| Automotoare clasa 77 Malaxa | |
|
+67cristi CFR Dr2005 Adirmvl Peter Fodor Lineus646 t1972 tcm Theo A. marius664 Cipri Andrei Neculai alliens Warrington daniel_c Jhonyla Rarau riciu Luna Andrei Andras Michael Mihay Jurnal Feroviar Motreanu Sorin TVlad cristy79 deconectat Vitosa AeroX didinul florin.lifticariu DAS 2011 alex.alexus.tm AMX 97-0548-4 kristi kkk TonyCFR c o r v i n cata decward cristi ar mielutu zburator MariusM @ndrey Teodor Razvan Tudor Katalyn IonutCFR2009 allred Desiro256 adrian.vidican.9 Petre_IFTE COSTACHE MIHAIL AlexD Luca tgv Cont.dezactivat j o a n t a Norbi The Legend Amiralul Bobby_TM Lafont Radu Tudor cfr500 Tomi13leu Nesebar KQQ Andrey_tm ANDU2100HP DUAL 71 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11197 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Automotoare clasa 77 Malaxa Lun 22 Feb 2016, 13:35 | |
| A ajuns si 77-0990 la Petroutilaj. La ora 11:47 a sosit la Campina, bine ca au oameni aia de munca ca aparuse in presa acum cateva saptamani un articol ca se inchide Petroutilaj. |
|
| |
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11197 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Automotoare clasa 77 Malaxa Mar 15 Mar 2016, 14:20 | |
| Astazi a iesit de la Petroutilaj malaxa 77-0977. E la Ploiesti Sud sa vedem incotro va pleca. |
|
| |
cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9709 Data de inscriere : 02/11/2008
| Subiect: Re: Automotoare clasa 77 Malaxa Mar 15 Mar 2016, 16:44 | |
| - Katalyn a scris:
- Astazi a iesit de la Petroutilaj malaxa 77-0977. E la Ploiesti Sud sa vedem incotro va pleca.
Pitesti _________________ http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
|
|
| |
TonyCFR
Numarul mesajelor : 419 Varsta : 24 Localizare : Alba Iulia Reputatie : 4043 Data de inscriere : 25/02/2015
| Subiect: Re: Automotoare clasa 77 Malaxa Joi 19 Mai 2016, 21:25 | |
| |
|
| |
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13107 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Automotoare clasa 77 Malaxa Vin 20 Mai 2016, 01:26 | |
| Care e schema cu asta? Stiu ca mai sint cateva bucati, dar cum de? |
|
| |
Motreanu Sorin
Numarul mesajelor : 77 Varsta : 38 Reputatie : 3407 Data de inscriere : 26/10/2015
| Subiect: Re: Automotoare clasa 77 Malaxa Vin 20 Mai 2016, 07:32 | |
| Au fost o serie de automotoare Malaxa 900 fabricate cu forma aerodinamica,inspirata de la celebele modele ale clasei 78.Desigur au avut destinatii mai speciale,fiind folosite "in sistem" in scopuri de interventii rapide,inspectii etc. In rest structura si motorizarea ( amplasata ca si la surorile lor mai numeroase) in mijloc este identica.
Din pacate,cu toate ca inca s-ar putea repune in adevaratul lor element si exploatate in scop turistic aceste masini superbe sunt nefunctionale (cate au mai ramas) si cel de la Teius este si el din pacate doar un exponat static tras pe o bucata de sina izolata.Se pare ca aceasta este tendinta in momentul de fata in loc sa valorificam remizele nefolosite care se darama si unde macar nu ar fi expuse intemperiilor. Dim simboluri ale "Rotii inaripate" au ajuns statui in aer liber. Chiar am vrut sa ma duc si eu sa fac cateva poze-amintire cu el dar nu stiam ca intre timp s-a degradat asa de mult.De altfel ,de cand a fost adus avea ceva vagi urme de incendiu ceea ce nu prea e bine pentru conservarea lui durabila intrucat tabla supusa la foc are tendinta de a coroda puternic in acele zone. Tendinta asta de a pune pe cate un cupon de sina un vehicol feroviar ,chiar daca este solutia preferabila taierii nu va duce la un viitor bun acelui exponat. Coroziunea metalului lucreaza atat din exterior dar,cea mai periculoasa si daunatoae este cea din interior care roade treptat,neobservata de nimeni (nici macar de cei care le spoiesc cu vopsea proasta din cand in cand) pana cand ajungem la table perforate de rugina si de aici distrugere masiva.
Am inteles ca ar fi la Dej un 77 "aerodinamic". Stie cineva daca mai este fucntional ?
|
|
| |
Desiro256 Fotograful anului
Numarul mesajelor : 1171 Varsta : 30 Localizare : Sibiu Reputatie : 6448 Data de inscriere : 19/09/2010
| Subiect: Re: Automotoare clasa 77 Malaxa Dum 19 Iun 2016, 17:10 | |
| 95 53 9 770977-0 (dep. Piteşti) aşteptând plecarea de la linia 2 a staţiei Piatra Olt ca tren R9406 (Piatra Olt - Caracal). 29.05.2016 |
|
| |
MariusM V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2221 Varsta : 36 Localizare : Bucureşti Reputatie : 8344 Data de inscriere : 27/08/2008
| Subiect: Re: Automotoare clasa 77 Malaxa Lun 20 Iun 2016, 02:08 | |
| - Motreanu Sorin a scris:
- Am inteles ca ar fi la Dej un 77 "aerodinamic". Stie cineva daca mai este fucntional ?
Da, este vorba despre 938. Nota bene: 982 în realitate nici n-a circulat pe rutele menţionate, fiind doar luat efectiv din curtea Marub. |
|
| |
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13107 Data de inscriere : 06/04/2012
| |
| |
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11197 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Automotoare clasa 77 Malaxa Mier 20 Iul 2016, 12:05 | |
| In vreme ce alti viseaza la trenuri adevarate ca in Vest, o malaxa iese proaspat revizuita de la Petroutilaj Campina prelungind astfel epoca de piatra in Romania. 95 53 9 770962-2 RO-SNTFCDSCN8124 by Ali Karpeten, on Flickr DSCN8125 by Ali Karpeten, on Flickr La ce depou ar trebui sa ajunga ?
Ultima editare efectuata de catre Katalyn in Mier 20 Iul 2016, 12:36, editata de 1 ori |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22397 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Automotoare clasa 77 Malaxa Mier 20 Iul 2016, 12:14 | |
| - Katalyn a scris:
- In vreme ce alti viseaza la trenuri adevarate ca in Vest, o malaxa iese proaspat reconditionata de la Petroutilaj Campina prelungind astfel epoca de piatra in Romania.
La ce depou ar trebui sa ajunga ?
-Normal asa ar fi, sa ne comparam si noi cu ce se intampla in tarile de pe langa noi din fostul bloc comunist dar noi nu si nu, Batman Batman, e bine ca avem o gramada de soareci de biblioteca proaspat iesiti de pe bancile scolii infiltrati unde nu trebuie si se cred mari specialisti. Pana si Serbia a cumparat material rulant nou, despre Polonia/Cehia/Slovacia si Ungaria nu mai vorbim, sunt inaintea noastra cu mult. -Normal si firesc intr-o tara moderna si dezvoltata care are pretentii de membra UE aceste relicve ar trebui sa fie in cazanul de la Sidex Galati dar cum noi suntem o tara de inapoiati avem aceste cazaturi inca in circulatie. Epoca de piatra putin spus, inapoiere si prostie la asemenea cote doar in Romania e posibil. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20631 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25575 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Automotoare clasa 77 Malaxa Mier 20 Iul 2016, 13:13 | |
| Automotorul este modernizat în anul 2010 la MARUB Braşov. Cum modernizarea s-a făcut după expirarea duratei normale de funcţionare, se poate considera vehicul nou şi poate urma o nouă perioada de amortizare care, potrivit legislaţiei în vigoare (punctul 2.3.1.1. la Anexa 1 la HG 2139/2004, cu modificările şi completările ulterioare), este de 12 - 18 ani. Casarea şi valorificarea se poate face doar cu acoperirea integrală a valorii neamortizate, însă îmi e neclar dacă o instituţie de stat are voie să caseze bunuri neamortizate (corect ar fi să nu poată, că nu le-a cumpărat din banii ei, ci din bani publici).
RG se face la 3 +/-1 ani sau 250.000 km, potrivit OMT 1359/2012 (anexa nr. 1, tabelul 3.1, poziţia 7). Sunt de acord că ar trebui modificată prevederea respectivă, vorbim de automotoare cu computer de bord şi diagnoză computerizată, cu tehnologie chiar mai nouă decât Desiro, deci regimul de reparaţii ar trebui să fie similar celui de la Desiro. Din păcate, când a modernizat automotorul, MARUB s-a mulţumit să păstreze în cartea tehnică termenele de revizie de la automotoarele vechi (pentru că doar el le făcea... doar nu era să îşi taie singuri craca de sub picioare, nu?), aşa că singura posibilitate de a modifica aceste termene e cu o comisie tehnică, dar legislaţia nu e prea clară. Bonus, durata de viaţă prevăzută în OMT 1359/2012 este de 35 ani. Ar trebui cumva făcută categorie separată pentru AM700, 900 şi 1000 modernizate şi cei 35 de ani să curgă de la momentul modernizării. _________________ :TTT:
|
|
| |
cristi ar
Numarul mesajelor : 866 Varsta : 46 Localizare : Arad Reputatie : 6558 Data de inscriere : 28/05/2009
| Subiect: Re: Automotoare clasa 77 Malaxa Mier 20 Iul 2016, 13:36 | |
| Cred ca aceste AM trebuie sa circule in continuare pe sectiile secundare cu putini calatori. Sigur, acestea au mai multe lipsuri despre care s-a tot vorbit aici, dar deocamdata astea sunt posibilitatile. Fara aceste AM uri aceste sectii nu mai au nicio sansa, ca nu sunt bani nici pentru sectiile principale, o sa mai dureze pana vin AM urile si ramele noi din contractul de care s-a vorbit. |
|
| |
Andrei Andras
Numarul mesajelor : 497 Varsta : 23 Reputatie : 3712 Data de inscriere : 11/02/2016
| Subiect: Re: Automotoare clasa 77 Malaxa Joi 21 Iul 2016, 07:49 | |
| Surprinza din mica excursie din Predeal, organizată ieri, a fost ... o Malaxa, tractată de 400002-8, probabil proaspăt reparată la Câmpina: 95-53-9-770962-2 RO-SNTFC by Pasionatul Feroviar, on Flickr |
|
| |
cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9709 Data de inscriere : 02/11/2008
| Subiect: Re: Automotoare clasa 77 Malaxa Joi 21 Iul 2016, 12:14 | |
| Cu destinatia Timisoara _________________ http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
|
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Automotoare clasa 77 Malaxa | |
| |
|
| |
| Automotoare clasa 77 Malaxa | |
|