. începând cu data de 23/24 martie, trenul IR 402-1/402 Bucureşti Nord - Chişinău va circula doar în zilele de luni/marţi şi miercuri/joi, vineri/sâmbătă. începând cu data de 24 martie, pentru preluarea traficului intern de la cele 2 trenuri internaționale, pe ruta Buzău – Bucureşti Nord și retur, în zilele de marţi, joi, sâmbătă şi duminică vor circula suplimentar trenurile IR 10602 și IR 10601. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE | |
| |
| | | | INFORMATII GENERALE | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |