|
| IONEL (Romania) -- MEDA, PARDANY (Serbia) | |
| | |
Autor | Mesaj |
---|
nexxus
Numarul mesajelor : 14 Varsta : 52 Localizare : Timisoara Reputatie : 5593 Data de inscriere : 17/08/2009
| Subiect: Iam si imprejurimi Lun 17 Aug 2009, 12:45 | |
| |
| | | nexxus
Numarul mesajelor : 14 Varsta : 52 Localizare : Timisoara Reputatie : 5593 Data de inscriere : 17/08/2009
| Subiect: toate pozele de la Iam Lun 17 Aug 2009, 13:01 | |
| http://picasaweb.google.ro/marincristian/Iam
Pt. cei interesati de o excursie in Serbia la Varset - fosta linie Jamu Mare - Varset, Iasenovo - linia ce venea de la Iam, Oravita, Biserica Alba, Vracev Gaj - linia spre Bazias, sa ma contacteze pe marincristian@gmail.com, am masina sau mergem cu trenu pana la Varset si Biserica Alba, daca mai circula! |
| | | nexxus
Numarul mesajelor : 14 Varsta : 52 Localizare : Timisoara Reputatie : 5593 Data de inscriere : 17/08/2009
| Subiect: Serbia Lun 17 Aug 2009, 13:03 | |
| Trebuie doar sa aveti pasapoarte si ceva euroi ca ii schimbam in dinari al Varset cam 93 dinari pe euroi. |
| | | nelu_cfr
Numarul mesajelor : 12 Reputatie : 5131 Data de inscriere : 22/11/2010
| Subiect: Re: IONEL (Romania) -- MEDA, PARDANY (Serbia) Mar 23 Noi 2010, 21:43 | |
| caile ferate din Banat au fost construite integral in timpul Imperiului Austro-Ungar, cand Banatul romanesc si cel sarbesc de acum erau o singura regiune... din pacate, in 1920 dupa Tratatul de la Trianon cei care au trasat artificial granitele nu s-au uitat pe unde va trece granita, si de-aia acum avem doar cioturi, linii secundare care se opresc undeva intr-un sat la marginea tarii (Nerau, Valcani, Cruceni, Giera, Iam, etc)... pe vremea Imperiului, prin aceste sate trecea trenul asa cum trece acum orice personal prin Remetea Mare sau oricare altul... eh! alte vremuri... |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: IONEL (Romania) -- MEDA, PARDANY (Serbia) Mier 24 Noi 2010, 14:35 | |
| Granitele nu s-au trasat artificial, nu puteau sa tina cont neaparat de liniile ferate care erau interconectate intre ele, asa incit dupa trasarea granitelor si schimbul de teritorii dintre Romania si Regatul sirbilor, croatilor ;i slovenilor, s-a convenit care linii sa fie puncte de frontiera si care sa se demonteze. de exemplu Nerau a fost reconstruit de CFR ca de fapt iesea in Sirbia, iar Checea a fost racordata la carpinis, initial era racordata la Jimbolia fiind taiata de granita in doua locuri. exemple mai sint. |
| | | jionutz
Numarul mesajelor : 614 Varsta : 42 Localizare : Sat Calacea judetul Timis Reputatie : 5995 Data de inscriere : 28/04/2010
| Subiect: IONEL (Romania) -- MEDA, PARDANY (Serbia) Mier 24 Noi 2010, 15:22 | |
| trafic de calatori ma gandesc ca a fost pe aici de marfa a fost? |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: IONEL (Romania) -- MEDA, PARDANY (Serbia) Joi 25 Noi 2010, 08:07 | |
| Desigur ca a fost de marfa, asta a fost scopul construirii lor. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: IONEL (Romania) -- MEDA, PARDANY (Serbia) | |
| |
| | | | IONEL (Romania) -- MEDA, PARDANY (Serbia) | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |